Ainakin antibiootit ymmärtääkseni sallii alkoholin käytön. Toki jos on muuta lääkettä niinku jotain särkyjuttuja tai mielialahommaa niin sit ei passaa drinkkiä nauttia.kalsarikännit tekis mieli vetää muttei viitti lääkkeiden takia
Ainakin antibiootit ymmärtääkseni sallii alkoholin käytön. Toki jos on muuta lääkettä niinku jotain särkyjuttuja tai mielialahommaa niin sit ei passaa drinkkiä nauttia.kalsarikännit tekis mieli vetää muttei viitti lääkkeiden takia
Ainakin antibiootit ymmärtääkseni sallii alkoholin käytön.
Kerrostaloasumisen riemua!Naapurissa ruvettiin tekemään kylppäriremonttia vartin vaille 8 \o/ hienoa, en olis halunnukkaan nukkua. Tulihan sitä jo reilut 1,5 tuntia nukuttua. Korvatulpatkaan ei peitä tuota hankausääntä...
Voin kertoa että vituttaa. No, työttömänä ei ole mihinkään kiire tänäänkään. Sekin kyllä vituttaa.
Se on taloyhtiökohtaista. Häiritsevää elämää ei suositella yleensä 22-08. Meidän taloyhtiössämme on lisäksi erikseen kielletty (yeah right) erityisen äänekkäiden töiden tekeminen jo 20 alkaen. Eli anteeksi vaan, naapurin gubbe, siitä reiän tekemisestä siihen kaapin väliseinään klo 20.30. Ei tartte huutaa. Haista ite. Odotas, kun pääsen ripustelemaan tauluja ja muuten vaan proppaamaan seiniä. Revenge is my middle name!Totta kai ymmärän vitutuksesi, mutta eikös tuohon aikaan saa kuitenkin jo metelöidä? Vai mikä se hiljaisuusaika on?
Nyt voisi Lahalle ja monelle muulle heittää kysymyksen: mitä vittua asutte siellä kerrostalossa? Onhan siinä omaa vikaakin mukana, jos ei unta saa..
Nimimerkillä maalla se asua pitää.
Kesäloma alkaa ja samalla myös kesäflunssa.
Kirjoittaa 18vuotias lande kenen onkin hyvä asustella vanhempien nurkissa.
Tänne pk-seudulle sinäki päädyt siinä kohtaa, kun kotikylältäs työt loppuu ja täällä ei millään postinjakajien palkoilla omakotitaloja ostella.
nimimerkillä. katkera näistä kämppien hinnoista
Jo oli toisen iltapäivälehden kannessa huolestunut pohdinta loppuuko kesä nyt? No totta vitussa se loppuu, heti huomenna iskee ydintalvi. Talvirenkaat varastoista kansalaiset!Jep, loma alkaa ja sen huomaa kun katsoo ikkunasta ulos. Vittu! Juhannuksen jälkeen on olleet huippusäät, mutta eipä tietenkään enää jatku kun pääsisi itse vähäksi aikaa vapaalle.
Vituttaa kun on parikin päivää ollut kurkku ja korva kipeänä. Muuten menee hyvin kunhan ei nielaise, silloin sattuu kurkkuun että korvaan.
Särkylääke auttoi, suunnataan lekurille jos tulee takaisin.Oletko käynyt lääkärissä? Kuulostaa meinaan korvatulehdukselta.
Särkylääke auttoi, suunnataan lekurille jos tulee takaisin.
Tuollaiset ilta-paskojen hehkutukset helteiden alkamisesta ja loppumisesta vituttaa aina. Kun lämpöaalto saapuu Suomeen, niin etusivuilla on valtava hype ja nostatus. Mutta kun seuraavaksi ilma on viikon verran epävakainen, niin kysytään jo lukijoiden halukkuutta etelään äkkilähdöille.Jo oli toisen iltapäivälehden kannessa huolestunut pohdinta loppuuko kesä nyt? No totta vitussa se loppuu, heti huomenna iskee ydintalvi. Talvirenkaat varastoista kansalaiset!
Muutenkin niissä on tapana unohtaa esimerkiksi juuri olleet parin viikon helteet. Kirjoitetaan, että lämpötilat ovat poikkeuksellisen kylmiä tähän aikaan vuodesta ja otetaan meteorologien lausuntoja ilmastonmuutoksesta.Tuollaiset ilta-paskojen hehkutukset helteiden alkamisesta ja loppumisesta vituttaa aina. Kun lämpöaalto saapuu Suomeen, niin etusivuilla on valtava hype ja nostatus. Mutta kun seuraavaksi ilma on viikon verran epävakainen, niin kysytään jo lukijoiden halukkuutta etelään äkkilähdöille.
Joka vitun kesä alkaa työpaikoilla ja seurapiireissä tämä small talk, johon kuluu sanonnat " mä tilasin hyvät ilmat, kun mun loma alkaa Tiistaina", "sulla onkin hyvät lomat- tilasit varmaan ne.." " eikun ne alkaa vasta, kun aloitan loman..." "mun loman aikana oli parhaat ilmat.."... sama jargonia vituttaa. Perkele, baarissa on aina lämmintä, jos puutarhassa ei tarkene.
Tai "jokos lomat on pidetty?", "jaahas, lomat on lusittu?" ja "koskas sulla alkaa kesäloma?"Joka vitun kesä alkaa työpaikoilla ja seurapiireissä tämä small talk, johon kuluu sanonnat " mä tilasin hyvät ilmat, kun mun loma alkaa Tiistaina", "sulla onkin hyvät lomat- tilasit varmaan ne.." " eikun ne alkaa vasta, kun aloitan loman..." "mun loman aikana oli parhaat ilmat.."... sama jargonia vituttaa. Perkele, baarissa on aina lämmintä, jos puutarhassa ei tarkene.