Vitutusketju

  • 10 535 724
  • 56 130

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Just nyt vituttaa naapurin bileet, kuunnella saatanan paskaa musaa ja humalaista kailotusta seinän läpi. Ei todellakaan pääse joulurauha yllättämään.

Tuu mukaan vaan, mutta tuo parempaa musiikkia samalla.

Toden sanoakseni, ovikelloa soittamaan vaan, jos käy hermojen päälle. Tosin itse en jostain syystä uskaltaisi mennä häiritsemään toisten juhlia, vaikka oikeus siihen olisikin.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmaan kuuluu johonkin muuhun ketjuun mut itkin ensimmäisen kerran sitten lapsieni syntymän jälkeen. Appiukon / Anopin koira lopetettiin tänään. Vittu ei edes ollut oma koira mut useammat retket tehtiin metässä yhdessä, 14 vuotta. Ette usko, yleensä aika karski mies mut tänään tuli itku.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Tullu eilen kännipäissään hajotettua nilkka, kyllä sattuu. Ja kuulemma tein useampaan otteeseen tuttavuutta lumipenkan kanssa. Huhupuheita, en tiedä uskoakko vai ei.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vituttaa nuo saakelin tunteet. Miten voi, kaiken tämän jälkeen, vielä nämä tunteet olla niin vahvoja? Ei voi ymmärtää. Nainen syytti minua pettämisestä, sitten petti itse ja vei multa perheonnen sekä tavallaan mun rakkaan poikani. Ja silti mä vaan rakastan tuota naista. Omaa vaimoani joka saatana panee meidän entistä naapuria. Kai se vaan on hyväksyttävä että siinä oli se mun elämäni rakkaus. Ja vaikka mä rakastankin häntä niin samalla halveksin häntä siitä mitä hän on tehnyt. Ja se tässä vituttaa kun tunteet ovat niin solmussa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Palailin tänään lomilta tarkoituksena matkustaa Rauma->Turku->Helsinki. Ostin lipun ja oletin pääseväni jatkamaan Turusta jatkoyhteydellä matkaa normaaliin tapaan.
Täytyy myöntää, että vähän tuli ihmeteltyä, kun matklippuni ei käynytkään kuskille, koska tämä ajoi toisen yhtiön autoa. Siis täh? Kummatkin firmat ajavat Expressbussille vuoroja, mutta en kuitenkaan tähän bussiin täysin kelvolla lipulla pääse. Odottelin sitte 1½ tuntia sopivaa vuoroa.

Että silleen...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suurta vitutusta jo pidempään aiheuttanut, mutta tällä hetkellä aivan ääretöntä vitutusta aiheuttaa rakkaan isänmaamme verotuspolitiikka, joissa pieni ja keskituloiset kärsivät ja isotuloiset herrat naureskelevat kun työläisten selkänahasta revitään vielä vähän lisää.

Suurinta vitutusta näiden osalta aiheuttaa tuo valmisteveron korotus vuonna 2011. Taas pienituloisille vittuillaan, herroja tuo tuskin harmittaa paskaakaan, sama se meneekö 200-500e vuodessa enemmän johonkin, kun samalla palkkaa korotetaan se pari tonttua vähintään.

Osaako joku nimetä eduskunnasta henkilöitä / puoluetta joka tässä asiassa on ollut pienituloisten puolella?

Oi v*ttu että kyrsii.
 

Rocco

Jäsen
Leffateatteri ja teinit. Mikä vittu siinä on, että sinne leffaan pitää tulla keskustelemaan kavereiden kanssa, ja pitää koko leffan ajan meteliä. Saatana, ladatkaa ne leffat koneelle kotona, ja antakaa meidän ihmisten nauttia leffasta teatterissa. Perkele kun teki leffan aikana vetää niitä hiphoppareita kuonoon.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Leffateatteri ja teinit. Mikä vittu siinä on, että sinne leffaan pitää tulla keskustelemaan kavereiden kanssa, ja pitää koko leffan ajan meteliä. Saatana, ladatkaa ne leffat koneelle kotona, ja antakaa meidän ihmisten nauttia leffasta teatterissa. Perkele kun teki leffan aikana vetää niitä hiphoppareita kuonoon.
Joo. "Voi vittu, sanoko se niin vittu saatanaaa! Omg! Siis niinku oikeest!i" "kyllä mä ihan hyvin voin tunkea jalkani ton eessä olevan nsikaan"... Sitten sitä turhanpäiväsille asioille kovaan ääneen nauramista ja mulkoilevien ihmisten haukkumista. Voi saatana!

Mulla vituttaa myös levyjen hinnat. opiskelija olen ja omatunto ei anna periksi musiikkia vain ladata. Mutta ei paljoa lämmitä kun levyt maksaa sen 20€...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla vituttaa myös levyjen hinnat. opiskelija olen ja omatunto ei anna periksi musiikkia vain ladata. Mutta ei paljoa lämmitä kun levyt maksaa sen 20€...

No keskimäärin uudetkin levyt esim. Play.comissa on jotain luokkaa 10-13 euroa ja aika nopeasti tippuvat tuostakin johonkin 6-9 euron tasolle, ja tuotakin halvempia nettikauppoja varmasti löytyy. Suomessahan toki myydään sillä helvetin 17-20 eurolla vielä 5 vuotta vanhojakin levyjä, mutta itsepähän kuoppansa kaivavat.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Leffateatteri ja teinit. Mikä vittu siinä on, että sinne leffaan pitää tulla keskustelemaan kavereiden kanssa, ja pitää koko leffan ajan meteliä. Saatana, ladatkaa ne leffat koneelle kotona, ja antakaa meidän ihmisten nauttia leffasta teatterissa. Perkele kun teki leffan aikana vetää niitä hiphoppareita kuonoon.

Jos käyt Helsingissä leffassa, älä valitse Tennispalatsia. Esim. Kinopalatsissa ja Maximissa käy keskimäärin huomattavasti teini-iän ylittänyttä porukkaa.

Vituttaa olla duunissa taas. Ja aivan normaali täysi työviikko edessä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vituttaa pakkanen. Jo toista kuukautta putkeen ollut koko ajan yli -10 ja tälläkin hetkellä mittarissa seisoo -31. Jo toinen talvi peräkkäin tätä saatanan paskaa!
Noniin, taas se aika kuukaudesta kun nimimerkki -OO- tulee valittamaan säistä.

Ihmettelen vaan, kun kerta toisensa jälkeen jaksat marmattaa pakkasesta, lumesta ja talvesta. Mikset vaihda maisemaa tyystin? Helpommin toki sanottu kuin tehty, mutta onko tuossa kärvistelyssäkään mitään mieltä? Viestiesi perusteella inhosi talvea kohtaan on melko mittavissa sfääreissä.

Eikä tämä ole, arvon -OO-, sitä kuuluisaa "väärin vitutettu"-kuittailua, sillä itsekin pidän lämpimästä enemmän kuin paukkupakkasista. Siltikään en jaksaisi laillasi kieriskellä vitutuksessa lähes neljännestä vuodessa pelkän vallitsevan säätilan vuoksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noniin, taas se aika kuukaudesta kun nimimerkki -OO- tulee valittamaan säistä.

Ihmettelen vaan, kun kerta toisensa jälkeen jaksat marmattaa pakkasesta, lumesta ja talvesta. Mikset vaihda maisemaa tyystin? Helpommin toki sanottu kuin tehty, mutta onko tuossa kärvistelyssäkään mitään mieltä? Viestiesi perusteella inhosi talvea kohtaan on melko mittavissa sfääreissä.

Juuri siksi että helpommin sanottu kuin tehty. Pitää laittaa vaakakuppiin sään aiheuttama vitutus ja sitten muut asiat jotka puoltavat tänne jäämistä, ja tähän mennessä jälkimmäiset on vielä voittaneet vaikka nämä Suomen talvet onkin ihan perseestä.
 

scholl

Jäsen
Vittu tää ilkivalta saa loppua. Myöhään illalla kolasin kaikki lumet tosta pois. Siirsin autoakin sen verran, että kolasin sen altakin. Missään ei ollut yhtään lunta. Sen jälkeen ei ole satanut yhtään lunta ja silti vittu on aurattu joku valli auton kylkeä vastaan. Mistä se runkkari on ton lumen kaivanut. Vitun homo työntänyt jostain lunta mun autoa päin. Pakko varmaan lähteä etsimään lähiseuduilta aurakuskia. Mä en halua jättää tätä nyt tähän, vaan meen uhkailemaan sitä, jos löydän. Saa loppua toi vittuilu.
 

julle-jr

Jäsen
Mä en halua jättää tätä nyt tähän, vaan meen uhkailemaan sitä, jos löydän. Saa loppua toi vittuilu.
Käykö aurakuskille sama kuin sille Soneran tms. asiakaspalvelijalle, jonka pomolle aioit joskus muutama kuukausi sitten soittaa? Miten siinä casessa muuten kävi, saiko asiakaspalvelija kenkää kuten lupasit?
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Kevyttä vitutusta aiheuttaa kun tuossa vähän ennen joulua onnistuin palelluttamaan sekä sormeni että jalkani pakkasessa. Ihan perinteiset kävi, kengät ja hanskat olivat vähän kosteat eikä tarvinnut kovin kauaa puuhastella pakkasessa kun vahinko oli jo käynyt. No sinällään ei tuo kovin suurta tuskaa aiheuttanut, mutta ärsyttää nyt kun nahka uusiutuu noista itseensä ottaneista kohdista. Eilen pyörittelin vartin ruuvimeisseliä kädessä ja nyt on sitten sormenpäistä irtoamassa sellaisia ihme lämpäreitä.

Vahingosta viisastuneena kävin jo hakemassa Goretex-kampetta. Rahaa meni ihan riittävästi, mutta eipähän kastu läpi ihan niin helposti.

Kokonaisuutena taitaa vituttaa eniten se, että olin niin tyhmä etten tajunnut ajoissa kamppeideni olevan märkiä.

Niin joo, enkä muuten tykkää Excel-taulukoistakaan yhtään.
 

tutzba

Jäsen
Piti käydä äsken jossakin autotarvikeliikkeessä, mutta eihän siitä mitään tullut. Kaksi myyjää ja minua ennen kaksi asiakasta. Ajattelin, että pääsisin äkkiä pois. Kun ensimmäinen asiakas saatiin hoideltua, luulin, että tulisi minun vuoroni. No vielä mitä. Ovesta tuli joku tämän vapaan myyjän kaveri ja tietysti myyjä sanoi "voitko odottaa vähän aikaa?". Menivät nojailemaan pöydälle ja keskustelu meni jotakuinkin näin.

Asiakas: Perkele, vasemmalta puolelta vuotaa jarrunestettä pihalla.
Myyjä: Älä saatana, mikäs siinä on?
Asiakas: No perkele *tähän jotain autoselitystä, mistä en tajunnut mitään*
Myyjä: No saatana, katotaanpa tästä koneelta löytyykö sellaista.
Myyjä: Ei saatana löytynyt.
Asiakas: No voi perkele. Ei se mitään.
Myyjä: Menikös jouluralleissa paljon autoja paskaksi?
Asiakas: No menihän niitä paskaksi, perkele.
Myyjä: *nauraa* no saatana!

Enää ei kiinnostanutkaan niin paljoa kysyä, josko heillä olisi tietynlaista autoavaimenperää myynnissä. Ihan käsittämättömiä juntteja olivat molemmat.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa lankomies.

Veijarilla on jotain ongelmia avovaimonsa kanssa ja he viettivät joulun eri paikoissa. Lapsi oli mukana missä milloinkin. Eilen tuli Facebookkiin itsesääliä täynnä olevia linkityksiä. Aamulla sitten tuli tieto, että lanko oli ajanut ulos tieltä ja ei muuta kuin selvittämään, mistä sairaalasta ja missä kunnossa potilas löytyy. Onneksi mitään vakavaa ei ollut sattunut. Hän oli ambulanssimiesten mukaan nukahtanut rattiin.

En voi silti olla epäilemättä, että lanko yritti itsaria. Niin paskana hän oli eilispäivänä, kun tavattiin... Vittu.
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Yöllä iski virkistävä ja aggressiivinen ripuli. Eihän tässä oltukaan kuin n. päivä terveenä kolmen viikon flunssan jälkeen.

Nyt sitten lataillaan peräsuolta ja odotetaan milloin on seuraavan näytöksen aika.
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
Joo, veikkauksen pelipiste ei sitten tänään toiminut jäähallilla

kerkesin jo lapulle ruksaamaan HPK-1 tasapeli + JYP -tuplan 10€ kudilla, sitten tää veikkausmyyjätäti ilmoittaa ystävällisesti että koneet ei oo tänään toiminu, jumissa on. En viitsi edes tarkastaa minkälaisen kertoimen missasin, todennäkösesti joku 14,00-16,00...

ttu.
 

Baldrick

Jäsen
Ostin 30€ maksavan GTA IV-pelin huomatakseni, että se tökkii mun koneella erittäin vittumaisesti.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin 30€ maksavan GTA IV-pelin huomatakseni, että se tökkii mun koneella erittäin vittumaisesti.

Se tökkii aika monella koneella, sen verran massiivinen tiedosto on.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Vittusaatanan perkele että vituttaa voi vittu. Kävin pesettämässä ennen joulua ennen kovia pakkasia autoni jotta olisi sitten jouluna siisti sekin, samalla tietty tankki täyteen.
Ja perkele saatana kun nyt olisin tankannut taas niin tietenkin bensatankin luukku oli jäätynyt kiinni. Nohevana poikana sitten sitä sulattamaan hiustenkuivaajalla, ja yksi suurempi nykäisy luukusta niin perkeleen muoviklipsi meni paskaksi ja nyt en saa enää lukkoon bensatankkia.

Vittu että voi autot kiukuttaa ihmistä näin saatanasti!!!!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Täällä vituttaa jo kolmatta viikkoa jatkunut yskä, joka on varmaan jälkitautia kovasta flunssasta joka tuli viikkoja sitten sairastettua. Öisin yskityttää niin paljon, että nukkuminen välillä vaikeaa ja antibioottejahan tässä myös syödään, lääkärillä piti käydä jo alkuviikosta. Saisi jo perkele loppua, ei tässä ole kolmeen viikkoon voinut edes mitään kunnollista liikuntaa harrastaa.

Vittu, että vituttaa. Tosin taitaa olla tätä muuallakin liikenteessä.
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittusaatanan perkele että vituttaa voi vittu. Kävin pesettämässä ennen joulua ennen kovia pakkasia autoni jotta olisi sitten jouluna siisti sekin, samalla tietty tankki täyteen.
Ja perkele saatana kun nyt olisin tankannut taas niin tietenkin bensatankin luukku oli jäätynyt kiinni. Nohevana poikana sitten sitä sulattamaan hiustenkuivaajalla, ja yksi suurempi nykäisy luukusta niin perkeleen muoviklipsi meni paskaksi ja nyt en saa enää lukkoon bensatankkia.

Vittu että voi autot kiukuttaa ihmistä näin saatanasti!!!!

Kyllä sun ongelmat on pienii...... Kokeile lämmittää sitä munalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös