Vitutusketju

  • 10 537 183
  • 56 130

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta ao. tekstistä pitäisi selvitä olennainen...
Vituttaa niin naamattomasti tuommoinen toiminta, jota tuossa asiakaspalautteessani ko. firmalle puran!!!

*********************
Otin yhteyttä DNA:n Pohjois-Suomen asiakaspalveluun tämän asiani tiimoilta ensimmäisen kerran 27.11.-08, jolloin pyysin silloisen liittymäni siirtoa ja teknistä muutosta uuteen osoitteeseeni 1.12. alkaen. Samalla pyysin osoitetietojeni päivityksen laskutustietojanne varten.
Olin jo etukäteen selvittänyt, että uudessa osoitteessani olisi mahdollisuus kytkeä liittymäni ”erittäin nopeasti” ilmoituksenne mukaan. Asiakaspalvelijanne otti tilaukseni, varmisti tilaukseni saatavuuden, totesi myös tuon nopean kytkennän mahdollisuuden ja kirjasi tilaukseni ja uuden osoitteeni ylös.
Seuraavan kerran olin asiakaspalveluunne yhteydessä n. viikon kuluttua tilauksestani, 4.12. jolloin joku ylimielinen poika totesi tiedusteluuni: "Eipä oo kuule mitään vielä tapahtunut - ja nythän on vasta viikko kulunut - kiitos soitosta, näkemiin!"
Soitin jälleen viikon päästä, 11.12. asiakaspalveluunne, kun olin saanut teiltä laskunkin joulukuun ajalta entisestä liittymästäni. Tällöin asiakaspalvelijanne otti taas ylös uudestaan kaikki tilaukseni tiedot ja lupasi selvittää asian pikapuolin luvaten soittaa minulle vielä samana päivänä - ei sitten soittanut, ei samana eikä vielä seuraavanakaan päivänä.
Soitin kuitenkin itse vielä kerran asiakaspalveluunne 12.12. kun minua alkoi jo todella kyrsiä asiakaspalvelunne leväperäinen suhtautuminen asiakkaaseen - siis minuun. Tällä kertaa minulle vastasi Virve(?) Harju, kuunteli ongelmani ja aiemmat ”huikeat ponnistelunne” niiden selvittämiseksi ja tutki tilaukseni tietoja löytämättä niistä hajuakaan, ei tilausta eikä osoitteenmuutostakaan, tms, jotka olin jo 27.11. teille kertonut.
No, hän vuorostaan ystävällisesti lupasi selvittää asian ja soittaa heti samana päivänä, kun tietää enemmän asiasta - tututulta kuulosti... Yllätys, yllätys - hän soittikin minulle n. parin tunnin kuluttua, sanoi, että liittymäni aukeaa viimeistään noin tunnin kuluttua puhelustamme - ja jos ei vieläkään aukea, niin minun pitäisi soittaa HETI laajakaistatukeen riittävän äkäisenä kahden viikon kusetuksenne johdosta.
No, kotiin päästyäni netti oli kuin olikin jo auki - erittäin nopean kytkennän mahdollisuus on siis totta – jos jotakuta mahtaa huvittaa hoitaa tuo kytkentä…

Nyt kysynkin ensiksi, mitä (vittua) pääosa teidän asiakaspalveluporukastanne puuhastelee päivisin ja kuka heitä oikein valvoo, kun tällainen sekoilu on mahdollista - ja onko teillä edes alkeellisintakaan asiakaspalvelujärjestelmää käytössä? Tämä ei nimittäin ollut edes ensimmäinen kerta tätä lajia kohdallani, kuten varmasti historiatiedoistanne voitte nähdä.

Toiseksi, miten aiotte korvata minulle käyttämäni puhelinajan ja kärsimäni "kivun ja säryn" sekä puuttuneen liittymäni tuolta kahdelta viikolta?

Kolmanneksi, lähettämäänne virheellistä laskua en aio maksaa, sehän on jo lähtökohtaisestikin aivan päin persettä ja vailla mitään laillisia laskutusperusteita - enkä sen puoleen maksa mitään muutakaan laskuanne ennen kuin otatte yhteyttä minuun ja selvitätte tapahtunutta ja korvauksenne määrän ja laadun. Mitään muuta paperia (sopimusta) ei teiltä ole toistaiseksi kuulunut.

Kaikista töppäilystänne huolimatta olen ollut pitkäaikainen asiakkaanne jo Oulun Puhelin/ISDN-aikakaudelta, mutta nyt alkaa hommanne haista ja tökkiä jo yli kärsivällisenkin ihmisen sietorajan, joten olkaahan hemmot pikkuisen herkällä korvalla tässä asiassa...
Btw - tälle Virvelle(?) saisitte antaa enemmän vastuuta ja palkkaa, jonka eteen hän on näköjään erittäin kyvykäs ja halukas tekemään sitä työtä, mihin näiden kolmen muunkin olisi kai pitänyt edes auttavasti kyetä(?).

Ja lopuksi! Yrittäkää nyt jumalauta edes tämä yhteydenottoasia hoitaa ihmisiksi ja ajallisesti säällisissä rajoissa!!!!!!

PS. Niin – surkuhupaisana sokerina pohjalla sain tässä alkuviikosta yhden tekstarin, jossa ilmoittelitte (ilmeisen tyytyväisenä superioriteettiinne) liittymäni olevan nyt auki :-O
NO SHIT - REALLY!!!

****************************

Tiedän itse sen että tuo firmahan ei saa mitään aikaan ensimmäisellä soitto kerralla vähintään se 2-3 vaaditaan.

Nimimerkillä "kokemusta on"
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Itseäni vituttaa aivan käsittämättömän paljon mainokset. Tarkemmin sanoen: Saunalahden - "mistä näitä senttejä oikeen tulee"
Gigantin - "Pukki. Mulla on vaan yks toive, että maailmassa olis rauha.. JA SITTEN VIELÄ GJKAFVJKBGMKAGB"
Varsinkin tuo Gigantin mainos on tullut varmaan joka joulu siitä asti kun ko. pulju Suomeen rantautui.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Dna:n palvelu on superperseestä. Asiat alkavat hoitua vasta, kun pistää asiakaspalautteen jakeluun johonkin johtoryhmälle tms., jonka yhteystiedot niiden sivulta löytyivät. Ennen mulla ei tapahtunut mitään, mutta kun joku vähän korkeammalla oleva kuin vuokrattu asiakaspalvelija huomaa viestin, niin kyllä tapahtuu.

Ja kun se viesti meni monelle henkilölle, niin joku niistä vahingossa sen lukikin ja asiat luistivat. Tai ainakin menivät eteenpäin. Näin mulla, kun piti selvittää puhelinmyyjän tekemää kusetusta.

Ja kun vaihdoin saunalahdelle liittymää, kaveri sieltä sanoi, että jos dna:lta tulee taas joku valitus, että on määräaikainen liittymä tai vastaava eikä numeroa voi siirtää, niin sitten ota yhteyttä saunalahteen. He kuulemma ovat suunnittelemassa jotain kannetta, tai miksi niitä nyt kutsutaan, dna:ta vastaan kun niin paljon kusettavat asiakkaita. En tiedä, minkä verran tossa on totta ja minkä verran ei, mutta toivottavasti joskus tapahtuu ja vieläkin entisenä asiakkaana näytän persettä joka helvetin dna:han liittyvässä asiassa.

Mua ei vituttanut mikään, mutta kun tuli dna:sta puhe, niin eiköhän v-käyrä lähtenyt huimaa vauhtia koilliseen.

Tarkemmin sanoen: Saunalahden - "mistä näitä senttejä oikeen tulee"
Tämä on oikein übervituttava mainos. Kaiken lisäksi mulle ei saunalahti ole kyllä sentin senttiä antanut, saati sitten sellaista läjää. Päinvastoin, minä olen se, joka niitä hiluja sinne kantaa joka kuukausi.

edit:

Iso-Ollia ei paljon kannata töniä. (Hymiö.)

Nämä mua vituttaa. Hymiö on kai joku juttu, mikä tehdään eri merkeillä, esim =). Miksi vitussa niin monen kirjoittajan pitää laittaa mielestään maailman parhaan sutkautuksen perään (hymiö)? Miksei voi sitten jättää koko tekstiäkin kirjoittamatta ja laittaa vaikka (hyvää ja perusteltua asiaa)? Tai sitten vain laittaa sen hymiön sinne tai jättää laittamatta. Olisi varmaan kyllä ihmettelyketjun asiaa, mutta vituttaa se myös.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Juneau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals, söden jalat, Hifk, kibe
Nyt onkin vähän erikoisempi vitutuksen aihe. Nimittäin: naapurin äijänräähkänä kusee sveitsiläisen kellon tarkkuudella suoraan pöntön vesialtaaseen klo 07.00, 16.00, 18.00 ja 19.00. Lorina kuuluu liiankin hyvin kämppäämme ja meidän ääniä pelkäävä koiramme panikoi ja hyökii syliin.

Parahin naapuri! Pissaapa hitusen vesialtaan ohi, sillä viisiin pöntön sisemmälle sivuseinämälle - niin kuin minäkin teen ja moni muu sivistyneempi vesiklosetin käyttäjä. Emme ihan välttis tahdo kuulla sinun helpotusreissusi äänimaailmaa.

Älähän huoli hyvä veli. Muutettiin just muijan kans puokkarille ja meni about 2 tuntia ku naapurin manne pennut oli pimputtelemassa ovikelloa. Ja sitä jatku siihen asti ku ruuvasin ovikellon irti. Eli yläkerran tumman herran kusenlorinat ja naimiset kello 23 aikaan ei tunnu missään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Paikallisten mokkamunien kebab pizzeria on veloittanut viime kertaisen tilaukseni kaksi kertaa. Tiedustelin asiaa enkä saa rahoja takaisin. Summa ei ollut kuin vajaa kaksikybää mutta vituttaa silti. Nyt kiehuu ja kuumuu saatana. Loppu yhteistyö tämän lafkan kanssa satavarmasti. Oisko kellään lainata pesäpallomailaa?
 

J.Petke

Jäsen
Paikallisten mokkamunien kebab pizzeria on veloittanut viime kertaisen tilaukseni kaksi kertaa. Tiedustelin asiaa enkä saa rahoja takaisin. Summa ei ollut kuin vajaa kaksikybää mutta vituttaa silti. Nyt kiehuu ja kuumuu saatana. Loppu yhteistyö tämän lafkan kanssa satavarmasti. Oisko kellään lainata pesäpallomailaa?

Jos maksoit kortilla niin oletko kysynyt tuota palautusta pankista vai sieltä pizzeriasta? Kysypä pankista niin uskon että tuo järjestyy.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jos maksoit kortilla niin oletko kysynyt tuota palautusta pankista vai sieltä pizzeriasta? Kysypä pankista niin uskon että tuo järjestyy.

Nimenomaan pankista kysyin ja sieltä sain kieltävän vastauksen rahojen takaisin saamisesta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nimenomaan pankista kysyin ja sieltä sain kieltävän vastauksen rahojen takaisin saamisesta.

No, entä oletko tehostanut sitä kysymyslausetta (vaatimusta) jo sillä kaipaamallasi pesäpallomailalla mokkamiehen kurméé- ruokalassa? Tai voihan sitä niinkuin puolivahingossa tipauttaa .kolmeviisseiskan panoksia lattialle juttutuokion aikana...
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa maikkari.
Kaikki pakko tunkea sille maksulliselle paskalle.
En kyllä taatusti osta niiden kusipääkorttia, vaikka rahasta ei ole kiinni.
Ihan periaattesta en tommoselle vittuilulle anna rahaa.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Vituttaa maikkari.
Kaikki pakko tunkea sille maksulliselle paskalle.
En kyllä taatusti osta niiden kusipääkorttia, vaikka rahasta ei ole kiinni.
Ihan periaattesta en tommoselle vittuilulle anna rahaa.

Harvinaisen sama, vaikka rahasta se ei ole kiinni ainakaan minulla. On vaan periaate, että en tue noita maksukanavia, tosin joustan että kavereiden luona ja baareissa tulee katsottua. Sama boikotti on iltapäivä-lehdille silloin, kun on traagisia kuolemanonnettomuuksia, en ymmärrä miten joku repii rahaa siitä, että joku teini puukotettu. Heti lehdet täynnä ystävien jäähyväisrunoja ja lapsuudenkuvia.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vituttaa maikkari.
Kaikki pakko tunkea sille maksulliselle paskalle.
En kyllä taatusti osta niiden kusipääkorttia, vaikka rahasta ei ole kiinni.
Ihan periaattesta en tommoselle vittuilulle anna rahaa.

Olis ton Moskova-turnauksen kyllä voinut väijyä ihan työläiskanavillakin, samoin kun Bluesin (kyllä) otteita euroliigassa, mutta ei sit. Ei se nyt toi telkkari kovin kovassa käytössä enää ole, mutta tietyt tärpit haluis nähdä ilman velvoitteita.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
En tiiä mikä vituttaa eniten. Birnerin loukkaantuminen, HIFK:n ja Bluesin sakot vai se että saadaan taas seuraavat 10 vuotta lukea jostain vitun HIFK-lisästä ja muusta vitun vitusta.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Vituttaa suunnattomasti tuo mainos missä Kankkunen ja Bosse koittaa myydä poliiseille heijastinta 12 euron hintaan!! Kaikella kunnioituksella sotijemme veteraanit, mutta hei, tolla rahalla saisi laatikollisen hihakilluttimia..
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa suunnattomasti tuo mainos missä Kankkunen ja Bosse koittaa myydä poliiseille heijastinta 12 euron hintaan!! Kaikella kunnioituksella sotijemme veteraanit, mutta hei, tolla rahalla saisi laatikollisen hihakilluttimia..

Eihän siinä mitään heijastinta osteta. Se on kyllä totta, että aika hintava on. Siinä pitäisi miettiä, että olisiko esim. 8 euron myyntihinnalla tullut isommat voitot.
 
Vitun vitun vittu, ottaa kyllä paljon kovemmalle, kuin Asikaisen tappio, Tolppolan johto oli selvä, näkökyky oli tallessa, vaikka silmä ummessa, vittu että Italia on vittu niin perseestä, vittu saatanan vittu. Futiksessa Italiaanot on kyllä vittu maailman heikoin kansa, mutta niin on kyllä henkisesti muutenkin kyllä semmoisia vitun velliperseitä koko vitun kansa, saatanan tuomarit, vittusaatana.

Jo toisen kerran toi saatanan pelle varasti mestaruuden paremmaltaan!

Edit: Ei se Tolppolan silmä ollut edes ummessa, vaan yläkulma turvonnut. Kyllä nuo lääkäritkin pitäisi saada puolueettomiksi, eikä miksikään vitun "hercuolepoirotlookalikeitaliaanoiksi", tänään lääkäri vei Suomelta EM-tittelin.
 
Viimeksi muokattu:

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun vitun vittu, ottaa kyllä paljon kovemmalle, kuin Asikaisen tappio, Tolppolan johto oli selvä, näkökyky oli tallessa, vaikka silmä ummessa, vittu että Italia on vittu niin perseestä, vittu saatanan vittu. Futiksessa Italiaanot on kyllä vittu maailman heikoin kansa, mutta niin on kyllä henkisesti muutenkin kyllä semmoisia vitun velliperseitä koko vitun kansa, saatanan tuomarit, vittusaatana.

Jo toisen kerran toi saatanan pelle varasti mestaruuden paremmaltaan!

Aika perseestä kyllä oli tuo keskeytys. Oliko Tolppolan ensimmäinenkin ammattilaismatsi Italian maalla? Muistelisin nähneeni sillaisen Tolppolan matsin, missä tuomari veti sitten niin kovin kotiinpäin, että oikeen hävetti tuomarin puolessta.
 

Shadow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, MLB, Nyrkkeily
Vitun vitun vittu, ottaa kyllä paljon kovemmalle, kuin Asikaisen tappio, Tolppolan johto oli selvä, näkökyky oli tallessa, vaikka silmä ummessa, vittu että Italia on vittu niin perseestä, vittu saatanan vittu. Futiksessa Italiaanot on kyllä vittu maailman heikoin kansa, mutta niin on kyllä henkisesti muutenkin kyllä semmoisia vitun velliperseitä koko vitun kansa, saatanan tuomarit, vittusaatana.

Jo toisen kerran toi saatanan pelle varasti mestaruuden paremmaltaan!

Oikeusmurha ei voi muuta sanoa. Kyllä vituttaa aivan helvetisti, meni kyllä täysin maku tästäkin viikonlopusta vittu. Tolppola nyrkkeili elämänsä ottelua ja olin jo hyvin luottavainen, että perkele sieltähän tulee vyö kotiin. Ilmeet ottelun edetessä italialaisen kulmauksessa kertoi hyvin paljon kuinka alakynnessä mies oli. Sitten yllättäen 9 erässä kun näyttää italialaisten kannalta heikolta niin vedetään tämä viimeinen kortti ja keskeytys turvonneesta silmäkulmasta, joka ei edes haittaa näkökykyä. Aivan käsittämätön tuomio. Vittu on tää julma laji, en voi edes kuvitella mitä Tolppolan päässä liikkuu.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Selänne sitten loukkaantu vittu. Kannatti taas tätäkin peliä odotella.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa tuo lapsellinen itkeminen moderaattoreille mitä täällä Jatkoajassa tapahtuu. Aikuiset ihmiset kitisevät jostain varoituksista ja pelikielloista. Tuntuu, että jotkut elävät toisten kirjoittajien pelikielloista tai pelikiellottomuudesta. Onko tämä nettikirjoittelu todella noin vakavaa?

"Miksi Eerolla on tuollainen iso leikkipaloauto kun mullakaan ei oo"
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tulin hoitelemaan äitin koiraa kun lähtivät matkoille. Ensimmäinen päivä menossa ja koira syönyt ilmeisesti heiniä ja laattaa melko kovalla tahdillla. Ylä- ja alakerran matot likoamassa. Voi vittu miten voi Bassetti laatata noin paljoa? Krapulainen ihminenkään ei aiheuta tälläistä tuhoa. On vielä sellainen snaipperi, että ensin nukkuu ja on ihan normaalisti ja kohta puklauttaa georget matolle varoittamatta.

Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös