Vitutusketju

  • 10 536 832
  • 56 130

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Korvatulehduksen sitten pukkas perkele päällensä. Aiemmin en olekkaan korvatulehdusta sairastanut, ja pitää kyllä toivoa etten tämän jälkeen sairastakkaan. Ei pysty oikein nukkumaan, mitenkään päin ei ole hyvä olla, ja sitten kun ei oikein kuulekkaan kunnolla. Helvetin hiano fiilis siis.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sitten kannattaisi varmaan hankkia kuulolaite. Tai mitä tahansa, kunhan me muut voimme keskittyä lukemiseemme ilman äänekkään kälätyksen rikkomaa hiljaisuutta. Eikä kova ääni ollut ainoa, mikä tuossa vitutti. Myös se lapsellinen jankkaaminen tyyliin: "Minulle sanottiin, että se kirja on täällä... Miksi minulle sanottiin, että se kirja on täällä, jos ei se ole täällä... Kyllä sen kirjan pitäisi olla täällä, kun minulle kerran näin sanottiin...", vaikka kirjastovirkailija kuinka yritti tehdä selväksi, että hän kyllä näkisi tietokannasta, jos teos paikalla olisi, eikä voi sille mitään, jos joku toinen virkailija jossakin toisessa paikalliskirjastossa on puhunut paskaa.
Nykyisillä julkisen terveydenhuollon jonoilla kuulolaitteen saaminen on pitkä prosessi ja kaikilla ei valitettavasti ole varaa yksityiseen sairaanhoitoon.

Kuuluu oikeastaan palveluketjuun, mutta kirjastovirkailija olisi voinut sanoa daamille tilaavansa kirjan sinne. Ehkä muorin käydessä jossain paikalliskirjastossa kirja oli tuolloin saatavilla.

Ei ihme, jos vanhat tädit ovat kärttyisiä, jos heihin suhtaudutaan tavallasi: halveksien ja ylemmyydentuntoisesti.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri nämä vanhat ämmänkropsot olivat niitä, joiden takia aikoinaan asiakaspalveluhommissa proput useimmin paloivat. Ja juuri nämä akat ovat niitä, jotka ensimmäisenä ovat arvostelemassa nuoria näiden käytöstavoista. Perkele!!

Kai kävit huomauttamassa mummolle kohteliaasti, että "Anteeksi rouva, kirjastoa ei ole tarkoitettu kovaääniseen keskusteluun". Mikä hemukas tilaisuus ojentaa mummoakin vähän käytöstavoista harrastaen samalla kevyttä piilovittuilua.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuuluu oikeastaan palveluketjuun, mutta kirjastovirkailija olisi voinut sanoa daamille tilaavansa kirjan sinne. Ehkä muorin käydessä jossain paikalliskirjastossa kirja oli tuolloin saatavilla.

Ei ihme, jos vanhat tädit ovat kärttyisiä, jos heihin suhtaudutaan tavallasi: halveksien ja ylemmyydentuntoisesti.

Tädin ikä ei vaikuttanut suhtautumiseeni. Olisi siinä sitten ollut minkä tahansa ikäinen ihminen, joka yhtä moukkamaisesti ja junttimaisesti käyttäytyy, olisin tullut yhtä lailla avautumaan tänne. Vanhemmat henkilöt vain kuvittelevat jostakin syystä, että korkea ikä oikeuttaa heitä polkemaan muiden oikeuksia, tässä tapauksessa muiden oikeuteen keskittyä rauhassa lukemiseensa.

Ja kyllä, enemmistö iäkkäistä ihmisistä käyttäytyy erittäin asiallisesti, ja ollessani asiakaspalvelutehtävissä, oli useimmiten ilo palvella heitä. Mutta tuosta ikäryhmästä valitettavasti löytyy monesti ne sietämättömimmätkin tapaukset. Toinen "hankala" ikäryhmä ovat keski-iän kynnyksellä olevat naiset. Tätä ei pidä ottaa yleistämisenä, mutta näin olen itse kokenut.
 
K

kiwipilot

Ripsa Koskinen-Papunen; voi vittu että siinä on ärsyttävän toimittajan perikuva: "Mutta, eiku, mutta eiku..."
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Vitutus taas suunnaton. Hävisin holdemissa 9 biniä ja kolmasosa kuukauden aikana vaivalla grindatuista voitoista meni vihujen taskuun. Miten saan myös sellasen pelitilin, että nään tulevat kortit etukäteen?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Rahoista, joiden kuuluisi kestää kesäkuulle, on juotu suurin osa melkein jo nyt. Lisäksi koulu menee uskomattoman päin vittua, ihmekös tuo kun aina kännipäissään pyörii ympäri maailmaa. Lisäksi naisrintamalla ollaan hyvinkin ihmeissään. Mitä vittua, puuha-pete?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Opettaja päätti sitten soittaa kun olen mahataudin takia pois koulusta kolmatta päivää. "vie ämpärillinen tuliaisia sille jos ei tykkää poissaolostas" <- erään DK:laisen kommentti asiasta jonka voisi melkein toteuttaa. Nyt vituttaa oikein kunnolla.

- Tinke-80
 

scholl

Jäsen
Joku hörhö (näyttää semisti Viivi Avellanilta) kävelee ikkunani alla keskellä katua edestakaisin makkarannäköisen koiran kanssa ja joku hinttari kuvaa sitä touhua kyykyssä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joku hörhö (näyttää semisti Viivi Avellanilta) kävelee ikkunani alla keskellä katua edestakaisin makkarannäköisen koiran kanssa ja joku hinttari kuvaa sitä touhua kyykyssä.

Tulee varmaan upeita fotoja.. Tämä on juuri se syy, että jos kuvailen, niin kuvailen jossain muualla, kuin talojen nurkilla kun sen touhun saa näyttämään niin tyhmältä..
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku hörhö (näyttää semisti Viivi Avellanilta) kävelee ikkunani alla keskellä katua edestakaisin makkarannäköisen koiran kanssa ja joku hinttari kuvaa sitä touhua kyykyssä.

Oletko nyt ihan varma kumpi on taluttaja ja kumpi talutettava. Ehkä eläkeläisvaari on taluttamassa hamsteria?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Rahoista, joiden kuuluisi kestää kesäkuulle, on juotu suurin osa melkein jo nyt. Lisäksi koulu menee uskomattoman päin vittua, ihmekös tuo kun aina kännipäissään pyörii ympäri maailmaa. Lisäksi naisrintamalla ollaan hyvinkin ihmeissään. Mitä vittua, puuha-pete?
Hyvin samanlailla menee täällä. Jonnekin ne kesätyörahat taas vain katosivat. Eipä ihme, kun oma asenne on kesäisin tilien tultua tyyliä: "kyllä sitä rahaa riittää, että kyllä mä tän xboxin ja telkkarin voin ostaa ja käydä baarissa tarjoamassa kavereille".
Koulusta nyt ei kannata edes puhuakaan. Tänään viimeksi koe, joka taitaa mennä uusintaan ikävä kyllä.
Naisasiat sekaisin, kuten aina. Pari ihan mielenkiintoista juttua olisi, mutta kun ajattelee vain sitä yhtä varattua kokoajan. Huomaa samalla, kuinka kateellinen sitä onkaan kavereille, jotka ovat parisuhteessa. Heistä myös huomaa kauas, että he ovat onnellisia ja pirteinä päivästä toiseen.

Vituttaa monikin asia. Pieniä ovat tietysti verrattuna viime päivien tapahtumiin, mutta kai sitä ihmistä saa vituttaa asia kuin asia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Joku hörhö (näyttää semisti Viivi Avellanilta) kävelee ikkunani alla keskellä katua edestakaisin makkarannäköisen koiran kanssa ja joku hinttari kuvaa sitä touhua kyykyssä.
Viivillähän on ainakin yksi mäyräkoira.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koirista tulikin mieleeni, että minua vituttavat keskimäärin kaikki koiraihmiset.

On se varmasti niin pirun hauskaa aina viedä - mieluiten räntäsateessa - se oma söpö äidin ja isin pikku fifi kuselle tai paskalle ja mahdollisesti samalla tutkailla ja noukkia pussiin, minkälaista kakkaa se meidän Adolf von Lupus tällä kertaa tuotti. Tai sitten ihastella, kun se osaa niin ihanasti antaa tassua, kunhan vain ensiksi muistaa piilottaa mammutin kokoisen lihapalan oman selkänsä taakse.

Tai sitten etenkin aamuisin, kun se hurtta alkajaisiksi herättää ja kuolaa naaman, niin sepä vasta ihastuttavaa onkin. Itse latelisin sitä piskiä turpaan joka kerta jos se tulisi sen kielensä kanssa metriä minua lähemmäksi. Sähkölamautin tai pippurisumute olisivat minulla varmasti aina mukanani.

Kaiken kruunaa se, kun lapset vihdoinkin ovat muualla hoidossa ja isäntä päättää reteesti panna naistansa keittiön pöydällä kakkoseen, niin se saatanan karvahatun esiaste katsoo vieressä pää vinossa ja kieli pitkällä, kun isäntä panee emäntäänsä. Parhaassa tapauksessahan sillä hurtalla on vielä kiima-aika ja siinä se sitten samaan aikaan yrittää nylkyttää isännän koipea. Itselleni kolmen kimppa ei ainakaan tuonlaisena olisi se varsinainen ideaalitilanne.

Ja se lisäisi vitutustani, jos joku saatanan "puudelinomistaja" yhtään yrittäisi tämän avautumiseni innoittamana puolustaa koiria tai koiraihmisiä.

Eli en siis todellakaan tykkää koirista ja koiraihmisistä, jos ette saaneet pointtiani selville.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kaiken ahdistuksen keskelle meni pukkaamaan vielä reilun 38 asteen kuumeen. Vittusaatana.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Naiset

Naiset vituttaa taas aika ankarasti. Lohdullista on kuitenkin, että on pitkä aika edellisestä kerrasta.

Naisilla on kova tarve polkea miestä omaan tahtoonsa, mutta sen olen päättänyt, että minuun tämä ei tule onnistumaan! Parisuhde vaatii myönnytyksiä, joita pitää tehdä, mutta ei sentään ihan kaikessa.

Vitun vittu!
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Vituttaa JYP, ei yhtään tehtyä maalia 60min.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
JYPin uskomaton 'Tampereen Ilves'- kirous se tässä vituttaa. Mitä se nyt on? Kuuteen vuoteen ei ole sieltä voittoa tullut. Ei tää voi olla muuta kuin yliluonnollista. Aina siellä sattuu se huono matsi tulemaan jostain syystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös