Vitutusketju

  • 10 553 690
  • 56 140

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vituttaa se, että ei viitsi osallistua Myyrmannin pommia käsittelevään keskusteluun. Siksi ei viitsi, että joidenkin tiettyjen nimeltämainitsemattomien henkilöiden mielipiteet suoraansanottuna oksettavat, eikä siihen paskaan viitsi omia käsiään työntää.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Vituttaa se, että ei viitsi osallistua Myyrmannin pommia käsittelevään keskusteluun. Siksi ei viitsi, että joidenkin tiettyjen nimeltämainitsemattomien henkilöiden mielipiteet suoraansanottuna oksettavat, eikä siihen paskaan viitsi omia käsiään työntää.

Sama vika. En osallistunut keskusteluun viikonloppuna ja maanantaina meinasin oman näkemykseni laittaa, mutta siitä oli ehtinyt jo tulla muutaman herran keskinäinen kerho, jonka olisivat voineet käydä keskenään yksityisviesteillä. Vituttaa kyllä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Mikäkö minua nyt vituttaa?
HTV:n welho pro minua vituttaa.

1. Kun hankimme kyseisen liittymän niin se toimi varsin mallikkaasti ensimmäiset pari viikkoa.
2. jostain syyskuun puolivälistä asti kuitenkin tämä nimeltämainitsematon yhteys on ollut täysin jumissa. Siirtonopeudet modeemiluokkaa.

3. Olen soitellut asiakaspalveluun mutta vasta tänään joku keksi että syy saattaakin olla talon vahvistimissa ja jossain mystisessä "ylitasossa"...neuvoivat purkkavirityksen jolla homma skulasi about 30 minuuttia mutta nyt taas nopeudet ovat 2 kiloa/s.
En tajua miten ihmeessä nopeudet laskevat ajan funktiona kun ne silloin joskus vielä pysyivät vakiona viikkoja tms.

Harkitsisin kahdesti ennenkuin hankkisin uudelleen kyseisen yhteyden vaikka toimivana sillä tosiaan tuli imutettua varsin innokkaasti...se ei kuitenkaan paljoa lohduta jos maksaa laajakaistayhteyden hintaa modeemiyhteydestä.

eikä tuo tämänpäiväinen räntäsadekaan ainakaan piristänyt kun pyörällä seikkaili luentoa kohti.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Vituttaa kun oon niin sairas paska. Ei vaan voi napata oikeesti.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti vilpertti
Vituttaa kun oon niin sairas paska. Ei vaan voi napata oikeesti.

Mut onhan sulla hauska allekirjoitus. Revi siitä.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vituta, ei ollenkaan. Tulin töistä kotiin klo 20 ja tajusin, että huomiseksi pitäisi olla muutama ruotsintehtävä valmiina. Neljä ja puoli tuntia on kulunut ja ensimmäisestä tehtävästä on jo otsikko paperilla... mistäköhän sitä kuuluisaa opiskelumotivaatiota saisi ostettua?

Edit: reilu tunti ja ensimmäinen paketissa... enää kaksi :-|
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samankaltaisia ongelmia kuin Hiilellä. Minulla on ollut käytännössä koko päivä aikaa lukea tenttiin, mutta kummasti aloitin lukemisen vasta tuossa tunti sitten. Onneksi kyseessä ei ole kovin kovaa pänttäystä vaativa tentti ja olenkin ihan loppupuolella. Ehtii nukkuakin pitkään ja lukea vielä päivällä, kun vasta iltapäiväksi pitää ehtiä koululle.

Sitten vituttaa se, että kohta menee taas vaihteeksi lisäveroa. Reilu sata euroa. Kuitenkin, tänään napsahtaa tililleni "ylimääräiset" reilut 200 euroa, kun kesätyössä ansaitsemat lomapäivät maksetaankin vasta jälkikäteen. Edellistä ja viimeiseksi luulemaani palkkakuittia katsellessa ihmettelin, kun laskeskelin saavani paljon enemmän, mutta siitä siis puuttuikin nuo lomapäivät. Niinpä olin jo asennoitunut siihen pienempään summaan ja "ekstraraha" oli oikein kiva yllätys. No nyt ei vituta enää yhtään!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vittu kun vituttaa

Niin, vittu kun vituttaa tämä Bluesin vitun huono peli. Vituttaa myös se, että hammas revittiin tuossa vähäsen aikaa sitten pois ja siihen heitetiin väliaikainen silta kiinni. No tämä silta hyppäsi pois paikoiltaan ja nyt kun hammaslääkäritäti pisti sen paikoilleen on siinä nyt mukavan teräviä pintoja, jotka raapii kieltä ja huulia.

Vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Blues ja NY Rangers
Vituttaa niin perkeleesti

Paljon paikkoja, Litilläkin ties kuinka monta..... mutta ei saa mistään sisään. Voi vitun vittu, pitää kai vetää loputkin kaljat jääkaapista.
 

Markku

Jäsen
Vituttaa niin helvetisti kun Suomi meni häviämään ja menetin mahdollisen 11€ voiton (jos Englanti voittaa Makedonian, eiköhän voita). Vittu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha varmaan edes mainita, että HIFK:n tämänhetkinen tila vituttaa.

MUTTA: Se joku hemmetin Las Ketsup-biisi vituttaa niin maan helvetisti. Eikö siltä pysty missään välttymään, kun illansuussa täydessä bussissa kotia kohti matkustaessakin se tulee radiosta?

Ensimmäisen kerran kun kuulin kyseisestä kappaleesta pätkän, sen tv-mainoksen yhteydessä, olin aivan varma, että tämä on joku Hartwallin uusi Jaffa mainos. (Vrt. Orange Cube...). Se hemmetin käsienheilutus-"koreografia" sai minut asiasta varmaksi. Kohta ruutuun tulee "Aito oikea Hartwallin Jaffa", ajattelin. Ei tullut. En ole varma kumpi naurattaisi enemmän. Se biisi "tansseineen" vitsinä vaiko totena, kuten nyt.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
minua vituttaa taas kerran RUK:n kurssiverkkarieni takin menetys tuulelle. Pistin takin ym. lenkkikamat kuivumaan/tuulettumaan parvekkeelle ja yön aikana tuuli oli vienyt takin mennessään.

Lähialueen haravoituani(ei muuten ole mikään pieni alue kun kerros on 6. ja tuuli oli yöllä kuulemma aika voimakasta) vitutus vain kasvoi.

Seuraava vaihe on joko unohtaa takki tai sitten mennä liimailemaan kauppojen seinälle lappusia joissa pyydetään palauttamaan löydettäessä hieno verkkaritakki.
Tai sitten odottelen että joku nuija joka on löytänyt sen päättää käyttää sitä...kirves on valmiina ja karkuun ei takuulla pääse, viimeistään adrenaliini hoitaa sen puolen vaikka vastassa olisikin Vasalan Samuli tms.

vituttaa taas kuin pientä oravaa talvella, käpy jäässä ja hampaat katki.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti varjo
minua vituttaa taas kerran RUK:n kurssiverkkarieni takin menetys tuulelle.
<CLIP>
Seuraava vaihe on joko unohtaa takki tai sitten mennä liimailemaan kauppojen seinälle lappusia joissa pyydetään palauttamaan löydettäessä hieno verkkaritakki.

Meinaat että joku löytää sen sun takkis, pitää sen itellään ja tuo tilalle hienon takin?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo
minua vituttaa taas kerran RUK:n kurssiverkkarieni takin menetys tuulelle.

Vau! Siis TAAS menetit kurssiverkkarien rotsin tuuleen? TAAS? Onko niissä RUK:n verkkareissa jokin ihmeellinen purje joka nappaa kiinni aina tuulenvireeseen? Vai onko teidän kotikulmilla joku militarismiin suuntautunut kleptomaani, joka erityisesti himoaa vänrikin (luutnantin?) verkkareita?

Terveisin nimim. lähipuolustusosaston johtaja, kersantti Predator.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
vituttaa taas kerran->vituttaa uudelleen lyhyen ajan sisällä.
vitutus 1. welho pron toimimattomuus
vitutus 2. takin katoaminen.

Yleisesti ottaen minulla ei ole kestovitutusta päällä vaan enemmänkin sellainen kestohalveksunta...silloin kun minua vituttaa niin silloin minua todella vituttaa/harmistuttaa/ottaa päähän.

Tietenkin nyt kun asian toit esille niin pitänee kyllä huomioida ninjojen mahdollinen sekaantuminen asiaan (inside-juttua)...pirulaiset ovat kiivenneet seinää pitkin ikkunani luokse mutta huomattuaan että majoitun huoneessani ketunlenkin päässä ikkunasta he raivostuivat koska assassinaatioyritys oli tuomittu epäonnistumaan, kostonhimossaan sitten nappasivat takkini mukaan tehdäkseen siitä harjoittelunukelle vaatteet.

JanJ:
kurssiverkkari on hieno takki, imho.
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa taas samat vanhat asiat. Ex-muijalta tuli mukava ilmoitus, että kannattaisi käydä lääkärissä. No, se on ihan ok eikä siinä mitään ihmeellistä loppujen lopuksi ollut, mutta kun olen parhaani mukaan yrittänyt päästä siitä ihmisestä irti niin aina jostain nurkan takaa tulee takaisin ja ajaudun pohtimaan samoja vanhoja asioita. Puhumattomuus vituttaa. Eron jälkeen ei ole neito saanut sanaa suustaan ja minulla on hirveä tarve koko ajan selvittää mitä tapahtui. Kaikki meni ohi nopeasti enkä ymmärrä koko tapahtumasarjaa. Nyt pyörin taas omassa roskassa, eilen riideltiin ja pisteltiin vaihteeksi puhevälejä katkolle. Hintana uneton yö. Olen kirjoittelut koko yön päiväkirjaa ja kirjeitä mietiskelen mihin helvetin suuntaan olen elämäni kanssa menossa. Ei hymyn häivää pitkään aikaan. Ahistaa kaikki. Kaiken hyvän lopuksi terveys on tosi huonossa jamassa ja... en tiedä. Lohduton olo. Itketty on taas tänä yönä kodin pimeydessä ja kuunneltu musiikkia. Kai se elämä voittaa... fraasi mikä fraasi. Kaipa se kuitenkin on näin. Kun vain pääsisi jonkun viereen ja voisi painaa pään syliin ja sulkea silmät... ja karkottaa paha maailma hetkiseksi pois mielestä. Ihminen lähellä, ihminen sydämessäni, ihminen kaukana. Haikea olo... ei osaa kuin itkeä.

Nyt töihin. Fiilikset on nämä. Hiljaista pitelee tänään. Väsyttää ja kaipaa. Viekää minut kotiin...
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
vituttaa vähemmän

Viestin lähetti DanC
Vituttaa kun yleisesti vituttaa.
Vituttaa kun vituttaa ...
... kun vain vituttaa.

Hyvää päivänjatkoa kaikille.

Lähes off-topic:
Ei vituta enää niin pahasti, melkein heti tuon purkauksen jälkeen pistin pyörät pyörimään ja nyt ollaan menossa vauhdilla positiiviseen suuntaan.

Vitun hyvää päivää vaan kaikille.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Se hieman vituttaa, että joku suoraselkäinen neropatti on käynyt piirtelemässä joitain rumia tageja paksulla tussilla kotirappumme seiniin. Vieläpä kahdesti. Eikö elämässä ole sen vertaa sisältöä, ettei sitä tarvitsisi tuolla tavoin hankkia? Jos sotkija saadaan kiinni ja näen hänet jynssäämässä niitä tekeleitään pois, niin taatusti jään viereen nauramaan ja vittuilemaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällä hetkellä vituttaa niin helvetisti aivan naurettavan pieni asia. Minkä helvetin takia TTKK.n elektroniikan laitoksen kellojen pitää olla noin 7 minuuttia edellä muuta koulua? Juuri tuon takia myöhästyin elektroniikan diplomityöseminaarista sen kaksi minuuttia enkä enää päässyt sinne.... Eniten vituttaa, että tajuttuani nukkuneeni suhteellisen myöhään, poljin koululle melkoisella kiireellä, jotta ehtisin ajoissa... ja arvatkaa tuliko kylmä!

Sekin vituttaa, että pitäisi poistauttaa kaksi viisaudenhammasta - ja meikäläisellä kun on niin karseat traumat lapsena poistetusta uudelleen kasvaneesta maitohampaasta! - ja vielä todennäköisesti tarvitaan leikkausta tähän systeemiin.... ei helvetin helvetti.

Sitten vituttaa, että pitäisi mennä silmälääkäriin. Vain varotoimenpide, kun tuota viherkaihia on suvussa tullut varsin nuorena. Siltikin vituttaa, ei tuo lääkärissäkäynti ole ikinä kivaa.

Ulkona on kylmä. Sekin vituttaa.

Alkaa viikon loma, joka menee aivan päin persettä, kun pitää lukea kaksi helvetin tylsää yrityksen kirjanpidosta ja johtamisesta kertovaa kirjaa lomanjälkeistä maanantain tenttiä varten.

Elämä on muuten ihan jees.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös