Vitutusketju

  • 10 565 802
  • 56 146

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kyllä tämä taas hiljaiseksi vetää.. Oulussa heiluttu pommin kanssa ja Kuopiossa haulikon kanssa torilla.

Lisäksi vielä vituttaa tämä paskalehtien (IS tällä kertaa) otsikointi; TEURASTUS TORILLA!! HAULIKKOMIES TEURASTI NAISEN!

Pientähän tuo vitutus on verrattuna itse tapahtumaan, mutta minusta tuossa taas on jo valmiiksi traagisella tapahtumalla pitänyt "mässäillä" otsikon suhteen..
 
Viimeksi muokattu:

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä näyttäytyy taas Kuopio hyvässä valossa. Ainoa mikä yllätti oli se, ettei tapahtunut Petosella...

Tervetuloa Kuopioon, täällä porukkaa on lupsakkaa (ja ne jotka eivät olen, hosuvat pyssyjen kanssa)

Kyllä vähän kylmäsi kun kotiin tulin kaupungilta ja luin uutisen... Tuntia myöhemmin kun olisin ollut torilla ja syönyt jäätelöä niin...
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä tämä taas hiljaiseksi vetää.. Oulussa heiluttu pommin kanssa ja Kuopiossa haulikon kanssa torilla.

Lisäksi vielä vituttaa tämä paskalehtien (IS tällä kertaa) otsikointi; TEURASTUS TORILLA!! HAULIKKOMIES TEURASTI NAISEN!

Pientähän tuo vitutus on verrattuna itse tapahtumaan, mutta minusta tuossa taas on jo valmiiksi traagisella tapahtumalla pitänyt "mässäillä" otsikon suhteen..

Oikeassa olet, vaikkakin 6 laukausta maassa makaavaan, jo kerran osuman saaneeseen, on kylläkin aika lähellä teurastusta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja olen samaa mieltä tuosta aiemmin olleesta, erään nimimerkin mukahassuttelusta joka ketjussa. Tekisi sen edes tyylillä, kuten jotkut osaavammat nimimerkit.
Eräs nimimerkki täällä, iltaa. Täytyypä jatkossa varmaan tulla kysymään, miten hommat täällä tehdään "tyylillä" tai vaihtoehtoisesti kysyä, mistä "osaavammista" nimimerkeistä pitäisi ottaa mallia. Se on toki harmillista, että jotkut nimimerkit ovat niin kovin herkkähipiäisiä. Jopa perjantai-iltana. Todella harmillista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pistää vituttamaan tuollaiset ammuskelijat! Hulluja on näemmä Suomikin täynnä!

Eihän tässä uskalla kohta käydä enää missään... Kun luodista voi saada niin torilla kuin koulussakin...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myönnettäköön, että ensimmäinen ajatukseni tuosta uutisesta kuultuani oli "oisivat nyt perkeleen narkkarit valinneet hiljaisemman paikan välienselvittelylleen". Mutta näyttää siis siltä, että uhrit olivatkin täysin ulkopuolisia. Saunan taakse vaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pistää vituttamaan tuollaiset ammuskelijat! Hulluja on näemmä Suomikin täynnä!

Eihän tässä uskalla kohta käydä enää missään... Kun luodista voi saada niin torilla kuin koulussakin...

Ei se kuitenkaan ihan täynnä taida olla.

Niin, joskus sitä miettii, miten paska säkä on ihmisillä, jotka tällaisissa kohdalle osuvat. Sadoista torilla olleista 3 osui tällä kertaa, joista yksi kuoli. On se vaan käsittämätöntä. Kyllähän nämä vituttaakin, mutta enemmän käy sääliksi uhreja ja heidän omaisiaan.
 

Ruutu8

Jäsen
Voicen hunajainen radioääni/ BB -juontaja/ lehtien kestokeimailija, mitä vielä, eli siis Vappu Pimiä! Joudun töissä olosuhteiden pakosta kuuntelemaan tätä itseään täynnä olevaa "tähteä" päivästä toiseen.

Laskekaapa, monta kertaa tämä hurmaava neiti sanoo lähetyksen aikana oman nimensä??
"Minä olen Vappu Pimiä, Studiossa Vappu Pimiä, teidän kanssanne Vappu Pimiä, Nimeni on Va....."
Joo, olet varmaan suuri tähti (ainakin omasta mielestäsi), mutta miksi vitussa sitä omaa nimeä pitää hokea noin neljän minuutin välein? Saatana!
Ensi viikolla joko työnantajan aparaatti sammuu "teknisen" vian takia tai sitten hankin kuulosuojaimet!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
"Minä olen Vappu Pimiä, Studiossa Vappu Pimiä, teidän kanssanne Vappu Pimiä, Nimeni on Va....."
Kaiken kukkuraksi muijaa on "siunattu" melkoisen hölmöllä nimellä. En toistelisi kovin paljon, tolla nimellä. Muijahan on ihan pantavan näköinen paketti, mutta vitun ärsyttävä.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Voicen hunajainen radioääni/ BB -juontaja/ lehtien kestokeimailija, mitä vielä, eli siis Vappu Pimiä! Joudun töissä olosuhteiden pakosta kuuntelemaan tätä itseään täynnä olevaa "tähteä" päivästä toiseen.

Laskekaapa, monta kertaa tämä hurmaava neiti sanoo lähetyksen aikana oman nimensä??
"Minä olen Vappu Pimiä, Studiossa Vappu Pimiä, teidän kanssanne Vappu Pimiä, Nimeni on Va....."
Joo, olet varmaan suuri tähti (ainakin omasta mielestäsi), mutta miksi vitussa sitä omaa nimeä pitää hokea noin neljän minuutin välein? Saatana!
Ensi viikolla joko työnantajan aparaatti sammuu "teknisen" vian takia tai sitten hankin kuulosuojaimet!

Kyllä, itseäkin vituttaa tämä aivan suunnattomasti. Vielä kun Voicella juoksevat mainokset tästä "valtakunnan ykkösnaisesta nimeltään Vappu Pimiä", on vitutus taattu. Kerran laskimme töissä että nainen toisti oman nimensä 10 kertaa tunnissa. Vitun Vappu Pimiä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Juuri esimerkiksi Vappu Pimiän takia kuuntelen radiosta vain YLE:n Puhe-kanavaa, jota suosittelen kaikille lämpimästi.

Oma vitutuksen aihe löytyy päästä. Pää on ollut joka ilta kipeä noin kaksi kuukautta. Migreenilääkkeet tai parasetamoli eivät auta. Muille mömmöille olen allerginen. Erään lääkärin mukaan kyseessä on resistentti migreeni.

Migreenistä olen kärsinyt pikkupennusta asti ja se on ollut parannettavissa aina migreenilääkkeillä, mutta nyt se sitten päätti ottaa resistentin muodon. Ensi viikolla olisi aika toiselle lekurille, ja luultavasti sieltä annetaan lähete magneettikuvaukseen. Olen suhteellisen varma, että migreenistä on kyse, mutta silti hieman jännittää.

Päänsärystä lisää ketjussa Migreeni- eli päänsärkyketju.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
En tiedä. Vituttaa itseä tuo Saksalaisen maalivahdin kohtalo. Jotenkin alkaa surettemaan kun kuvittelee, että ihmisenä vasta 28 vuotta ja tuollainen kohtalo. Ei voi muuta sanoa, että omat vitutuksen aiheet tuntuu tässä vaiheessa todella pieneltä tuon rinnalla. Todella ikävä juttu.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitkästä aikaan itsekseen kotona ja aluksi olikin ihan kivaa soitella vähän kovemmin ja pidempään kuin normaalisti, mutta mitähän sitä sitten tekisikään?

Uskomaton tekemisen puute, onneksi edes ukkostaa niin voi tuota näytöstä edes seurata hetken aikaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa tää kuumuus. En ole oikein ikinä ollut kesän ystävä ja nyt varsinkin, kun asutaan kivitalossa, niin tälläkin hetkellä mittari näyttää 26 astetta. Eikä ulkonakaan ole sen mukavampi olla. Kohta voisi taas jo tulla talvi..
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa Rafael Benitez. Hyypiän vika peli Poolissa, ei laita avaukseen vaan vaihtoon. Kiitos kun pilasit tämänkin.

Rafael Benitez, haista vittu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa, kun täällä kämpässä on älyttömän kuuma. Lisäksi meikäläistä ei väsytä yhtään. Mitehä sitä huomenna jaksaa hereillä olla... Tätä unettomuutta tuntuu olevan nykyään tosi usein ja sekin vituttaa vielä lisää.

Kohtahan tässä iskee burnoutit ja muut masennukset.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Jokakeväiset deadlinet. Pitäisi olla tällä viikolla työt valmiita ja hikeä pukkaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vituttaa näin maanantaina ihmiset töissä jotka ottaa viimiset kahvit eikä voi keittää lisää (kun on niin vitun kiire). Vilkastaan vaan että näkeekö kukaan että "mä" otin viimiset kahvit ja sit luikitaan karkuun.

edit. laitoin vitutuksen kiertään, söin jonkun dominot. Nyt mua ei enää vituta kun voin seurailla että kenen naama on mutrulla kun keksit on syöty.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös