... josta tullaan seuraavaan vitutuksen aiheeseen eli siihen, että olen nykyisin niin kovin suosittu.
Oot jatkoajan oma Tuksu :)
... josta tullaan seuraavaan vitutuksen aiheeseen eli siihen, että olen nykyisin niin kovin suosittu.
Oot jatkoajan oma Tuksu :)
Ei todellakaan näin, saatana. Ei olis pitäny mitään rahaa lähettää, mutta en voinut millään vastustaa kiusausta. Kun mä olin varma että... no kyllä te pojat tiedätte nämä jutut.
Seuraava vitutuksen aihe on muuten mukahauskat kirjoittajat, joista en näytä pääsevän millään eroon. Miten sattuikin just nyt mieleen..
Ei todellakaan näin, saatana. Ei olis pitäny mitään rahaa lähettää, mutta en voinut millään vastustaa kiusausta. Kun mä olin varma että... no kyllä te pojat tiedätte nämä jutut.
Jomppa_Koo vie kaikkia meitä tällä keksimällään jutulla 6-0.
Ei Jompalla olis olis veljeä?
Mitäs tulette vittuilemaan mun naisasioista joka ketjuun.
No helvetti...tätä mäkin ihmettelen. Tosi tyhmää porukkaa.
Sinut tietäen tuo on sarkasmia. Toivot oikeasti, että mokaisin koko jutun enkä sais koskaan naista. Potkit jutuilla päähän minkä ehdit. Kiitos tuesta.
Vituttaa mustunut/murtunut varvas,
Ja jos ajattelet ihan oikeasti, että näillä jutuillasi saat täältä järjestään tukea niin taas...
No kyllä mä olisin toivonut vähän enemmän respectiä tähän suuntaan. Ajatelkaas nyt. Mä oon miettiny pitkään mitä mä teen asian kanssa. Nyt mun suunnitelma on valmis, enää pitää vain toteuttaa se. Ajatelkaa jos se nainen sais tietää mitä mä sen takia oon valmis tekemään. Siis kaikki nuo kirjoitukset tuolla jne. Se voi olla, että se tykkäis tai sitten ei. Ja te vaan vittuilette asiasta, ei näin!
Kyllä ainakin täältä löytyy yksi joka on oikeasti sun tukenas! Nyt vain toimintaa kehiin!
Toivottavasti suunnitelmasi onnistuu...
Se voi olla, että se tykkäis tai sitten ei. Ja te vaan vittuilette asiasta, ei näin!
Pyydän että mietitte vielä noita trolli-Jomppa syytöksiä, koska enhän mä niin pimeä tyyppi ole, että huutelisin jonkun tytön perään ihan vain huvikseni. Ja vielä helvetin suositussa ketjussa.
Vituttaa muropaketista paikalle lentänyt kukkakeppi koon Jomppis.
Vituttaa, kun viime aikoina on alkanut tulla puhelimeen uskomattomasti soittoja 045-alkuisista numeroista. Sitten kun ne iskee Numeronettiin, ei löydy omistajaa. Kaikkihan ne siis jotain mainostajia ovat.
Minulla vaan on sellainen tapa, että en vastaa numeroon, jota en tunne. Kerran kuitenkin päädyin vastaamaan ja sieltä joku heleä-ääninen nainen sanoi, että sinäkö halusit tilata niitä työvaatteita.
Että kiitokset vaan sillekin valopäälle, jonka mielestä on hauskaa levittää minun numeroa ympäri maailmaa kaikille myyjille