Vituttaa hippi akka aamuTV:ssä itkemässä kun opiskelijan rahat ei riitä. Saatan urpo, mene töihin jos ei opiskelu innosta. Ämmällä on 5 lasta ja on paksuna ... mitä, meninkö mä yliopistoon panemaan vai lukemaan? Oletko kommari kuullut perhesuunnittelusta? Ja se helvetin opintolaina on tarkoitettu nostettavaksi.
Valittaa vielä, että minimiäitiyspäivärahasta menee verot, mainitsi erikseen vielä kunnallisverot. Vitun idiootti kommari. Köyhyytesi johtuu ensisijaisesti tyhmyydestäsi.
Vieressä istuu stakesin partasuu marimekkopaidassaan komppaamassa ... voi vittu.
Katsoin itse ihan mielenkiinnosta saman haastattelun Yle Areenasta. Tuli ihan sama fiilis, suunnaton vitutus! "Ei viittis ottaa velkaa.." ..ja verojakin joutuu maksamaan.. Tässä itse juuri sain viiden tonnin opintolainat maksettua ja tollainen muija, joka muutoinkin elää kaikilla mahdollisilla tuilla kertoo, ettei haluis ottaa velkaa.
Ja ainaista marinaa, kuinka ei voi opiskelijana tehdä töitä, kun tuet menee. Itse nostin varmaan kolmanneksen tukikuukausista opiskeluaikana. Opiskelijat kelaa, että tukien pitäis tulla kuin manulle illallinen. Mun mielestä opiskelijoiden tulisi olla ylpeitä, ettei tarvii nostaa kaiken maailman tukia ja lopettaa se helvetin marina.