Vitutusketju

  • 10 554 424
  • 56 140

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uh, mandoliinikrapulaa pukkaa ja pitäisi lähteä muuttotalkoisiin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vittu että jaksaa vituttaa. Kaikki menee päin mäntyä taas. Viime yönä ei tullut nukuttua paljon yhtään, kun heräsin tekstiviestiin yöllä ja nyt ei jaksa tehä yhtään mitään. Noh, illalla kalsarikännit, jos se vitutus siitä sitten taas hälvenisi.
 

Juneau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals, söden jalat, Hifk, kibe
Vittu että jaksaa vituttaa. Kaikki menee päin mäntyä taas. Viime yönä ei tullut nukuttua paljon yhtään, kun heräsin tekstiviestiin yöllä ja nyt ei jaksa tehä yhtään mitään. Noh, illalla kalsarikännit, jos se vitutus siitä sitten taas hälvenisi.

OJ oli yössä eilen ja pitkävedot vituilleen että kiitosta täältäki..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa suunnattomasti Radio Nova. Voi sitä häläpätihämmäilyä! Joutavaa keskivertoihmisille suunnattua aivotonta mahdollisimman keskivertoa ja kuulijat aliarvioivaa schaissenjauhantaa. Voisin kirjoittaa esseen aiheesta "Miksi vihaan Radio Novaa", mutta eiköhän asia ole jo tällä selvä.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Varsinkin jos lauantai-iltapäivällä krapulassa herää ja laittaa Novan auki, niin tekee aivan saatanan pahaa. Kokeilkaapa joskus, jos maskokismi kiihottaa. Vitun tekopirteää kohellusta, kaksi jotain akkaa hekottaa keskenään ja laukoo onnettomia puujalkavitsejään ym paskaa. Hyi helvetti!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
2-7 jumbolta pataan..
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Flunssa pistää matalaksi, kun kerrankin olisi voinut tehä jotain muutakin. Viddu.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pienet on murheet. Macin mighty mousen "vierityspallo" on paskana, sivuja voi rullata ylös ja sivuille mutta ei alas. Ennen mennyt ohi pienellä putsauksella, nyt ei auta sekään.
 

Fordél

Jäsen
Vituttaa tyttöystävän puolesta tämä helvetin myräkkä, jonka johdosta yllättäen VR on taas täysin sekaisin.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltalehden pääotsikko. Ihme valopäitä liikenteessä, tällaisella kelillä tuollaisen toiminnan seuraus on aivan pomminvarmasti vakava ja ilman keliäkin. Toivottavasti saa kovan tuomion.

Onneksi säästyttiin kuolemilta kuitenkin..
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Joku hemmetin valopää Turun suunnassa (eipä yllätä) on kääntänyt puhelunsa minun kännykkääni. About kymmenen tyyppiä on yrittänyt tavoittaa tätä herraa ja soitinkin juuri operaattorille, että purkaisivat puheluiden käännön.

EDIT: Ja arggh... operaattori ei saa näihin puuttua, eli toivottavasti hän lukee edes sms:t.

Eli jos Elias Turkkuusta on kääntänyt puhelunsa johonkin toiseen numeroon, niin tsekkaapa asia.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eilen iskeytyi aivan helvetillinen flunssa päälle. Ei kuumetta tai kurkkukipua. Ainoastaan litratolkulla ectoplasmaa limakalvoilta. Yleinen olotila on myös sangen vittumainen...hieman niveliä kolotta jne. Onneksi on melko hiljainen työviikko edessä. Heti kun jätti viinakset pois niin sairastuu.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Maanantai

Yksi sana: lumimyrsky. Taas vitun valkeata joulua, liikennekaaosta, ruuhkaa tapaturma-asemilla, märkiä vaatteita, pilalle menneitä kenkiä, väliin jääneitä lenkkejä ja niin edelleen.

Vitutuksen kuorruttavat hankaavat piilolinssit (uusia odotellaan postista, joka kulkee nyt normaaliakin paskemmin), perjantain kännikompuroinnin aiheuttamat esteettiset haitat ja se, että töissä vetää ikkunoista aivan saatanasti. Mua huvita enää mikään.
 
Viimeksi muokattu:

Perushoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Jokerit, Spurs
Vituttaa aivan järjettömästi. Lauantaina oltiin Luvialla pelaamassa, ja eikös siellä ollu kentän laidalla pleksien sijasta jotain keskiajalta peräisin olevaa kanaverkkoa. Vittumaisen peliajan (19.15!) lisäksi taklaustilanteessa törmäsin käsi edellä tähän verkkoon. Pleksiin osuessa käsi olisi liukunut vain eteenpäin, mutta nyt käsi jämähti verkkoon, ja itse menin siitä ikään kuin ylitse, ja tuloksena tämänpäiväisten kuvausten jälkeen murtunut käsi.

Nyt tulee taukoa kiekosta n. 1,5 kk., ja kaiken hyvän lisäksi kyseessä oli oikea käsi, jolla siis tietenkin kirjoitan. Myös lukio-opinnot ovat vaikeita hoitaa käsi paketissa. Miten kirjoittaa esim. äidinkielestä koe-aineet? Myös kulkeminen kouluun vaikeutuu näppärästi, koska manuaalivaihteisen auton ajaminen tuottanee "lieviä" vaikeuksia. Vessassa käyminenkin on, kuin jotain uutta asiaa olisi opettelemassa.

Ja syöhän tämä miestä kirjoittaa tännekin pelkästään vasemman käden sormien voimin! Ja kaikki pelkästään järkyttävän vanhakantaisuuden vuoksi!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa kun vituttaa. Ja eniten tässä vituttaa se, ettei oikeastaan tiedä mikä vituttaa, kun vain lähes koko ajan enemmän tai vähemmän vituttaa ilman sen suurempaa syytä.

Masennus on asia erikseen, ei tässä sellaista ole, vaan pelkkä vitutus.

Vittu.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Opiskelut ei taas oikein mene putkeen, sekös tässä vituttaa. Ja vituttaa vieläkin enemmän kun tietää että se riippuu tasan omasta ajankäytöstä ja asennoitumisesta. Millähän sitä saisi napattua itseään oikeasti niskasta kiinni?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ja vituttaa vieläkin enemmän kun tietää että se riippuu tasan omasta ajankäytöstä ja asennoitumisesta. Millähän sitä saisi napattua itseään oikeasti niskasta kiinni?

Kertokaa mulle kanssa. Ensi viikolla painetaankin sitten duunia tuskissaan yötä myöten, että kirjalliset tehtävät ehtii perille itsenäisyyspäiväksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkubroidi (mua 15v nuorempi) on ostamassa sitä uutta xboxia. En sitten tiedä pyöriikö se nykyään vaan joissakin nörttipiireissä, kun itse en ole viime vuosina paljoakaan vanhempien luona käynyt, mutta puhelimessa olen kuitenkin koittanut puhua pikkubroidille järkeä. Taitaa vanhemmilla alkaa ote lipsumaan. Mutta vituttaahan se kuvitella että pikkubroidi juttelee koulussa jossakin nurkassa nörttiringissä gta.sta ja kommander keeneistä samalla kun muut nauraa niille tai ainakin halveksuu suuresti.

Itseasiassa pikkubroidi taitaa olla ainoa sukulainen, jota kohtaan mulla on mitään tunteita. Eikä kun onhan mulla mutsiakin kohtaan tunteita, koko ihminen kun vituttaa suuresti.
 

d2uce

Jäsen
Pikkubroidi (mua 15v nuorempi) on ostamassa sitä uutta xboxia. En sitten tiedä pyöriikö se nykyään vaan joissakin nörttipiireissä, kun itse en ole viime vuosina paljoakaan vanhempien luona käynyt, mutta puhelimessa olen kuitenkin koittanut puhua pikkubroidille järkeä. Taitaa vanhemmilla alkaa ote lipsumaan. Mutta vituttaahan se kuvitella että pikkubroidi juttelee koulussa jossakin nurkassa nörttiringissä gta.sta ja kommander keeneistä samalla kun muut nauraa niille tai ainakin halveksuu suuresti.

No telkeät joululoman ajaksi sisätiloihin ja juotat ämpäritolkulla kovia viinaksia, niin eiköhän tuollainen reipas ränni tee siitäkin orastavasta nörtistä kunnon miehen. Perkele!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kunhan vaan kaikki vituttaa, kotona, koulussa ja töissä.. Vituttaa kun on tämmönen fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös