Vitutusketju

  • 10 549 570
  • 56 138

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Sun joukkue sentään voittaa joskus jotain. Mun ei. Kaikki lennot ja hotellit on maksettu molemmille reissuille. Tulee vähän erilaisia reissuja kuin piti. No, se Pariisi on sikäli ok, että sinne mennään isolla porukalle muutenkin, mutta Nizzaan meen yksin ja toi futispeli oli ainoo syy koko reissulle. Vitun hienoa.
Toi on kyllä ehkä paskin tuuri mitä voi käydä. Tosiaan itselleni tuossa matsin siirtymisessä ei ollut mitään ongelmaa, kun saan lomani sovittua niinkuin haluan, mutta yksi porukasta joutui ottamaan palkatonta vapaata että pääsi mukaan (onneksi sentään sai sitä). Mutta kyllä siinä vaiheessa vitutti kun kaikki suunnitelmat meni uusiksi.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vittuiluketju

Carloskin voi tulla katselemaan pokaaleita Old Traffordille, kuten siinä laulussakin sanotaan "he won't be seeing trophies anymore".

Se taitaa kohta olla liian myöhäistä kattella hopeita, kun Sold Trafford menee irtaimistoineen päivineen myyntiin. Me voidaan kyllä tehdä teille palvelus, ihan niin kuin siinä laulussakin sanotaan:"We'll buy your club, and we'll burn it down."

Vanha juoppo voidaan toki palkata horisemaan pienissä sievissä legendaarisista ajoista ja jostain, joka aikoinaan herätti Manchesterin ulkopuolella gloriaa metsästävissä tahoissa lämpimiä fiiliksiä.
"Fergie's red whisky tales"...Puuhanurkka, jossa Fergie hauskuuttaa ja naurattaa lapsia kertomalla ajoista, jotka ovat muisto vain.

RIP ManU
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Missään ei voi käydä röökillä, kun pihalla jyllää aggressiivinen Bobcat. Tupakointi kaikin puolin muutenkin kiellettyä. On tämä Kallio paska paikka, on.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
F(ucking)1

Vormulasirkus. Hyi saatana.

Kohta se paska pyörähtää taas käyntiin, eikä esim. MTV3:n nettisivuja saati sitten itte kanavaa voi katella enää ollenkaan. Että osaakin joku urheilulaji vituttaa niin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vormulasirkus. Hyi saatana.

Jep, sama ketuttaa täälläkin. Formulamainosten tulvaa niin töllössä kuin vähänkin maikkariin liittyvissä yhteyksissä netissä. Tai no ihan missä vaan, missä maikkari jollakin tapaa on näkyvillä. Ja kun sitä lajia ei edes näe ilmaiskanavalta. Ja vaikka näkyisi, ei se nykymuodossaan kiinnostaisi siltikään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vitun UPO ja "ekopesuohjelmat"... saatana vois tässä lähteä jonnekin päin ennen kauppojen sulkeutumista, mutta tämä VITUN värkki jauhaa varmaan kolmatta tuntia.

Ime parsaa sinä, joka keksit tuon "ekoilun" mainoslauseeseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun UPO ja "ekopesuohjelmat"...
Itse kanssa ihmettelen noita nykyajan pesukoneiden eko-ohjelmia. Tuolla alakerran pyykkihuoneessa on kolmekin sellaista uutta konetta ja yksi vanha. Nuo isot koneet pyörivät muistaakseni 34 minuuttia, joten se aika on kyllä lyhyt. Mutta siis, joskus tossa viime syksynä kun pesin pyykkiä sellaisella uudella koneella, niin jäin huvikseni katselemaan sitä pyykkien pyörimistä ja huomasin, että ne pyykit olivat totta puhuen vain sieltä täältä hieman märkiä, vaikka sitä aikaa oli kulunyt jo yli puolet siitä koko ajasta. Tuon jälkeen olen pessyt pyykkini siinä vanhimmassa koneessa ja monen muunkin olen näin huomannut tekevän. Siinä sentään ne pyykit kastuvat lähestulkoon heti kättelyssä.

Siis aivan käsittämätöntä, mutta kait ne jotkut insinöörit ovat niitä koneita testailleet ja tutkineet, että mikä vedenkulutuksen määrä on optimaalinen pesutuloksen ja maailman pelastumisen suhteen.
 
Henkilö A: "Henkilö C! Siirrä Henkilön B tilille kahdeksan euroa!"
Henkilö C: "Asia kunnossa! Siirrän Henkilön B tilille kahdeksan euroa!"

----

Henkilö C: (Siirtää Henkilön B tilille kuusi euroa)

----

Henkilö A: "Henkilö B! Siirsimme tilillesi kuusi euroa. Olemme sinulle kaksi euroa velkaa."
Henkilö B: "Aijaa."

----

Henkilö B: "Henkilö A, kuudesta eurosta jäi laskujen ja velkojen jälkeen puolitoista euroa. En siis saa ostettua tarvitsemaani kolmen euron tuotetta, mutta minkäs sille voi."
Henkilö A: "Vai niin. No voimme siirtää sen kaksi euroa tilillesi vaikka heti, kyllä meillä on rahaa Henkilön B kanssa ihan vitusti. Tai siis maanantaina. Tai ensi viikolla. Osta kolme euron tuote vaikka huomenna ja toimita minulle kuitti, niin korvaan sinulle sitten kolme euroa."
Henkilö B: "Sillä lailla. Mieluummin kyllä tekisin ostokseni vasta siinä vaiheessa, kun koko sovittu summa on tililläni. Tällä hetkellä tarvittavaa kolmea euroa ei ole."
Henkilö A: "No käytät säästöjäsi, minä kyllä palautan sinulle sen kolme euroa kuittia vastaan."
Henkilö B: "Enpä sanokaan enää mitään, mutta toivon Teidän ymmärtävän ihan näin niinkuin rivien välistä, että se sovittu kaksi euroa olisi kyllä ihan kiva saada."
Henkilö A: "Henkilö D on matkalla Kemiin! Ajatella!"

----

Siis mitä vittua. Miksei asiaa voida hoitaa samantien ja kerralla kunnolla, jos kerran asia on sovittu ja kaikkien osapuolien tiedossa. Ihme vänkäämistä. Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että sovitun summan ja maksetun summan erotus olisi maksavalle osapuolelle minkäänlainen ongelma. Päinvastoin, tyypeillä on todistetusti valuuttaa kuin rosvoruhtinailla.

Ja miten niin "kyllä se puuttuva summa voidaan maksaa vaikka samantien"? Miksi helvetissä sitä ei voitu sitten laittaa samalla kertaa kuin osa summasta siirrettiin? Olisikohan se ehkä ollut vähän liian yksinkertaista kaikkien osapuolien kannalta? Aika pirun mystistä porukkaa.

Ei vaan viitsisi ryhtyä sukulaisten kanssa vääntämäänkään, sillä rahasta tappeleminen ja kinuaminen lähipiirin kesken on ehkä mauttominta ikinä missään.

Terv. nimim.,
"Uskon ongelmani ratkeavan kirjoittamalla siitä Vitutusketjuun"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun monesti iltaisin on vaikea saada unta, kun sydämen syke tuntuu poskissa vai korvissako se nyt tuntuu, mutta siis kuitenkin varsinkin kyljelläni maaten kuuluu sellainen häiritsevä tykytys. Välillä oikein tuntuu, että pää pomppii sen jumputuksen tahdissa. Verenpaineesta vissiinkin taitaa johtua.
 

Käpälä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Filip Riska
Miten voi olla niin vitun vaikeaa ymmärtää että kaikki ihmiset ei vaan ehdi tehdä töitä viittä vuoroa viikossa... meillä joillakin on vielä muuta elämää emmekä halua jumittua paskaduuniin loppuelämäksi. Valitettavaa että muille on niin käynyt. Todella ystävällisen sähköpostin laitoin listojen tekijälle että korkeintaan 2 vuoroa per viikko voin tehdä koska käyn myös koulua ja yritän lukea pääsykokeisiin ja se vitun ääliö on taas laittanut mulle neljä vuoroa. Voi Vittu. Sitten katsotaan paheksuvasti kun itse järjestän itselleni vapaapäiviä, eli lahjoitan työvuoroja rahanahneille työkavereille. Jokaisessa vuorossa on vielä aivan liian vähän työvoimaa ja joka kerta joutuu jäämään yliaikaa auttamaan töihin jääviä, koska ne eivät yksinkertaisesti voi pärjätä siellä jos yksi lähtee kotiin. Tämän asian ymmärtäminen on kyllä hämärtynyt täysin niiltä henkilöiltä joiden nimilapussa lukee jotain esimiesasemaan viittaavaa, heillä on todella kova kiire kotiin heti kun vuoro loppuu, kun oli niin raskas päiväkin tänään kun istuin tuolla takahuoneessa jalat pöydällä soittelemassa työkavereille että onko siellä kaupungin toisella puolella olevassa toimipaikassa yhtä kova kiire kuin meillä.


Oli niin loistava viikonloppu ja aivan mahtava päivä tänään tähän asti. Pitikin käydä katsomassa uudet vuorolistat.


Ja joo, olen erittäin onnekkaassa asemassa kun mulla yleensäkään on töitä, ja työporukka on vielä sellainen jossa yleensä viiihtyy aivan älyttömän hyvin jopa vapaa-ajalla.


EDIT: ja voi saatana siellähän on taas päässy neljä kollegaa palkalliseen koulutukseen mutta enpä minä vaan. Olihan tämä vasta neljäs kerta kun en päässyt sinne ja kolmas kerta kun mielestäni sinne paikkani ansaitsisin mutta ei kai vittu sitten. voi vittu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä kyllä ihmettyttää kun kuulee joidenkin ihmisten päivästä. Aamulla töihin ja sitten illalla töiden jälkeen syö jotain, käy suihkussa, katsoo ehkä telkusta jonkun ohjelman ja ulkoiluttaa koiran, ja sitten pitääkin jo alkaa katsomaan vaatteita seuraavaa työpäivää varten ja kohtapuoliin ruveta nukkumaan. Siis missä vaiheessa ne ihmiset ehtivät elämään? En mä ainakaan halua kovinkaan montaa päivää mun elämästä heittää hukkaan. Ja varsinkin kesä on sellaista aikaa, etten mä ainakaan montaa päivää viikosta halua uhrata työnteolle ja sitä kautta elää muiden ihmisten rytmin ja tahdon mukaan kuin mikäkin hölmö.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Matti Hautamäki Tulosruudussa: "ei jaksa MM-kisat kauheasti kiinnostaa". Toivottavasti viesti meni perille myös maajoukkueen valmennusjohdolle, tollasta flegmaattista paskaa ei tarvitse edes kisoihin lähettää. Säästäkää ne vähätkin rahat tai antakaa jollekin junnulle mahdollisuus. Hautamäen loppukauden kliimaksi olkoon parrankasvatus vedon ratkaisu Janne Ahosen kanssa.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja varsinkin kesä on sellaista aikaa, etten mä ainakaan montaa päivää viikosta halua uhrata työnteolle ja sitä kautta elää muiden ihmisten rytmin ja tahdon mukaan kuin mikäkin hölmö.
Voihan työntekoa noinkin kuvailla. Minä ainakin olen kuvailemasi hölmö vain siitä syystä että ilman rahaa eläminen on todella vaikeaa. Enkä toisaalta ajattele kovin hankalana asiana sitä, että minulla on koulua/töitä klo 10-18 vain sen takia että se on yleinen käytäntö tai se sopii mahdollisimman monen muunkin aikatauluihin. Näin se menee maailmassa jossa elää muitakin ihmisiä kuin MINÄ.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Vituttaa katsella X-Factorista noita kahta tuhtia tyttöä. Siellä aina viikonloppuna, kun nuo on baarissa, on mahdollisuus että joku rehellinen suomalainen mies erehtyy painamaan jompaakumpaa.
 
Voi vittu kun nyt taas vituttaa niin pahasti, ettei tosikaan! Ensinnäkin naiset, mietin tuossa seuraavaa realistista vaihtoehtoa, mutta kas kummaa, ei nyt juuri tule sellaista mieleen. Opiskelu sitten taas on ihan kaikkea muuta kuin mielekästä, mutta siitähän ei voi syyttää ketään muuta kuin omaa "hienoa ajattelutapaa". Turha jälkikäteen enää itkeä. Vaikka juurihan minä itken.

Onneksi minulla on ensi viikolla oma juhlapäivä eli syntymäpäivät. Ajattelin juoda itseni suohon ja toivoa etten nouse sieltä koskaan.

Voi itku. Sokeasti sitä toivoo että kaikki muuttuu hyväksi.

Formulat ja MTV3 meinasi unohtua!
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vittu kun nyt taas vituttaa niin pahasti, ettei tosikaan! Ensinnäkin naiset, mietin tuossa seuraavaa realistista vaihtoehtoa, mutta kas kummaa, ei nyt juuri tule sellaista mieleen. Opiskelu sitten taas on ihan kaikkea muuta kuin mielekästä, mutta siitähän ei voi syyttää ketään muuta kuin omaa "hienoa ajattelutapaa". Turha jälkikäteen enää itkeä. Vaikka juurihan minä itken.

Onneksi minulla on ensi viikolla oma juhlapäivä eli syntymäpäivät. Ajattelin juoda itseni suohon ja toivoa etten nouse sieltä koskaan.

Voi itku. Sokeasti sitä toivoo että kaikki muuttuu hyväksi.

Formulat ja MTV3 meinasi unohtua!


Synkistely loppui N-Y-T - NYT! Onhan kevät ja pleijaritkin ovella :)
Itseäni vituttaa, kun ei vaan ole varaa hankkia pleijari-kausikorttia..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Välillä kyllä ihmettyttää kun kuulee joidenkin ihmisten päivästä. Aamulla töihin ja sitten illalla töiden jälkeen syö jotain, käy suihkussa, katsoo ehkä telkusta jonkun ohjelman ja ulkoiluttaa koiran, ja sitten pitääkin jo alkaa katsomaan vaatteita seuraavaa työpäivää varten ja kohtapuoliin ruveta nukkumaan. Siis missä vaiheessa ne ihmiset ehtivät elämään?

Ymmärrän ihmettelyn täysin, mutta monet kai jopa tykkäävät semmoisesta elämästä, missä kaikki sujuu mukavasti rytmitettynä. Ja ei se ole mitenkään väärin mielestäni. Erilaisiahan ihmiset ovat. Joku oikein nauttii kun elämä on turvallista ja määrätietoista ja ns. "tylsää" mutta siinä on silti olemassa tietty pohja.

Itselleni tuollainen elo ei tosin sovi ollenkaan ja osin tuosta syystä parisuhde tuolla kuvaillulla tavalla eläneen ja asennoituneen ihmisen kanssa kariutuikin. Päivätyöt ovat muutenkin tämmöiselle levottomalle luonteelle täysin helvetistä.

Ja siis töitä todellakin teen, mutta työajat pääsen määräämään itse. Ja hyvä niin, muuten olisin luultavasti sosiaalipummi parhaillaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pentti Lindegröön. Katselin Caps-Bolts-peliä Sportprolta ja Penttihän se sielä selosti. Kyllä niin vitutti kun Eerik Fiö-ö-öör ja Tomas Fläismään viiletti jäällä. Myös Mike "Kröhkökhköh anteeksi" Green tuotti tuskaa. Muutenkin se helvetin jatkuva rykiminen ja pelaajien nimien sekoittaminen otti päähän. Asiavirheitä aikalailla samalla kaliiberilla kuin Bubilla.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
David Beckhamin akillesjänne. Kyllä tuolle kaverille olisi vielä MM-kisat suonut. Huoh, pikaista paranemista.

edit. Ja taas Teemukin! Kerpele.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
David Beckhamin akillesjänne. Kyllä tuolle kaverille olisi vielä MM-kisat suonut. Huoh, pikaista paranemista.

Harmittelin aamulla samaa asiaa, kun tekstitv:stä sen näin. Tietenkin yle:llä jutun kärki oli, että mies leikataan _Suomessa_, ei se, että häneltä jäänee kisat väliin. Minnehän sairaalaan pitäisi mennä kyttää nimmaria. :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No en ole kyllä pitänyt asiavirheitä Bubin suurimpana ongelmana, oikeastaan päinvastoin, tuossa wikipedia-artikkelissakin todetaan, että osa pitää miestä "kävelevänä tietosanakirjana". Lindegren taas on ihan oikesti helvetin huono selostaja, kaikilla mahdollisilla mittareilla, mutta varsinkin asiavirheitten osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös