tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
Mitä hienompi tekninen vempain, sitä takuuvarmemmin se pettää juuri silloin, kun sillä olisi eniten käyttöä. Voihan vee...
Hieno tekninen vempain ja nainen eivät yleensä sovi yhteen.
Mitä hienompi tekninen vempain, sitä takuuvarmemmin se pettää juuri silloin, kun sillä olisi eniten käyttöä. Voihan vee...
Karkeasti yleistetty enkä tuota kiistäkään, mutta tässä tapauksessa ei pidä paikkaansa. Vitutuskäyrä on katossa...Hieno tekninen vempain ja nainen eivät yleensä sovi yhteen.
Heh, juuri näin ja virtajohtokin oli irti seinästä.Patterit lopussa kun tarvisi ja myös kaukosäätimen omat käytetty?
Ja tätä ihmistä nuo vitun omaisuudenahneet paskuussukulaiseni, joilta esimerkiksi minä tai sisarukseni eivät ole koskaan saaneet muutamia kymppejä suurempia lahjoja. Ja tämä siis markka-aikaan, euroaikana en ole tainnut kyseisiä ihmisiä edes tavata, kun eivät yhteyttä pidä oikein keneenkään perheestämme.
Saattaa olla meikäläiselläkin hautajaisissa muutama salamoiva lause sanottavanaan vitun äidinäidille ja miehelleen.
Tämä on ihan normisettiä. Jos pesänjakajia on enemmän kuin yksi, alkaa pohjaton riita kuka saa sen ja sen kupin ja lautasen. Olen tyytyväinen, että olen ainoa lapsi, eikä pesien jakamisessa näin ollen tule olemaan ongelmia.
Ei voi todellakaan olla normisettiä. Ketä kiinnostaa jakamisen vaiheessa mummon vanha telkkari tai sohva. Irtaimiston osuus on loppujen lopuksi kuitenkin ihan mitätön. Ellei kyseessä ole sitten sellainen pesä, jossa vaikka Edelfeltin tauluja, se on asia erikseen.
Vituttaa eukko joka kiukuttelee kun ei osaa käyttää uutta kännykkää. On raskaanaa, joojoo, mutta kun niitä raivopuuskia ei ole tullut aiemmin puoleen vuoteen yhtään. Ja nyt se totta kai on mun vika.
Ne on ne hormoonit... rohkenen arvata, että tästä se sitten lähtee ;)
....
Tsemppiä!
Jahka se käärö on sylissä niin tilanne muuttuu, believe it or not!
Hitto kun tänään on ollut vähän sellainen kuumeinen olo ja kurkkukin vähän kipeä. Huomenna aamusta pitäis lähteä tallinnaan ottamaan kaljaa muutamaksi päiväksi. Hostellista oon varannut yhden hengen huoneen. Ei toi kuume vielä haittaa kun sitä on niin vähän, mutta hitto kun maha on aivan kuralla. Muijakaverilla on kans neljättä päivää pientä kuumeilua ja kurkkukipua, ja mahakin vissiin kans hieman sekaisin.
Turha tässä on pelotella, mutta ei kannata myöskään tuudittautua siihen, että kunhan vauva on syntynyt, niin elämä vain hymyilee.
Älä ny prkl paljasta ihan kaikkea => mähän kirjoitin, että muuttuu... Meillä se meni entistä hullummaksi;-)
Vituttaa...
... se, että näin isänpäivänä sitä aina tulee mieleen väkisinkin oma isä jolle viina oli tärkeämpää kuin oma perhe. Kertaalleen ollessani pienen pieni lapsi lähti talosta tavaroita melkoisesti, että herra sai flindaa kouraan. Ja ei. Hän ei ole kuollut fyysisesti vaikka puhunkin hänestä menneestä muodosta. Hän on minulle kuitenkin yhtä kuin kuollut, mutta ainapa se kirpaisee silti.
... se, että näin isänpäivänä sitä aina tulee mieleen väkisinkin oma isä jolle viina oli tärkeämpää kuin oma perhe. Kertaalleen ollessani pienen pieni lapsi lähti talosta tavaroita melkoisesti, että herra sai flindaa kouraan. Ja ei. Hän ei ole kuollut fyysisesti vaikka puhunkin hänestä menneestä muodosta. Hän on minulle kuitenkin yhtä kuin kuollut, mutta ainapa se kirpaisee silti.