Voi elämän kevät, nyt se vasta myrkyn lykkäs. Tänä aamuna en päässyt sovittuun aikaan sinne työhaastatteluun, mutta menin sinne sitten kuitenkin iltapäivällä. Päätä en kyllä löisi pantiksi olisinko silloinkaan nollat puhaltanut, vaikkakin todennäköisin syin näin epäilisin pitkien kaljat per tunnit laskelmien jälkeen. Noh, se kyseinen henkilö ei ollut kuitenkaan siellä paikalla siihen aikaan, mutta onneksi sain sovittua uuden ajan huomiseksi aamuksi kello kymmenen. Itse vielä ehdotin noin aikaista aamua saamari sentään, enkä tajunnut pistää yhtään kaljavaraa. Mutta nyt tällä hetkellä ongelmana on taas sama kuin eilenkin, yllättävä känni iski aivan puun takaa. Siis totta puhuen aivan uskomatonta. Tai no ymmärtäähän sen, kun tottakai sitä ihminen haluaa stressauksen jälkeen hieman jäähdytellä itseään kylmällä oluella. Ja siitähän se sitten lähti. Aivan hetkessä olinkin tilanteessa, jolloin edessäni möllötti neljäs tuopillinen olutta ja itse olin aivan monttu auki mitä hittoa on tapahtunut. Jotenkin jos sitä on jännittänyt esimerkiksi jotain tärkeää tapaamista, niin yllättävänkin nopealla temmolla sitä tulee ensimmäiset kaljat nakattua naamaan. Ja varsinkin jos juo nopeasti, niin sitä ei jotenkin ehdi tajuamaan kuinka kännissä oikeasti onkaan. Ja kapakkatunnelmaankin jää usein jotenkin ihmeellisesti koukkuun ja ne tuopit alkaa vetämään puoleensa kuin jotkut magneetit. Nytkin piti monta kertaa hakea lisää, ja monenkin yksilön kohdalla mietin ettei se paljoa känniä lisää jos sen juo nopeasti, tai jotain muuta vastaavaa hölmöä. Ja kapakassahan sitä muutenkin tuntee olonsa paljon kotoisemmaksi kuin himassa, on se kumma juttu. Tätä menoa vois melkeinpä osoitteenmuutostakin harkita. Noh, nyt vedän sitten pari litraa vettä ja aamulla pesen jäljellä olevat hampaat ja käyn ostaa sisuja. Jos on paha tilanne niin aurinkolasit vaan pokkana päähän vaikka olis kuinka pilvistä. Tai no en kehtaa. Vituttaa. Seitsemän ja puoli tuntia aikaa selvitä. Ei tästä tuu mitään.