Vitutusketju

  • 10 557 469
  • 56 140

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti flogi
a... Vituttaa!!

PS. Työpaikalla 3 kolmekymppistä naista ja minä.


Siis tä ??
Kettu on päästetty kanalaan ja Vituttaa...
Luulisi miehen kiljuvan riemusta ;)

K
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa kybällä kun joudun uusimaan JOIK1 -tentin TAAS! Mikä siinä voi olla, ettei proffa hyväksy mun tenttivastauksia, häh! Mikäli joudun uusimaan JOIK0 -tentin, niin vitutus on kaksinkertainen (tuo tentti on sellainen veikkaa ja voita -tyylinen). *mad as hell*
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa se, että toissa päivänä vain vajaa pari kuukautta vanhasta rannekellostani tipahti nuppi. Olin menossa tenttiin ja sitä ennen kävin syömässä. No siinä ruokalassa katsoin heti pöytään istuttuani kelloa ja tentin alkuun oli 15 minuuttia. Ei siis mitään kiirettä, kaivoin joitain muistiinpanoja esiin ja lueskelin samalla kun söin. Jonkin ajan kuluttua kurkkasin kelloa uudelleen ja aikaa oli edelleen 15 minuuttia. Nyt rupesi tulemaan hätä käteen. Jospa se tentti ehti alkaa. Ei hätää, kännykkä paljasti että aikaa on vielä vajaa viisi minuuttia. Sitten yritin, josko pysähtynyt kello lähtisi uudelleen käyntiin ja huomasin, että siitähän puuttuu koko hemmetin nuppi.

Eilen sitten vein sen liikkeeseen, josta ostin ja ne epäilivät, että takuu ei korvaa sitä, koska kyse on "itse aiheutetusta vahingosta". Jumalauta soikoon! Ainoa itse aiheutettu vahinko, mitä pystyn tuolla pysähtymishetkellä kuvittelemaan, oli se, että muistiinpanoja repusta kaivaessani se nuppi osui jonkun kansion kulmaan tai vastaavaan. Mitään muutakaan kovaa kolhua ei tuohon kelloon ole vajaan parin kuukauden aikana kohdistunut, joten kyllä kellon nyt sen verran pitäisi joka päiväistä käyttöä kestää, ettei tarvitsisi sairaanloisesti jokaista pientä hipaisua siihen varoa.

Nyt se sitten on menossa maahantuojalle. Jännitys kasvaa. Myyjä epäili, että korjaus tulisi maksamaan noin 2/3 kellon hinnasta, joten kylläpä kannatti ostaa. Ei se sentään kovin kallis ollut, mutta kyllä silti tunnettua merkkiä olevan, 34 euroa maksavan kellon luulisi kestävän vähän pidempään kuin puolisentoista kuukautta. Jos takuu ei korvaa, kerron kellon merkin ääneen.

Paskat, kerron sen heti. LORUS!

Edellinen, suorastaan rihkamakelloni, kesti ehjänä seitsemän vuotta ja putosi sen aikana varmaan toista kymmentä kertaa lattialle. Eikä muuten ollut nuppi mikä siitä meni sitten rikki.
 

Hazlewood

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua vituttaa aivan suunnattomasti tämä ylen radiokanavauudistus. Tarvitaanko todella uusi teinikanava erikoisohjelmien kustannuksella. Olisi edelleen olemassa ihmisiä joille radio on muutakin kuin taustamelua. Itseäni koskee varsinkin päätös lopettaa Räkärodeo. Tuota ohjelmaa on tullut seurattua aktiivisesti lähes joka keskiviikko noin viiden vuoden ajan. Sillä on laaja ja aktiivinen kuuntelijakunta, mutta silti Yle on saanut kuningasidean lopettaa koko ohjelman. No vielä on toivoa että Miettinen saisi jatkaa jollain muulla kanavalla vastaavanlaisen ohjelman parissa. Ei voi kun rukoilla että näin kävisi. Räkärodeon loppuminen ja tämä kanavauudistus vituttaa silti ja paljon.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt vituttaa tuo murhaaja/toimitusjohtaja kaaharikin. Äsken vitutti vaan se, että nyt on perjantai ja pitäisi olla rentoutumisen aika, mutta mitä vielä. Pitää auttaa exää muutossa ja siivota oma kämppä perinpohjin ja tiskata ja pestä pyykkiä. Taidan luistaa kaikesta ja lähteä baariin. Laiskottaa ja vituttaa.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kilpailutetaanko teeveehoota ?

Minä olen erittäin suivaantunut siihen mitä autoveroilla, bensaveroilla, ym muilla veroilla EI tehdä. Vaatimaton toiveeni olisi, että tiet olisivat jotakuinkin ajokuntoiset edes puoleenpäivään mennessä, oli keli nyt sitten mitä tahansa.
Tänään oli aivan sairaan paska ajokeli. Kyllä minä sen ymmärtäisin jos Suomeen tulisi yllätyksenä talvikeli. Senkin vielä ymmärtäisin jos tiet eivät olisi ajettavassa kunnossa esim. klo kahdeksaan mennessä. Sitä en todellakaan ymmärrä että vielä yhdeltätoista Tre-Hki moottoritie, kaikki pikkutiet ko. baanan ympärillä ja Tampereen kaupungin tiet ovat täynnänsä lumisössöä. Ymmärtääkseni teitä tulisi pitää kunnossa veroilla joita aluksi mainitsin. Joku vetää välistä ja autoilijat maksaa. Varmasti soitan Presidentille, olen niiiin vihainen että kohta halkean...

terveisin koo jonka työmatka on tasan 82 km yhteen suuntaan
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ottaa päähän, kun tää kone tykkää taas kenkkuilla mulle, tällä kertaa kaikki Jatkoajan sivujen painikkeet ovat taustaltaan punaiset. Ja koko käytön ajan kone pörisee vähän väliä omiaan, tekis edes jotakin!

Mulla on kaiken lisäks flunssakin iskenyt päälle ja kurkku on kipeänä. Yskittääkin koko ajan! Koulussa on kirjoitutettu liikaa, kun rannekin on niin pipi, että piti laittaa siihen side, joka sitten vaikeuttaa tämänkin kirjoittamista! *mur*
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mua vituttaa ankarasti Suomen oikeusjärjestelmä!
2 lasta murhannut äiti sai teostaan vaivaiset 12 vuotta, josta ensikertalaisena istuu 5 vuotta!! Ja tuostakin miinus 8 kk tutkintavankeus! Ne lapset eivät vedä enää yhtään hengenvetoa eivätkä elä päivääkään, koko elämä oli edessä!
 

Puster

Jäsen
Tällä hetkellä vituttaa ylivoimaisesti eniten työolot. Niin sanottu esimies on perseestä ja muutenkin vois hiukka paremmin mennä kustannuspaikalla.
Ja uutta työpaikkaa ei ole löytynyt jonkinlaisista hauista huolimatta. Tai siis ainakaan vastaavan tasoista.

Lisäksi vituttaa tämä tämän hetkinen humala. Tai ainakin se, että olen tässä kunnossa ja tähän aikaan (perjantaina klo 1.27) kirjoittamassa jotain vitun sepustusta nettiin konttorihommista.

Ei perkele!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Puster
Tällä hetkellä vituttaa ylivoimaisesti eniten työolot. Niin sanottu esimies on perseestä ja muutenkin vois hiukka paremmin mennä kustannuspaikalla.
Ja uutta työpaikkaa ei ole löytynyt jonkinlaisista hauista huolimatta. Tai siis ainakaan vastaavan tasoista.

Lisäksi vituttaa tämä tämän hetkinen humala. Tai ainakin se, että olen tässä kunnossa ja tähän aikaan (perjantaina klo 1.27) kirjoittamassa jotain vitun sepustusta nettiin konttorihommista.

Ei perkele!

Älä välitä et ole yksin :)

Meitä on monia jokainen kärsii tavallaan ja känni pahenee jokaisen pullon tai juoman jälkeen, prkl kun mikään ei auta.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua vituttaa se tietoisuus,että pääsen 20minuutin päästä kotio nukkumaan täältä töistä ja kaverilla on illalla isot bailut ni perkele ens yönä taas duunia 24-6 Vittu perkele tekis bissee mieli.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa taas. Ateistina istun täällä ja ihmettelen miksi kaupat ovat kiinni, koska tarkoitus oli ostaa tytölle kengät ja käydä purilaisella. Selosta siinä sitten 2-vuotiaalle, että joku jossain joskus .... ja sen takia ei päästä tänään kierrokselle.
No, onneksi tänään on lasten synttärit, mutta enpä muistanut ostaa lahjaa. Tietysti voisin käydä bensiksellä tai kiskalla, mutta taidan silti antaa rahaa koska 12-v kundi varmasti haluaa fyffeä mieluummin kuin bensislahjan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Perspalloilujengimme(salibandy) taso.
Kovat taktiikat ennen peliä,ja pelissä viisi äijää seisoo tai juoksee pallon perässä.
 

Shane

Jäsen
Joo sori Sistis, eilisiltana oli vähän pinna kireällä..

Tokihan sinä tänne olet paljon muutakin kirjoitellut, välillä sitä vaan tulee lauottua tyhmyyksiä. Ei muistella pahalla..

Mielipiteeni opiskelijaelämän alkoholikeskeisyydestä tosin ei ole muuttunut. Kyllähän on täysi fakta, että raittiin opiskelijan on esimerkiksi vieraalle paikkakunnalle täysin ummikkona muuttaessaan äärimmäisen vaikeaa löytää ystäviä. Kokemus puhuu (eikä pelkästään omalta kohdalta).
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Shane
Joo sori Sistis, eilisiltana oli vähän pinna kireällä..

Tokihan sinä tänne olet paljon muutakin kirjoitellut, välillä sitä vaan tulee lauottua tyhmyyksiä. Ei muistella pahalla..

Mielipiteeni opiskelijaelämän alkoholikeskeisyydestä tosin ei ole muuttunut. Kyllähän on täysi fakta, että raittiin opiskelijan on esimerkiksi vieraalle paikkakunnalle täysin ummikkona muuttaessaan äärimmäisen vaikeaa löytää ystäviä. Kokemus puhuu (eikä pelkästään omalta kohdalta).

Hyväksyn anteeksipyyntösi, enkä oikeastaan missään vaiheessa edes suuttunut. Ja sainpahan hienon uuden allekirjoituksen, kai annat minun käyttää sitä? ;)

Tuossa olet kyllä osittain oikeassa, että opiskelijalla saattaa olla vaikeuksia aluksi löytää kavereita, mikäli bileet eivät kiinnosta. En tiedä, missä itse opiskelet, mutta ainakin meillä TTKK.ssa tutoreille on annettu vastuu siitä, että opiskelijat pääsevät sisälle korkeakouluelämään ja löytävät uusia kavereita itselleen. Jos tutorit järjestävät vain ryyppyjuhlia, on raittiin opiskelijan kynnys mennä mukaan melko suuri. Itse olen nyt toista vuotta tutorina, ja viime vuonna meillä oli melko lailla tuota baaribiletystä, varsinaisia selviä illanviettoja meillä ei juurikaan ollut. Tämä johtui siitä, että meillä porukasta 7/9 oli sellaisia, jotka tykkäsivät baareissa pyörimisestä ja noita kahta muuta ei taasen kiinnostanut käydä meidän illanvietoissa ollenkaan. Yritimme toki järjestää alkuun paria grillaustapahtumaa, mutta niihin ei tullut kukaan. Tämän jälkeen järjestimme vain tapahtumia, joihin kaikki meistä halusivat tulla, eli etupäässä pubikierroksia etc. Tosin monet niistä olivat melko rauhallisia, eikä ylilyöntejä sattunut niin usein, kuin ehkä joistain viesteistäni voisi ymmärtää.

Tänä vuonna taasen minun fuksiryhmäni on sellainen, että porukka on aktiivista, mutta alkoholittomiakin tapahtumia on ollut erittäin paljon, mainittakoon muun muassa peli-illat ja huomenna järjestettävä Kärpät-HPK-kisastudio.

Tutorilla on aina vaikea valinta tilanteessa, jossa ryhmään sattuu yksi tai kaksi raitista ja seitsemän bilettäjää. Valitettavasti ryhmän enemmistön kanta yleensä ratkaisee. Onneksi tämän vuotinen ryhmä on sellainen, että myös nuo raittiimmat ihmiset tykkäävät käydä bileissämme. Itsekin sitä tulee silloin otettua rauhallisemmin. Seura kun tekee helposti kaltaisekseen...

Itse joudun oikeastaan valitettavasti toteamaan, että kun itse muutin outoon kaupunkiin (Tampereelle) pieneltä maalaispaikkakunnalta, tutustuin ensimmäisen vuoden aikana ihmisiin aluksi etupäässä juuri ryyppykeikoilla tai sitten ryyppykeikoilla tapaamieni ihmisten kautta. Joka tapauksessa ihmisiin ei tutustu yhdessä illassa, joten ainahan sitä joutui väkisinkin selvin päin tekemään tuttavuutta esim. luennoilla, mutta yleensä aina ensikontakti oli jossain opiskelijatapahtumassa enemmän tai vähemmän etanolin vaikutuksen alaisena. Toki erilaiset teekkaritoimikunnat, kuten wapun härvelikulkue- ja jäynätoimikunnat toivat minulle muutaman erittäin hyvän kaverin. Ja niissä kokouksissa oltiin yleensä kyllä selvin päin - ainakin itse, paria poikkeusta lukuunottamatta.

Loppuun kysyn sinulta, että oliko sinulla itselläsi uudessa kaupungissasi tällaista tutor-toimintaa, ja jos oli, niin oliko se todella niin viinakeskeistä, ettet voinut mennä tapaamisiin? Jos oli, niin ainakin allekirjoittanutta vituttaa, sillä pelkkään ryyppäämiseen panostavia henkilöitä ei ikinä pitäisi valita tutoreiksi.

Ja jotta tämä ei menisi täysin off-topiciksi, niin mainittakoon, että nyt vituttaa EMC.n harkkatyö, johon koitan etsiä vastuksia Googlella.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Ja sainpahan hienon uuden allekirjoituksen, kai annat minun käyttää sitä? ;)

Ilman muuta, olepa hyvä vain! Tuohan on minulle vain suuri kunnia, harva jatkoaikalainen sitä toisten allekirjoituksiin pääsee.

Viestin lähetti Sistis
Loppuun kysyn sinulta, että oliko sinulla itselläsi uudessa kaupungissasi tällaista tutor-toimintaa, ja jos oli, niin oliko se todella niin viinakeskeistä, ettet voinut mennä tapaamisiin? Jos oli, niin ainakin allekirjoittanutta vituttaa, sillä pelkkään ryyppäämiseen panostavia henkilöitä ei ikinä pitäisi valita tutoreiksi.

Oli, ja oman ryhmäni tutor oli kyllä niin maailman säälittävin tapaus, että. Hiljainen nysvä, joka ei ainakaan selvinpäin saanut juuri sanaa suustaan. Ainoa asia, mistä tämä osasi puhua, oli bileiden, ja varsinkin niiden juomapuolen, mainostaminen. Jos kysyi opiskelusta jotain, oli vastaus tyyliin "niinno, emmä nyt oikein tiedä, se nyt on vähä miten sen ottaa". Ja tätä säesti vielä nurkkaan vetäytyminen, kaikkealla muualle paitsi kysyjään katselu, välinpitämätön asenne sekä punastelu.

Vaikea käsittää, miten tuollainen olikaan tutoriksi joutunut. Todennäköisesti kännipäissään joskus luvannut kyseiseen hommaan ryhtyä.

Nythän tuolla asialla ei enää niin väliä ole, on tässä vuosien aikana kavereita kuitenkin löytynyt ilman että on alkoholiin tarvinnut koskea. Säälittää vaan niiden kaikista hiljaisimpien tyyppien puolesta, kun joutuvat kaikki asiansa yksin ratkomaan.

Opiskelupaikkani on siis Jyväskylän Yliopisto, löytyy profiilistakin.

EDIT: Lisätäänpä vielä ketjun aiheeseenkin liittyvää juttua. Tällä hetkellä vituttaa aika rankasti, kun Ilves-JYP -pelin maaleja ei näytetty millään kanavalla. MTV3:n pelleilläkin kuvaa taas vain yhdestä pelistä..
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti qwertzzz
mä en saa suuta auki.
Mullakin oli pari vuotta sitten leuka murtunut ja se oli todellakin vittumaista... hymiö.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitutusketju kun on kyseessä niin saanen purkaa pahaa oloani.

Vituttaa ihan törkeästi. Emännän kanssa käytiin katsomassa Renault Megane 98 mallia jossa oli kaikki mitä mies tarvitsee ja hiukan ylimäärästäkin. Oli plyysiverhoilut, oli alumiinivanteet, oli heppoja, oli tummennusta, metalliväriä..Ja miten kävi? Pankki ei anna tuohon tarpeksii rahaa joten sinne menee sekin. Johan sitä ehti kuvittelemaan itsensä siinä ratissa vilkuttelemassa sumareita kaikille pölhöille jotka sumareita turhaan pitävät päällä (pitkiä valoja kun eivät oiekin tunnu hokaavan niin sumarit olisivat ehkä tehonneet paremmin..).

Ei ole elämä reilua ei, miksi autojen pitää maksaa noin helvatin paljon? Miksi pitää saada palkkaa niin vähän? Miksi pitää maksaa veroja niin paljon? Miksi? Miksi?

Katkera? Kyllä. Surullinen? Kyllä. Vittuuntunut? Kyllä.

Vittu.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Käännetään toisinpäin

Tänään ei ole vituttanut oikeastaan mikään. Tietyistä syistä on ollut monessa mielessä jopa hyvä fiilis!

Tosin, huominen kaiken muuttaa voi.....

EDIT: Eipä ole tänäänkään paljoa vituttanut. Huomenna on jännittävä päivä, katsotaan mitä tuleman pitää!
 
Viimeksi muokattu:

Anikos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vituttaa kaikki ihmiset joiden pipo on liian kireällä! Missä on tämän maailman huumori ja positiivisuus? H***ti!

"Shit happens!"
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa krapula. Oli pakko saatana tunkeutua työpaikalle tekemään jotain turhanpäiväistä pikahälytyksellä vaikka samat hommat olisi voinut jättää huomiseen. Mihin on kiire kysyy tämä duunari ja purkaa vitutustaan kahvikupposen ja savukkeen kanssa.

Päätä särkee...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Vituttaa se ylen uutisten sää-eukko.
Ilmanlaatua esitellessään parkkeeraa ruhonsa tekstien eteen.
Jahas, Tampereella on keltainen pallo...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taidan olla turhan herkkänahkaista sorttia kun vähäpätöisetkin seikat alkavat joskus vituttaa suhteettoman paljon. Mutta sitä vartenhan on JA:n vapaan keskustelun Vitutusketju.

Aiemmin esitin ketutukseni tv-n kännykkächattien turhanpäiväisyyteen. Mutta eräs asia joka näitten chattien sisällä vielä erityisesti vituttaa, on englannin kielen tunkeutuminen suomen kielen sekaan. Uusimpana tulokkaana on sana AREA = ALUE. "Muijat tekstailkaa mulle. 02-Area."

Siis teleliikennealueistahan on kyse, Helsingin seutu 09, Häme 03, Turun ja Porin alue 02. Miksi helvetissä ei voida kirjoittaa että 02-alue, vaan area?! Neljä kirjainta kummassakin. Onko se vaan enemmän COOL, sanoa sama asia ameriikan kielellä, eikä millään junttien languagella??
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
EU-parlamentin hölmöilyt

Ensin sai ihmetellä EU-parlamentin tuorekurkun käyryysdirektiivejä ja nyt tämä sama molopäittäen instanssi hyökkää lakritsipiippujen kimppuun. Voi äite, millaista pelleilyä.

EU-parlamentin terveysvaliokunta on laittanut liikkeelle esityksen, jonka mukaan tupakkaa muistuttavat karkit, lakritsipiiput ja suklaasavukkeet tulee kieltää. Kuitenkin samanaikaisesti EU syytää satoja miljoonia euroja muun muassa Kreikan tupakanviljelijöille (lähde: Iltalehti 9.11.2002)

Nyt olisikin hyvä sauma osoittaa olevansa mallikelpoinen EU-kansalainen. Voisin tehdä pienen ilmiannon EU:n terveysvaliokunnalle, nimittäin huomasin Helsingissä Aleksanterinkadulla eräässä karkkikaupassa olevan myytävänä suklaasta valmistettuja, ruosteisen näköisiä ruuveja, muttereita ja jakoavaimia! TÖRKEÄÄ! Eihän lapsia saa opettaa syömään työkaluja....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös