Tota iskemistä pelkäävät ovat muuten yleensä niitä, joihin homoseksuaalit tuskin koskisivat edes (puu)kepilläkään.
Joten tulit vierailemaan vitutusketjuun. Ymmärrän kyllä.Kummassakin gaybarissa...DTM:ssa ja Blue Oysterissa olin vieläpä naisen seurassa.
Minulla lienee bugi tuossa palautteessa, kun SE TOIMI! Hiphurraa! Ensimmäinen asia, jonka sain Veikkauksen-sivuilla toimimaan ykkösellä, oli reklamaatio!
Laittakaa muutkin, jotka tunnette asian omaksenne, palautetta tuosta hirvityksestä.
Joten tulit vierailemaan vitutusketjuun. Ymmärrän kyllä.
Ensimmäistä kertaa vituttaa armeija oikein kunnolla. Tänään on taas lähdettävä takaisin ja itkeä tekisi mieli.
Jatkuvasti tulee mietittyä kaikkea hienoa jonka joutuu missaamaan kun valtio on riistänyt minulta vapauden yhdeksäksi kuukaudeksi.
Pitäisiköhän nousta täällä Jatkoajassa yhteiselle barrikaadille mokomaa typeryyttä vastaan? Itse yritin (huom. yritin) ihan positiivisella mielellä ko. sivustoja tänään "opetella". Nyt tekisikin sitten mieli vetää pää täyteen. Siis ei sviddu mitä sontaa.
Itsehän olen ihan kohta pahoinvoinut ja lusinut 9 kuukautta valtion hommissa. Silti vituttaa ja kovaa kun pitää tunnin päästä taas lähteä kohti parolannummea. 25 aamua vielä ja elämä alkaa uudestaan. 7.10 koittaa TJ 0. Tuskaa lievittää ens viikolla alkava SM-Liiga.
Kaahari meinasi viime yönä pistää minut, tyttöystäväni ja kaverini sairaalakuntoon tai jopa suoraan ruumishuoneelle. Ehdimme juuri ja juuri väistää, mutta tyttöystävän pää otti osumaa auton kyljestä. Vauhtia varmaankin oli 40km/h alueella lähes tuplat ja olimme vieläpä suojatiellä.
Onnellisuusketjuun kuuluvaa on, että selvittiin ainoastaan pienellä kolhulla. Kaaharikin saanee syytteen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vammantuottamuksesta.
Parin tunnin päästä pitääkin itsekin lähteä takaisin helvettiin ja vituttaa kyllä aika ruhtinaallisesti. Tammikuuta odotellessa..
Tämä se jaksaa vituttaa ja samalla ihmetyttää. Meidänkin rapussa asuu äijä, jonka jälkeen hissiin ei yksinkertaisesti voi mennä. Se haju oikein lävähtää naamaan, kun oven avaa. Ihan normaalin oloinen äijä joskin hieman nukkavieru, mutta ei alkoholisti eikä spurgu muutenkaan.
Haisevat ihmiset.
Voin kuitenkin taata, että intti kannattaa käydä jos ei muun, niin sen viimeisen aamun takia. Sitä fiilistä ei kovin monesta paikasta saa, kun voi vetää siviilit päälle ja lyödä Klamydian "Mä lähden himaan" soimaan.
Vituttaa suunnattomasti kun avaa Jatkoajan Vapaa keskustelu- osion ja näkökenttään pärähtää ketju: Voiko huippu-urheileva homo olla kannustuksesi arvoinen?
Vituttaa samalla ihmisten umpimielisyys.
Mutta mutta, eräs harrastukseni vie sen verran aikaa ja osuu matsipäiville sen verran sopivasti, että pääsen Nordikselle ekan kerran vasta 7. lokakuuta Pelicans-peliin. Sekös vituttaa.
Sama kaiku lauseiden oli joitain sivuja takaperin enkä ole vieläkään jaksanut etsiä keinoa, jolla ketjun (ja ehkä tietyt nimimerkit) saisi ignoreen ts. kokonaan pois näkyviltä. Jos tiedät/löydät ratkaisun, kerro mu(i)llekin.