Vitutusketju

  • 10 555 931
  • 56 140

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Joskus olen siivonnut verkosta toista sataa särkeä pois ja haudannut ne.

Ilmainen ruokavihje kaikille uusavuttomille: fileroi särjet, leivitä, mausta pippurilla ja suolalla ja paista. Voin kertoa että vannoituneinkin särjen vihaaja (70 vuotta kalastanut ukkini) pitää lopputuloksesta.

Itseänihän ei vituta muu kuin seurata vierestä akan ostovimmaista sisustamista. No kai se jossain vaiheessa loppuu. Tai sitten ei.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ostin minulle ja kaverille yhteistä ruokaa juhannukseksi (leipää, juustoa, makkaraa ja levitettä... se oikeasti laski paljon se söi ja maksaa sen mukaan mulle. Sai hinnaksi 1€. Vittu mikä pihi paska!

Itse maksoin juhannussafkoista+juomista päälle 100 euroa. Puoliakaan en koskaan edes nähnyt ja toinen puoli jäi mökin jääkaappiin. Vitun jees.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Vituttaa itsestään selvyyksiä viljelevät työkaverit... Ei kai se että joku on ollut firmassa pitempään tee hänestä parempaa työntekijää? Jumalauta minä opetin nuo jutut mistä kyseinen henkilö paasaa minulle jokaisen keikan yhteydessä! Eikä hän ole edes esimieheni...
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
No asiaan, vituttaa ihan suunnattomasti kun Puppeli-Jakke on klesana eikä pelaa Wimbledonin tennisturnauksessa. En pääse nauramaan ensimmäisen kierroksen tappiolle. Jarkko keskittynee vittuilemaan jossain kesämökin rauhassa faijallensa miten tämän sydän ei kestä suoraa rantasaunasta veteen hyppäämistä, kun taas faijansa vittuilee pojalleen miten kenenkään pään kesto voi olla yhtä heikolla tasolla. Voisit Jakke jo lopettaa lopullisesti sen urasi. Kaikki hauskuus tennistulosten seuraamisestakin on kadonnut tuhkana taivaalle, kun Puppelsin ranne on paskana. Ei kestä pää, ei kestä ranne, ei kestä vatsa.
Vain Suomessa jne.. Vituttaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmainen ruokavihje kaikille uusavuttomille: fileroi särjet, leivitä, mausta pippurilla ja suolalla ja paista. Voin kertoa että vannoituneinkin särjen vihaaja (70 vuotta kalastanut ukkini) pitää lopputuloksesta.

Itseänihän ei vituta muu kuin seurata vierestä akan ostovimmaista sisustamista. No kai se jossain vaiheessa loppuu. Tai sitten ei.

Särki on hyvä kala, olen kuivannut sitä ja kraavannut, maku on hyvä, mutta ne ruodot...
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Töllössä, tarkemmin kakkosella, pyörii joku helvetin natiaishanuriskabailu. Eli siis pennut soittaa hanuria. Vitalis sentään.

Mä meinasin jo aiemmin päivällä kirjoittaa, että vituttaa melkein ihan kaikki. Nyt kun on tuota soitantaa tuossa kuunnellut, niin vituttaa yhä vähemmän ja vähemmän. Meitä on moneen junaan jne.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Särki on hyvä kala, olen kuivannut sitä ja kraavannut, maku on hyvä, mutta ne ruodot...

Jos omistaa lihamyllyn, niin särjestä saa ihan hyvän makuista ruokaa. Sama pätee, jos ei hauesta pahemmin pidä. Tuosta jauhetusta kalamassasta tekee sitten kalapihvitaikinan ja paistaa. Itse ainakin pidän ja ei ruodotkaan haittaa, kun ne ovat jauhaantuneet olemattomiin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Nyt voisi helposti yksilöidä yhden erittäin suuren vitutuksen. Se on Espanjan maajoukkueen puolustus. Se on Espanjan maajoukkueen maalintekokyvyttömyys. Se on Espanjan maajoukkue. Vittu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lievä ahdistus valtasi, kun Espanja meni häviämään välieränsä. Olisin mielelläni katsellut finaalin Espanjan ja Brassien välillä. Ei sitten.

Itse ainakin pidän ja ei ruodotkaan haittaa, kun ne ovat jauhaantuneet olemattomiin.
Riittää, kun poistaa rangan, vai miksi sitä sanotaankaan kaloilla. Porukoilla tehtiin viime laman aikaan usein ohuita ja rapeita kalapihvejä, halpaa ja ihan ok sapuskaa. Isotätini sen sijaan ei vanhan kansan ihmisenä poistanut rankaa, ja ne pihvit paukkuivat kyllä ikävästi hampaissa.

Parasta särjistä ja ahvenista tehty matsku on silti patahauikas eli ko. kaloista ja silavasta värkätty, pitkään haudutettu pataruoka. Mummoni sitä tapasi tehdä, rauha hänen muistolleen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Työt vituttavat juuri nyt huolella. Lomaankin on vielä pari viikkoa aikaa...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, kun pitikin osua loma tällaiselle viikolle, jonka mieluiten viettäisi ilmastoidussa toimistossa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin minulle ja kaverille yhteistä ruokaa juhannukseksi (leipää, juustoa, makkaraa ja levitettä... se oikeasti laski paljon se söi ja maksaa sen mukaan mulle. Sai hinnaksi 1€. Vittu mikä pihi paska!
Niin. Jos saa syödä 5 siivua metukkaa ja saman verran juustoa niin insinöörin ei juurikaan tartte edes laskea. Voisin hieman sakottaa sopimuksen toista osapuolta liiallisesta syömisestä, koska oletuksena on syödä sapuskat noin puoliksi. Euro noista on luultavasti ylihintaa, että ole hyvä vaan!
 

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Pitäkää baarinne

PRKL!! En sitten ois halunnukkaan mennä kapakkaan tänään....
Vittu, nämä ruottalaiset on ihme porukkaa. Ekaan baariin liian päissään 3 (kolmen) kaupan kaljan (3,5%) jälkeen??? ja toiseen jo kun sisään maksanu ja oottamassa ekaa olutta ni ovella ollu järkkäri tulee toteamaan että ei tänään, siis sama järkkäri joka 5 minuuttia aikasemmin toivotti tervetulleeksi....
Vittu....
Tämä ois sopinu kyllä myös tuonne itkeäkkö vai nauraa ketjuun....
Ei tiijä itkenkö vai nauranko, taijan siirtyä tuonne kalsarikänniketjunpuolelle missä tulee harvemmin vierailtua...
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Vittu että vinkuu korvissa. Ei kovin tervettä..joku tinnutus on ollut jo jonkin aikaa ja nyt menin sankaroimaan taas ilman mitään tulppia. Ei vittu että vinkuu
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vituttaa oma saamatomuus. Oli tarkoitus tehdä tänään perusteellinen siivous kämpässä mutta ei jaksa tehdä yhtään mitään. Ei jaksa lähteä edes kaupasta hakemaan kaljaa joten taidan mennä päiväunille.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vesisade vituttaa. Saareen piti lähteä, mutta tietysti juuri sinä päivänä kun on jotain suunnitelmaa, niin vitun vesisade pilaa kaiken. No riipastaan ne kännit jossain muualla sitten.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vesisade vituttaa. Saareen piti lähteä, mutta tietysti juuri sinä päivänä kun on jotain suunnitelmaa, niin vitun vesisade pilaa kaiken. No riipastaan ne kännit jossain muualla sitten.

Katsoin juuri säätiedotteita ja noiden mukaan saatte sinne Helsinkiin kunnon ukkosmyrskyn sateineen illalla, jos nuo ennusteet paikkaansa pitää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitä sataako jossain =) ? Arska paistaa komeasti ja lämmintä ihan sikana.

Sitten itse asiaan, eli ois kyllä autoiluketju asiaa mutta menkööt tänne. Eli Suomessa on europpan 3. kallein bensa. Aina voi lämmöllä ajatella että kun tankkaa niin litrahinnasta menee vaivaiset 87 senttiä valtiolle. Eli kun vetäisen normi määrän n.45 litraa niin Jyrki ja Matti & Co. kiittää ja ottaa avosylin vastaan n. 40 €.
No onneksi se raha tulee takaisin meille autoilijoille. Ajamme "sivistyneen" Euroopan kenties huonokuntoisimmilla teillä =)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aivan käsittämätöntä hölmöilyä ohjaajalta tuossa Suomen lentopallo-ottelussa. Jumalauta eräpallo Suomella, niin kuvataan koko piste saatana kentän päädystä matalalta. Ei helvetti mitä ääliöitä!

Helpotti edes vähän.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös