Ääääää! Walkman meni mykäksi. Mitä nyt? Miten mä voin täällä avokonttorissa kesittyä mihinkään???
Anna kun arvaan, joku Rauman paikallinen baari?
Ei nyt ihan kuitenkaan maksimaalisesti vituta, mutta kyllähän se tupakkimiehenä ottaa päähän kun savukkeet on loppu ja niitä lisää saan vasta illalla seitsemän kieppeillä. Siis jos en jaksa kävellä sohjoloskapaskassa 3km edestakaisin.
Olen toki. Vaan ei se vitutusta Walkmanin hajoamisesta vähennä.Ole nyt perkele iloinen edes siitä, että sulla yleensä on aikaa roikkua duunissa täällä Jatkoajassa.
Vituttaa tuollaiset tyttömäiset avautumiset.
Nyt on loppuelämä yhtä tippojen kanssa leikkimistä. Joka ilta molempiin silmiin hautaan asti. Tippahoidolla pyritään laskemaan silmän liian suurta painetta, joka kurittaa näköhermoa. Mitään parantavaa leikkaushoitoa ei ole olemassa. Voisi asiat varmasti huonomminkin olla, mutta kyllä tämä nyt hieman harmittaa.
Voisi kuvitella, että tänään vituttaa suosikkijoukkueeni juuri alkanut kesäloma, mutta tämä (jääkiekko) on jäänyt jokseenkin toisarvoiseksi asiaksi.
Minulla todettiin glaukooma (silmänpainesairaus) tällä viikolla. Paine oli tehnyt toisessa silmässä jo pahaa jälkeä, näkökenttä kaventunut huomattavasti. Uskomatonta, mutta en itse ole tätä huomannut lainkaan. Kävin silmälääkärissä nyt ensimmäistä kertaa elämässäni ja voisi käyttää ilmaisua, että kreivin aikaan.
Nyt on loppuelämä yhtä tippojen kanssa leikkimistä. Joka ilta molempiin silmiin hautaan asti. Tippahoidolla pyritään laskemaan silmän liian suurta painetta, joka kurittaa näköhermoa. Mitään parantavaa leikkaushoitoa ei ole olemassa. Voisi asiat varmasti huonomminkin olla, mutta kyllä tämä nyt hieman harmittaa.
Minulla todettiin glaukooma (silmänpainesairaus) tällä viikolla...
Nyt on loppuelämä yhtä tippojen kanssa leikkimistä. Joka ilta molempiin silmiin hautaan asti. Tippahoidolla pyritään laskemaan silmän liian suurta painetta, joka kurittaa näköhermoa.
Mitään parantavaa leikkaushoitoa ei ole olemassa.
Minulla todettiin glaukooma (silmänpainesairaus) tällä viikolla. Paine oli tehnyt toisessa silmässä jo pahaa jälkeä, näkökenttä kaventunut huomattavasti. Uskomatonta, mutta en itse ole tätä huomannut lainkaan. Kävin silmälääkärissä nyt ensimmäistä kertaa elämässäni ja voisi käyttää ilmaisua, että kreivin aikaan.
Muutama vuosi sitten kävin piilareita hakemassa, ja silmässä huomattiin synnynnäinen pigmenttihäiriö, joka voi johtaa juurikin glaukoomaan. Vielä silloin ei ollut silmänpaineissa mitään muutoksia, mutta pigmentti voi kuulemma jatkossa tukkia jonkun kanavan ja johtaa myöhemmin glaukoomaan. Pitäisi kerran vuodessa käydä tsekkauttamassa asia, mutta on taas jäänyt. Mutta ehkä se taas pitäisi käydä, ettei se putkinäkö iske.
Vituttaa HIFK:n A-junnujen Jesse Koskinen. Tyyppi on täysi idiootti, noin niin kuin minun mielestäni. Junttilalle tänään aivotärähdys ja Donskoinkin tuo samainen kaukaloiden sankari niittasi pahannäköisesti sääntöjä rikkoen. Komulainen on niin pieni, että pääsi varmaan haarain välistä karkuun.
Oikeastaan vituttaa koko HIFK:n A-junnujoukkue. Ja se niiden valmentaja joka sallii vastustajan tahallisen vahingoittamisen.
Huomenna Raksilassa klo 16.00 sitten vitunmoinen huuto A-Kärppien puolesta!
Ei siinä ole mitään hurjaa, että ottaa 30 metrin vauhdin ja ryntää toisen joukkueen pelaajan päälle, siten että aivotärähdys on vastustajalle seurauksena. Se on ihan silkkaa idiotismia ja itse asiassa kaukana hurjuudesta. Samainen Koskinen yritti tuota jo toissa päivänä Oulussa.On ne piiirgale huuurjia.
Ottaa pattiin kun kalsarikänniketjusta on tullu Jukeboxi-ketju.