Vitutusketju

  • 10 553 887
  • 56 140

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttuttaa niin ankarasti, kun vittu ei pääse vittu Ässien peliin Lukkoa vastaan lauantaina, vaan vittu pitää lähteä jonnnekin vitun jumalan seläntaakse vittu!
Ihan vittu varmasti pelissä koko halli on tupatentäynnä n.6500 ihmistä ovat kaikki pienissä sievissä vittu, ja hallissa on semmonen tunnelma, että oksat pois! Ja sit vittu pelissä on varmaan kolme joukkotappelua ym. ym. muuta kivaa!
Ei saatana!

Ja sit vituttaa niin paljon kun ulkona on vitun kylmä!

VITTUUU
 

Shane

Jäsen
Kylläpä alko vituttamaan kun katoin päivän telkkariohjelmia lehdestä.
Nelonen:
23.20 Älä kerro äidille 2
00.15 Gay Riviera

Hyi helvetin jumalauta. Kaikkea vitun paskaa sitä nykyään saakin telkkarista lähettää. Ja vielä kellonaikaan, johon hyvä ja jännittävä elokuva sopisi kuin nenä päähän, varsinkin kun harvan ihmisen tarvitsee nousta seuraavana päivänä, eli lauantaina, aikaisin.
 

Lint

Jäsen
Vituttaa oma tyhmyys, kun luulee kerta toisensa jälkeen että kaupan valmiit pakastepizzat ois hyviä. Aina ostaessa kuvittelee että kylläpä näytää herkulliselta ja vähän kun laittaa valkosipulia päälle niin hyvää tulee, mutta joka vitun kerta sama koppura elastinen frisbee sieltä uunista tulee ulos.

Nyt loppu se pelleily.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Lint
Vituttaa oma tyhmyys, kun luulee kerta toisensa jälkeen että kaupan valmiit pakastepizzat ois hyviä. Aina ostaessa kuvittelee että kylläpä näytää herkulliselta ja vähän kun laittaa valkosipulia päälle niin hyvää tulee, mutta joka vitun kerta sama koppura elastinen frisbee sieltä uunista tulee ulos.

Nyt loppu se pelleily.

Ja nyt seuraa mainos: Ristoranten pizzat on ainakin allekirjoittaneen mielestä loistavia ja herkullisia pakastepizzoja. Uunissa kun valmistaa niin tulee sopivan rapeitakin vielä.

Nyt ei ota päähän, mutta antaas olla, kun pesen mun pyykkejä huomenna!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, vituttaa se, että auto meni huoltoon tänään ja missasin matsin, joka sekin toki oli huono. Ei sillä, mutta missasin samalla ilmaiset liput ja oluet. Toki sain tänään uuden toimistoni keskipisteen, joka tämän päivän tyyliin hajoaa huomenna, krapulassa sitä asentaessani.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa!

Eilisen Jokerit-HIFK pelin nähtyäni tiedän mitä tarkoitetaan "neppailukiekolla". Eihän siinä mitään mutta vituttaa kun perinteikäs joukkue kuten HIFK syyllistyy moisen kiekon pelaamiseen.

Vittu, meen takas sänkyyn...

vlad#16.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Vittu kun toi Tappara ei saa niitä vitun maaleja aikaseksi edes sillä vitun ylivoimalla vaan vittu taas tehdään siitä vitun vastustajan maalivahdista sankari. Ja sitten sen vitun shown varastaa joku vitun Repo. Vittu kun mua vituttaa taas niin vitusti.

VITTU, VITTU JA VIELÄ KERRAN VITTU!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt kyllä poikaa koetellaan...

Mä en halua kertoa mikä mua v******a, mutta sen sanon, että mua ei ole koskaan ennen v********t näin paljon. Olen aivan raivon vallassa.

Sen lisäksi mua v******a se, että olen niin tekopyhä p***a, että en edes pysty kirjottamaan kirosanoja P*****E!


EIKÄ TÄMÄ EDES HELPOTTANUT YHTÄÄN! V***U!
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa elämäntilanne. Lauantain vietin erään ystäväiseni luona ja homma niin sanotusti oli lähdössä lapasista. Onneksi ihan kaikkea ei tapahtunut, mutta nyt tätäkin ystävyyttä tarkastellaan hetkinen toisesta vinkkelistä. Nimittäin enemmän ja vähemmän tämä neitokainen jäi pyörittelemään ajatusta. Saas nähdä millon palataan "normaalin" ystävyyden piiriin. Hölmöilyä...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vittu että vituttaa, osa 984

Pistää vituttamaan ihmisten tuohtuminen vitun naurettavista asioista: femakot vetävät kävyn perseeseen H&M:n mainoksista, jeesustellaan siitä, kun videopeleissä tapataan ihmisiä (kuka vittu käskee ostaa kersoille niitä K-18 pelejä?!) ja viimeisenä vaan kaikista vittumaisimpana: joku oli valittanut kodinkoneketju ONOFFin tv-mainoksesta, kun siinä on joku saatanan rakennus ja pari ilotulitusrakettia räjähtää-juu eihän sellaista saa näinä räjähtävien kauppakeskusten aikoina näyttää! Vittu onko ne ihmiset tosissaan noin perseestä?

Mutta sitten itse asiaan, josta MINÄ tuohdun: Ne saatanan ev. lut seurakunnan mainokset lehdissä, elokuvissa, ratikoiden ja dösien kyljissä... vittu SIUNAUSTA! Näin läheltä sen viime viikolla tapahtuneen raitiovaunukolarin ja siinä kiskoilta suistuneessa ratikassa luki SIUNAUS kyljessä. Vaan eipä taitanut auttaa? Taitaa olla seurakunnilla ja kirkoilla "brändi" paskassa kunnossa. Eikä niitä rahoja ihan oikeasti voisi laittaa johonkin hyödylliseen, eli esim. ihmisten auttamiseen? Tai vaikka perkele kirkon katon korjaukseen?
 

ifota

Jäsen
Huominen fysiikan tentti vituttaa aivan hullunlailla. Nyt jo tietää, että läpi pääsystä ei ole toivoakaan, silti pitäs yrittää. Aivan vitun väärä asenne muutenkin koko hommaan, pitäs joko yrittää tai lopettaa koko paska. Vedenjakajalla ollaan.
Hommia olis muutenkin paljon enemmän kun ehtis tekemään ja kaikki saatana kaatuu niskaan. Ei vittu!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti ifota
Huominen fysiikan tentti vituttaa aivan hullunlailla. Nyt jo tietää, että läpi pääsystä ei ole toivoakaan, silti pitäs yrittää. Aivan vitun väärä asenne muutenkin koko hommaan, pitäs joko yrittää tai lopettaa koko paska. Vedenjakajalla ollaan.
Hommia olis muutenkin paljon enemmän kun ehtis tekemään ja kaikki saatana kaatuu niskaan. Ei vittu!

No panic!

Nuo fysiikan kurssit ovat aikas v-mäisiä, mutta kun ne saat joskus läpi, huomaat, ettet tarvitse niiden sisältöä enää jatkossa mihinkään. Pakollinen paha...

Itseäni vituttaa niin ankarasti se, että pitäisi alkaa tehdä elektroniikan labratyön esiselkkaria, mutta kun en jaksa.

Muuten on aika hyvä fiilis tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tänään se taas alkoi talossani. Asiaa ei voinut olla huomaamatta illalla kotiin tullessani. JOULUKORISTEET PARVEKKEELLA LOKAKUUSSA. Vituttaa nämä yli-innokkaat, pikkusieluiset, "hei! meillä on jo nyt hauskaa" ihmiset. Kohta tuikkii ja välkkyy joka toisella partsilla ja jouluun on vielä melkein pari kuukautta. Pitääpä vetäistä juhannuskoivu rapun viereen ensi vappuna.
 

Aksu

Jäsen
Nyt vituttaa kohta alkavat bileet. Kivaahan siellä kai on, mutta exä pyörii taas samoissa porukoissa ja sitten alkaa saatananmoinen kuiskuttelu muiden juhlijoiden kesken ja sitten minulle kerrotaan vaikka mitä ja sitten... vituttaa ja lähden kotiin. Katotaa nyt. Viimeksi ei paljoa naurattanu.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti ifota
Huominen fysiikan tentti vituttaa aivan hullunlailla. Nyt jo tietää, että läpi pääsystä ei ole toivoakaan, silti pitäs yrittää. Aivan vitun väärä asenne muutenkin koko hommaan, pitäs joko yrittää tai lopettaa koko paska. Vedenjakajalla ollaan.
Hommia olis muutenkin paljon enemmän kun ehtis tekemään ja kaikki saatana kaatuu niskaan. Ei vittu!

Mua vituttaa jo valmiiksi tulevat fysiikan tentit. Tällä hetkellä kertauskurssi menossa, josta ei ole koetta(onneksi). Mutta jatkokursseissa on, ja vittu koko aine on sellaista hepreaa ettei paremmasta väliä. Kaksi sataa erilaista kaavaa, joiden käyttötarkoitus pitäisi muistaa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Olipa äsken pakko ajaa vähän autolla ja vitutustahan siitä seuraa...
Kyllä korpeaa nämä kuskit, miehet sekä naiset, jotka käyttävät vilkkua näyttääkseen itselleen koska kääntyvät.
Eli, käännynpä tästä,tiktaktiktak, ja sitten tästä, tiktaktik.

MUILLE SITÄ VILKKUA NÄYTETÄÄN JA MIELUUMMIN VÄHÄN ENNEN KU KÄÄNTYY!!!!

Puh, johan helpotti...
 

JanJ

Jäsen
mua alkoi vituttamaan se toimitusjohtaja, joka ajoi pienen tytön kuoliaaksi Huopalahdentiellä.
10 todistajaa sanoo että auto meni päin punaisia ylinopeutta, mutta tj sanoo haastattelussa että "tiedän etten tehnyt mitään väärää" ja jatkaa jotain että vasta kun ylittää nopeusrajoituksen 30km/h, se on kaahaamista.
Lisäksi se manaa sitä, että lehdessä kirjoitettiin Audi A3 vaikka kyseessä oli sentään S3 Turbo. Nyt hänen mukaansa kansa luulee että toimitusjohtaja ajoi kansanmallilla.
Väittääpä yhdessä vaiheessa haastista, että se tyttö on varmaan juossut päin punaisia hänen autonsa eteen.

Hän mainitsi haastattelussa, että on ollut psyykelääkkeillä jo pitkän aikaa, ja onnettomuuspäivän aamunakin oli psykiatrilla.
Mitä seuraavaksi sitten? Pakkohoitoon?
Vittu ku ukko on huolissaan siitä että auton malli kirjoitetaan väärin... uskomatonta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
JanJ: Siis mitä helvettiä? Missä se toope on tuollaisen haastattelun antanut? Kerro heti että pääsen vittuuntumaan.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Designer
JanJ: Siis mitä helvettiä? Missä se toope on tuollaisen haastattelun antanut? Kerro heti että pääsen vittuuntumaan.
Tänään ilmestynyt Helsingin Sanomien kuukausiliite.
Lue ja hermostu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti JanJ
Hän mainitsi haastattelussa, että on ollut psyykelääkkeillä jo pitkän aikaa, ja onnettomuuspäivän aamunakin oli psykiatrilla.
Mitä seuraavaksi sitten? Pakkohoitoon?
Vittu ku ukko on huolissaan siitä että auton malli kirjoitetaan väärin... uskomatonta.
No niin, nyt minuakin vituttaa taas aivan suunnattomasti tämä toimitusjohtaja. Tekisi melkein mieleni sanoa, että ainoa oikea rangaistus tuollaisille vitun kusipäille olisi niskalaukaus saunan takana. Toki herrasmiehenä jätän tuollaiset kommentit sanomatta.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulot < menot = vitutus

Syksy = pimeys+kylmyys = vitutus

(Siinä pari ensimmäisen asteen ns vitutus-yhtälöä).
----

Sitten on jo pitemmän aikaa vituttanut nämä kaupallisten tv-kanavien erilaiset kännykkä-chatit. Eniten kyrpii sub-tv:llä päivällä pyörivä chat, joka näyttää olevan joku teiniäitien virtuaalinen perheneuvola. Esimerkkejä:

- Apua! Menkat myöhässä. Mitä maksaa raskaustesti? Epätoivoinen-85.

-Oisko Keravalla muita äitejä seuraksi kahville tai muksujen kans hiekkalaatikolle? Kyselee äippä -83 ja tytär 1v 2kk

- Ei siit välttämättä oo lapsel haittaa jos polttaa raskauden aikana. Mun mutsi veti röökii kun odotti mua ja oon täysin terve. T: Tuleva äiti -84.

Siis VITUTTAA yhä edelleen!
 

Shane

Jäsen
Vituttaa lukea noita Sistiksen viestejä. Onkohan kaveri kirjoittanut ikinä yhtäkään viestiä, missä ei mainittaisi jotakin sanoista humalassa, kännissä, sammunut tai teekkari.

Muutenkin vituttaa noin yleisesti kun kaikki opiskelijaelämä tuntuu pyörivän vain alkoholin ympärillä. Missään muualla kuin luennolla ei saisi olla selvinpäin, muuten olet "outo tyyppi".
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Vitun kela. Uusi opintolainan maksusysteemi, tai siis uusi ja uusi...mutta tuen saa nostaa vain neljässä erässä, eikä kuukausittain, niinkuin ennen. Tai siis saa, mutta sekin on päin vittua..niin hankala selittää että alkaa kyrpimään.

Piilevä alkoholismi. Oleppa viikon juomatta, niin saatana muuta ei voi ajatella ku viinaa. Ja kaikki rahat menee em. touhuun.

Alakerran uskovainen runkku, joka avaa päivänsä kello 6.30 jumalanpalveluksella, joka kaiutetaan rappukäytävään. Taidampa kusta postiluukusta sisään.

Ja hyvää viikonloppua!
 

flogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Radio Nova, It´s raining men ja I´m so excited -biisit. Aina kun kuulen yllä mainitut biisit tulee kyseinen asema mieleen. "Aina hyvällä tuulella! Seuraavaksi Salovaaran liikenneruuhka-ohjelma, jonka jälkeen päivän pullaresepti" tai jotain vastaavaa... Vituttaa!!

PS. Työpaikalla 3 kolmekymppistä naista ja minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös