Vitutusketju

  • 10 550 017
  • 56 138

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.

Sitten moinen vasta vituttaa, kun olet siellä (täällä) työelämässä. OK, kukaan ei ole täydellinen enkä itse varsinkaan helppo alainen... mutta on se nyt perkele kun näkee, että joku tekee täyttä paskaa ihan silkkaa viitsimättömyyttään. Kiire tuo virheitä, aina ei nappaakaan täysillä ja jotkut ei vaan osaa, mutta tää tapaus on selkeästi niin alta riman.

Kun olen ns. pomohommassa vaan tuuraamassa, en oikein voi karjuakaan (mikä ei tietty ole ihannemetodi muutenkaan, mutta tahallisesta alisuorittamisesta tekis kyllä mieli avautua). Saatana, vika kerta kun suostun näihin hommiin, lisärahaa tai ei. Aikaa tuhraantuu palavereissa kökkimiseen, yleiseen lillukanvarsista jauhamiseen ja omat varsinaiset duunit lykkääntyy/jää tekemättä. Vittu.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hermot menee talviflunssan kanssa. Pakko iskeä juuri nyt?! Eihän tätä viikonloppua olekkaan odotettu kuin vaivaiset kuukauden päivät.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Vappu Pimiä ja Minna Kauppi samaan aikaan ruudussa, ei jukolauta.

Toinen mollaa miehiä jokaisessa käänteessä ja toinen valittaa, kun ketään ei kiinnosta joku metsässä rämpiminen kartan kanssa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vappu Pimiä ja Minna Kauppi samaan aikaan ruudussa, ei jukolauta.

Toinen mollaa miehiä jokaisessa käänteessä ja toinen valittaa, kun ketään ei kiinnosta joku metsässä rämpiminen kartan kanssa.

Nelosen Maria katsoo tätä; "okei, mä oon tehny tuota samaa jo useamman vuoden".

Veikkaan myös, että M-Shown isä ja juontaja kiroaa tällä hetkellä sitä miten hänellä olisi yhä annettavaa.

Miksei Hytönen enää vedä omaa showta?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vappu Pimiä. Maailman kauhein nauru.

Edit: Hrr. Järkyttävä nainen. Ei tätä vaan kestä katsoa.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Edit: Eikä tämä nyt oikeasti niin paljoa vituta minua kuin tekstistä ehkä voisi ymmärtää. Nelonen, vitonen, se nyt on melkeinpä ihan sama. Kyllähän sitä kuitenkin aina sen paremman ottaisi jos voisi.

Pointti tuolla tulikin jo hienosti esiin, eli juuri erilaisten ihmisten kanssa yhdessä tekemisessä on haasteita. Millaisessahan koulussa olet, meinaan vaan tuskin noita numeroita niin kamalasti missään katsellaan, ellet sitten väkisin aina tyrkytä jotakin todistusta eteen. Minä sanoisin, ettei niistä kannata niin kamalasti stressata, vaan lähinnä koittaa oikeasti hyötyä niistä kursseista.

Sitten itse asiaan. Vittu mitä ohjelmatarjonta on näin perjantaisin. Ei saatana yhtään mitään. Ole tässä sitten selvinpäin kotona möllöttämässä. Päätäkin särkee. Kela onneksi sai pyörät nitkahtamaan kun soitin ja hoputin, eli sieltä kantilta toivottavasti ei tarvitse enää ikinä edes ajatella koko vitun puljua.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Vituttaa eräs nainen, aina kaikki asiat saadaan monimutkaiseksi, ja ollaan niin saatanan mustasukkasia.

Vitutukseni takia pelasin unibetillä pokeria ja nyt olen köyhempi kuin päivällä.

Näiden kahden asian takia oloni on sellainen että voi vittu.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Vituttaa eräs nainen, aina kaikki asiat saadaan monimutkaiseksi, ja ollaan niin saatanan mustasukkasia.

Vitutukseni takia pelasin unibetillä pokeria ja nyt olen köyhempi kuin päivällä.

Näiden kahden asian takia oloni on sellainen että voi vittu.


Eli naisen takia hävisit rahasi. Naisen takia vingut Jatkoajassa. Rahan takia surffaat netissä. Netin takia olet IFK-fani?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eli naisen takia hävisit rahasi. Naisen takia vingut Jatkoajassa. Rahan takia surffaat netissä. Netin takia olet IFK-fani?

Sorry, mutta IFK-kannattajaksi synnytään.

Mutta nyt voitin rahojani takaisin, ja mieli parani kummasti :)
 

heskey #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, NyR 95-99
Jyppi se meni menettämään kahden maalin johtonsa vikassa erässä ja näin kusi kaikki vetolaput. Usko-vitun-matonta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Heitin tipattoman roskiin, oli alunperinkin huono idea. Syy miksi olen täällä on nainen. Aivan naurettavaa, koko ajan olet debaatissa voitolla ja toinen jankkaa jotain uskomatonta paskaa. Vittu kuin seinille puhuisi. Eniten vituttaa, että tämä on niin naurettavaa. Ei saatana oikeasti.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voi helvata sentään. Avokonttori ja yli 50-vuotiaat huru-ukot. Joka vitun aamu päivitellään sitä kun on satanut lunta ja liikenne on niin hurjaa. Joka aamu! Tuommoinenko minustakin tulee 20 vuoden kuluttua? Sitten kun kolailu- ja sääilmiöasiat on saatu käsiteltyä siirrytään tv-ohjelmiin ja vittu mäkihyppyyn. Voidaan rupatella tuntikin niitä näitä tuossa selän takana ja mua vituttaa ihan järkyttävästi. Jos mä ensin yhtä niistä lyön maksaan niin auttaako se? Vielä vähän päkiää nivusiin niin johan loppuu.

Luurit päähän, ei kai muukaan auta.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vituttaa tuo Kärppien touhu. Miksi vitussa tehtiin Aravirralle ensinnäkin jatko? Millä saatanan näytöillä?!?! Heti seuraavassa perässä sitten Pillu raiskaa meidät. Minä kun olen kuullut, ettei näin voi käydä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Avokonttori ja yli 50-vuotiaat huru-ukot.
Sitten kun kolailu- ja sääilmiöasiat on saatu käsiteltyä siirrytään tv-ohjelmiin ja vittu mäkihyppyyn. Voidaan rupatella tuntikin niitä näitä tuossa selän takana ja mua vituttaa ihan järkyttävästi.
Luurit päähän, ei kai muukaan auta.

Tervetuloa klubiin. Keski-ikäisten miesten (tietynlaisten, ei kaikkien) iäisyyden kestävä jaarittelu on oma lukunsa, jonka pakkokuuntelu herättää tosiaan murhanhimon.
Luureja taas ei duunissa oikein jaksa/voi käyttää, koska ne pitää sitten repiä pois joka helvetin kerta, kun jollain on oikeaa asiaa (tämän hetken työtilanteessa yllättävän usein). Tätä ei kai saisi sanoa, mutta onneksi töissä on enää yksi pahanlaatuinen ukkojaanaaja.
Yleensäkin avokonttorit voisi heivata hiuksista vittuun. Tai ainakin olis kiva, jos niille olisi joku vaihtoehto - tai edes yksi tila, jonne voisi mennä hoitamaan rauhaa vaativia puheluita yms. työasioita. Nykyiset vaihtarit: vessa ja kerroskeittiö.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa se, että osa työkavereista käyttää työpaikan yleisiä tiloja henkilökohtaisena varastonaan. Viikkotolkulla säilytetään tavaroita, laatikoita, kasseja ja nyssyköitä, jotka eivät liity työhön millään tapaa. Yksikin toimivan auton omistava äitiyslomalla oleva muija on nyt säilönyt työpaikalla kahta jäätävän kokoista säkillistä lastenvaatteita pari viikkoa, kun ei vaan huvita hakea. Muksulla ikää kohta vuosi, eikä kummallakaan edes mitään sairasteluja tai terveyspuolen ongelmia, jotka estäisivät kamojen hakemisen. Ihan ystävällisiin kehotuksiin hakea kamansa tulee vaan "joo joo, ihan pian" -mutinoita.

Tekisi mieli ottaa oikeus omiin käsiin ja heittää kaikki rojut roskiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekisi mieli ottaa oikeus omiin käsiin ja heittää kaikki rojut roskiin.

Ota siitä vaan! Pistät jonkun siivoojan piikkiin, jos tulee shittiä. Ja ennen kuin ottaa yhteyttä siivousfirmaan, sanot, että sekin siivooja sitten karkotettiin... Ei varmaan soittele perään.

Mua vituttaa just nyt aika monikin asia, mutten jaksa niistä tällä erää avautua.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Samasta olin itsekin kirjoittamassa. Vitun aivottomat nistit! En käsitä miksi Suomessa suolletaan vuosittain valtavasti raha näiden varastelevien ja kamapäissään sekoilevien neulaveikkojen "kuntouttamiseen". "Kuntouttaminen" voi olla täydellinen eristäminen jollekin saarelle 3-5 vuodeksi ilman aineita ja jos ulospääsyn jälkeen jää kiinni huumaus- tai omaisuusrikoksesta loppuelämän aikana niin 10 vuotta lisää. Näillä Amnestyn listoillahan Suomi on jo muutoikin eli menisi samaan konkurssiin. Kalliiksihan tuokin tulisi, mutta ainakin olisivat poissa aiheuttamasta tämän tapaisia tempauksia. Kyseessä on kuitenkin itsekäs ja täysin oma valinta vetää elämänsä viemäristä alas ja sitten yhteiskunta maksaa kämpät + muut sosiaalietuudet, jotta harrastustoiminta ei häiriydy. Vetäisivät vaikka viinaa, niin saataisiin edes verotulot ja tuskin tarvisisi paljon eläkkeitä maksella... Lisäksi tuollaiset aivonsa liuttaneet deekut ovat muutoinkin paljon säyseämpiä tapauksia kuin piripäissään poukkoilevat narkit.

HS kirjoitti:
Yleensä kyseessä on jonkinlainen "mielenosoitus" suonensisäisten huumeiden käyttäjiltä

Eihän siinä olisi voinut mennä "parhaimmillaan" kuin jonkun täysin satunnaisen ihmisen koko loppuelämä pilalle tämän "mielenosoituksen" takia. Voi Jeesus mitä ihmiskuonaa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Naisten (tai ainakin oman siippani ja entistenkin) jugurttifetissit vituttaa niin saatanasti. Ymmärrän kyllä, että sitä syödään, varsinkin muksu syö niitä ja itsekin saatan joskus raapaista purkillisen. Mutta minkä vitun tähden niillä pitää täyttää koko saatanan jääkaappi? Tällä hetkelläkin ei taida olla merkkiä, mitä ei kaapista löytyisi. Mikä eniten vituttaa on se, että niitä perkeleitä saa sitten heittää purkkikaupalla roskiin, kun ne menee vanhaksi. Muissa ruokaostoksissa kyllä ollaan tarkkoina ja päiväyksiä vahdataan pää märkänä, mutta nämä saatanan jukurtit ovat kuin sokea piste. No, pientähän tämä, oli isompiakin vitutuksia joulun tienoilla, mutta nyt alkoi luumu lämpiämään. No, avioliiton ihanuuksiahan nämä.

Ja vitun K-Vantaa, voi saatana! Nyt kun Lille ja Sedankin hoisivat hommansa, niin 356 euroa jäi lunastamatta, kun jokeripokeri ja hifkipifki-jätkillä vahvistettu paskapersesakki ryssi voittonsa 6 sekuntia ennen loppua! Vitun runkut!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös