Vitutusketju

• 10 697 278
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Minua taas vituttaa se, että noille homoille annetaan palstatilaa joka ikisessä helvetin mediassa, nyt myös Jatkoajassa. Jos ne ovat tavallisia ihmisiä, kuten olen ymmärtänyt, niin minkä takia niistä pitää kirjoittaa palstatolkulla?

On se helvetin hieno ja suuri uutinen jos tulevaisuudessa joku jääkiekkostara tulee kaapista ulos. Mitä sitten?

Viisaus ei asu meissä kaikissa. Ei hyvää päivää, valoja päälle.

Etsi Iltalehdestä heteroita koskevat jutut. Saatat yllättyä.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viisaus ei asu meissä kaikissa. Ei hyvää päivää, valoja päälle.

Etsi Iltalehdestä heteroita koskevat jutut. Saatat yllättyä.

Mutta täytyykö sitä mainostaa? Ei kai missään oo juttua tyyliin, että hetero Sami Kapanen lopettaa uransa kiekkoilijana.

Se, että onko joku homo tai ei, on ihan vidun sama ainakin mulle, kunhan ei mua tuu iskeen. Mutta se, että niitä täytyy erikeen mainostaa, vituttaa kyllä muakin.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
No ei näytä asuvan ainakaan Kourujärven Ponnistuksessa. RajatOn tiivistikin jo sen, mitä tarkoitin. Pidä vain itse valot päällä ennenkuin tulet tyhmäksi sanomaan.

Ninmenomaan, teikäläiset pitävät homoudesta mainitsemista "mainostamisena". Mieti tarkkaan termiä "vähemmistö" ja opi samalla sisäistämään oppimisesi, tosin teikäläisillä tuon oppimisen kanssa taitaa olla vähän niin ja näin.

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
kunhan ei mua tuu iskeen.

Mitäs se sinua haittaisi? Ei luulisi olevan kovin vaikeaa sanoa "sori, olen hetero eikä kiinnosta miehet". Samalla logiikalla joku lesbo voisi sanoa, että on ihan vitun sama mulle onko joku mies, kunhan ei mua tuu iskeen.. Häiritseekö sinua se, että homot yrittävät luoda ihmissuhteita, vai se että joku erehtyy luulemaan sinua homoksi? Olisiko se väärin, jos yrittäisit iskeä jotain lesboa baarissa?

e. kaikki siis sillä oletuksella, että olet mies
e2. jonka voi kyllä jo päätellä tuosta, mutta eihän sitä tiedä..

Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minua taas vituttaa se, että noille homoille annetaan palstatilaa joka ikisessä helvetin mediassa, nyt myös Jatkoajassa. Jos ne ovat tavallisia ihmisiä, kuten olen ymmärtänyt, niin minkä takia niistä pitää kirjoittaa palstatolkulla?

On se helvetin hieno ja suuri uutinen jos tulevaisuudessa joku jääkiekkostara tulee kaapista ulos. Mitä sitten?

Mikäli homoseksuaalisuuteen suhtauduttaisiin tavallisena asiana, tätä julkisuutta ei tulisi. Eli käytännössä suvaitsemattomat ihmiset, kuten sinä, luotte homoudesta uutisen.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs se sinua haittaisi? Ei luulisi olevan kovin vaikeaa sanoa "sori, olen hetero eikä kiinnosta miehet". Samalla logiikalla joku lesbo voisi sanoa, että on ihan vitun sama mulle onko joku mies, kunhan ei mua tuu iskeen.. Häiritseekö sinua se, että homot yrittävät luoda ihmissuhteita, vai se että joku erehtyy luulemaan sinua homoksi? Olisiko se väärin, jos yrittäisit iskeä jotain lesboa baarissa?

e. kaikki siis sillä oletuksella, että olet mies
e2. jonka voi kyllä jo päätellä tuosta, mutta eihän sitä tiedä..

Niin no kyllähän se pitkälti riippuis miten tulis iskemään. Jos tulis juttelemaan vihjailevaan sävyyn, niin sanomisella selviäis. Mutta jos joku miespuolinen tulis iholle, niin siinä kohtaa menee yli. Sama se tosin on ruman naisenkin kanssa.

Ei haittaa, vaikka homot yrittäis luoda oman uskonnon.

Pointti on siinä, että seksuaalisuuden mainostaminen ärsyttää. Tuntuu olevan toi homous nykyään muoti-ilmiö. Varmaankin tullu ton helvetin ärsyttävän BB:n mukana.

TosiFani kirjoitti:

Mikäli homoseksuaalisuuteen suhtauduttaisiin tavallisena asiana, tätä julkisuutta ei tulisi. Eli käytännössä suvaitsemattomat ihmiset, kuten sinä, luotte homoudesta uutisen.

Mikäli lehdistö suhtautuisi homoseksuaalisuuteen tavallisena asiana, niin siellä ei mainittas sitä homo sanaa.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers

Kerroppa TosiFani mulle nyt ihan selkeästi, mikä tekee minusta suvaitsemattoman tuossa tekstissäni? Ettet vaan itse ole pikkuisen liikaa takajaloillasi homouden puolesta, joka on minulle aivan yksi ja sama oletko. Mutta se, että sinä tulet minua osoittelemaan sormella ja kertomaan, minkälainen minä olen ilman mitään helvetin perustetta vituttaa minua aivan suunnattomasti.

Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerroppa TosiFani mulle nyt ihan selkeästi, mikä tekee minusta suvaitsemattoman tuossa tekstissäni? Ettet vaan itse ole pikkuisen liikaa takajaloillasi homouden puolesta, joka on minulle aivan yksi ja sama oletko. Mutta se, että sinä tulet minua osoittelemaan sormella ja kertomaan, minkälainen minä olen ilman mitään helvetin perustetta vituttaa minua aivan suunnattomasti.

Jos sinua vituttaa homoista kirjoittelu, tulee mieleen, että suhtaudut heihin vähän nuivasti. Anteeksi jos olin väärässä.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Se, että onko joku homo tai ei, on ihan vidun sama ainakin mulle, kunhan ei mua tuu iskeen. Mutta se, että niitä täytyy erikeen mainostaa, vituttaa kyllä muakin.

Tota iskemistä pelkäävät ovat muuten yleensä niitä, joihin homoseksuaalit tuskin koskisivat edes (puu)kepilläkään.

Vitun foobikot

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jos sinua vituttaa homoista kirjoittelu, tulee mieleen, että suhtaudut heihin vähän nuivasti. Anteeksi jos olin väärässä.

Sinäkin väännät tekstini, kuin se olisi kohdistettu suoraan näihin ihmisiin, etkä ymmärrä perimmäistä pointtiani, joka oli siis se, että miksi sitä homoutta pitää mainostaa sen ollessa niin tavallinen asia?

Josta päästään siihen, että...

Suhtaudun moniin asioihin nuivasti, joista pidetään turhaan kovaa ääntä. Se ei ole mitenkään seksuaalisuuteen sidottu asia. Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että suhtaudun itse homoihin nuivasti jos he ovat normaaleja täysipäisiä ihmisiä. Luultavasti olisin saanut jo potkut nykyisestä työpaikastani jos minulla olisi vaikeuksia suhtautua homoihin.

Se tästä aiheesta minun osaltani tässä ketjussa ja palataan ketjun alkup. aiheeseen: Vituttaa se, että automaatti jätti korttini sisään jo toisen kerran kuluvana vuonna.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tulin aamuvuorosta himaan ja mamma huonolla päällä. Ihmettelin, että mikäs rouvaa nyt vaivaa. Todella yllättävä oli taas rouvan vastaus. Rouva jaksoi taas valittaa siitä, kun meikäläisellä on noita duunivuoroja viikonloppuisin. Mulla nyt sattuu olemaan epäsäännöllinen 3-vuorotyö ja sillä hyvä. Vastahan tässä ollaan 16 vuotta oltu naimisissa. Muutaman kerran tulee vielä valitusta mun duunivuoroista, niin vaihdan joka viikonlopuksi tuplavuorot. Jonkun tässä perheessä on tienattava vähän extraa, kun toi mamman palkka ei päätä huimaa.

Vähän samoja juttuja ollu meidän taloudessa ajoittain. Emäntä ei varsinaisesti ole valittanu, mut onpahan tuskaillu miten vaikeaa on parisuhteessa kun toinen on yöt/illat/viikonloput töissä eikä oikein sitä "laatuaikaa" löydy missään vaiheessa. Pahimmillaan tais olla joku kuukauden putki kun tein ite pelkästään iltoja + viikonloppuja ja toinen arkiaamuja. Nää on muutenki kummia asioita ku ite tietää et nyt vaan asiat on tällä tavalla ja samaan aikaan toinen tuskailee et koko parisuhde menee viemäristä alas..

Tällä hetkellä oon työreissussa eikä nähdä emännän kanssa viiteen viikkoon. Mulle tää on ihan ok, et tän ammatin kanssa joutuu välistä tekeen töitä muuallaki mut emäntä on taas ihan paniikissa et mitä jos jne. Jotenki tuntuu et toi nainen haluais sellasta tasaisen tappavaa arkea et kaikki ois koko ajan samalla tavalla. Itelle käy hyvin tällänen vaihteleva "arki" kun tietää ettei ne asiat miksikään muutu (mun päässä) vaikka ei nähtäis pariin kuukauteen.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tota iskemistä pelkäävät ovat muuten yleensä niitä, joihin homoseksuaalit tuskin koskisivat edes (puu)kepilläkään.

Vitun foobikot

No mutta sehän on sitten vaan hyvä asia. Ehkä se pointti mikä ärsyttää löytyy sieltä aiemmista viesteistä. Homofoobikko en oo, enkä tuu olemaan. Ja mun osalta tää keskustelu loppuu tähän.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Estrella on lopettanut Cheese & Chilinutsien valmistuksen ja sitä kautta myynnin, muutenkin pakkaukset ovat normaaleissa pähkinöissä kyseisellä firmalla uudistuneet. En voi sanoin kuvailla pettymystä ja vitutustani. Viimeisenä oljenkortena hamstrasin viimeisestä erästä kaikki loput 5 pussia Citymarketista kun missään muualla kaupassa niitä ei enään edes ollut jäljellä :( Vittu!
Mihin noita tarvitaan? Ei ole muita pähkinöitä kuin Taffelin chilit. Eikä edes tarvita.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkauksen nettisivut. Pystyisköhän itse luomaan yhtä perseestä olevia sivuja vaikka yrittäisi ? Ei tuosta enää puutu kuin jouluvalot, joita klikkaamalla päätyy jonnekin ennalta arvaamattomaan paikkaan. Noin kolmen sadan klikkaamisen jälkeen avautuu mahdollisuus pelata, silloinkin tosin bingoa ja vain klo 13.00-13.01.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Veikkauksen nettisivut. Pystyisköhän itse luomaan yhtä perseestä olevia sivuja vaikka yrittäisi ? Ei tuosta enää puutu kuin jouluvalot, joita klikkaamalla päätyy jonnekin ennalta arvaamattomaan paikkaan. Noin kolmen sadan klikkaamisen jälkeen avautuu mahdollisuus pelata, silloinkin tosin bingoa ja vain klo 13.00-13.01.

Todella karu ulkoasu, vähän kuin sirkus tosiaan, sekava rakenne ja uskomattoman räikeä ulkoasu. Ei oikein mennyt putkeen tämä uudistus.

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Todellinen pohjanoteeraus

Mikään asia ei ole vielä tullut eteen, joka olisi uudessa sivustossa muuttunut paremmaksi, mutta vastaavasti todella moni asia on muuttunut hankalammaksi/sekavammaksi käyttää. Ja pari kätevää yksityiskohtaa on kokonaan poistettu puhumattakaan sivuston ulkonäöstä/värimailmasta.

Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.

Todella karu ulkoasu, vähän kuin sirkus tosiaan, sekava rakenne ja uskomattoman räikeä ulkoasu. Ei oikein mennyt putkeen tämä uudistus.

Mikään asia ei ole vielä tullut eteen, joka olisi uudessa sivustossa muuttunut paremmaksi, mutta vastaavasti todella moni asia on muuttunut hankalammaksi/sekavammaksi käyttää. Ja pari kätevää yksityiskohtaa on kokonaan poistettu puhumattakaan sivuston ulkonäöstä/värimailmasta.

Pitäisiköhän nousta täällä Jatkoajassa yhteiselle barrikaadille mokomaa typeryyttä vastaan? Itse yritin (huom. yritin) ihan positiivisella mielellä ko. sivustoja tänään "opetella". Nyt tekisikin sitten mieli vetää pää täyteen. Siis ei sviddu mitä sontaa.

motamoro

Jäsen
Mihin noita tarvitaan? Ei ole muita pähkinöitä kuin Taffelin chilit. Eikä edes tarvita.

Niin no, makuasioita nämäkin on, joku voisi vetää herneet nenään jos Karhua lakattaisiin valmistamasta ja joutuisi jatkossa lipittämään pelkästään esim. Karjalaa. Kyseisestä mausta oli vain noussut ylivoimainen favorite, ettei muita pähkinöitä tai pikkusuolaisia ole edes tehnyt mieli napostella kuin tätä tiettyä cheese&chiliä. Ehkä tästä joskus vielä yli pääsee :)

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisiköhän nousta täällä Jatkoajassa yhteiselle barrikaadille mokomaa typeryyttä vastaan? Itse yritin (huom. yritin) ihan positiivisella mielellä ko. sivustoja tänään "opetella". Nyt tekisikin sitten mieli vetää pää täyteen. Siis ei sviddu mitä sontaa.
Pakko tässä on jotakin tehdä. Miten ihmeessä tuollainen paska on edes mahdollista ? Ihan alhaalta löysin painikkeen palaute, mahtaako toimia. Todella mielenkiintoista odottaa Veikkauksen yhteenveto palautteesta, tällä hetkellä noin 20 kaveriani (aktiivisia käyttäjiä) ovat kiroilleet, että käsittämättömän huonoa ! Veikkaus varmaan kiitää asiakkaitaan, kiitokset hyvästä palautteesta, sivuistamme todella tykätään ja jatkossa yritämme laittaa vielä enemmän dataa pienempään tilaan. Ehkä jo ennen joulua saamme yhdeksän erilaista plogia ja kaikki eri väreillä.

Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Vastaan itselleni, ei toimi. Palautetta ei tarvita, niin hienot sivut on kyseessä.

Minulla lienee bugi tuossa palautteessa, kun SE TOIMI! Hiphurraa! Ensimmäinen asia, jonka sain Veikkauksen-sivuilla toimimaan ykkösellä, oli reklamaatio!
Laittakaa muutkin, jotka tunnette asian omaksenne, palautetta tuosta hirvityksestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy