Kokeilin samantien, mutta ei toiminut. Olen myös juonut vettä pää alaspäin ja pidättänyt hengitystä, mutta ei auta.
Mitäpä ehdottaisit kunnon vehkeiksi? Jos rahalla sellaisen saa, niin kyllä kiitos. Taitaa vaan vaatia aikakoneen jolla käy tulevaisuudesta n. 10 vuoden päästä noutamassa "toimivan digiboksin".
Edit; joo, pienet on murheet, mutta minulla on oikeuteni...
Loistoehdotus, mutta matkaa kaapeliverkkoalueelle onkin vain n. 15 kilometriä. Mitähän tulisi maksamaan? Ei taida 20.000 e riittää?Kannattaa aloittaa kaapelitv:stä.
Loistoehdotus, mutta matkaa kaapeliverkkoalueelle onkin vain n. 15 kilometriä. Mitähän tulisi maksamaan? Ei taida 20.000 e riittää?
Loistoehdotus, mutta matkaa kaapeliverkkoalueelle onkin vain n. 15 kilometriä. Mitähän tulisi maksamaan? Ei taida 20.000 e riittää?
Enhämmää tässäkään kiellä mahdollisuutta, kunhan pohdiskelin mitä hinta tulee olemaan.Ekssää just sanonu, ettei o rahasta kii?
t. hanu
Juu, satelliittia itseasiassa hieman haaveilin mutta boksipuolelta pitäisi löytyä sitten vastaavaa laitetta; kaksi (miel. HD-)viritintä, kovalevy, HDMI ja niin edespäin. Lisäksi kun tietsikassa on DVB-T -kortti niin antennistakaan ei viitsisi kokonaan luopua...Hommaa Canalilta lautaspaketti, sen pitäisi toimia suht hyvin - edellyttäen että sen saa kohdistettua oikein.
Juu, satelliittia itseasiassa hieman haaveilin mutta boksipuolelta pitäisi löytyä sitten vastaavaa laitetta; kaksi (miel. HD-)viritintä, kovalevy, HDMI ja niin edespäin. Lisäksi kun tietsikassa on DVB-T -kortti niin antennistakaan ei viitsisi kokonaan luopua...
Ei kännipostauksia saa poistaa! Ne kasvattaa luonnetta!Vittu mä olen pelle jätkä. Montakohan viestiä sitä vielä joutuu jatkiksesta poistamaan
Ei kännipostauksia saa poistaa! Ne kasvattaa luonnetta!
Kyllä tämä nyt alkaa vetää vieterin aika kireälle. Eilen todellakin nytkyin hikan tahtiin iltapäivästä lähtien. Aamulla oli kurkunpää kipeä kuin joku olisi kuristanut. Ja nyt jatkuu jälleen, aivan uskomatonta. En muista mitään samanlaista aikaisemmin tapahtuneen, tosin ei mua usein hikatakkaan. Näkyvät haitat ovat toki pieniä, läikähtäneen kahvin voi pyyhkiä jne, mutta aika typerän kuuloistahan tämä on, ja pidemmän päälle alkaa todellakin käymään kurkkuun. Hienoa.
Ei hän tuo vielä mitään. Guinnesin ennätystenkirjassahan on mainittu joku mies, jolla on ollut hikka jotakin viitisenkymmentä vuotta. Ehkä vitutuksesi siis laantuu tottumuksen vuoksi jo parinkymmenen vuoden hikkailun jälkeen.Kyllä tämä nyt alkaa vetää vieterin aika kireälle. Eilen todellakin nytkyin hikan tahtiin iltapäivästä lähtien.
Juo pää alhaalla, eli väärinpäin.
Eikös hikka johdu jotenkin hengityksen ja pallean(tai jotain vatsaavaa) mennessä väärään rytmiin? Tän takiihan hengityksen pidätys, juominen yms. auttaa oikean rytmin palauttamiseen.
Kerrotaan nyt lopputulos täällä, kun tuli avauduttuakin. Tai toivon kovasti, että tämä nyt olisi tässä. Kokeilin siis jo torstaina hengityksen pidätystä, pää alaspäin juontia ja uutena kikkana suolaa kielelle. Mikään ei auttanut, vaan hikka laantui aina vain tahdottomasti ja jatkui perjantaina. Eilen kokeilin niinkin radikaalia ratkaisua kuin lepoa ja syvään hengittelyä, mutta ei. Illalla sitten pää poksahti totaalisesti ja ryystin vatsani täyteen vettä pää alaspäin, mikä tehosi lopulta, tosin vatsa oli pinkeänä ja palleaan koski.Hengityksen pidättäminen ja veden juominenhan ne ovat usein hyviä apukeinoja hikan lopettamiseksi.
Kyllä vitutti herätä klo 04 kun naapurissa pauhaa musiikki ja pojat alkoivat pelaamaan sählyä(?).
Uh, mandoliinikrapulaa pukkaa ja pitäisi lähteä muuttotalkoisiin.
Vittu että jaksaa vituttaa. Kaikki menee päin mäntyä taas. Viime yönä ei tullut nukuttua paljon yhtään, kun heräsin tekstiviestiin yöllä ja nyt ei jaksa tehä yhtään mitään. Noh, illalla kalsarikännit, jos se vitutus siitä sitten taas hälvenisi.