Vitutusketju

  • 10 544 427
  • 56 132

Teloch

Jäsen
Normaalia sitkeämpi vatsatauti on kyllä vallan hieno asia. Ei pääse ainakaan kunto rapistumaan kun saa ottaa muutaman metrin sprinttejä vessaan vähän väliä, vaikkakin näin neljäntenä päivänä alkaa voimat olemaankin aika lopussa. Kohta toki vituttaa vielä enemmän kun pääsee päivystyksen kuuden tunnin jonoja ihailemaan.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Vituttaa näin maanantaina ihmiset töissä jotka ottaa viimiset kahvit eikä voi keittää lisää (kun on niin vitun kiire). Vilkastaan vaan että näkeekö kukaan että "mä" otin viimiset kahvit ja sit luikitaan karkuun.

edit. laitoin vitutuksen kiertään, söin jonkun dominot. Nyt mua ei enää vituta kun voin seurailla että kenen naama on mutrulla kun keksit on syöty.

Samaa asiaa olen useasti kelannut pienessä päässäni. Otat viimeiset plöröt ja juot kahvia tyytyväisenä ja seuraava tuhraa taukonsa odottamalla keittämänsä kahvin tippumista.

Ja onko se tiskaaminen vaikeeta?? Lautanen, haarukka, lusikka ym vaan altaaseen odottamaan seuraavaa käyttäjää.

Näitä pieniä arjen asioita, jotaka välillä vituttaa, eli pienet on huolet, mutta pienistä pisaroista ne yli läikkyvät maljat alkaa hiljalleen täyttyä.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Voi vittu!

Syksyllä ostamastani HP Pavilionista on näyttiksen tuuletin paskana, päästää kauheaa ääntä ollessaan käynnissä. Soitin verkkokauppa.comin huoltoon, nulkki sanoi korjauksen kestävän kaksi viikkoa. Jumalauta 14 päivää! Taitaa paikallinen dataliike saada uuden asiakkaan huoltopalveluilleen...
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sarjassamme jotain pientä, mutta niin ärsyttävää: Elisa ja osoitteenmuutos. Nettisivujen mukaan osoitteenmuutos pitäisi pystyä tekemään Oma Elisa -palvelussa. Eipä vaan pysty. Olen käynyt joka hemmetin sivun läpi palveluun kirjautuneena, mutta ei siellä edes missään näy osoitetietojani (paitsi viimeisimmän laskun kopiossa eikä sitä kautta pääse niitä muuttamaan). Lähettäkööt sitten laskunsa mihin haluavat. Ja jos historia vielä toistaa itseään, niin joskus toki saan jotain kautta osoitteeni tuonne ilmoitettua, mutta laskut menevät silti vielä seuraavat puoli vuotta väärään osoitteeseen. En oikeastaan edes ymmärrä, miksi enää olen koko puljun asiakas, koska mikään ei ikinä suju niin kuin pitäisi. Älkääkä edes ehdottako puhelinpalveluun soittamista. Ärrinmurrin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- - Ärrinmurrin.

Näinhän se monesti menee, että nettisivustoilla ne kaikkein tärkeimmät ja tarpeellisimmat linkit on on piilotettu johonkin hakemistopolun viimeiseen mahdolliseen haarakkeeseen - jos sinnekään. FAQ-osiokaan ei yleensä vastaa siihen kysymykseen, johon sen vastauksen tarvitsisi. Ja yritäpä hakea "hae sivustolta" -kentän avulla apua. Et ole löytämässä.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Sarjassamme jotain pientä, mutta niin ärsyttävää: Elisa ja osoitteenmuutos. Nettisivujen mukaan osoitteenmuutos pitäisi pystyä tekemään Oma Elisa -palvelussa. Eipä vaan pysty.
Matkaviestintä-välilehdeltä kun klikkaa "Laskutettava" -kohtaa, pääsee ilmoittamaan uuden laskutusosoitteen. Laajakaistan osalta en samanlaista mahdollisuutta löytänyt.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vitutttaa ihmiset, jotka myöhästyvät tapaamisesta tai jättävät kokonaan tulematta. Ja vielä enemmän kiristää ihmiset, jotka eivät edes ilmoita asiasta. Mikä jengiä oikein vaivaa?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Matkaviestintä-välilehdeltä kun klikkaa "Laskutettava" -kohtaa, pääsee ilmoittamaan uuden laskutusosoitteen. Laajakaistan osalta en samanlaista mahdollisuutta löytänyt.
Laajakaistan osaltahan täytyy tehdä palvelumuutos kokonaisuudessaan. Siirtää siis itse laajakaista uuteen osoitteeseen, selvittää mitä nopeuksia sinne löytyy jne. Nämä ei taida netissä onnistua?
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Matkaviestintä-välilehdeltä kun klikkaa "Laskutettava" -kohtaa, pääsee ilmoittamaan uuden laskutusosoitteen.

Suurkiitokset! En kiukuissani huomannut, että tuotakin kohtaa pystyy klikkaamaan. Melko hyvin on kyllä kätketty, ja kun haku-toimintokin antoi ohjeeksi vain tehdä muutos Oma Elisa -palvelussa ilman sen tarkempia koordinaatteja, niin ei juuri lohduttanut. Nyt on kuitenkin osoite muutettu ja toivottavasti laskut tulevat jatkossa oikeaan osoitteeseen. Enää ei suututa ja kenties menen huomenna Elisan kauppaan tutkimaan, mitä sieltä voisin 50 euron lahjakortin avustuksella mukaani ostaa. Päivällä jo revin mielessäni tuotakin lahjakorttia palasiin ja olin melkein valmis ostamaan uuden puhelimen ihan mistä vain muualta (paitsi DNA:lta). Opiskelijalle tuo 50 euroa on kuitenkin sen verran, että onneksi voin taas olla kaveri Elisan kanssa. Kiitoskiitos.
 

tutzba

Jäsen
Tulin eilen Helsingistä Valkeakoskelle ExpressBussilla. Ko. auton piti olla pikavuoro, mutta vitut. Matka kesti noin kaksi ja puoli tuntia, Tampereelle se olisi ollut noin kolmen tunnin reissu.

Mikä ihmeen pikavuoro se on, jos matkaan menee kaksi kertaa se aika, mitä minä ajaisin henkilöautolla? Yhdessä kohtaa heiteltiin Riihimäellä joitakin pikkuteitä suunnilleen 15 minuuttia. Huh.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tulin eilen Helsingistä Valkeakoskelle ExpressBussilla. Ko. auton piti olla pikavuoro, mutta vitut. Matka kesti noin kaksi ja puoli tuntia, Tampereelle se olisi ollut noin kolmen tunnin reissu.

Mikä ihmeen pikavuoro se on, jos matkaan menee kaksi kertaa se aika, mitä minä ajaisin henkilöautolla? Yhdessä kohtaa heiteltiin Riihimäellä joitakin pikkuteitä suunnilleen 15 minuuttia. Huh.


Kyllä se on vaan niin että EB- siististi cool

Mut joo, mä ainakin maksan mielummin VR:lle vähän enemmän ja meen sillä kun bussilla. Jotenkin ahdistaa varsinkin tollanen yli 2 tunnin setti siellä istua. joo, tiedän, koskiin ei mee kun tavarajunat mutta sinne kun matkustan niin pyydän aina jonkun kaverin hakeen Daijulasta.
 

tutzba

Jäsen
mä ainakin maksan mielummin VR:lle vähän enemmän ja meen sillä kun bussilla.

Normaalisti menisin junalla, mutta eilen jostakin syystä päädyimme tyttöystävän kanssa linja-autoon. Näin jälkeenpäin ajateltuna VR olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto.

ExpressBus menetti kyllä tällä pelleilyllä yhden asiakkaan, teen yhden miehen boikotin!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi kristus.

Ihmettelin herättyäni, että olenpa kerrankin hyvällä tuulella eikä masenna eikä ahdista yhtään. Itku lyhyestä ilosta. Isäntä soitti ja pyysi minua hakemaan puolestaan pikkubroidille siimaa Kalakaverista. Minä poika lähdin innoissani ja vaimokin oli hyvällä tuulella siitä hyvästä, että minä olin hyvällä tuulella. Minulla kun on tämä vaiva.

Moottoritien rampilla kiihdyttäessäni Mondeosta puhkesi rengas. Ajaa kihnutin seuraavalle rampille ja ajoin auton Kaukovainion TB:lle. Vaihdoin vararenkaan puhjenneen tilalle ja jätin rikkinäisen renkaan huoltikselle. Vitutti. Lienee pakko ostaa uusi rengas, sanoi huoltamon myyjä. Puhui, että se maksaa noin huntin.

Oulunsalon-reissu onnistui hyvin, mutta kun olin parkkeeraamassa autoa kerrostalokompleksin parkkipaikalle, otti Mondeo rajua kontaktia vasemmalle pysäköityyn VW:iin. Tuloksena komea lommo Mondeon takaovessa. Takalokari murtui. Volkkariin tuli maalivaurioita. Kävin kovaa jaakobinpainia siitä, ilmoitanko vastapuolelle vahingosta. Tulin siihen tulokseen, että rehellisyys maan perii, ja soitin Fonectasta saatuun numeroon. Nyt on asia muhimassa Pohjolassa.

Eniten vituttaa kuitenkin se, että vaimo on nokka solmussa. "Saat sitten korvata ite..." + mykkäkoulu. Se vituttaa enemmän kuin rahanmeno opiskelijan karttuisasta kädestä. En kuitenkaan ihan tahallani puhkaissut rengasta moottoritielle saapuessani, eikä arviointivirhe parkkipaikalla ollut sekään tahallista.

Voi vieteri!
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
vituttaa. enemmän kuin ikinä 31 vuoden aikana. elämän merkitys on mennyt ja sen uudelleen jäsentäminen vaatii paljon... niin paljon etten tiedä millä voimavaroilla sen jaksan tehdä. vain pelkkä tyhjyys.
 
Viimeksi muokattu:

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voi kristus.
Voi vieteri!
Noh, ajattale, että tuhot oli pelkkää materiaa, ei luita/ihmishenkiä menetetty, joten siinä mielessä pääsit vähällä. Rahaa tulee ja menee.

Oma vitutusasteikko singahti ilmaan, koskapa vanha selkävaiva uusi ja ei pysty kunnolla makaamaan, istumisesta puhumattakaan. Lääkärikiertuetta pukannee.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ahdistaa, ei väsytä yhtään ja pitäisi jaksaa herätä huomenna aikaisin. Pistää vituttamaan, kun pari pientä asiaa saa mielen ihan sekavaksi ja sitten menee yöunet ja kaikki keskittymiskyky.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ahdistaa, ei väsytä yhtään ja pitäisi jaksaa herätä huomenna aikaisin. Pistää vituttamaan, kun pari pientä asiaa saa mielen ihan sekavaksi ja sitten menee yöunet ja kaikki keskittymiskyky.
Kaikille jotka tässä(kin) ketjussa valittavat unettomuutta: Heti pois netistä! Olen omalla kohdallani todennut, että mikään ei pidä niin tehokkaasti illalla/yöllä/aamuyöllä hereillä kuin nettisurffaaminen. Televisionkin katselu on parempi vaihtoehto, lukeminen paras.

Ja tämä ei ollut mikään väärin-vitutettu-viesti, vaan ihan vilpitön yritys tarjota apua.
 

passenger

Jäsen
Nyt vituttaa tämä uusi työvuoro töissä. Suurin osa porukkaa jauhaa jostain metsästyksestä, kalastuksesta, traktoreista ynnä muista mielenkiintoisista vehkeistä. Telkkariohjelmistakaan lähinnä omaa makuani eivät satu olemaan metsolat tai reinikainen. Tollasta nelikymppistä kohtalaisen junttia porukkaa niin ei oikein löydy mitään sanottavaa kenellekään.. tulee aika kohtalaisen pitkäksi, kun työpäivät on 12-tuntisia, jaksavat vielä vittuilla jos on täällä koneellakin jatkuvasti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Noh, ajattale, että tuhot oli pelkkää materiaa, ei luita/ihmishenkiä menetetty, joten siinä mielessä pääsit vähällä. Rahaa tulee ja menee.

Jep, näinhän se menee. Ja vakuutusyhtiö on tullut mukavasti vastaan, kaikki asiat ovat jo nyt hoidossa, vaikka vahingosta on kulunut alle vuorokausi. Vuosi aikaa viedä auto korjaamoon. Rengasliike peri yhteensä vain 30€ käytetystä renkaasta, sen laittamisesta vanteeseen, eräästä improvisoidusta osasta töineen, ja renkaiden ilmanpaineiden tarkastamisesta. Teboililla sama lysti olisi maksanut yli satasen.

Se vaan vituttaa edelleen, että muija jatkaa räkkyilyä. Nytkään rouva ei ole suvainnut tulla kauhean Uleåborgirin tykö kotiin, vaan on painunut jonkun kaverinsa luo kylään... Saatana perkele pitäisi sen tajuta, että mua vituttaa jo ihan tarpeeksi ylimääräinen rahanmeno opintotuesta ja muu vahinkoon liittyvä härväys ja valtavat opiskelupaineet.

Tentteihin lukeminen - puhumattakaan esseiden kirjoittamisesta - on mennyt ihan ketuilleen. Niin raskaasti ottaa kaaliin muijan temppuilu, etten pysty keskittymään. Oikeastaan tämä on Naisasia-kamaa, mutta pyhän vitutuksen nimissä kirjoitan stoorini tänne. Saa nähdä onko eilinen kolhu peräti avioeron arvoinen keissi.
 
Kyllä pistää taas vaihteeksi vituttamaan. Olen tässä yrittänyt sanoa edesmenneen isäukon autoa irti vakuutuksesta, ettei tarvitsisi syyttä suotta vakuutusmaksuja maksella. Vakuutusyhtiöstä sanottiin, ettei vakuutuksen irtisanominen onnistu, mikäli auto rekisterissä.

Katsastusasemalla taas vaaditaan kilpien ja rekisteriotteen toimittamista, että rekisteristä irtisanominen onnistuu. Hiukan hankalaa toimittaa, kun ei harmainta aavistusta missä lie koko auto. Tämän kerrottuani kehoitettiin tekemään rikosilmoitus. Pirustako minä tiedän onko auto pöllitty vaiko vain hinattu esim. kaupungin toimesta pois. Rikosilmoitus kuulostaa melko oudolta ratkaisulta kun ei kuitenkaan syytä epäillä mitään rikosta. Käsittääkseni koko kaara oli melko lunastuskunnossa, joten tuskin olisi varkaille kelvannutkaan moinen rötiskö.

Kaupungillekin soittelin, mutta sieltä ei osattu sanoa juuta eikä jaata. Ja ainoa tyyppi joka olisi mahdollisesti jotain saattanut tietää on totta kai lomilla.

Rahaa pitää syytää joka helvetin paikkaan hyötymättä siitä itse veen vertaa. Alkaa kuolinpesän asiain hoito vituttaa kohtalaisesti. Tuleekohan tällekään savotalle ikinä loppua. Rahaa ainakin palaa ja hermot paukahtelee, yritä tässä nyt sitten kesästä nauttia. Perkele.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Saa nähdä onko eilinen kolhu peräti avioeron arvoinen keissi.
Toivottasti tämä osuus oli vitsi, mutta mikäli ei, niin vaimokkeesi on kyllä buutsinsa ansainnut. Mikähän vittu siinä on, että lyödyn lyöminen vielä kertaalleen (mielellään vielä munille) on niin saatanan ihanaa..


Itselleni aiheuttaa voimakkaan otsatatin kasvun ex-avovaimo, joka on valitettavasti myös poikani äiti. Kohta neljä vuotta yrittänyt saada jonkun näköistä sopua aikaiseksi, että kaikki ei olisi niin vitun vaikeaa. Lopputulema sama kuin neljä vuotta sitten. Mistään ei tule yhtään mitään ja isä on suuri saatana ja äiti on tietenkin vastaavasti melkoinen teresa. Joku jos heittäisi koko eukon hiuksista sinne kuuluisaan vittuun, niin huutaisin munat vaahdossa hoosiannaa niin kauan, että kurkku vuotaisi verta.

Ei helpottanut, mutta tulihan avauduttua. Tsemiä borgirille.
 
Oulunsalon-reissu onnistui hyvin, mutta kun olin parkkeeraamassa autoa kerrostalokompleksin parkkipaikalle, otti Mondeo rajua kontaktia vasemmalle pysäköityyn VW:iin. Tuloksena komea lommo Mondeon takaovessa. Takalokari murtui. Volkkariin tuli maalivaurioita. Kävin kovaa jaakobinpainia siitä, ilmoitanko vastapuolelle vahingosta. Tulin siihen tulokseen, että rehellisyys maan perii, ja soitin Fonectasta saatuun numeroon. Nyt on asia muhimassa Pohjolassa.

Eniten vituttaa kuitenkin se, että vaimo on nokka solmussa. "Saat sitten korvata ite..." + mykkäkoulu. Se vituttaa enemmän kuin rahanmeno opiskelijan karttuisasta kädestä. En kuitenkaan ihan tahallani puhkaissut rengasta moottoritielle saapuessani, eikä arviointivirhe parkkipaikalla ollut sekään tahallista.

Voi vieteri!
En vaan voi vastustaa kiusausta muistuttamalla mistä tässäkin ketjussa vähän aikaa sitten mainittiin. Jonkun tyttöystävä oli kolhinut ne uudet aluvanteet ja sen jälkeen kuorossa oltiin manaamassa miten ne naiset ei osaa ajaa. Joo, ei mitään henkilökohtaista, mutta en vaan voinut olla muistuttamatta.. Ehkä vaimosikin nyt "nauttii" tilanteesta muistuttamalla asiasta. Ihan vaan vielä huomautuksena, ettei itselläni ole tarvetta vinoilla muille jostain pikku kolhuista, saati että ymmärtäisin sellaisia jotka tällaista harrastavat. Jokaiselle kun joskus jotain pientä sattuu kuitenkin.

Itseä ei juurikaan nyt vituta muu kuin viikonlopun mukava työputki. Saa painaa vuorokauden ympäri duunia ja kuunnella koulunsa päättäneiden vittumarkojen ja pissisten kahden siiderin jälkeistä örvellystä ja kun ne yrittää matkustaa pummilla, kun ne kaupungin kustantamat kortit ei toimikaan kesällä, saati että koittavat salakuljettaa niitä kaljojaan autoon. Toivottavasti ovat sunnuntaina niin krapulassa ettei tule enää kyytiin, kivaa tehdä sitä 12 tuntista päivää ja koittaa pysyä aikataulussa kun pitäisi saatana ajaa kuin Räikkönen että kestää niissä aikatauluissa mitä on sunnuntaille laadittu. Ja saatana, eihän bussikuskit tunnetusti ole ihmisiä, riittää että niiden työvuorojen väliin jää se 9 tuntia sitä vapaa-aikaa että ehtii sen pari tuntia nukkuakin. Turvallista matkaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös