Vitutusketju

  • 10 535 639
  • 56 130

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Ihmettelinkin jo missä viipyy Englannista tulossa oleva pakettini.
No nyt kun selvitteli niin takaisin on lähetetty juuri eilen.
Kiitos vaan ilmoituksesta, että on saapunut. stna!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vituttaa tämä loputon räkätauti. Ennen joulua nappasi pienen kuumeen ja mahataudin. Sitä nyt ei onneksi kestänyt kuin 3-4 pvää, mutta siitä lähtien on tämä saatanan räkätauti ollut. Päivät ja illat menee ihan oolrait, mutta aamuherätykset on puhdasta tuskaa, kun meinaa tukehtua limaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Räkätautia ei onneksi ole ja laatoitusoperaatiokin jo loppui, mutta berberistä tulee materiaalia edelleen vallan käsittämättömällä tahdilla. Oli vähän meininkinä lähteä tänään julkisilla kulkuvälineillä kaupungin vaihtoon, mutta eihän tässä nyt kehtaa lähteä edes paikallisbussiin. Joutuisin paskomaan penkille suunnilleen kesken matkan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelinkin jo missä viipyy Englannista tulossa oleva pakettini.
No nyt kun selvitteli niin takaisin on lähetetty juuri eilen.
Kiitos vaan ilmoituksesta, että on saapunut. stna!

Eikös näistä pitäisi tulla vielä toinen ilmoitus ennen kuin pakettia ruvetaan palauttamaan? Kerran kävi niin, että ihmettelin kuinka kauan paketin perille tulossa oikein voi kestää. Lopulta kun se tuli, kävi ilmi että paketti oli tullut jo pari viikkoa aiemmin postiin ja siitä oli lähetetty saapumisilmoitus, jota en ollut kyllä koskaan saanut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Noi pari logiikkaketjua vituttaa, kun niissä on eksytty aiheesta ja muutenkin ne taitaa olla vaan provoamista varten.
Tämä ei sitten ollut väärin vitutettu. Vituttaa, että piti tuokin erikseen sanoa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Voi saatanan saatana.. Kuinka vaikea on postinkantajan erottaa osoitteet Kadunnimi 4 ja Kadunnimi 6? Sinne on mennyt sitten välipäivien aikana postit väärään kerrostaloon, mutta asunnonnumero on sentään oikea. Kaiken lisäksi toisen kerrostalon vastaava asunto on tyhjillään, ja muun muassa minun puhelinlaskun, opintolainan korkolasku ja pari tilattua aikakausilehteä sitten seisovat siellä ulko-oven ja välioven välissä. Maksumuistutus ehti tulla jo pankilta, puhelinlaskussa sentään eräpäivä vasta ensi viikolla. Huomenna lähtee itellalle reklamaatiopostia tästä, ei kai se ole minun hommani maksaa maksumuistutusta postimies Paten kämmin takia?
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Vituttaa Suomen U20-joukkueen johtoasemassa pelaaminen, loukkaantumiset urheilussa ja kylmät ilmat. Ja vituttaa Suomen ja jenkkilän välinen aikaero.
 
NHL11. Vituttaa välillä tosi paljon pelata tietokonetta vastaan tätä kyseistä peliä. Tarkemmin kun ajattelee, niin siitähän saa vain pään kipeäksi. Kuka oikeasti jaksaa sitä syöttörallipaskaa katsoa pelistä toiseen? No minä! En pelaisi peliä, jos olisi parempaa tekemistä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
NHL11. Vituttaa välillä tosi paljon pelata tietokonetta vastaan tätä kyseistä peliä. Tarkemmin kun ajattelee, niin siitähän saa vain pään kipeäksi. Kuka oikeasti jaksaa sitä syöttörallipaskaa katsoa pelistä toiseen? No minä! En pelaisi peliä, jos olisi parempaa tekemistä.
Siksi en ainakaan itse henk.koht. ole pelannut NHL11:sta yhtään ottelua tietokonetta vastaan. Livenä kyllä kavereita vastaan toista kymmentä ottelua, sekä tietenkin sitten onlinessa, jossa pelejä takana useampia satoja.
 

Ralph

Jäsen
Coloradon peli on tänään taas täyttä paskaa. Paikkoja tulee sillon tällön ja nekin tuhritaan oikein innolla. Vituttaa herätä yöllä katsomaan paskaa.
 

Wolves

Jäsen
Geneven sopimus kieltää esim. kohtelemasta vankeja epäinhimillisesti. Bioaseiden käyttökin ilmeisesti on kielletty.

Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.

Uusi Nürnbergin oikeudenkäynti näille tämän ihmisruuaksi kelpaamattoman paskan käytöstä ja hajun levityksestä.

Ja sanovat että tupakoinnista on haittaa naapureille.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.

Johtuneeko siitä että, kaalilaatikko ja kaalikäälyreet ovat hyvää ruokaa. Tosin pikkupoikana tuo tuoksu rappukäytävissä aina sai tosiaankin rappukäytävissä nyrpistelyreaktion aikaiseksi. Kerrostaloelämän nurjia puolia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.
Olen perimätietona kuullut sekä naispuoliselta vanhemmaltani, että miespuoliselta vanhemmaltani, että tuo miespuolinen vanhempani - käytetään hänestä nyt vaikka koodinimeä "isä" - keitteli 1970-luvun loppupuolella pontikkaa itse tekemillään pontikkavehkeillä. Tapahtumapaikka oli 8-kerroksisen talon 2. kerros. Kuulemma koko rappukäytävä hais... siis tuoksui pontikalle ja isäkin sitä naapureiden kanssa ihmetteli, että jopa on.

Naispuolinen vanhempi antoi sitten monoa miespuoliselle vastaavalle. Liekö näki kylpyhuoneessa, että missä se kärmeskeiton päämaja toikkuroi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kerrostaloelämän nurjia puolia.

Asuuko niissä ihan oikeasti joku? Olen ollut siinä mielikuvassa, että asunnonvälittäjät käyvät laittamassa valoja päälle satunnaisesti pakolaisia houkutellakseen. Tai sitten ne on vain toimistoja täynnä. Oppia ikä kaikki.

Nyt vituttaa lähinnä se, etten muista sisäpuhelimen koodia, jolla pääsee sisäköiden tiloihin. Olisi kerrankin asiallista asiaa. Ei se, että panettaa, vaan, että olen hukannut pullon Jallua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt vituttaa lähinnä se, etten muista sisäpuhelimen koodia, jolla pääsee sisäköiden tiloihin. Olisi kerrankin asiallista asiaa. Ei se, että panettaa, vaan, että olen hukannut pullon Jallua.

Omistatko ainostaan yhden pullon Jallua? Mielestäni yhden voi aina hukata, kun varalla on tusina.

Vituttaa, että maanantaina saan uuden pomon. Meidän pienessä työyhteisössä onkin sitten kolme naista ja minä. Jo niiden kahden kanssa oli vaikeuksia, kun tappelevat keskenään melkein joka asiasta. No kolmas vaihdevuotinen ei ilmeisesti pahenna asiaa. Huomenna menen toimistolle saunomaan ihmisten kanssa. Jospa ei niin pahasti häiritsisi maanantai.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Sanoma Magazines ja yleensäkin lehtien automaattisesti jatkuvat kestotilaukset ja muuttuvat hinnat.

Emäntä tilasi viime vuonna kolmellakympillä Vauva-lehden ja luonnollisesti kyseessä kestotilaus, joka jatkuu automaattisesti. Joulukuun alussa pamahti 70 euron lasku tämän vuoden lehdistä, eikä kukaan tietenkään muistanut/tajunnut perua kyseistä aviisia. Kuluttajasuojalaki tietysti sanoo, että kahden viikon sisällä laskusta pitäisi perua, haistakaa vittu kaikki lehtiäpärät.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Omistatko ainostaan yhden pullon Jallua? Mielestäni yhden voi aina hukata, kun varalla on tusina.

Juhuu, kyllä baarikaapissa on useita, mutta olen niin tottunut ajatukseen, että käytössä on vain yksi. Kokeilin kerran sitä, ( kuten mielikuvitushahmolle sanoinkin), että sijoittelin noin 450 tölkkiä eripuolille lukaalia ja näinollen olin aina lähellä alkoholiannosta. Siihenkin tuli stoppi, kun olivat tottuneet siivoojat tottuneet kiertämään minut imurilla, eikä sitä määrää tölkkejä. Tähänkin kohtaa kiroan PAM nimisen paskajärjestön, kun vaan ja ainoastaan kiukuttelevat mulle.
Vittuako minä sille voin, että onko pihalla 4 litraa, vai 5 kiloa neliöö kohti lunta. Olen palkannut puutarhurit työskentelemään kahdessa vuorossa ja niin oletan myös käyvän. Oletan, että aamuryhmä on 06-15 ja iltavuoro 14-21 ja ei mua kiinnosta, että onko ruusujen päällä 45 tai 65 senttiä lunta. Ne on palkattu sinne hoitamaan niitä. Piste.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittuako minä sille voin, että onko pihalla 4 litraa, vai 5 kiloa neliöö kohti lunta. Olen palkannut puutarhurit työskentelemään kahdessa vuorossa ja niin oletan myös käyvän. Oletan, että aamuryhmä on 06-15 ja iltavuoro 14-21 ja ei mua kiinnosta, että onko ruusujen päällä 45 tai 65 senttiä lunta. Ne on palkattu sinne hoitamaan niitä. Piste.

Toisaalta oikeaoppiset kartanonherrat kattavat tiluksensa ja näin ei lunta pääse pihaan satamaan. Enää ei kuitenkaan eletä mitään 90-lukua, vaan teknologia on jo kehittynyttä. Oikeaoppisimmat juovat Jallunsa Marsissa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Munattomuus, kabineteissa asioiden sopiminen, toimiminen selän takana. vittusaatana
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun en ole Rinkelinmäellä peliä katsomassa. Saatana. Rahaa puuttuu myös ja aion olla koko loppukuun selvänä. Se tuntuu aivan mahdottomalta ja järjettömältä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu sentään. Maalin jälkein vaihto, vittu-
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Loman jälkeinen ensimmäinen Pensin peli tuli kyylättyä. Ja sen jälkeen havainto että joku on töninyt vähän väärin. Videolta näin. Alkoi yhtäkkiä vituttaa suunnattomasti. Mikä vitn Steckel? Miksei ole jo revitty päätä irti tältäkin apinalta? VITTU
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Munattomuus, kabineteissa asioiden sopiminen, toimiminen selän takana. vittusaatana

Kun vaihdat kabinettien tilalle kahvipöytäjuorukerhot, tulit juuri kuvailleeksi työpaikkani entisen toimintakulttuurin. Luojankiitos entisen, koska nyt siellä on pääosin asiansa osaavat, reilut ja suorat pomot - mikä näkyy sekä ilmapiirissä että työn tuloksissa.

Vituttaa lievästi, että olen luvannut mennä katsomaan leffaa, joka epäilyttää jo lähdössä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Unirytmit päin helvettiä ja juodakaan ei voi, mitä ihmettä tässä nyt sitten teen? No, huomenna ainakin kirjastoon ja sitte kirjoitetaan. Kirjoitetaankin oikein kunnolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös