Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Tällä kertaa ottaa kupoliin Kelan byrokratia. Lienee tarpeeksi sanottu.
Minna Kaupille kasapäin kakkaa niskaan, koska vähän tuuletti voittoaan "ei-hillitysti". Antakaa nyt ihmisen, hyvä ihme sentään, tuulettaa, jos voittaa jotain luultavasti ainutkertaista.
Perjantaina piti lähteä Eckerö Linellä Tallinnaan, mutta äsken sieltä soitettiin, että se laiva on vielä telakalla. Pitäkää pillunne perkele.
2) Ryhmätehtävät vs. yksilötehtävät. Duunaan tosissani kaikki itsekseen tehtävät hommat ja saan vitosen jokaisesta, ryhmätehtävistä tulee jotain kolmosta ja nelosta ja sitten kurssista tulee nelonen arvosanaksi. Miksi edes pitää olla jotain arvosteltavia ryhmätehtäviä kun minä olen parempi kuin niistä saadut arvosanat?
Pieniä asioita, eli kai siitä pitää olla iloinen.
Ja tässä se homman opetus taitaa juuri olla.Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.
Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.
Ja tässä se homman opetus taitaa juuri olla.
Juuri tämän. Sinun pitäisi saada ryhmä tekemään töitä, jos haluat paremman numeron.
Niin kai sitten. Pitää tsempata tulevaisuudessa ettei tarvitse enää vituttaa.
Ei se aina ole niin helppoa saada koko ryhmää tekemään yhdessä töitä vaikka kuinka yrittäisi.
Vappu Pimiä ja Minna Kauppi samaan aikaan ruudussa, ei jukolauta.
Toinen mollaa miehiä jokaisessa käänteessä ja toinen valittaa, kun ketään ei kiinnosta joku metsässä rämpiminen kartan kanssa.
Edit: Eikä tämä nyt oikeasti niin paljoa vituta minua kuin tekstistä ehkä voisi ymmärtää. Nelonen, vitonen, se nyt on melkeinpä ihan sama. Kyllähän sitä kuitenkin aina sen paremman ottaisi jos voisi.
Vituttaa eräs nainen, aina kaikki asiat saadaan monimutkaiseksi, ja ollaan niin saatanan mustasukkasia.
Vitutukseni takia pelasin unibetillä pokeria ja nyt olen köyhempi kuin päivällä.
Näiden kahden asian takia oloni on sellainen että voi vittu.
Eli naisen takia hävisit rahasi. Naisen takia vingut Jatkoajassa. Rahan takia surffaat netissä. Netin takia olet IFK-fani?