Vitutusketju

  • 10 549 333
  • 56 138

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eipäs yleistetä, minä puhuin vain niistä punttisaleilla vetelehtivistä lökäpöksyvetkuloista, en kaikista nuorista, saati inhosta.
Kokonaisesta sukupolvesta oli kyse, käsittääkseni se pitää sisällään myös muita kuin sinun kohtaamasi vätkylät. Ei nuo käyttämänne ilmaukset juuri inhosta poikkea.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kokonaisesta sukupolvesta oli kyse
Sinä olit ainoa, joka tässä aihepiirissä nosti asian esille kokonaisena sukupolvena, koskien kaikkia nuoria, kaikilla elämänaloilla. Me muut puhuimme vain punttisalien nuorista hintahtavista peilaajavätyksistä.

Melkein jo vituttaa tuo eräiden sisälukutaidon puute tälläkin palstalla, joka johtuu siitä, että maailmankuvassaan on vain mustaa ja valkoista, ei harmaata.

Halipusi ja naminami vaan kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hämmennetään nyt sampiota sen verran, että näitä salilla peilien edessä keimailevia liimatukkia löytyy ihan aikuisistakin, yli 30-vuotiaistakin, ei pelkästään amis/lukioikäisistä. Ja ne vituttavat ainakin minua siinä missä nämä nuoret vätyksetkin. Eli minäpä laajennan tämän vittuuntuneisuuteni koskemaan kaikkia 15-30 -vuotiaita.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Huh huijakkaa mitä meininkiä. Niin totaalisen kuitti työpäivän jälkeen, ettei jaksa edes olutta lähteä juomaan, pelaamaan pokeria ja katsomaan töllöstä kiekkoa. Lupasin vielä broidille, että nähdään kyllä, kun on käymässä zadissa, no vitut, kun ei vaan jaksa. Ruumiillinen työ on helvetin palkitsevaa, mutta downside, työpäivän jälkeen ei jaksa yhtikäs mitään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onneksi meidän sukupolvi väänsi alle parikymppisenä salilla aina tosissaan.
Minä ainakin väänsin niillä saleilla joilla kävin. Ne olivat biljardisaleja ne.

Eli minäpä laajennan tämän vittuuntuneisuuteni koskemaan kaikkia 15-30 -vuotiaita.
Tänään kyllä voisi laajentaa sen lähes kaikkiin ihmisiin (eläviin ja kuolleisiin), eläimiin, kasviksiin, luontoon ja ilmastoon, kaupunkeihin, meriin, metsiin ja järviin, ilmakehään, taivaankappaleisiin, galakseihin ja mikseipä koko Universumiin.
 

d2uce

Jäsen
Salit on homoille, kuten näiden nuorten miesten perää kyttäävien palstalaisten raporteista voidaan havaita. Sitäpaitsi kyllä tosimiehen lihakset kasvaa tarpeeksi ruumiillisessa työssä, kuten esim. runkkauksessa.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Salit on homoille, kuten näiden nuorten miesten perää kyttäävien palstalaisten raporteista voidaan havaita. Sitäpaitsi kyllä tosimiehen lihakset kasvaa tarpeeksi ruumiillisessa työssä, kuten esim. runkkauksessa.

Vituttaa kun on niin pieni vehje ettei runkkauksellakaan lihakset kasva
 

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Vituttaa kun on niin pieni vehje ettei runkkauksellakaan lihakset kasva
Sitten täytyy ottaa litran kaljatuoppi täyteen ja juoda niitä mahdollisimman paljon molempia käsiä käyttäen. Kyllä haba siinä kasvaa, mutta myöhemmin vituttaa se, että kun on liian humalassa eikä saa stondista syntymään, niin ei voi enää masturpoida palautuneeksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Salit on homoille
Osin totta, riippuen siitä millaisia saleja tarkoitetaan. Olen käynyt kolmenlaisilla saleilla, joista tuo mallia peilisali on aivan hinurien mesta. Noin 10 kertaa senlaisilla saleilla on tullut käytyä. Ei koskaan enää semmoisiin, sjutton också, homostelkoot siellä keskenänsä.

Sen sijaan tuo minun ensimmäinen sali oli sellainen hiihtomaja, jossa oli oikeanlainen karu tunnelma eikä siellä turhia pelleilty eikä peileilty. Radiokin oli 1800-luvulta ja sitä rataa. Lisäksi bonuksena muuan kylähullu treenasi siellä, joka eräänkin kerran kesken penkinnostopunnerrukseni meni lausumaan Värttinän soidessa radiosta: "Khu, khuulostaa, khuulostaa ihan, ihan, ihan Gary Mooren biisiltä". Siinä kohtaa oli hyvä, että minulla oli suoritustani varmistamassa kaverini, olisi muuten jääneet painot rinnuksilleni. Vieläkin, 16 vuotta myöhemmin, tulee tuon tapahtuman johdosta joskus todettua jollekin, jos joku oudompi kappale soi radiossa, että "kuulostaa ihan Gary Mooren biisiltä"

Toinen pätevä sali on yliopiston punttisali. Siellä oli treenaamassa keskimäärin 8 sorjaa naista ja 2 ei-niin-sorjaa miestä. Kelpasi siellä olla. Yleensä se toinen mies oli tuo nykyinen BB-Antti, että se nyt oli ainoa miinustekijä.

Niin siitä vitutuksesta. Ei vituta mikään. Paitsi vähän se Arajärvi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sinä olit ainoa, joka tässä aihepiirissä nosti asian esille kokonaisena sukupolvena, koskien kaikkia nuoria, kaikilla elämänaloilla. Me muut puhuimme vain punttisalien nuorista hintahtavista peilaajavätyksistä.
Älä mussuta. Alkuperin puheenaihe koski koko mopoautosukupolvea, siihen minä kommentoin ja siihen sinä puutuit.

Melkein jo vituttaa tuo eräiden sisälukutaidon puute tälläkin palstalla, joka johtuu siitä, että maailmankuvassaan on vain mustaa ja valkoista, ei harmaata.
En ole varma, mikä yhteys noilla on, mutta sisälukutaitoa toivoisin sultakin.

Hämmennetään nyt sampiota sen verran, että näitä salilla peilien edessä keimailevia liimatukkia löytyy ihan aikuisistakin, yli 30-vuotiaistakin, ei pelkästään amis/lukioikäisistä. Ja ne vituttavat ainakin minua siinä missä nämä nuoret vätyksetkin. Eli minäpä laajennan tämän vittuuntuneisuuteni koskemaan kaikkia 15-30 -vuotiaita.
En minä siitä hämmenny, koska näinhän se on. Voi olla, että sinä saatat hämmentyä tästä, mutta anna kun paljastan: niitä on kaikissa ikäryhmissä! Ui juma! Mutta arvaa mitä, minua ne ei haittaa, koska en mene salille katselemaan itseään peilailevia miehiä, vaan treenaan ja lähden pois. Joskus saatan toki heittää juttua kavereiden kanssa, ehkä jopa peilien edessä, mutta toivottavasti ette satu samalle salille stalkkaamaan meitä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jahas, sampio se haluaa jo perinteisesti aina sen viimeisen sanan. Teitin tosikkojen kanssa kyllä palstatilaa kuluupi kovasti hukkaan.
Alkuperin puheenaihe koski koko mopoautosukupolvea, siihen minä kommentoin ja siihen sinä puutuit.
Vastauksesi perusteella asia koski kylläkin vain kuntosaliasiaa:
Onneksi meidän sukupolvi väänsi alle parikymppisenä salilla aina tosissaan. Damn, itse olen tyytyväinen peileihin. Näkee hyvin esim. olkapäitä tehdessä, ettei paketti aukea liikaa.
Vastauksesi koski siis pelkkää kuntosaliasiaa, eikä mitään muuta, kuten nyttemmin annat ymmärtää eli valehdella. En minä oleta, että vieläkään ymmärsit, mutta laitoinpahan tuon postauksesi tuohon kuitenkin.
toivottavasti ette satu samalle salille stalkkaamaan meitä.
Minä en varmasti ainakaan satu samoille saleille, sillä kuten todettua, en niissä peilihinttarien kuntosaleilla käy ollenkaan. Mieluummin kuuntelen kylähullujen hulluja porinoita tai havainnoin kauniita yliopisto-opiskelijoita kuin kyttään omia olkapäitäni peileistä. Kukin valitkoon kuntosalinsa mieltymystensä mukaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jahas, sampio se haluaa jo perinteisesti aina sen viimeisen sanan. Teitin tosikkojen kanssa kyllä palstatilaa kuluupi kovasti hukkaan.
Tosissaan en ole ensimmäisen viestini jälkeen ollut missään vaiheessa, sinusta en tiedä. Viimeisen sanan tykkään kyllä sanoa, varsinkin teidän tyylisiänne yleistäjiä vastaan, mutta ei mulla siihenkään mitään pakkomiellettä ole.

Vastauksesi koski siis pelkkää kuntosaliasiaa, eikä mitään muuta, kuten nyttemmin annat ymmärtää eli valehdella. En minä oleta, että vieläkään ymmärsit, mutta laitoinpahan tuon postauksesi tuohon kuitenkin.
Alunperin viitattiin koko sukupolveen, mutta oma sangen epätarkka ilmaukseni antaa ymmärtää asian kieltämättä mielummin siinä valossa kuin vingut. Valehtelijaksi en kuitenkaan myönny, koska se on mielumminkin tarkoitushakuista ja tahallista, mitä taas oma toimintani ei ollut.

Minä en varmasti ainakaan satu samoille saleille, sillä kuten todettua, en niissä peilihinttarien kuntosaleilla käy ollenkaan. Mieluummin kuuntelen kylähullujen hulluja porinoita tai havainnoin kauniita yliopisto-opiskelijoita kuin kyttään omia olkapäitäni peileistä. Kukin valitkoon kuntosalinsa mieltymystensä mukaan.
En minä itseäni kyttää peilistä, vaan hyödynnän niitä tarvittaessa. Minä olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, eikä pari peiliä kaupungin omistamalla keskivertosalilla, jossa käyn, häiritse missään määrin tekemisiäni saati saa itseäni tuntemaan homoksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä taas vituttaa tuo "mopoautosukupolvi". Eilen tuli mentyä kuntosalille poikkeukselliseen aikaan ja siellähän niitä taas laumaili, sukkapunttipoikia lippalakeissaan. Vituttaa vaan katsella sitä trenditukan nypläämistä kuntosalilla ja helvetin pyörimistä ja seisoskelua. Itekään mikään bodari ole mut sinne mennään hikoilemaan eikä kimaltamaan. Vittu.

Riippuu missä salilla käy. Jos hakeutuu näille pintaliitosaleille, joissa treenivaatteet pitää olla merkkituotteita, näin käy. Mutta jos haluaa treenata rauhassa, löytyy myös toisen tyyppisiä saleja, Porissakin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Riippuu missä salilla käy... ...Mutta jos haluaa treenata rauhassa, löytyy myös toisen tyyppisiä saleja, Porissakin.

Noh, nyt kun koko patoutunut vitutus "nollautui" niin käydään kiltisti sopparin mukaan ensi vuosikin tuolla nykyisessä, kunhan huolehtii siitä että ehtii pääosin käymään vaikka pidennetyllä ruokatunnilla eläkeläisten kanssa samaan aikaan;)

Isoin vitutus salillakäynneistä on kuitenkin syntynyt siitä kun joku oli kussut vip -puolen suihkussa, todella miellyttävä peseytyä treenin jälkeen urean katkussa. Nyt syyttävä sormi osoittaa johonkin pidättelyongelmaiseen vanhukseen.. taidan olla melkoinen ikärasisti. Hoh, vähän meni vissiin väärinymmärrykseksi monen kohdalla, alunperinhän vaan kiroilin NY -lippiksiä ja tukan nypläämistä;) Peilit on ihan jees kun tällainen skolioosista kärsivä kuntoilee;)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä kusaisin viimeksi salin jälkeen suihkuun. Täytyy kuitenkin puolustautua sen verran, että tuli vanhasta tottumuksesta, kun oli hätä. Tajusin puolessa välissä, että nyt ei olla kotona, mutta onneksi ei kukaan tullut todistamaan suoritustani. Peilejä ei ollut lähellä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eikö kerrostaloihin asenneta vessanpönttöjä ollenkaan?
Onhan noita, mutta ei sitä viitsi märkänä lähteä kastelemaan lattioita, kun suihkun lorina saa liki järjestään kusettamaan. Sitä paitsi suihkuun kuseminen on myös pönttöä ekologisempi vaihtoehto.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan noita, mutta ei sitä viitsi märkänä lähteä kastelemaan lattioita, kun suihkun lorina saa liki järjestään kusettamaan. Sitä paitsi suihkuun kuseminen on myös pönttöä ekologisempi vaihtoehto.

Ja myös ihan helvetin mukavaa touhua! Hetken ajan voi kuvitella olevansa alkukantainen luomaihminen lorottelemassa vesiputouksen alla.

Aikaisempaan keskusteluun, itseäni hieman vituttaa ihmiset jotka ovat niin kiinnostuneita muiden ihmisten tavoista toimia, että se vituttaa heitä. Mitä ihmettä se on "tosipunnertajilta" pois jos ympärillä olevat pitävät lippistä päässä tai kampaavat hiuksensa. Saati treenaavat peilin edessä. En ole ikinä tajunnut tuota seikkaa, ja näistä ihmisistä voisi helposti kuvitella kehittyvän se toinen ikuisuusvitutus, eli yleensä vanhemman sukupolven kerrostalostalkkarit.

Eihän mikään itsensä trimmailu nyt yleensäkään ole kovinkaan heteroseksuaalinen ajatus.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
muistin, että tänään on pyhäpäivä ja työt alkaa vasta 6.30.
Nyt alkoi vituttaan, kun tajusin, että tänään on pyhäinpäivä ja kaupat on kiinni...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös