Saatana että vituttaa... Sain tänään tietää että joku vitun kebabi havittelee tyttöystävääni.
Eiköhän tyttöystäväsi tee kaverille selväksi ettei kiinnosta. Toisaalta eksoottinen, tumma ja tulinen mies voi olla jonkinlainen unelma hänelle eli sinuna olisin hieman varpaillani. Selvitä naisesi kanssa mitä hän haluaa...
Haistakaapa koko Worrelin suku iso paska. Lyökää vaan lyötyä! Vituttaa, kun lähipiiristä ei löydy yhtään ihmistä, jolla olisi jonkinlaista ymmärrystä tai tajua millaista se on elää mun pöksyissä.
Vituttaa vaan kaikki, koko elämä. Kiitos ja anteeksi.
Vituttaa lähinnä kaikki. Voi vittu!
Luultavasti osat maksaa max 200 euroa ja työ lopun eli 1300 euroa. Jarrut on auton tärkein varuste joten on ne syytä olla kunnossa mutta joku roti rahastamisessakin.
Minulla on vain kaljaa (nekin on vähäksi aikaa loppu) ja opiskelut, joissa ei kauheasti ole kehumista.
Vittu ihan hirveää. Mulle tehtiin tuo viime kesänä Mariassa, ja siellä oli jotkun perkeleen harkkaripäivät. Kolmas lääkäri osasi sitten hommansa, kun molemmat edeltäjät olivat kiskoneet sen 5-10 reikää per naama mun selkään. Viikon verran oli selkä kipeä, mutta onneksi ei mitään päänsärkyjä tullut. Vieläkin vituttaa kyseinen reissu.
Voi vittu mikä virhe!!! Nyt sekin vituttaa...Ai Micke-Max Åsten vai? Vaiko sittenkin Mikael Manlund?
Vituttaa pilkunviilaajat.
Samoin, tosin vituttaa myös tuo "Jussi69 kadonnut" juttukin. Ottakaa nyt joku saatana siitä saatanan Jussista kuva ja laittakaa eteenpäin että saadaan tuo eetteristä pikaisesti loppumaan.Jäätelöauton uusin mainos radiossa, missä linnun vihellyksellä on korvattu se saatanallinen pimputus. Vituttaa molemmat.
Samoin, tosin vituttaa myös tuo "Jussi69 kadonnut" juttukin. Ottakaa nyt joku saatana siitä saatanan Jussista kuva ja laittakaa eteenpäin että saadaan tuo eetteristä pikaisesti loppumaan.
Oikeastaan vituttaa jo koko numeroyhdistelmä 69, joka kyseisen Jussin naamaan tulee nyt yhdistettyä tämän jatkuvan mediassa esiintymisen vuoksi. Ei siis sillä että Jussiin tuota haluaisin yhdistää vaan helvetin lost boys alkaa soimaan takaraivossa tunteja.
Lienee jokin mainostemppu tuo jussi69lost-case, tai ainakin alkaa vaikuttamaan siltä kun on jo sponsoriakin vinkkeihin saatu.
Mainostempusta varmasti kyse. Ja ilmeisesti tehokas, koska tuskin me kaksi olemme ainoita, kenessä tämä on herättänyt huomiota.
E: Miten sattuikaan. Just tuli mainos Radio Rockilta. Siinä sanottiin "tämä ei ole manios". Niimpä
Tuota sivua mainostetaan radiomainoksessakin. Pitäisi varmaan linkittää tuonne kielipoliisiketjuun ja pyytää sieltä lähettämään oikaisuohjeita.En ollut tällaisesta mitään kuullut aikaisemmin ja kävin googlettamassa, mistä on kysymys. Päädyin tällaisille sivuille jossa jotain "tietoa" kyseisestä asiasta. Nyt alkoi vitutus tuon sivun kirjoituksista. Miten joku voi kirjoittaa noin huonosti? Esimerkiksi heti otsikossa lukee trakedia....
Sinänsä ihan sopivaa, kun eihän tuo Jussi osaa puhuakaan.Miten joku voi kirjoittaa noin huonosti? Esimerkiksi heti otsikossa lukee trakedia....
Onneksi en kuuntele muita kanavia kun Ylen Puhetta. Se on ainoa kanava joka ei vituta joka kerta.