Vittu kun vituttaa. Kävin hakemassa passia poliisiasemalta. Olin todella hyvissä ajoin paikalla ja pari ihmistä ennen minua. Otin lipukkeen ja venailin siinä. Kummallakaan ei ollut asiakastakaan siinä pitkään aikaa ja alkoivat vielä juoruamaankin siinä keskenään. Lopulta sitten pääsin tiskille ja minuutissa oli hommani hoidettu, tähän meni kaikkiaan varmaan lähemmäs 30 minuuttia. Sitten tuolla sateessa jolkottelin pysäkille. Bussi tuli, mutta oli aivan täynnä. Sama se, tiesin suurimman osan jäävän bussista pois n.10 minuutin päästä. No voi vittu mikä ruuhka tuolla on. Kesti aivan helvetin kauan matka ja päässyt istumaankaan pitkään aikaan. Lopulta jäi sen verran väkeä pois, että pari paikkaa tuli tilaa. Olin aikeissa mennä sitten istumaan, joku arviolta 35 vuotias nainen istui. Se siirtyi vittu istumaan siihen käytävän puolelle, eikä saatana ollut huomaavinaankaan kun tulin siihen. Sanoin vielä anteeksi, ei mitään huomiota. Sitten tokaisin vain, että istu saatana siinä sitten ja löysin paikan erään toisen naikkosen vierestä, joka hymyili siihen malliin, että taisi naureskella episodille.
Uskomatonta välinpitämättömyyttä toisia ihmisiä kohtaan. Saatanan paska, olisi pitänyt heittää se helvettiin ja istuttaa vaikka lattialle. Saa ainakin istua yksin.
Kaiken kruunaa pienehkö krapula, joka lähinnä vituttaa ja selkä, mikä on aivan jumissa.