Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
PERKELE... juuri kun sain vaihdettua pyöräilykamat päälle ja tarkistettua renkaiden ilmanpaineet, kuuluu ihme ropinaa ulkoa. Pää ulos, niin se kaunis helteinen keli kerkesi vaihtua ~5 minuutissa raekuuroksi. Tuollaista 1cm halkaisijaltaan olevaa pudottelee.

Ei sitten lähdetä kuntoilemaan, saatana.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Tykkimäessä ei ole näköjään ollut enää vuosiin terraariota, mutta ei hätää, liskoja tulossa. Pelottaa ja vituttaa jo valmiiksi yö, kun sitä hikoilee ja tärisee ja säikähtelee ja sitten se onkin jo aika herätä töihin.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Niin minuakin. Mitä vittua tulevan Joosua-missioineen Tuska-festivaaleille!
Vaikka mielestäni bussin potkiminen onkin ehdottoman tuomittavaa, typerää käytöstä, niin silti en voi olla ihmettelemättä uskonnollisten ryhmittymien nauttimia erityisoikeuksia. Esimerkiksi Turussa melko usein on viikonloppuiltaisin bussi parkkeerattuna keskellä toria, ulkona kaiuttimet josta soitetaan uskonnollista musiikkia suhteellisen kovalla, ihmisiä häiriköidään ärsyttävyyteen asti jne. Tuskinpa vastaavia lupia (jos niitä edes on, tuskin) saataisiin millekään muulle musiikin soittamiselle. Samoin esimerkiksi johonkin herätysjuhlien portinpieleen parkkeerattu saatananpalvontabussi saattaisi aiheuttaa pienimuotoisen kalabaliikin, puhumattakaan siitä, että pitkätukat kiertelisivät ovelta ovelle kyselemässä, josko voisi tulla sisään vähän juttelemaan saatanasta. Putkaanhan ne vietäisiin.

Uskonnolliselle tuputtamiselle olisi mielestäni saatava stoppi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vittu, että olen heikossa kunnossa. Kannoin juuri printterin auton takaa toimistoon ja veti ihan hapoille. Miten sitä ei jaksa kantaa yhtä printteriä 50 metriä? No, ok olihan siinä n. 20 porrasta.

Loppupäivä meneekin sitten hikeä kuivatessa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaikka mielestäni bussin potkiminen onkin ehdottoman tuomittavaa, typerää käytöstä, niin silti en voi olla ihmettelemättä uskonnollisten ryhmittymien nauttimia erityisoikeuksia.

Täytyy minunkin tunnustaa, että eihän tuo bussin potkiminen(kaan) aikuismaista käytöstä ole mutte toisinaan sitä kuppi menee nurin - joskin olettaisi, että näin kävisi huomattavasti nuoremman väen kohdalla.

Tuossa viime vuonna mennessäni Ankkarockin aikoihin junalla Helsinkiin, niin eikös siellä ollut pysäköitynä erään "majoitusalueen" ulkopuolelle jokin Jeesus-bussi ja nämä jumalallisen ilosanoman jakajat pysäyttelivät siinä yhtä jos toista festarivierasta. Kuten totesti, tuskin toimisi toisinpäin...

vlad.
 

Kate

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC, Diego Maradona
Lauantaina sain kuulla, että maanantaina ei kannata töihin enää vaivautua. Onneks tulee kahden viikon palkka vielä tilille, mutta vituttaa silti melkoisesti. Etenkin kun en oikein tiedä mistä syystä potkut tuli. Kirjeessä sanottiin, että työpanos on merkittävästi laskenut viimeisten muutaman kuukauden aikana, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi jossain vaiheessa sanonut, että nyt et oikein tee mitä pitäisi. Pari päivää tässä nyt on mennyt miettiessä, että mitä tein väärin. Ja mitä sitä tekisi seuraavaksi.

Kaiken lisäksi olin sopinut 'treffit' erään kiinnostavan miehen kanssa lauantaiksi. Oli siinä hepulla varmaan mukavaa lohdutella nyyhkyttävää luuseria...
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tuossa viime vuonna mennessäni Ankkarockin aikoihin junalla Helsinkiin, niin eikös siellä ollut pysäköitynä erään "majoitusalueen" ulkopuolelle jokin Jeesus-bussi ja nämä jumalallisen ilosanoman jakajat pysäyttelivät siinä yhtä jos toista festarivierasta. Kuten totesti, tuskin toimisi toisinpäin...
Tästä osoituksena myös bussien kyljissä olevien vapaa-ajattelijoiden uskontovastaisten mainosten kohtaama vastustus. Nythän tästä on tehty jo kantelu: http://www.vartti.fi/artikkeli/51a11195-b95d-4fc4-8185-954f663772e6

Valtio ja kirkko erilleen toisistaan, sekä erityisoikeudet pois uskonnoilta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Etenkin kun en oikein tiedä mistä syystä potkut tuli. Kirjeessä sanottiin, että työpanos on merkittävästi laskenut viimeisten muutaman kuukauden aikana, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi jossain vaiheessa sanonut, että nyt et oikein tee mitä pitäisi.
Haiskahtaisi laittomalta irtisanomiselta. Vakituista työntekijää pitäisi aina ennen erottamista opastaa paremmin töihin, antaa varoitus ja käydä selkeitä keskusteluja joissa käydään työntekemisen tavoitteita läpi.

Eri asia tietysti on se, jos olet vuokratyöntekijänä, kutsuttaessa töihin -sopimuksella. Tosin tällöin kahden viikon palkanmaksu (irtisanomisaika, miksi vain kaksi viikkoa?) kuulostaisi todella oudolta.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tuossa viime vuonna mennessäni Ankkarockin aikoihin junalla Helsinkiin, niin eikös siellä ollut pysäköitynä erään "majoitusalueen" ulkopuolelle jokin Jeesus-bussi ja nämä jumalallisen ilosanoman jakajat pysäyttelivät siinä yhtä jos toista festarivierasta.
Joskus 90-luvun puolivälissä tää Jeesusjengin nuoriso-osasto suoritti varsin aktiivista häirintätoimintaa jalkautuneena Helsingin keskustan kaduilla.

Sattui niin että yhtenä talvena noihin aikoihin kävin kaksi kertaa viikossa matikan luennolta yliopiston päärakennuksella noin klo 17-19.30. Muistaakseni vedettiin triplatunnit (á 45min) kahdessa palassa ja yhdellä tauolla.

Marssin yleensä sitten session päätteeksi pää suristen ja silmät sumeana Aleksanterinkatua kohti linja-autoasemaa. Annas olla kun siinä Stockan kellon edessä alkoi hihhulia roikkumaan hihansuussa... Ekalla kerralla ravistelin hörhöt irti ja korrektein sanankääntein ilmaisin että sieluni ei juuri nyt tarvitse hoitoa vaan lähinnä lepoa. Kaksi päivää myöhemmin oli taas sama sakki kimpussa jolloin multa jo käpy paloikin oikein kunnolla. Ilmoitin hieman vähemmän korrektein ilmaisuin että seuraavan kerran kun yksikin puupää tulee nyrkinkantaman sisälle niin mä annan paukkua. Lupauksen julistin sen verran kuuluvalla äänellä että taatusti koko sakki kuuli ja muutama ohikulkijakin.

Seuraavalla viikolla kyseinen remmi spottasi mun tulevan normaalia reittiäni ja ilmeisesti oli viesti mennyt perille ja ihme kyllä jäänyt muistiinkin kun vetäytyivät hyvissä ajoin ennen kohtaamista. Itse asiassa tää jengi päivysti samassa kohtaa koko talven mutta mut laskettiin katiskan ohi koko kurssin loppuun saakka.

Enemmänhän tämä nyt naurattaa kuin vituttaa, mutta silloin kyllä meni kuppi nurin melko perusteellisesti. Voi helposti kuvitella itsensä laahustamassa pimeän talvisessa kaupungissa helvetin väsyneenä ja sitten tää joutoväki käy kimppuun kuin jotkut perkeleen korppikotkat.
 

Kate

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC, Diego Maradona
Eri asia tietysti on se, jos olet vuokratyöntekijänä, kutsuttaessa töihin -sopimuksella. Tosin tällöin kahden viikon palkanmaksu (irtisanomisaika, miksi vain kaksi viikkoa?) kuulostaisi todella oudolta.

Mutta tämä kaikki tapahtuukin Englannissa, jossa kaikki ei ole aivan yhtä selkeää kuin Suomessa... En ole niinkään vihainen siitä, että potkut tuli, mutta olisin odottanut pomolta vähän enemmän selkärankaa. Ei edes itse antanut itrisanomiskirjettä vaan pisti vaimonsa tekemään likaisen työn...
 

scholl

Jäsen
Annas olla kun siinä Stockan kellon edessä alkoi hihhulia roikkumaan hihansuussa...

Kuulostaa unicefilta tai amnesty internationalilta. Itsekin olen joskus joutunut hyökkäyksen kohteeksi, mutta olen päässyt joka kerta poistumaan paikalta ilman väkivaltaa. Edes kävelyvauhtini ei ole tainnut hidastua merkittävästi.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kuulostaa unicefilta tai amnesty internationalilta. Itsekin olen joskus joutunut hyökkäyksen kohteeksi, mutta olen päässyt joka kerta poistumaan paikalta ilman väkivaltaa. Edes kävelyvauhtini ei ole tainnut hidastua merkittävästi.
Tuohon aikaan (eli siis 1990-luvun puoliväli) ne oli nimenomaan jeesusjengiä. Unicef/Amnesty ym. vastaavat eivät kai vielä tuohon aikaan harrastaneet katumarkkinointia.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
EU kun pyrkii koko ajan laajentumaan ja Turkkihan on ollut jo pidemmän aikaa neuvottelemassa, niin siitähän se riemu repeäisi kun unioniin kuuluva valtio tuomitsisi kristinuskon eri ryhmittymät maassaan terroristeiksi. Ihan vaikka vain tukeakseen Hamasia. Tai vittuillakseen muille. Siinä se olisi muilla jäsenvaltioilla paskat sekaisin kun valtionuskonnot olisivatkin jossain päin valtioliittoa mustalla listalla.

EU:n jäsenvaltioista yksikään ei taida ainakaan vielä olla islamistinen? Turkki tuskin sataan vuoteen pääseekään, elleivät opettele rikkomaan länsimaalaisen käsityksen mukaisia ihmisoikeuksia piilossa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Moriesta pöytään nyt on järkevä vitutus päällä. Lukiosta asti olen odottanut pääsyä vaihto-opiskelemaan. Nyt sain paikan Valenciasta ja olen varannut lennot, irtisanonut kämpän täällä yms.
Tänään sitten ystävällisesti ilmoitettiin, että koulumme KV-toimisto on tulkinnut sopimusta väärin ja luvannut kaksi ylimääräistä paikkaa.
Hokkuspokkus, vaihtopaikkaa ei enää olekkaan.
Lennosta ei saa rahoja takaisin, joten lähden Epsanjaan lomailemaan. Perkele.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Esimerkiksi Turussa melko usein on viikonloppuiltaisin bussi parkkeerattuna keskellä toria, ulkona kaiuttimet josta soitetaan uskonnollista musiikkia suhteellisen kovalla, ihmisiä häiriköidään ärsyttävyyteen asti jne. Tuskinpa vastaavia lupia (jos niitä edes on, tuskin) saataisiin millekään muulle musiikin soittamiselle.
Itse en välttämättä tue tätä kovaäänismeininkiä vaikka hihhulivähemmistön puolesta huutelenkin. Käsittääkseni kuitenkin niihin on haettava luvat ja se on tällöin täysin sallittua. Voithan seuraavalla kerralla mennä vaikka kysymään, onko luvat kunnossa, ja jos ei ole, soita miliisi paikalle.

Mietipä muuten, ovatko uskovat ainoita muusikkoja kesäisessä Turussa tai muualla?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itse en välttämättä tue tätä kovaäänismeininkiä vaikka hihhulivähemmistön puolesta huutelenkin. Käsittääkseni kuitenkin niihin on haettava luvat ja se on tällöin täysin sallittua. Voithan seuraavalla kerralla mennä vaikka kysymään, onko luvat kunnossa, ja jos ei ole, soita miliisi paikalle.

En nyt tiedä Turun keskustasta mitään mutta ainakin festareille ja muihin vastaaviin "uskonnottomien" tapahtumiin nämä uskovaiset "hihhulit" tulevat täysin spontaanisti tekemään käännytystyötä ja toisinaan jopa hyvinkin agressiivista sellaista jossa ei kunnioiteta toisen vakaamusta. En usko, että kovinkaan monella olisi mitään sitä vastaan jos ajaisivat kärrynsä johonkin alueen reunaan tms. ja antaisivat ihmisten vapaasti valitata tullako kuuntelemaan sanaa vai ei, mutta kun tilanne ei ole tämä, vaan toimitaan agressiivisesti ja pyritään väkisin tyrkyttämään niin sanaa kuin myös virrenveisuuta tai muuta musiikkia bussin ämyreistä etc. Mitähän Suviseuroilla tykkäisivät jos alueen ulkopuolelle ajaisi saatanan palvojien bussi tekemään käännytystyötä ja soittamaan bussin ämyreistä "saatanallista musiikkia"?

vlad.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä osoituksena myös bussien kyljissä olevien vapaa-ajattelijoiden uskontovastaisten mainosten kohtaama vastustus.
Toisaalta en oikein ymmärrä näiden vapaa-ajattelijoiden intoa tuollaiseen mainostamiseen. Itse en tiedä ko. "aatteesta" tai aatteettomuudesta mitään, mutta olin kuvitellut, että vapaa-ajatteluun kuuluu juuri se, että sitä omaa näkemystä ei muille tuputeta. Oli se sitten hihhulismia, ateismia, vapaa-ajattelua tai jotain näiden väliltä. Nythän nämä vapaa-ajattelijat syyllistyvät nähdäkseni samaan kuin nämä saarnaavat hihhulit eli sitä omaa näkemystä tuputetaan muille. Sellainen alkaa vituttaa. Mun puolesta jokainen saa vapaasti uskoa tai olla uskomatta, kunhan pitää siitä päänsä kiinni.
 

J.Petke

Jäsen
Moriesta pöytään nyt on järkevä vitutus päällä. Lukiosta asti olen odottanut pääsyä vaihto-opiskelemaan. Nyt sain paikan Valenciasta ja olen varannut lennot, irtisanonut kämpän täällä yms.
Tänään sitten ystävällisesti ilmoitettiin, että koulumme KV-toimisto on tulkinnut sopimusta väärin ja luvannut kaksi ylimääräistä paikkaa.
Hokkuspokkus, vaihtopaikkaa ei enää olekkaan.
Lennosta ei saa rahoja takaisin, joten lähden Epsanjaan lomailemaan. Perkele.

Eiköhän tuo koulu ole velvollinen neuvottelemaan lentoyhtiön kanssa ja sopimaan homman. Ja vaihtoon pääsee vaikka ensi vuonna jolloin luulisi että olisit etusijalla. Ja mitä pidemmälle saat koulusi suoritettua täällä Suomessa niin sitä parempi ja ensi vuonna voit sitten lähteä Espanjaan kouluun "opiskelemaa" ja pitää hyvää lomaa samalla kun ei ole pakko suorittaa paljoa kursseja.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mietipä muuten, ovatko uskovat ainoita muusikkoja kesäisessä Turussa tai muualla?
Ainakin keskellä Turun toria ovat. En ole koskaan nähnyt ketään muuta siinä soittamassa, minkään valtakunnan soittimia. Eikä tässä olla tosiaan liikkeellä landolan kanssa, vaan tyypeillä on kunnon PA-kaiuttimet mukana.
Toisaalta en oikein ymmärrä näiden vapaa-ajattelijoiden intoa tuollaiseen mainostamiseen.
Samaa mieltä. Vaikka miellän itseni uskonnonvastaiseksi (vastustan siis uskontoja, ihan kaikkia yhtä paljon), pidän jokaisen henkilökohtaista uskoa ihan positiivisena asiana. Kaikenlainen aatteiden tuputtaminen, oli se sitten poliittista, uskonnollista tai mitä vaan on mielestäni väärin. Kukin tyylillään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös