Kaiken kukkuraksi muijaa on "siunattu" melkoisen hölmöllä nimellä. En toistelisi kovin paljon, tolla nimellä. Muijahan on ihan pantavan näköinen paketti, mutta vitun ärsyttävä."Minä olen Vappu Pimiä, Studiossa Vappu Pimiä, teidän kanssanne Vappu Pimiä, Nimeni on Va....."
Olet varmastikin, olletikin, hyvin puutteessa.Muijahan on ihan pantavan näköinen paketti
Voicen hunajainen radioääni/ BB -juontaja/ lehtien kestokeimailija, mitä vielä, eli siis Vappu Pimiä! Joudun töissä olosuhteiden pakosta kuuntelemaan tätä itseään täynnä olevaa "tähteä" päivästä toiseen.
Laskekaapa, monta kertaa tämä hurmaava neiti sanoo lähetyksen aikana oman nimensä??
"Minä olen Vappu Pimiä, Studiossa Vappu Pimiä, teidän kanssanne Vappu Pimiä, Nimeni on Va....."
Joo, olet varmaan suuri tähti (ainakin omasta mielestäsi), mutta miksi vitussa sitä omaa nimeä pitää hokea noin neljän minuutin välein? Saatana!
Ensi viikolla joko työnantajan aparaatti sammuu "teknisen" vian takia tai sitten hankin kuulosuojaimet!
Vituttaa näin maanantaina ihmiset töissä jotka ottaa viimiset kahvit eikä voi keittää lisää (kun on niin vitun kiire). Vilkastaan vaan että näkeekö kukaan että "mä" otin viimiset kahvit ja sit luikitaan karkuun.
edit. laitoin vitutuksen kiertään, söin jonkun dominot. Nyt mua ei enää vituta kun voin seurailla että kenen naama on mutrulla kun keksit on syöty.
- - Ärrinmurrin.
Matkaviestintä-välilehdeltä kun klikkaa "Laskutettava" -kohtaa, pääsee ilmoittamaan uuden laskutusosoitteen. Laajakaistan osalta en samanlaista mahdollisuutta löytänyt.Sarjassamme jotain pientä, mutta niin ärsyttävää: Elisa ja osoitteenmuutos. Nettisivujen mukaan osoitteenmuutos pitäisi pystyä tekemään Oma Elisa -palvelussa. Eipä vaan pysty.
Laajakaistan osaltahan täytyy tehdä palvelumuutos kokonaisuudessaan. Siirtää siis itse laajakaista uuteen osoitteeseen, selvittää mitä nopeuksia sinne löytyy jne. Nämä ei taida netissä onnistua?Matkaviestintä-välilehdeltä kun klikkaa "Laskutettava" -kohtaa, pääsee ilmoittamaan uuden laskutusosoitteen. Laajakaistan osalta en samanlaista mahdollisuutta löytänyt.
Matkaviestintä-välilehdeltä kun klikkaa "Laskutettava" -kohtaa, pääsee ilmoittamaan uuden laskutusosoitteen.