Vitutusketju

  • 10 586 907
  • 56 164

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu miten hirveetä kuraa toi kolmosen uusi viihdeohjelma. Rupes vituttamaan, lisää kaljaa jos helpottaisi!

Samaa tässä kiroilin minäkin kun vähän aikaa tuota paskaa katsoin, että on kyllä perkele mennyt alhaiseksi suomalaisten viihdeohjelmien taso.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa jo valmiiksi huomisaamu ja junaliikenne. Olisihan se ollut liian hienoa, jos olisin perjantaina ottanut sen läppärin mukaan, niin ei tarvitsisi lähteä tuonne pakkaseen odottelemaan junaa. Lisäjännityksen tuohon tuo vielä se, että mahtuuko junaan sitten lopulta edes kyytiin, kun sellainen (toivottavasti ennen kevättä) tulee.
 

naapuri

Jäsen
Varmaan helvetin moni urpo on ihan täpinöissään kun on niin mukavaa että talvella on lunta ja pakkasta. Sen minä vaan sanon että tervetuloa kaikki lappilaiset tänne -20 asteeseen meren äärelle. Ei siinä paljoa teidän -20 tunnu missään. Ihmistä vituttaa joka ikinen askel tuolla lumen ja jään keskellä. Jos pitäisi valita elänkö tässä ilmastossa joka nyt vallitsee, vai muutaisinko kodittomaksi mieshuoraksi jonnekin lämpimään, ottaisi todennäköisesti jälkimmäisen.

Eipä tässä muuta. Aamulla töihin. Ei vituta yhtään.
 

Potvin#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, KalPa, Hurtat
Vituttaa kun kissa kusi minun Reinoihin.....

Pikkusen myötävituttaa, kun Helsinkiläisillä on talvi. Ei aukea lähijunien ovet ja turbaanipäisellä bussikuskilla on näpit jäässä. Pakkanenkin on meren rannassa ihan eri juttu, kuin esimerkiksi Kallaveden rannalla. Menkää matikkapilkille saatana!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos pitäisi valita elänkö tässä ilmastossa joka nyt vallitsee, vai muutaisinko kodittomaksi mieshuoraksi jonnekin lämpimään, ottaisi todennäköisesti jälkimmäisen.
Tuumasta toimeen siis. Mikä estää muuttamasta?
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Jos pitäisi valita elänkö tässä ilmastossa joka nyt vallitsee, vai muutaisinko kodittomaksi mieshuoraksi jonnekin lämpimään, ottaisi todennäköisesti jälkimmäisen.

Tuumasta toimeen siis. Mikä estää muuttamasta?

Jos naapuri on kuullut että tänä vuonna lämpimissä paikoissakin on ollut helvetin kylmää.

mm. Floridassa appelsiinisadon korjasi pakkanen, ja appelsiinit jäätyivät puihin, ja Meksikossa porukkaa on kuollut pakkasiin. Ja muutama muu on kuollut häkämyrkytykseen sisätiloja lämmittäessään.

Ja alkaa vituttaa tää vuodenaika. Valoisaa on muutama tunti ja silloinkin pilvistä. Niin ja kylmää tietenkin.
 

Kaivanto

Jäsen
Eurosportin kuvasuhde. 16:9:nä kuvattua signaalia pusketaan eetteriin sivuilta leikattuna 4:3:na. Pallopeleissä peliväline pyörii välillä kuolleessa kulmassa ja muutenkin rajaus on ahdistavan ahdas. Koko Eurooppaan pusketaan muka tuollaista signaalia Itä-Euroopan vanhojen vastaanottimien vuoksi. Ihmeellistä muutenkin ja sitä paitsi kuka kumma katselee 4:3-töllöstäkään mieluummin tuollaista torsoa kuvaa kuin mustilla ylä- ja alapalkeilla varustettua kuvaa, jossa informaatiota ei ole hukattu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tällä hetkellä asioita, mitkä vituttaa ovat itsekkyys ja itsensä esille tuominen liiallisessa määrässä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa lähinnä tämä oma tyhmyys ja kyvyttömyys tuoda omia olotiljoa julki, silloin kun tarvetta olisi.

Mutta minkäs sille mahtaa, jos on syntynyt ujoksi ja sisäänpäin vetäytyneeksi. Vituttaa silti.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa lähinnä tämä oma tyhmyys ja kyvyttömyys tuoda omia olotiljoa julki, silloin kun tarvetta olisi.

Mutta minkäs sille mahtaa, jos on syntynyt ujoksi ja sisäänpäin vetäytyneeksi. Vituttaa silti.

Kohtalotoveri. Täsmälleen sama asia vituttaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kohtalotoveri. Täsmälleen sama asia vituttaa.

Joo. Muijan kanssa pitäis parista ei-kivasta aiheesta jutella, että ei tarvitsisi itekseen huolestua turhasta (tai no mistä tiiän että onko se turhaa) niin yritä siinä sitten. Kyllähän sitä näin ujona persoonana kuitenki omalle muijalleen puhuu lähes kaikesta, mutta kyllä se kynnys on suuri kun mieltä askarruttaa vähän isommat asiat.

Tosin yleensäkkin tämä meikän ujoisuus on ihan normaalia. En paljoakaan frendien seurassa juttele, silloin kun heidän seurassaan olen. Lähinnä vain kuuntelen muiden tilityksiä. Useasti oonkin kuullut kommenttia, että "jos haluat että Worrell puhuu, niin juota sille muutama tuoppi olutta tai viinaa". Eli tää meikän ujous ei mikään uusi asia ole.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Heräsin yöllä todella kovaan kipuun, joka sijaitsi jossakin vasemaan lapaluun ja selkärangan välissä. Kuin puukolla olisi pistetty. Hengittää ei kunnolla pystynyt kun sattui niin saakelisti. Selän yleisvointi on viimeaikoina ollut huono ja tässä koneen ääressä on tullut istuttua huonossa asennossa.

Fasettilukoksi tuota ajattelin ja siihen se yö sitten olohuoneen lattialla menikin kun yritin saada lukkoa avautumaan. Löysin kuitenkin sellaisen asennon, jossa kipua ei niin tuntunut. Nukahdin sitten siihen joskus neljältä.

Nyt tuntuu sellainen etäinen pistely samassa kohtaa ja vituttaa kun on niin väsynyt. Työkeikalle pitäisi tänään lähteä ja ajella autolla noin 200 kilsaa.

Voi vee.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Heräsin yöllä todella kovaan kipuun, joka sijaitsi jossakin vasemaan lapaluun ja selkärangan välissä. Kuin puukolla olisi pistetty. Hengittää ei kunnolla pystynyt kun sattui niin saakelisti.
Mulla on aika ajoin ihan samanlainen kipu, tosin oikean lapaluun ja selkärangan välissä. Mystinen juttu, koska en oikein tiedä mikä tuon aiheuttaa. Lisäksi se tuntuu katoavan itsestään muutamien tuntien kuluttua.

Viime kesänä heräsin tuollaiseen kipuun, turrutin itseni Panacodeilla vaaka-asentoon ja menin muutaman tunnin unilla töihin. Työpäivän jälkeen ajoin n. 250 km prätkällä ja kun pääsin perille oli kipu kadonnut.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole suuret vitutuksen aiheet, mutta pienikin vituttaa...

Tällä hetkellä vituttaa sana "Voimahali". Ehkä yksi typerimmistä sanoista mitä olen kuullut. Joku fbtuttu menettänyt jonkun elukkansa niin nyt kaikenmaailman urpot lähettelee sille voimahaleja. Voi vitun voimahali sanon vaan. Tunkisivat perseeseensä tuollaiset voimahalit saatana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joku fbtuttu menettänyt jonkun elukkansa niin nyt kaikenmaailman urpot lähettelee sille voimahaleja. Voi vitun voimahali sanon vaan. Tunkisivat perseeseensä tuollaiset voimahalit saatana.

Mene heittämään jokin naseva lause, jossa viittaat luonnon kiertokulkuun ja kaiken elämän päättymiseen joskus. Sitten vielä toteat, että eläimiä saa kaupasta aina uusia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pikkusen myötävituttaa, kun Helsinkiläisillä on talvi. Ei aukea lähijunien ovet

Töykeästi väärin vitutettu eli ei kun Pielisen selälle pilkkimään. Todellakin saa vituttaa nuo lähiliikenteen paskajunat, jotka eivät toimi, koska on talvi. Helsinkiläiseksi en itseäni laske, vaikka täällä nyt tuleekin töitten takia asuttua, mutta kyllä tässä on parina viime aamuna "ottanut aivoon" aika rankasti istua Eläintarhanlahden vieressä > 30 min ylimääräistä, koska on talvi ja vaihteet/juna jäätyy. Yhtälailla se ketutus olisi, vaikka matka olisi Joensuu-Lieksa ja juna seisoo, koska on talvi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tällä kertaa vituttaa Tampereen Ilveksen maalivahdit. (Pitkämäki & Korhonen)
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos, Ismo Läntinen

SARJATAULUKKO
Joukkue O P
1. Lukko 36 76
2. KalPa 35 65
3. JYP 34 59
4. HIFK 35 57
5. Kärpät 35 56
6. Tappara 35 53


7. TPS 35 52
8. Ässät 35 51
9. Jokerit 36 50
10. SaiPa 35 48


11. HPK 36 47
12. Blues 36 45
13. Pelicans 35 44
14. Ilves 36 38
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viime kesänä heräsin tuollaiseen kipuun, turrutin itseni Panacodeilla vaaka-asentoon ja menin muutaman tunnin unilla töihin. Työpäivän jälkeen ajoin n. 250 km prätkällä ja kun pääsin perille oli kipu kadonnut.

Panacodit ovat kyllä hyviä tuollaisessa extramekiputilanteessa. Oli kipu missä tahansa, se katoaa. Eli siis Panacodia varalle lääkekaappiin, se auttaa tilanteesa kuin tilanteessa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mene heittämään jokin naseva lause, jossa viittaat luonnon kiertokulkuun ja kaiken elämän päättymiseen joskus. Sitten vielä toteat, että eläimiä saa kaupasta aina uusia.
Eläimen omistajana ja tämän suurimman huomion kohteena minun pitäisi varmaan loukkaantua tuosta. Mutta jostain syystä tämä ehdotus silti pisti naurattamaan.

Vituttaa, kun joutuu omien hommiensa lisäksi tekemään muidenkin töitä. Silti saa vain yhtä palkkaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eläimen omistajana ja tämän suurimman huomion kohteena minun pitäisi varmaan loukkaantua tuosta. Mutta jostain syystä tämä ehdotus silti pisti naurattamaan.

Ihan hyvä, että et harmistunut tuosta sillä huumorilla asian heitin. Onhan mullakin ollut kissaa ja koiraa mutta aihe ei ole niin vakava, etteikö tuosta voisi jokea heittää sarkastisella otteella.
 

Jeffrey

Jäsen
Voi helvetin vittu, että vituttaa! Mikä vittu tässä maassa kusee saatana! En voinut uskoa todeksi mennessäni tänään HELSINKILÄISELLE lääkäriasemalle. Siellä minulle kylmästi todettiin, että "pahoittelen, mutta tänään sinua ei ehditä enää hoitaa koska olet helsinkiläinen". Siis mitä vittua? Mikä tässä logiikassa nyt oikein kusee? Siis mua ei hoideta Helsingissä koska olen helsinkiläinen!?! Voi sun saatana! Kai mä tästä lähden sitten noihin esikaupunkeihin mesoomaan, että hoitakaa nyt saatana kun mä oon Stadista ja noi on vittu jotain paikallisia paskiaisia!

Jotenkin tässä heijastuu koko Suomen maahanmuutto keskustelu samalla. Ihan vitun yks paksan hailee miten suomalaisella menee kunhan jokaisella somalilla on täällä hyvät oltavat.

Voi helvetti, että vituttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös