Aivan totta. Tuo ohjelman nimi on aivan käsittämättömän ärsyttävä. Miksi, oi miksi.
Ei pelkästään se nimi vaan koko akka. Varmasti aivan helvetin ärsyttävä akka livenäkin.
Aivan totta. Tuo ohjelman nimi on aivan käsittämättömän ärsyttävä. Miksi, oi miksi.
Helsingin kaupungin rakennusvirasto ja autojen siirto.
Jumalauta. Eikös mun autonsäilytysnurkilla kuvata jotain vitun Kotikatua tjsp. Kiitos siis myös Ylelle. Lain mukaan siirtokehoitus pitää olla 48h ennen siirtoajankohtaa paikoillaan. NELKYTKAHDEKSAN tuntia. Mitä vittua? Joka iltako pitää himassa käydä väijymässä onko kärry ehkä jonkun ylen saatanan tärkeän kuvauksen edessä?
On tää vaan niin ihanaa maksaa ensin 100e siitä, että saa autoa kadunvarrella pitää, sen lisäksi pitää vielä parin päivän välein käydä väijymässä onko se kenties jonkun tiellä piakkoin. Ja huomautettakoon, että katujen siivouksista on ilmoitettu ainakin viimeiset kolme vuotta ainakin viisi päivää etukäteen.
70e siirtomaksu ja kiitos. Auto oli siirretty pe ennen klo 08. Ja ei vittu varmasti ollut siirtokehitusta keskiviikkoaamuna kun himasta viimeksi lähdin. Eli alle 48h oli kulunut kehoituksesta siirtoon. Tietysti valitan, onneksi käsittely ei kestä kuin sen puoli vuotta. Ei se raha, mutta periaate.
Lisävitutuksen aiheutti töihin taksilla matkailu koska en löytänyt autoa aamulla kiireessä, kuulemma ihan eri suunnilla kolmen kortteli päässä.
Puuh. Vähän helpotti.
Suonenvedot vituttaa. Aamuyöstä heräsin siihen, että vasemmassa pohkeessa oli suonenveto ja äsken sohvalla makoillessa iski sama homma.
Asun paikassa, johon stadikan konsertit kuuluvat erittäin hyvin. Eivät liian kovaa, eivät liian hiljaa - biiseistä ja puheista erottaa sanat ja sävelet kuin paikalla olisi.
Joskus se on hyvä asia, kuten viime kesänä. Eilen ja tänään se ei ole. Se vituttaa.
Et vissiin tykkää U2:en musiikillisesta tuotannosta? Ihme juttu, koska mulla se kolisee paremmin kuin sata jänistä.
Ja koska ollaan vitutusketjussa, niin vituttaa kun muut ei tykkää samasta musiikista kuin minä.
U2 lakkasi jostakin syystä kiinnostamasta minua joskus 80-luvun lopulla. Viimeinen U2-levy jonka ostin taisi olla Rattle & Hum, joka ei lopulta niin hirveästi napannut. En sanoisi että vituttaa, mutta nyt ihmetyttää se, että omalta työpaikaltani lähti laumoittain ihmisiä stadikalle uukakkosen perässä. Ainakin muutama noista ei ole minkään sortin musiikin ystävä, mutta jostain syystä ne ovat aina messissä kun jokin nimiartisti myy stadionin kokoisen keikkapaikan loppuun. Sitten norkoillaan Facebookissa saatana työajalla puoli päivää ja ulvotaan lippujen perään.Et vissiin tykkää U2:en musiikillisesta tuotannosta? Ihme juttu, koska mulla se kolisee paremmin kuin sata jänistä.
Ja koska ollaan vitutusketjussa, niin vituttaa kun muut ei tykkää samasta musiikista kuin minä.
Ei iske ei. Ja kehtaavat vielä pistää alussa aivan loistavaa musiikkia, Bowielta Space Oddity. Siellä se äijä nyt kiljuu kauniista päivästä ikkunasta sisään.Et vissiin tykkää U2:en musiikillisesta tuotannosta? Ihme juttu, koska mulla se kolisee paremmin kuin sata jänistä.
Nyt vituttaa se, että Sorbusta ei enää ole. Ennen sotia myyntiin tullut klassikko oli kovassa maineessa rantojen sissien keskuudessa. Soppa oli aika maukkaan oloinen tuote muihin spurgujuomiin verrattuna. Itsekin tapasin ostaa Sorbusta pari kertaa vuosikymmenessä hupimielessä, ja broidillekin välillä joululahjaksi. Nyt pitää kai sulloa pukinkonttiin Gambinaa, joka on Soppaa rahvaanomaisempi ja jostain syystä kalliimpi tuote. O tempora, o mores. Hohhoijaa.
Nyt vituttaa se, että Sorbusta ei enää ole. Ennen sotia myyntiin tullut klassikko oli kovassa maineessa rantojen sissien keskuudessa. Soppa oli aika maukkaan oloinen tuote muihin spurgujuomiin verrattuna. Itsekin tapasin ostaa Sorbusta pari kertaa vuosikymmenessä hupimielessä, ja broidillekin välillä joululahjaksi. Nyt pitää kai sulloa pukinkonttiin Gambinaa, joka on Soppaa rahvaanomaisempi ja jostain syystä kalliimpi tuote. O tempora, o mores. Hohhoijaa.
Nyt vituttaa se, että Sorbusta ei enää ole.
Tänä aamuna hajosi tietokoneen näyttö, nyt todella juhlavaa katsella varmaan 10 vuotta vanhasta pienestä crt:stä.
Lisäksi äsken vielä kyttien kamera-auto nappasi kuvan.
Nyt vituttaa se, että Sorbusta ei enää ole. Ennen sotia myyntiin tullut klassikko oli kovassa maineessa rantojen sissien keskuudessa.
http://www.hs.fi/fingerpori/?cmp=tm_viihde_fingerpori
Ja itsellä kävi kyttien kamera-auton kanssa kaksi viikkoa sitten aivan samoin. Sekin vituttaa kun eivät sitä vitun kuvaa voi jo lähettää, tässä pelko perseessä saa painaa kolmatta viikkoa kohta.
Eräs laulu- ja soitinorkesteri laulaa hyvin paljon Gambinasta, ja he myös varasivat muutamat korit varastoon.
Kuumeinen olo ja huomenna alkaisi viiden päivän leiri. Nice.
Sama, paitsi itsellä on "vain" kolmen päivän (kahden yön) leiri. Itseäni piinaa kuumeen lisäksi yskä, tukkoinen nenä ja silmätulehdus.
Taidat tarkoittaa Rytmihäiriötä? Olen nähnyt tältä pumpulta varmuudella sen aivan ensimmäisen keikan (oli aika surkuhupaisa). Treenasivat samassa paikassa, jossa minäkin aikoinani. Pari bändin kaveria oli "saman kylän poikia" minua vain hieman nuorempia. Propsit pitää antaa bändin pitkäikäisyydestä eli kyseessä todella on elämäntapa ja asenne.
Kuume, yskä ja silmätulehdus? Sinä lähdet kyllä halutessasi Veksiin makaamaan, etkä lerille. Kaikenlisäksi tuo silmätulehdus on tarttuva, joten on itseasiassa velvollisuuteesi käydä varuskuntasairaalan kautta.
. Basisti ja rumpali taitaa olla enää alkuperäisiä.