Vitutusketju

  • 10 549 309
  • 56 138

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Heath Ledgerin ylistäminen. Batman on Jokerin näytöstä. Oscar sille ja heti...
Itseäni on häirinnyt ihan sama asia. En ole kyllä leffaa vielä nähnyt, joten en pysty kommentoimaan onko se oikeasti Oscarin arvoinen suoritus. Mutta oikeasti voisi tienata helpot rahat ja lyödä vetoa sen puolesta että Oscari menee Heath Ledgerille. Melkeen varmempi juttu kuin Haka – Allianssi.
 

tutzba

Jäsen
Heath Ledgerin ylistäminen. Batman on Jokerin näytöstä. Oscar sille ja heti... Voi vittu kun jos kaveri ei olisi ottanut liikaa nappeja ja kuollut niin tuskinpa vaan olisi tällaista tullut. Ihme hinku medialla tehdä "traagisesti" kuolleesta kaverista joku supersankari.

Tottahan on, että tämä Ledgerin kuolema lisäsi pientä myyttisyyttä tuon hahmon ympärille, ja aiheutti myöskin pikkuisen kohun. Sitä ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö tuo rooli olisi helvetin hyvin näytelty! Onko se sitten Oscarin arvoinen, no, sitä minä en päätä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipahan taas mieleen että mä olinkin opiskelija. Varmaan puoleen vuoteen en ole koko asiaa edes ajatellut. Toista ylimääräistä vuotta kun tradenomiksi vedän. Viimeiseen vuoteen tai pariinkaan ei ole noi opinnot paljoa kylläkään edistyneet, äärimmäisen tylsät viis kurssia kun on vaan jäljellä, ohjelmointia ja jotain vastaavia. Taitaa kyllä jäädä koko koulu kesken. Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattomalta tämä mun tilanne. Näin lähellä loppua. Mutta noi kurssit vaan on äärimmäisen vastenmielisiä. Montakin kertaa oon jo aloittanut ne kurssit, mutta on se vaan jotenkin niin käsittämättömän noloa istua siellä nörttien seassa silmät päästä häveten ja opiskella ohjelmointia vai mitä lie tietokantoja. Olisko sitten valmistuttua edes hyvä olo kun kynnys on ylitetty. Mitähän sitä tekis. Vituttaa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tottahan on, että tämä Ledgerin kuolema lisäsi pientä myyttisyyttä tuon hahmon ympärille, ja aiheutti myöskin pikkuisen kohun. Sitä ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö tuo rooli olisi helvetin hyvin näytelty! Onko se sitten Oscarin arvoinen, no, sitä minä en päätä.

Olisikohan se ensimmäinen kerta, kun näyttelijä voittaisi Oscarin supersankari-/superroistoroolistaan? Mieleeni ei tule yhtään näyttelijää, joka olisi voittanut Oscarin tuollaisesta roolista. Kuitenkin noissa supersankarielokuvissa on ollut maineikasta näyttelijöitä, kuten Hackman, Pfeiffer, Basinger, Keaton, DeVito, Arska jne.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ryyppäis?

Vituttaa tämän hetkinen sää. Sitä jo tottui siihen mukavaan lämpöön, ja nyt sitten taivas harmaana.

Mä voisin vaihtaa näitä säätiloja sun kanssas, jos se olisi mahdollista. Täällä Varsinais-Suomessa on edelleen tuskastuttavan kuuma ja taivas pilvetön. Ei kiva. Onneksi hieman sentään tuulee tänään, mutta silti on hiki otsalla pienestäkin ponnistelusta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuskastuttavan kuuma
Niinpä. Seksihalutkin menee aina helteellä. Ei ole tullut dippailtua viikkokausiin ton helteen takia. Eikä se varmaan muutenkaan ole kivaa nihkeenä hinkata samalla kun nenästä valuu hikipisaroita toisen perseelle. Kyllä jänistyyli on paras tyyli. Mutta siis tosta helteestä. Mulla on silmätkin tulehtuneet ton auringon takia. Tai mistä mä tiedän onko noi tulehtuneet kun ikinä ei mulle ole vielä selvinnyt mistä ne tulehdukset erottaa. Punaisena ja arkana on kuitenkin noi silmät.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Voisit joskus kysyä, että mahtaako naapurin sahasta olla häiriönpoistokondensaattori rikki. Pieni palikka, eikä maksa montaakaan euroa, mutta vaikuttaa aika paljon asiaan. Tosin polttomoottorisahassa sellaista ei taida olla, mutta jos kyseessä olisikin sähkökäyttöinen ketjusaha.

Kyllä se polttomoottorisaha on, tai sitten ukko itse pitää helvetinmoista meteliä.
Formulat saa sentään katsoa rauhassa kun ukko on uskovainen, rakastaa ja pelkää jumalaansa sunnuntaisin..
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä. Seksihalutkin menee aina helteellä. Ei ole tullut dippailtua viikkokausiin ton helteen takia. Eikä se varmaan muutenkaan ole kivaa nihkeenä hinkata samalla kun nenästä valuu hikipisaroita toisen perseelle.

Nyt pitääkin dippailla porealtaassa! Lämpö vain sopivan viileälle ja menoksi! Köyhät voivat sitten tehdä lisääntymisharjoittelunsa suihkussa.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kansanedustajien palkat nousevat jälleen. Pistää vähän vituttamaan, eikö ne jo sen päälle 6000€/kk tienaa? Kansanedustajien palkkoihin, kotimaan matkoihin ja kulukorvauksiin viiden prosentin lisäys. Kulut 21,7 miljoonaa euroa. Tuosta vajaasta 22miljoonasta olisi puolet voinut laittaa johonkin järkevempäänkin asiaan, palkkaisivat vaikka poliiseja lisää taikka antaisivat rahat terveydenhuoltoon tai vaikkapa pienten kylien vpk:lle.
 
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Ei saunaa tänään

Kiitoksia vaan sille naapurille, joka saunoi ennen minua taloyhtiömme saunassa ja joka ei viitsinyt lukea saunalistaa ja huomata, ettei suinkaan ollut illan viimeinen saunoja. Oli sitten jättänyt saunan avaimen pukukoppiin lukkojen taakse. Tuo tehtävä kuuluu siis illan viimeiselle saunojalle. Pikku vitutus, mutta kuitenkin. No, ehdinpä ainakin katsoa Columbon alusta saakka.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Voi perse!

Tänään piti ottaa oikein kunnolla. Tätä iltaa on odoteltu jo useampi viikko ja tarkoitus oli saada kamina sillä tavalla mustaksi että tuntuu. Vaan kaveripa joutui vastoin omaa tahtoaan perumaan illanvieton ihan viime hetkillä, häntä vituttaa yhtä paljon kuin minua.

Tässä istun ja odottelen saunan lämpiämistä yksikseni. Perkele.

Ehkä huomenna sitten.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voi perse!

Tänään piti ottaa oikein kunnolla. Tätä iltaa on odoteltu jo useampi viikko ja tarkoitus oli saada kamina sillä tavalla mustaksi että tuntuu. Vaan kaveripa joutui vastoin omaa tahtoaan perumaan illanvieton ihan viime hetkillä, häntä vituttaa yhtä paljon kuin minua.

Tässä istun ja odottelen saunan lämpiämistä yksikseni. Perkele.

Ehkä huomenna sitten.

Tervetuloa KKK-ketjuun! Palstaveljeä ei jätetä!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vituttaa taas kerran nämä Karjalalippisten kokoontumisajot täällä meilläpäin. Juu, hienoa on ja kansainvälistä ynnä noin kahdeksan miljardia euroa tulee taas talousalueelle rallituristien mukana. Vituttaa silti ettei kaupungilla voi asioida koko viikonloppuna, kävelykatu muuttuu maailman pisimmäksi kusiränniksi sun muut aiheeseen liittyvät.

Menkää Tampereelle, siellä olette paljon enemmän kotonanne.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
.Tiedättekö miltä vittu tuntuu menettää tyttöystävä ja paras kaveri samalla iskulla? Saatana!

Tiedetään. Enpä osaa muuta neuvoa antaa kuin, älä ole niinkuin mä. Itse en osannut antaa periksi, ja edelleen monen eroamisen jälkeen ollaan yhdessä. Molemmat on satuttanut paljon toisiaan, mutta silti annetaan anteeksi. Tai ainakin yritetään. Välillä tuntuu hullulta edes pitää koko hommaa pystyssä, mutta näin se vaan menee.

Eniten mua satutti nimenomaan se, kun näin että EX pitää hauskaa jossain bileissä muiden kanssa. En pystynyt käsittelemään sitä mitenkään normaalisti.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tiedättekö miltä vittu tuntuu menettää tyttöystävä ja paras kaveri samalla iskulla? Saatana!

En tiedä samalla kertaa menettämisestä, mutta kummatkin on menetetty täälläkin päin. En osaa muuta sanoa, kuin meidän Manun sanoin "Kyllä se siitä" ja huiskaista isoa kämmentä huolettomasti.

Pari päivää huilia, ja läheisten tukea. Sitten se ajatusmaailma pikkuhiljaa taas selkenee, ja ehkä sitä vielä sittenkin ois mahdollisuus? Jos ei, niin kauniita ja luotettavia naisia on Turku pullollaan.

Edit: No ethän sä profiilisi mukaan asukaan Turussa, mutta eiköhän Tampereeltakin niitä naikkosia löydy, ja huoooomattavasti ulospäinsuuntautuneempia ja avoimempia kuin jotku Turun nirppanokat, eikö?
 
Viimeksi muokattu:

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Tiedetään. Enpä osaa muuta neuvoa antaa kuin, älä ole niinkuin mä. Itse en osannut antaa periksi, ja edelleen monen eroamisen jälkeen ollaan yhdessä. Molemmat on satuttanut paljon toisiaan, mutta silti annetaan anteeksi. Tai ainakin yritetään. Välillä tuntuu hullulta edes pitää koko hommaa pystyssä, mutta näin se vaan menee.

Eniten mua satutti nimenomaan se, kun näin että EX pitää hauskaa jossain bileissä muiden kanssa. En pystynyt käsittelemään sitä mitenkään normaalisti.

Pakko kompata kaveria.. Itselläkin viim. vakituisesta suhteesta jo 1v ja vaikka sen jlk. ei olla yhteyksiä pidetty niin aina se nousee mieleen.. Mutta eikun uutta hakuun ja silleen.. Toi on vielä vattumoista että samoissa piireissä pyörii niin että muttakuin kestämistä ja uutta matoa koukkuun, vaikka se pahaa tekis..
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Saku11. Paskaahan toi on, mutta sä turrut vielä. Kännissä tuntuu asiat vielä pahemmalta, mutta kun tosta heräät ja selviät niin oot saanut tohon ikävään asiaan enemmän etäisyyttä eikä tuleva kaipauskaan tunnu enää niin pahalta, kun olet tuolla aallonpohjassa käväissyt. Jatkossa sun varmaan kannattaa mennä pitämään hauskaa jonnekin muualle ja olla mies ja jättää känniset puhelutkin kokonaan tekemättä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hissi paskana ensi viikkoon asti, digiboxi 100 % paskaksi, uuden haku Helsingistä ja kaikki systeemit uusiksi, nettiyhteys vuorokauden jumissa, kaikki nettiyhteyden asetukset ym. härvelit piti uusia, lämmintä vettä ei tule hanasta...

Paljon saa yksi isku aikaan. Kerrostalossa. Kaupungissa.

Vittu.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Porin kaupunki

Kaiken maailman jazzeja ja rmj:tä hyysätään ja tehdään mitättömiä kukka-asetelmia, mutta yhtä päivystävää pieneläinlääkäriä ei saada aikaiseksi. Paneliasta, Eurajoelta ja Raumalta löytyy, mutta Porista ei muuta kuin puhelinvastaaja.

Sama homma tulvien kanssa. Kaikki oli ennalta tiedossa ja joka vuosi on viemäriverkosto mennyt tukkoon ja vedotaan muka ennenen näkemättömään sademäärään.

Vittu koira kuoli Paneliassa ja vedet on aina kellarissa.. On tää paska kaupunki ja oikeesti!!!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaiken maailman jazzeja ja rmj:tä hyysätään ja tehdään mitättömiä kukka-asetelmia, mutta yhtä päivystävää pieneläinlääkäriä ei saada aikaiseksi. Paneliasta, Eurajoelta ja Raumalta löytyy, mutta Porista ei muuta kuin puhelinvastaaja.

Sama homma tulvien kanssa. Kaikki oli ennalta tiedossa ja joka vuosi on viemäriverkosto mennyt tukkoon ja vedotaan muka ennenen näkemättömään sademäärään.

Vittu koira kuoli Paneliassa ja vedet on aina kellarissa.. On tää paska kaupunki ja oikeesti!!!

Pahoittelut koiran kuoleman takia, eläinlääkäripäivystys on suuri ongelma. Itsellä kotona pari hevosta, koira ja kissa. Emme ole itse joutuneet koskaan vielä sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi tarvittu eläinlääkäriä päivystyksenä, mutta olemme kuulleet tapauksista.

Tulva ongelmasta on suunnitelma olemassa, kunhan rahoitus tulisi politiikoilta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tiedättekö miltä vittu tuntuu menettää tyttöystävä ja paras kaveri samalla iskulla? Saatana!

Tiedän kyllä. Tosin kyseessä oli poikaystävä ja naispuolinen paras kaveri, ei yksi ja sama ihminen. Samaan aikaan kuitenkin. Jos yhtään lohduttaa, niin kolmen vuoden kuluttua asia oli menettänyt merkityksensä ja nyt - seitsemän vuotta myöhemmin - asun yhdessä sellaisen miehen kanssa, jonka rinnalle se eksä ei ollut mitään.
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Voi vittu täällä Hlinnan keskustassa on menossa jotkut perkeleen Capoeira-tanssit ja tuo helvetin rumpu on soinut nyt n.3 tuntia samalla biitillä. Ikkunatkin pistin jo kiinni ettei tuo rätinä kuuluisi mutta eipä auta. Menen kohta viiltämään nuo rumpukalvot silpuksi, tanssikaa siinä sitten saatana. Tulisi jo talvi ja nuo toritapahtumat loppuisi.

LOPETTAKAA NYT JO PERKELE!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös