Vitutusketju

  • 10 586 848
  • 56 164

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Mutta vituttaahan se kuvitella että pikkubroidi juttelee koulussa jossakin nurkassa nörttiringissä gta.sta ja kommander keeneistä samalla kun muut nauraa niille tai ainakin halveksuu suuresti.
....

Vituttaa, ettei kaikki voi olla samanlaisia ja samoilla harrastuksilla varustettuja. Vituttaa, että on ihmisiä jotka tekevät niin kuin haluavat tasan tarkkaan välittämättä mitä muut siitä ajattelevat, varsinkin kun vitutuksen aihe on se, mitä muut ajattelevat, mukaan lukien keskiverto isobroidi.
 

ditrim

Jäsen
Mutta vituttaahan se kuvitella että pikkubroidi juttelee koulussa jossakin nurkassa nörttiringissä gta.sta ja kommander keeneistä samalla kun muut nauraa niille tai ainakin halveksuu suuresti.

Ei se Xboxin ostaminen kenestäkään nörttiä tee. Eikä siitä puhuminenkaan. Jokaisellahan nykyään joku tyttöystävän korvike löytyy telkkarin vierestä (poislukien ne jotka ovat liian vanhoja moisiin).
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Piti ihan katsoa kalenterista, että mikä vuosiluku siinä seisoo ja kyllä se 2008 näytti olevan ja vielä ihan loppuvuotta, kun tässäkin erästä viestiä lukiessa olisin voinut väittää, että on joku 18 alkuinen vuosi menossa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pleikkari

Ei se Xboxin ostaminen kenestäkään nörttiä tee. Eikä siitä puhuminenkaan. Jokaisellahan nykyään joku tyttöystävän korvike löytyy telkkarin vierestä (poislukien ne jotka ovat liian vanhoja moisiin).

Niin, en malta olla huomauttamatta, että jos esimerkiksi työhönottotilanteessa on kaksi tasaveroista henkilöä, joista toisella olla pleikkari ja toisella ei, niin kyllä jokainen valveutunut työnantaja ottaa sen jolla ei ole pleikkaria.

Täältä tähän
 

ditrim

Jäsen
Niin, en malta olla huomauttamatta, että jos esimerkiksi työhönottotilanteessa on kaksi tasaveroista henkilöä, joista toisella olla pleikkari ja toisella ei, niin kyllä jokainen valveutunut työnantaja ottaa sen jolla ei ole pleikkaria.

Täältä tähän

Mä en edes halua tietää miksi työhönottotilanteessa tultaisiin tämän kysymyksen pariin. Paitsi tietenkin jos työhönottajalla on joku Xboxfetissi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Niin, en malta olla huomauttamatta, että jos esimerkiksi työhönottotilanteessa on kaksi tasaveroista henkilöä, joista toisella olla pleikkari ja toisella ei, niin kyllä jokainen valveutunut työnantaja ottaa sen jolla ei ole pleikkaria.

Se vaan voi olla, että enää et helpolla läydä sellaista, jolla sitä pleikkaria ei ole. Ehkä pikemminkin valinta pitää tehdä niiden välillä kellä on pleikkari ja kellä wii.

Mut joo, minulla ei ole mitään pelikonsolia. En oikein koskaan ole ollut niin pelien perään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pikkubroidi (mua 15v nuorempi) on ostamassa sitä uutta xboxia. En sitten tiedä pyöriikö se nykyään vaan joissakin nörttipiireissä, kun itse en ole viime vuosina paljoakaan vanhempien luona käynyt, mutta puhelimessa olen kuitenkin koittanut puhua pikkubroidille järkeä. Taitaa vanhemmilla alkaa ote lipsumaan. Mutta vituttaahan se kuvitella että pikkubroidi juttelee koulussa jossakin nurkassa nörttiringissä gta.sta ja kommander keeneistä samalla kun muut nauraa niille tai ainakin halveksuu suuresti.
Ymmärtäisin mikäli olisit huolestunut veljesi ostoaikeista sen takia että se tuhlaisi koko pankkitilinsä laitteeseen mutta en sen syyn takia mitä kerroit. Voi niitä kuule pahempiakin harrastuksia olla kuin joku pelikonsoli? Ja mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Jos veljesi tykkää pelaamisesta ja hänellä on laitteen hankintaan varaa niin anna ostaa vain. Kateus siihen halveksuntaan todennäköisesti se perimmäisin syykin on. Ja miten joku pelikonsoli vaikuttaa töihin ottoon jos se ei häiritse sinun työntekoasi? Mitä mä en tässä kokonaisuudessa ymmärrä? Varmaan sitä että osa täällä tekee kyllä siitä kuuluisasta kärpäsestä härkäsen!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pleikkari -turvallisuusriski

Ja miten joku pelikonsoli vaikuttaa töihin ottoon jos se ei häiritse sinun työntekoasi? Mitä mä en tässä kokonaisuudessa ymmärrä?

Niin, totuushan on se, että pleikkareiden ja muiden vastaavien kanssa touhuaminen etäännyttää todellisuudesta ja luo pohjan kaikenmaailman kouluampumisille ja muille.

Tilanne on lähes identtinen sen suhteen, onko joku sivari vai armeijan käynyt.
Totuushan on, että sivari on kävelevä narsistinen aikapommi joka saattaa heittää läskiksi koska vaan. Vaikka kesken työpäivän.

Asiain tässä valossa jokaisen valveutuneen henkilöstöpäällikön, tahi muun rekrytoinneista vastaava henkilön, on jo oman turvallisuutensa vuoksi selvitettävä, ettei moista epämääräistä ainesta kerry firman henkilöstöresusseihin.

Täältä tähän
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En tiedä pitäiskö nämä äärivanhoilliset muka-hauskuudet naurattaa. Pikemminkin ne itkettää, kun tuntuu, että ne joillekin on ihan täyttä totta ja elämää. Oikeushan heille siihen ajatteluun kuitenkin on. Mutta voiko oikeasti joku ihan vakavalla naamalla väittää, että tänä aikana kundi joutuu koulussa hylkiön asemaan, jos se juttelee joidenkin kanssa pelaamisesta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Joku hemmetin valopää Turun suunnassa (eipä yllätä) on kääntänyt puhelunsa minun kännykkääni.
Rupeat heittämään jotain todella levotonta läppää, niin että kaveri ainakin saa hävetä silmät päästään. Vaatinee konsultointia turkulaistaustaiselta taholta sen suhteen, mikä sattuisi kaveria pahiten.

No telkeät joululoman ajaksi sisätiloihin ja juotat ämpäritolkulla kovia viinaksia, niin eiköhän tuollainen reipas ränni tee siitäkin orastavasta nörtistä kunnon miehen.
Reippaalle rännille aina varaukseton b
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
2.4 metriä matala silta, jos ajoneuvon jolla ajat korkeus on yli 3m...
Börje ja Håkan ajoivat kuorma-autolla. Edessä oli alikulkutunneli, josta varoitti myös liikennemerkki "korkeus max 280 cm".

- Håkan, kuinka korkea meidän auto on, tiedusteli Börje.
- Taitaa olla jotain 320 senttiä, arveli Håkan.
- Näkyykö poliiseja?
- Ei.
- No sitten kaasu pohjaan!

Nyt vituttaa lähinnä se, että liukastelin itseni eilen nurin Pasilassa. Ekaksi luulin selvinneeni ilman vaurioita, mutta illalla polvi oli jo hävyttömän kipeä ja on sitä yhä. - Kestääkö jalkanne jo astua? - No kyllä se astua antaa, mutta kävelemään en vielä pysty.
 
Nenässä on jotain mystistä paskaa, joka ei lähde irti edes niistämällä. Tekee kipeää, eikä kehtaa tunkea sormea nokkaan näin julkisella paikalla. Argh.

Mutta en ole hengaillut Jeren kanssa lähiaikoina.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vituttaa lähinnä se, että liukastelin itseni eilen nurin Pasilassa.
Mihinkähän kellonaikaan eilen, jos saa kysyä? No joo, taidan haukkua väärää puuta, mutta todistinpa eilen puoli kasin maissa iltasella Pasilan aseman edustalla "hieman" juopuneen oloisen mieshenkilön toikkarointia ensin suojatiellä ja sitten ajoradalla, johon mätkähti turvalleen. Onneksi pysäkiltä lähteneen bussin kuski oli hereillä, eikä rullannut känniapinan yli. Itse kiiruhdin bussiin toisella puolen katua ja ehdin vielä nähdä, miten tämä horjuva veikkonen nojasi pysäkin seinään otsallaan, kunnes humahti maahan perseelleen. Toivottavasti nuorukainen selviytyi kunnialla himaansa, kondis oli suht haastavan oloinen.

Ai niin, vitutusketju... No, vitutti olla ite ma-iltana selvin päin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mihinkähän kellonaikaan eilen, jos saa kysyä? No joo, taidan haukkua väärää puuta, mutta todistinpa eilen puoli kasin maissa iltasella Pasilan aseman edustalla "hieman" juopuneen oloisen mieshenkilön toikkarointia ensin suojatiellä ja sitten ajoradalla, johon mätkähti turvalleen. Onneksi pysäkiltä lähteneen bussin kuski oli hereillä, eikä rullannut känniapinan yli. Itse kiiruhdin bussiin toisella puolen katua ja ehdin vielä nähdä, miten tämä horjuva veikkonen nojasi pysäkin seinään otsallaan, kunnes humahti maahan perseelleen. Toivottavasti nuorukainen selviytyi kunnialla himaansa, kondis oli suht haastavan oloinen.
Jaa-a, yhdennäköisyyteni näkemäsi kaverin kanssa ei taida aivan täsmätä. Minulla kun oli mustavalkoinen kravatti kaulassa.

Mulkkelin nurin asemalaiturilla joskus 8:30 aikoihin aamulla. Insidentti tapahtui poistuessani junasta. Hkiin matkalla ollut juna prkl oli 25 min myöhässä, laituri liki hiekoittamaton ja jalassa pukukengät joissa olematon kulutuspinta. Ensimmäinen laiturille ottamani askel osui liukkaaseen kohtaan, jolloin sata kiloa äijää lähti vikkelään lentoon.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla kun oli mustavalkoinen kravatti kaulassa.
jalassa pukukengät joissa olematon kulutuspinta.

Ainakin täällä itäisemmässä Suomessa perseelleen lentää ilman pukukenkiäkin kiinteistöyhtiöiden ympäristönhoitokoneiden kauhojen lanattua kaikki pinnat peileiksi. Itse yritin tänään selvitä maihareissa (ilman kravattia) kotiin, oli melkoista luistelua. Juu ja olin selvinpäin eli otsanojailijat olivat "niitä muita".
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ainakin täällä itäisemmässä Suomessa perseelleen lentää ilman pukukenkiäkin kiinteistöyhtiöiden ympäristönhoitokoneiden kauhojen lanattua kaikki pinnat peileiksi.

Ja täällä Länsi-Uudellamaalla kun väki sudittelee epätoivoissaan parkkipaikan mäkeä ylös => tuli eilen vedettyä tuollaiseen lumen peittämään "kaljamaan" sellainen hieman rivakampi V-torjunta-asento ihan siviilit päällä ja voin kertoa, että keväällä operoitu polvi huusi hoosiannaa... eipä sieltä varmaankaan mitään rikki ole, mutta harmittaa tuollainen prkleen konttaaminen oikein isolla V:llä!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt vituttaa ja on samalla hiton helpottunut olo. Syynä jo aiempien kiroama liukkaus.

Astelin tavallista vauhdikkaammin rapustamme ulos kun oli kiire ehtiä luennolle. Kolme askelta siinä jalkakäytävällä otettuani tajusin, että eteenpäin minua ei vie askeleet vaan kitkan puute - liu'uin kuin luistimet jalassa. Toki ensimmäinen reaktio oli "jee!" mutta heti perään vilkaisin eteen ja tajusin liukuvani kohti Eläintarhanlahtea. Siinä sitten alkoi rävistely, venyttely, epätoivoiset tarrausyritykset vähän kaikkeen kunnes noin metriä lahtea reunustavan puulaiturin reunaa onnistuin pysähtymään hyppäämällä perseelleni.

Ei helvetti. Kivekset on yhä jossain navan takana.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lumi... kyllähän lumi kaunista on mutta kohtuus kaikessa. Sunnuntaina lumitöitä, samoin maanantaina ja vieläpä tänäänkin. Onneksi näyttää siltä ettei huomenna tarvitse tarttua kolaan. Seuraava vitutuksen aihe on sitten vesikelit joita on ilmeisesti luvattu loppuviikolle - sitten tietty vuorossa loskaa, mutaa ja mustaa maata. Mielummin siis sitä valkoista mutta kohtuudella.

vlad.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksi duunipaikan työntekijä vituttaa enkä suoraan sanottuna siedä häntä pätkääkään. Tekee amatöörimaisia mokia, itse asiassa vielä pahempiakin mokia. Tällaisia mokia ovat mm. olleet täysin vetelät ja mauttomat kiisselit, puuro mikä oli täysin vettä minkä seassa oli kypsyneitä kauraryynejä ja kiusaus missä oli täysin raakoja perunoita. Pitäis olla kai jokin keittiöalan koulutus mitä on vaikea uskoa kun tekee mokia mitkä pitäisi jo maalaisjärjellä ilman kummempia koulutuksia tai työkokemuksia älytä. Sitten hän ikäänkuin pyrkii kaiken tekemään omalla tavallaan vaikka se olisi selvästi heikompikin tapa ja vielä pisteenä iin päällä hän pitää itseään jonain, ihan kuin olis paikan pomo vaikkei sitä todellakaan ole ja hän myös käyttäytyy... sanoisinko moukkamaisesti. Ei esimerkiksi juurikaan tervehdi tullessaan työpaikalle tai lähtiessään sieltä vaan lähtee siitä vain mitään sanomatta ja välillä joutuu jopa katsomaan notta menikö se jo ja sitten syvä huokaus. En siedä kyllä häntä yhtään, pelkkä näkeminenkin saa jo ärtymään. Onneksi ei sentään tartte katsella sitä kovinkaan paljoa kun olen vain ekstraaja mutta käy myös sääliksi toisia työntekijöitä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Niin, ennemminkin pitäisi sanoa, että ei vittu niitä ihmisiä, jotka tukevat ostamalla näitä ko. uutisointia viljeleviä aviiseja.

Täältä tähän

Itse olin vähän samaa sanomassa, että ostamalla tuetaan noita roskalehtiä. Kyllä mullakin monesti sattuu iltaroskat mukaan kaupasta, mutta jos sattunut jotain traagista niin jätän ostamatta, koska en vaan näe järkeä siinä miten jonkun kuolemalla nostetaan lehden myyntilukuja. Vähän lapsuusajan kuvia mukaan ja kavereiden kirjoittamia runoja kyytipojaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös