Vitutusketju

  • 10 563 696
  • 56 146

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Vituttaa tämä Nelosen Flash Forward-sarja, josta kauheasti kohistiin ennen kuin se alkoi. Sarjan idea kuulosti sci-fi fanin korviin mielenkiintoiselta, mutta metsään mentiin niin että tärisi.
On kyllä niin ääliömäisen typerä sarja, mutta ei sitä enää tässä vaiheessa voi keskekään jättää kun jäljellä on enää muutama jakso.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Vituttaa tämä Nelosen Flash Forward-sarja, josta kauheasti kohistiin ennen kuin se alkoi. Sarjan idea kuulosti sci-fi fanin korviin mielenkiintoiselta, mutta metsään mentiin niin että tärisi.
On kyllä niin ääliömäisen typerä sarja, mutta ei sitä enää tässä vaiheessa voi keskekään jättää kun jäljellä on enää muutama jakso.

Omasta mielestäni ihan loistava sarja! Hieno idea sarjalle.

Ekojen jaksojen jälkeen en ollut kovin vakuuttunut, mutta täytyy sanoa, että siitä eteenpäin olen tykännyt kovastikin!

Jäljellä on pikkaisen enemmän kuin muutama jakso. 10. jakson jälkeen sarja jäi jenkeissä tauolle ja jatkuu 15.3 jälleen.
 

Tex Willer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa kun, olen luottamuksella antanut tietojani parille espoolaiselle nimimerkille, jotka eivät kuitenkaan olleet luottamuksen arvoisia. Varokaa veljet ja siskot nimimerkkejä Tommii ja The Nikkari. Nämä tyypit nauravat teidän luottamuksellenne Sveitsin mökeillään.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Voi helvetin perkeleen helvetti. Kävin päivällä ärrällä tekemässä vetoja illan/yön NHL-matseista, mutta syystä tai toisesta Pensin peli oli suljettu. Jäi sitten laput tekemättä. Huvikseni kuitenkin otin nää kupongit mukaan, ja näköjään jos toi Avs nyt voittaa olisi sieltä rusahtanut reippaat neljäsataa. Ja jos Habs vielä voittaa, nousee vitutus multihuipentumaan.

Perkele, huomenna uudestaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
No voi perseen perse ei kun siis vittu. Vares-leffojen fanina tervehdin suurella ilolla ja riemulla jokunen aika sitten uutista, jossa kerrottiin, että Vares leffasarja tulee saamaan jatkoa useiden uusien Vares leffojen myötä. No nyt sitten putosi uutispommi tuolta saralta, Juha Veijonen ei jatka enää pääroolissa vaan tilalle tulee Antti Reini.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2027860

Linkki: IS:n uutinen Veijonen-Reini, Vares leffat.

Voi vitun vittu. Onkohan saunaillassa tapahtunut jotain ikävää vai mikäköhän vittu tämänkin taustalla on. Pakko olla jotain henk.kohtaista skismaa tms. koska eivät halua kertoa julkisuuteen tarkempaa syytä. Terveyteen liittyvät asiat jne. olisin ymmärtänyt, mutta tälläinen "emme kerro tarkempia syitä muutokseen" pistää vituttamaan entistä enemmän.

Addressi vittu pystyyn, Juha Veijonen takaisin Vareksen rooliin tai emme osta leffalippua!

Mikä vittu teitä leffamoguleita oikein vaivaa?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jotain hyvin erinomaista lienee sattunut jos kuuden leffan sarjasta vaihdetaan koko setin päätähti pois. Noh, eiköhän maamme juorulehdet kaiva tämänkin nopeasti esiin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juha Veijonen ei taida puhua muuta kuin suomea, englantikin on hiinä ja hiinä. Antti Reiniltä sen sijaan sujuu mainiosti ainakin ohjaajan kieli ruotsi. Juha Veijosen handicappina saattaa lisäksi olla monen näyttelijän 'ammattitauti', joka on näkynytkin joissakin haastattelupätkissä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juha Veijonen ei taida puhua muuta kuin suomea, englantikin on hiinä ja hiinä. Antti Reiniltä sen sijaan sujuu mainiosti ainakin ohjaajan kieli ruotsi. Juha Veijosen handicappina saattaa lisäksi olla monen näyttelijän 'ammattitauti', joka on näkynytkin joissakin haastattelupätkissä.

Kun tuo Vares projekti julkistettiin niin yksi asia mistä puhuttiin oli tuo, että Veijonen ei puhu kun suomea ja ohjaaja onkin ruotsalainen. Kovasti seliteltiin, että kyllä se jotenkin järjestyy, mutta noinkohan sitten ei kuitenkaan.

Itsellä on vaikeuksia ymmärtää pomon sanomisia, vaikka puhuukin suomea ja voin vain kuvitella tilanteen missä pomo puhuisi jotain kiinaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Youtube-videot aukeavat niin hitaasti, ettei niitä pysty käytännössä lainkaan edes katsomaan ja nyt näyttäis olevan sama myös Jatkoajassa, aukeaa kyllä, mutta huomattavasti normaalia hitaammin. Pienet on vitutuksen aiheet, mutta kun just nyt olis tarvetta toimivalle netille...saatana.

Ilmeisesti googlea saa kiittää julmetun hitaista videoista.

edit: Nopeustesti näytti 56kbps sisään/7 kbps ulos. 8 megasella aika hurjat lukemat.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Juuri nyt vituttaa ihan kaikki, paitsi yksi porilainen. Jos asiat voivat mennä perseelleen, niin ne näemmä todellakin menevät. VR - vittuunnu rauhassa. Ja vitun porilaiset, onko se kaupunki ihan totta ollut pakko sijoittaa niin kauas Stadista?
Katos joku kerta noi bussivuorot, mä elän siinä käsityksessä että sieltä menee vieläkin aina silloin tällöin sellainen nopsa vuoro joka pysähtyy oikeastaan vain Kehillä ja sitten stadissa vasta. Ainakin aikanaan ajelin tuollaisella Pori-Kehä 1-väliä pari kertaa viikossa ja parhaimmillaan huiteli alle kolmeen tuntiin.

Onhan se länteen ajaminen silti aika hanurista, perjantaina taas. Mutta pääseepä mökille riehumaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa. Parisuhteessa hieman ongelmia. Meinasin jo avautua naisasiat-ketjuun, mutta en jaksa kirjoittaa hirveätä romaania. Lisäksi vituttaa kun on niin mahdoton stressi joka asiasta. Masentaa ihan jo muutenkin valmiiksi, mutta pistää vituttamaan, kun tähän päälle tulee lisäksi stressi. Niin ja kaiken lisäksi vituttaa selkäkivut. Perhana.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Vituttaa kun ihmiset eivät osaa keittää töissä kunnon kahvia, aina jotain vedeltä maistuvaa litkua. Vituttaa vielä sekin, että itse olen niin laiska että en jaksa kaataa sitä litkua alas viemäriin ja tehdä uutta, kunnon kahvia. Tässä sitä sitten vittu juodaan vedeltä maistuvaa kahvia.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kiitos Datsun, mutta alle 3,5 tuntiin ei näy kulkevan yksikään dösä.

Nyt sitten vituttaa sekin, että istun koneen ääressä hajoilemassa, vaikka pitäisi olla jo suihkussa.
No voi vittu, sehän olikin niin että sen Pori-Kehä 1-välin huitaisi nuo nopeimmat pikkuisen päälle kolmeen tuntiin. Sorry.

Osta Datsun, sillä kulkee.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haistakaa vittu kaikki! Psoriasis, ei saatananhelvetinvittu. Miksei jollein muulle? Minä olen sentään kiltti ja ystävällinen ihminen, enkä mikään mulkku. Perseen vittu. En ala! Sotkekaa muut itsenne kaikilla rasvoilla. VitunVitunVittu!
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalpa - HIFK -ketju.
Oikeasti tuolle varmaan pitäisi nauraa, mutta kun en nyt juuri pysty.

-Vittu meidän isän kikkeli on isompi kuin teidän isän kikkeli ja lisäksi meidän faija vetää teidän faijaa turpaan.

Masentavaa.

Vituttaa.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
VITIU_N VITTU REALI minkä MENIT TEKEMÄÖÄÄN !!!!! TÄlä on TUSKAA!"!!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voi jeesus tuolla töissä osaa olla jäisiä ihmisiä. Oikeastaan adjektiivin molemmissa merkityksissä. Ensinnäkin koko lafkassa henki on melko huono. Aluksi meni ihan hyvin, kun 95% prosenttia suuntasi vittuilutarmonsa ylöspäin "komentoketjussa". Nyt tilanteen muututtua kettuilun määrä säilyi kuitenkin ilmeisesti vakiona, mutta kohteet vain vaihtuivat. Suuri osa tuntuu ajattelevan kaiken mitä joku toinen saa olevan itseltään pois. Lisäksi työpaikan maine ns. "vähän muita parempana" alallaan tuntuu nousseen muutamalle kusena päähän. Noh, onneksi se on juuri näisen oman elämänsä sankareiden takia kyllä aikalailla muuttumassa. Lisäksi huvittaa osan tapa olla mukahuomaamatta, jos esim. tulevat vastaan ennen tai jälkeen työpäivän. Luulin pitkään, että vain oma naama ei miellytä, mutta ovat sentään kuulemma johdonmukaisesti mulkkuja kaikille

Lisäksi ihmetyttää ihan koulutettujen ihmisten silkka tyhmyys, joka realisoituu joka päivä kopiokoneella. Joo, siinä se kone runkuttaa kopioita, ja kun ystävällisesti sanon, että ota ihmeessä jo se omasi, niin selitetään että "joo, ei tarvitse keskeyttää sitä sun kopiointia". Ties kuinka monta kertaa olen sanonut, että kyllä se kone ne sinne muistiinsa ottaa eli ota vaan omat kopiot, tulevat sitten heti perään. Perinteinen vastaus on inttämisen jatkuminen ja *oletkovittuvähäntyhmä*-katse sekä pitkä säätö oman kopioinnin kanssa, joka tietysti aloitetaan vasta, kun edellinen on loppunut. Sitten vielä tulee pahaa silmää perään.

No joo, helpotti.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Oon tässä viimevuosina innostunu enemmän ja enemmän Ranskan jalkapallosta ja varsinkin PSG:stä. Oon sitten muutamaan otteeseen käyny siellä väijymässä pelejä. Viimeksi olin syksyllä Monacossa kattomassa PSG:n vieraspeliä. Syksyllä sitten jo kattelin ittelleni kaks retkee keväälle, ensin Nizzaan Nice-PSG 20.3. ja sitten Pariisiin PSG-Boulogne 28.3. Sovin kaikki lomat siihen hienosti ja varailin kaikkia lentoja ja hotelleja sun muita. Nyt sitten viime viikolla Ranskan liitto päätti rankoo PSG:tä fanien kieltämättä idioottimaisesta käytöksestä viime vuoden maaliskuussa Marseille-pelin hulinoissa, ja toi kyseinen Boulogne-peli pelataan tyhjille katsomoille. Eilen sitten keksivät rankaista myös Nizzaa, koska niiden fanit oli riehunu Monacossa tammikuussa. Ei tarvi sitten mennä sitäkään peliä kenenkään katsomaan.

Kuka teistä oikeesti on yhteydessä Ranskan liittoon ja vuotaa sinne mun matkasuunnitelmat? Tässä on jo pakko olla joku suurempi salaliitto mua vastaan. Teen jumalauta ens reissun salaa enkä kerro kenellekään, ennenkuin peli on pelattu. Meinaa kieltämättä vähän harmittaa... Mitäköhän rikkois?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kuka teistä oikeesti on yhteydessä Ranskan liittoon ja vuotaa sinne mun matkasuunnitelmat? Tässä on jo pakko olla joku suurempi salaliitto mua vastaan. Teen jumalauta ens reissun salaa enkä kerro kenellekään, ennenkuin peli on pelattu. Meinaa kieltämättä vähän harmittaa... Mitäköhän rikkois?

Nimimerkki JZZ vois tulla kertoilemaan, miten käy matkasuunnitelmille, kun oma joukkue pelaa liiankin hyvin. ;)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Nimimerkki JZZ vois tulla kertoilemaan, miten käy matkasuunnitelmille, kun oma joukkue pelaa liiankin hyvin. ;)
No ei nyt voi sanoa että liiankin hyvin, kyllähän nyt Cityn piekseminen välierissä on itsestäänselvyys. Odotettu tulos, joka harmillisesti nyt sitten sattui siirtämään viikkoa aiemmaksi juuri sen matsin johon meillä oli liput. Lopulta hävittiin vain lentojen hinnat (Easyjetillä 65€ yhteensä), joten ei tässä nyt mistään katastrofista voida puhua. Ja otettiin kuitenkin se kauden ensimmäinen pyttykin. Carloskin voi tulla katselemaan pokaaleita Old Traffordille, kuten siinä laulussakin sanotaan "he won't be seeing trophies anymore".
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heräsin jumalattomaan päänsärkyyn, siis mitä vittua? Minulla on päänsärkyä ehkä kaksi kertaa vuoteen, enkä keksi mitään syytä miksi minulla koskee juuri nyt päähän. Mikähän migreeni tässä iski.

Vapaapäivä, perjantai, ulkona paistaa aurinko. Päänsärky tietysti pilaa kaiken.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
No ei nyt voi sanoa että liiankin hyvin, kyllähän nyt Cityn piekseminen välierissä on itsestäänselvyys. Odotettu tulos, joka harmillisesti nyt sitten sattui siirtämään viikkoa aiemmaksi juuri sen matsin johon meillä oli liput. Lopulta hävittiin vain lentojen hinnat (Easyjetillä 65€ yhteensä), joten ei tässä nyt mistään katastrofista voida puhua. Ja otettiin kuitenkin se kauden ensimmäinen pyttykin. Carloskin voi tulla katselemaan pokaaleita Old Traffordille, kuten siinä laulussakin sanotaan "he won't be seeing trophies anymore".
Sun joukkue sentään voittaa joskus jotain. Mun ei. Kaikki lennot ja hotellit on maksettu molemmille reissuille. Tulee vähän erilaisia reissuja kuin piti. No, se Pariisi on sikäli ok, että sinne mennään isolla porukalle muutenkin, mutta Nizzaan meen yksin ja toi futispeli oli ainoo syy koko reissulle. Vitun hienoa.

Niin ja piti vielä sanoa, että huomenna pitäis lähtee Raumalle kattoon Lukko-Tappara, joten on melko ilmeistä, että se peli perutaan. Älkää siis vaivautuko huomenna Äijänsuolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös