Vituttaa korvakipu. Täytyy vain toivoa, että se lähtee tässä parin päivän sisään pois, niin ei tarvitse alkaa epäillä korvatulehdusta.
Muuten ei oikein mikään vitutakkaan.
Auto ei mennyt katsastuksesta läpi, syynä päästöt ja siitä tuli sitten ajokielto! Vittu että korpeaa. No kohta katteleen ehtiskös tuttu korjaaja saamaan ton pian kuntoon, että saan ton auton leimaan ja myyntiin prkl!
Joskus tuohon auttaa pelkästään se, että ajaa kaasu pohjassa jonkun aikaa. Kone puhdistuu karstasta ja saattaa mennä päästömittauksesta läpi. Kaveri teki dieselmersulle siten, että ajoi talvella kaverin tekemällä jääradalla kakkosella ja kolmosella kaasupohjassa yhden illan. Meni uusintamittauksessa läpi heittämällä. Mitään ei autosta muutettu tai muutenkaan "korjattu".
Vituttaa korvakipu. Täytyy vain toivoa, että se lähtee tässä parin päivän sisään pois, niin ei tarvitse alkaa epäillä korvatulehdusta.
Muuten ei oikein mikään vitutakkaan.
Joskus tuohon auttaa pelkästään se, että ajaa kaasu pohjassa jonkun aikaa. Kone puhdistuu karstasta ja saattaa mennä päästömittauksesta läpi.
Katsomo.fi. Kolme päivää taas jäljessä Emmerdaleissa kun tuo lataa kyllä mainokset noin 4 kertaa per jakso, mutta itse ohjelmaa ei kuitenkaan kertaakaan. Ensin tulee kaksi mainosta, joista 99% todennäköisyydellä vaihtamalla paranee. Sitten pätkäisee hetkeksi, jonka jälkeen tulee seuraavat kaksi mainosta, ja palvelu kuvittelee minun nähneen jo itse Emmerdalen. Perkele.
Vituttaa kun en tänään saanut pesää! Ja vittu, kun lähden muutamaksi kuukaudeksi töihin Föglööhön/Föglööseen... Voiko siellä saadakaan pesää?
Ja vittu ku panettaa!
Vituttaa kun en tänään saanut pesää! Ja vittu, kun lähden muutamaksi kuukaudeksi töihin Föglööhön/Föglööseen... Voiko siellä saadakaan pesää?
Toisaalta laumasielut ja paskahousut jotka seuraavat muita ovat lähinnä säälittäviä.
Olin töis tänää vesisatees, tein oikeen kunnolla töitä ku oli hyvä fiilis et illalla kylil bailaa ni joo ei vittu ketään lähde beesii >:( helvetin hienoo ölähtee yksin sinne.. no tukevat kännit ni alkaa ystäviä löytymään.. jollei muuten ni seteli tukku mukaan ja àvot!
Olin töis tänää vesisatees, tein oikeen kunnolla töitä ku oli hyvä fiilis et illalla kylil bailaa ni joo ei vittu ketään lähde beesii >:( helvetin hienoo ölähtee yksin sinne.. no tukevat kännit ni alkaa ystäviä löytymään.. jollei muuten ni seteli tukku mukaan ja àvot!
Eli me kaikki olemme säälittäviä sinun lisäksesi. Jos asiaa siis ajattelee yleisellä tasolla...kun et tuota sen paremminn tarkentanut.
Äh, tännekkin on pitänyt sössöttää kännissä, unohtakaa koko juttu.