Vitutusketju

  • 10 550 735
  • 56 138

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä vituttaa ja rankasti; Sato muisti ihanalla kirjeellä, että vuokra nousee sitten 53 euroa kk! Yes ja jippii. Tuolla varustetasolla ja vähistä neliöistä maksetaan sitten yksin ensi vuoden alusta 815,55 e kk!!!! (Eikä tartte sanoa, että muuta Espoon slummialueelle, saat halvemman kämpän - kun niitäkään ei ole tarjolla). Alkaa jo houkuttaa tuo oman ostaminen, vaikkei taida minkäänlaista kämppää irrota alle sadantonnin... on tää niin perseestä!!!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä vituttaa ja rankasti; Sato muisti ihanalla kirjeellä, että vuokra nousee sitten 53 euroa kk! Yes ja jippii. Tuolla varustetasolla ja vähistä neliöistä maksetaan sitten yksin ensi vuoden alusta 815,55 e kk!!!! (Eikä tartte sanoa, että muuta Espoon slummialueelle, saat halvemman kämpän - kun niitäkään ei ole tarjolla). Alkaa jo houkuttaa tuo oman ostaminen, vaikkei taida minkäänlaista kämppää irrota alle sadantonnin... on tää niin perseestä!!!

Nythän on korot ja asuntojen kysyntä laskussa. Tuolla rahalla makselee jo omaa mukavasti.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kyllä vituttaa ja rankasti; Sato muisti ihanalla kirjeellä, että vuokra nousee sitten 53 euroa kk! Yes ja jippii. Tuolla varustetasolla ja vähistä neliöistä maksetaan sitten yksin ensi vuoden alusta 815,55 e kk!!!! (Eikä tartte sanoa, että muuta Espoon slummialueelle, saat halvemman kämpän - kun niitäkään ei ole tarjolla). Alkaa jo houkuttaa tuo oman ostaminen, vaikkei taida minkäänlaista kämppää irrota alle sadantonnin... on tää niin perseestä!!!

130.000 lainaa ja 25 vuotta laina-aika. Kuukausierä noin 800€.
Näin siis lainalaskurilla pikaisesti laskien. Kannattaa tietysti myös huomioida korkojen verovähennyskelpoisuus tietyin osin joka vaikuttaa melko mukavasti nettotuloihinkin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Itse asiassa lähes päivittäin Oulun yliopistolla ollessani, olen hieman jopa tarkkaillut esimerkiksi ruokalassa, että onko vatipäitä lähistöllä. Oulun henkinen ilmapiiri + insinööri/kemian/matematiikan opiskelija = pelottava yhdistelmä.

Ihan pikku vinkkinä voisin sanoa, että sen henkisen ilmapiirin keventämisen pystyy aloittamaan helpoiten omasta itsestään. Ei sillä että minäkään Oulusta mitenkään erityisesti pitäisin, mutta turha syyttää muita, jos noin kapeakatseisesti suhtautuu muihin ihmisiin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Muutan itse ensi kuun alussa uuteen kämppään ja kuinkas ollakaan nämä saatanan paviaanit mitkä muuttavat tähän nykyiseen kämppääni ovat käännättäneet jo omat postinsa tänne.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Muutan itse ensi kuun alussa uuteen kämppään ja kuinkas ollakaan nämä saatanan paviaanit mitkä muuttavat tähän nykyiseen kämppääni ovat käännättäneet jo omat postinsa tänne.
Vie postilaatikkoon ja kirjoita päälle "Palautetaan lähettäjälle, vastaanottaja tuntematon"
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Voi vitun vittu tätä nykystä radioskeidaa. Keskitytään jauhamaan vaan paskaa ja samat mainokset pyörii koko ajan. Musiikkia olis näin duunipäivän aikana kiva kuunnella, mutta eihän sitä nyt sellaisia... mukavampi heittää samat vitun ärsyttävät mainokset jatkuvasti eetteriin.

Radio Rockillakin ihan vitun ärsyttävät nuo "Isä-poika"-mainokset. Ja musiikkikin junnaa paikallaan. Samoilta bändeiltä samat biisit. Vittu!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Radio Rockillakin ihan vitun ärsyttävät nuo "Isä-poika"-mainokset. Ja musiikkikin junnaa paikallaan. Samoilta bändeiltä samat biisit. Vittu!

Kyllä. Allekirjoitan tämän koko lauseen. Rock on aika paska radio-asema ja ne isä-poika mainokset ovat todellakin ärsyttäviä.

Kappaletarjonta vaihtelee radiokanavien välillä, mutta joka radiokanavalla on ne samat kappaleet mitä ne junnaavat kyllästymiseen asti. Kuuntele siinä sitten radiota!
 

Veijari

Jäsen
parkkeerasin vaimoni autolla oman autoni viereen Prisman pihalla. Avasin oven ja koska aika vähän sillä ajan niin en ole tottunut ko. skeidan oven mekanismiin ja vittu naarmutin oman autoni kylkeä. Nyt on nätti viiru ovessa. Vittu olen Spede!
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kappaletarjonta vaihtelee radiokanavien välillä, mutta joka radiokanavalla on ne samat kappaleet mitä ne junnaavat kyllästymiseen asti. Kuuntele siinä sitten radiota!

Tästä syystä omasta autoradiostani ei kuulu enää kuin Radio Peili. Työmatka kuluu kuin siivillä. kun ei tarvi miettiä mikä renkutus sieltä tulee seuraavaksi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pyöräilin juuri n. 3 km:n kotimatkan. Kaaduin vain kahdesti. On se kalteva vesipäällysteinen peilijää vaan yllättävän liukas...

Eilen pyöräilin 5 km ja kaaduin vain kerran! Pidän sitä saavutuksena...Aluksi huomasin että takajarru on jäätynyt kiinni ja etujarru ei muuten vaan toimi. Tässä vaiheessa tottakai paahdettiin alamäkeä ihan tosissaan ja edessä siinti parkkipaikka, autot ja vasempaan kääntyminen. 15 senttiä jäi autojen ja pyöräni väliin kun kaarsin vasemalle. Seuraavaksi edessä oli 70 metriä alamäkeä ja pelko perseessä lähdin sitä laskemaan, kunnes puoli välissä oli pakko hypätä ja laittaa jalat maahan. Onnistuin kaatumaan lopulta keskustassa, kun lähdin ylittämään tietä. Unohdin mainita että vaihteetkaan eivät toimineen ja ainut vaihde oli se kaikista löysin...siinä sitten takapyörä suti liikkeelle lähtiessä ja komeasti kyljelleen keskelle autotietä. Ei käynyt onneks pahemmin tällä kertaa.

Äsken aloin ihmettelemään keittiössä vellovaa pahaa hajua...siis todella pahaa hajua! Syyllinen oli bioroskis ja aloin sitä oitis tyhjentämään. Pussihan hajosi heti kättelyssä ja osa lorahti lattialle. Sitten vain uusi pussi apuun ja rikkinäinen pussukka sisuksineen sen sisälle. Samalla huomio kiinnittyi roskapöntön pohjalla lilluvaan, noin 5 korkeaan "nektariin". Haju oli aika uskomaton ja pahimpia mitä olen ihan hetkeen haistanut. Oksennus tuli suuhun oli pakko mennä pihalle ottamaan lukua...eilinen kaatuminen pyörällä oli herkkua tuohon verrattuna. Nyt sitten pitäisi pestä tuo helvetin roskakori..hyi saatana!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tästä syystä omasta autoradiostani ei kuulu enää kuin Radio Peili. Työmatka kuluu kuin siivillä. kun ei tarvi miettiä mikä renkutus sieltä tulee seuraavaksi.

No tämän takia itse harvemmin enää edes kuuntelen radiota. Yövuoroissa kun olen aika yksin niin tulee radiota pidettyä päällä ihan seurana ja kun on meteliä niin pysyy paremmin hereillä. Tosin silloinkin vituttaa niin suunnattomasti kun on asema nyt missä on niin aina ne samat biisit tulee sieltä. Ja jos se on Rockilla niin näen punaista todellakin niistä isä-poika mainoksista ja niitä todella tulee ja usein sieltä.
 

d2uce

Jäsen
parkkeerasin vaimoni autolla oman autoni viereen Prisman pihalla. Avasin oven ja koska aika vähän sillä ajan niin en ole tottunut ko. skeidan oven mekanismiin ja vittu naarmutin oman autoni kylkeä. Nyt on nätti viiru ovessa. Vittu olen Spede!

Kai vielä pakenit paikalta?

Vituttaa jo tuo sohjo tuolla pihalla, vaikka se varmaan sulaakin kohta pois. Onhan lumisade ja ensilumi ihan kiva asia katsella ikkunasta, mutta eipä tuolla kurassa viitsi kauheasti ylimääräistä tarpoa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tästä syystä omasta autoradiostani ei kuulu enää kuin Radio Peili. Työmatka kuluu kuin siivillä. kun ei tarvi miettiä mikä renkutus sieltä tulee seuraavaksi.

Hitto. Mä luulin, että mä olen ko. kanavan ainoa kuuntelija, mutta olin väärässä.
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Vituttaa oma tyhmyys... Siina sitten eilen ajelin reippaanlaista ylinopeutta. Ei edes ollut kiire mihinkaan mutta siina kun oli nelja tyhjaa kaistaa edessa niin ajatuksissani ajellessa nopeusmittari kipusi melko korkealle. Fiksusti viela poliisikaupunkina tunnetun Sandy Springsin alueella. Oli mukava juttutuokio poliisisedan kanssa, nyt vaan odotellaan tietoa montako sataa pitaa maksaa. Taalla kun sen saa vasta tietaa viikon paasta. Luonnollisesti homma saattaa myos vaikuttaa auton vakuutusmaksuihin... Etta sillee... Hitto kun oma jarki joskus sanoisi jotain...
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Digi digi! Ei himputti, kattele siinä sitten kun pikselimössö vs. pikselimössö vääntävät jääkiekkoa vastakkain. Toinen ilmeisesti musta, toinen keltainen, varmuutta ei tällä hetkellä pysty saamaan. Hetken päästä taas näkyy ihan asiallisesti. Digi digi!
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
osta kunnon vehkeet. digidigi.
Kerro lisää, nyt on Topfield 5100 HDMI ja antennissakin vahvistin. On suunnattu oikein, oikein on asentajan mittalaitteilla katsottu. Tuossa pari kuukautta sitten näkyi kanavanippu C vielä moitteetta, nyt ollut ihan arpomista mitä tuolla tapahtuu.

Mitäpä ehdottaisit kunnon vehkeiksi? Jos rahalla sellaisen saa, niin kyllä kiitos. Taitaa vaan vaatia aikakoneen jolla käy tulevaisuudesta n. 10 vuoden päästä noutamassa "toimivan digiboksin".

Edit; joo, pienet on murheet, mutta minulla on oikeuteni...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oho, meitähän on vaikka kuinka paljon!

Siellä ei ainakaan ole mitään hassun hauskoja aamu- ja iltapäivätiimejä eikä toistosoittolistoja.

Voi kyllä! Pro Radio Peili. "Joskus pelkkä puhe riittää".

EDIT: vituttaa vain ne uusinnat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa suunnattomasti Radio Nova. Voi sitä häläpätihämmäilyä! Joutavaa keskivertoihmisille suunnattua aivotonta mahdollisimman keskivertoa ja kuulijat aliarvioivaa schaissenjauhantaa. Voisin kirjoittaa esseen aiheesta "Miksi vihaan Radio Novaa", mutta eiköhän asia ole jo tällä selvä.

Niitä energyjä ja mitä niitä on, niitä en edes ole uskaltanut kuunnella, kun tiedän, että vihaisin niitä ainakin yhtä paljon. En edes tiedä, onko vielä olemassa joku Kiss FM. Enkä haluakaan tietää.

Onneksi on Radio Peili! Kuuntelen sitä kanavaa useimmin. Tosiaan ihmeen monta meitä Peilin kuuntelijoita täällä!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hikka. Kestänyt iltapäivästä saakka pieniä pausseja lukuunottamatta. Alkaa poltella kurkunpäätä pikkuhiljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös