Vitutusketju

  • 10 550 115
  • 56 138

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Viime kesänä kirjoittelin, että naapurin 18-vuotias poika menehtyi auto-onnettomuudessa. Tänä päivänä hänen isänsä on kuollut ajettuaan moottoripyörällä onnettomuuden. Mies kuoli ilmeisesti heti ja hänen vaimonsa on hoidossa jossain päin Oulun lääniä.

Ei jotenkin jaksa uskoa enää edes todeksi. Tässä välissä vielä, noin kuukausi tai kaksi sitten, toisen naapurin 18-vuotias poika menehtyi auto-onnettomuudessa. Ei vain jaksa uskoa... Kolme niinkin läheistä ihmistä eri onnettomuuksissa vajaan vuoden aikana...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tähän mennessä kolme neljästä työni ohjaajasta on kehunut työtäni lähestulkoon maasta taivaaseen.Nyt sitten kun työn lopullinen palautuspäivä olisi tänään niin se neljäs ohjaaja laittaa hieman heikompaa arvostelua ja ajatuksia miten työtä pitäisi vielä kehittää.Ei yhtään aiemmin sitten kukaan viitsinyt mitään mainita siitä että työtä pitäisi vielä näinkin paljon kehittää.Tee nyt sitten yhdessä illassa tarvittavat toimenpiteet ja illalla tulee vielä Suomen pelikin...
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Väsyttää niin helvetisti. Katsoin Dallasin ja SJ:n välisen pelin 3. jatkoerän loppuun asti ja sitten oli pakko mennä nukkuun, että siltä osin ihan omaa syytä. Olisin kuitenkin voinut ehkä haluta nukkua vähän pitempään, mutta kivasti testasivat ilmahälytyssireenejä, joten kokeile siinä sitten nukkua... No, joudun joka tapauksessa kohta lähtemään töihin.
 
Vittu. Epätietoisuus vituttaa ehkä eniten. Kokoajan päällä lievä sellanen. Vaikka en tiedä olisiko edes aihetta vitutukseen, niin tämäkin nostaa vielä entisestään vitutusta.
Juuri näin. Vituttaa, kun on käpy jäässä ja olen orava. Vituttaa olla niin skeptinen ja varmaan joku vitun luulotautikin on; periaatteessa vois ajatella, että kaikki on hyvin ja mallillaan, mutta sitten on pakko analysoida joka vitun asiaa ja löytää jotain lisäajateltavaa. Anaalisoin itteni uneen, saatana. Mut siitäkin pääsis eroon, jos vaan vittu vois olla ees vähänkin selkeempi tilanne! Prskele!

Ja vituttaa apinat, jotka ei osaa käyttää sähköpostia. Siinä on se vitun vastaamisnappi sitä varten, että niihin vitun posteihin voi vastata. Vitun tyhmät apinat!
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaarilla syöpä, multahan on vasta kuollut pikkuserkku, isoäiti ja koira syöpään. Ei vittu. Tilanne jo 0-4 ja ollaan vasta mun elämän ekassa erässä. Nyt niitä parannuskeinoja etsimään, ettei tuu tilanteet pahemmaksi perkele.
 
Kevät on ihanaa aikaa, ihmisillä alkaa lomat koulusta ja töistä, terassit aukeaa, no lätkän mm-kisat, huhhei kun on kivaa. Yläkerrassa pauhaa teinipissispariskunnan basso, alakerran naapurilla huutaa koira ikäväänsä, ilmeisesti isäntä hävinnyt terassille, sienänaapurilla on kisakatsomo ja helvetinmoinen huuto joka pienessä taklauksessa, kähäkässä ja maalissa.

Vittu turpa kiinni kaikki perkele mulla on alkaa huomenna kuudelta työt. Kai se on sitten pakko katsoa lätkämatsi suorana.
 

J.Petke

Jäsen
Voi vittu tolla Tammisella on aina ratkaisu jokaiseen ongelmaan.

"Silloin kun mä valmensin Ranskaa ja Sveitsiä"

"Silloin kun mä nostin xy:n pelaavaan kokoonpanoon"
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voi vittu tolla Tammisella on aina ratkaisu jokaiseen ongelmaan.

Totta. Hieman ajoittain hiipii mieleen kysymys miksei Tamminen valmenna jotain oikeaa joukkuetta Sportin sijasta? Luulisi olevan haluttua tavaraa liigassa tai ulkomaiden kaukaloissa, joissa oletettavasti rahaa liikkuu vielä pari euroa enemmän. Noh, haisteleehan se Mike "Mad-Mike" Milburykin nykyisin kiltisti hikeä vaihtoaitioiden välissä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämän kevät, nyt se vasta myrkyn lykkäs. Tänä aamuna en päässyt sovittuun aikaan sinne työhaastatteluun, mutta menin sinne sitten kuitenkin iltapäivällä. Päätä en kyllä löisi pantiksi olisinko silloinkaan nollat puhaltanut, vaikkakin todennäköisin syin näin epäilisin pitkien kaljat per tunnit laskelmien jälkeen. Noh, se kyseinen henkilö ei ollut kuitenkaan siellä paikalla siihen aikaan, mutta onneksi sain sovittua uuden ajan huomiseksi aamuksi kello kymmenen. Itse vielä ehdotin noin aikaista aamua saamari sentään, enkä tajunnut pistää yhtään kaljavaraa. Mutta nyt tällä hetkellä ongelmana on taas sama kuin eilenkin, yllättävä känni iski aivan puun takaa. Siis totta puhuen aivan uskomatonta. Tai no ymmärtäähän sen, kun tottakai sitä ihminen haluaa stressauksen jälkeen hieman jäähdytellä itseään kylmällä oluella. Ja siitähän se sitten lähti. Aivan hetkessä olinkin tilanteessa, jolloin edessäni möllötti neljäs tuopillinen olutta ja itse olin aivan monttu auki mitä hittoa on tapahtunut. Jotenkin jos sitä on jännittänyt esimerkiksi jotain tärkeää tapaamista, niin yllättävänkin nopealla temmolla sitä tulee ensimmäiset kaljat nakattua naamaan. Ja varsinkin jos juo nopeasti, niin sitä ei jotenkin ehdi tajuamaan kuinka kännissä oikeasti onkaan. Ja kapakkatunnelmaankin jää usein jotenkin ihmeellisesti koukkuun ja ne tuopit alkaa vetämään puoleensa kuin jotkut magneetit. Nytkin piti monta kertaa hakea lisää, ja monenkin yksilön kohdalla mietin ettei se paljoa känniä lisää jos sen juo nopeasti, tai jotain muuta vastaavaa hölmöä. Ja kapakassahan sitä muutenkin tuntee olonsa paljon kotoisemmaksi kuin himassa, on se kumma juttu. Tätä menoa vois melkeinpä osoitteenmuutostakin harkita. Noh, nyt vedän sitten pari litraa vettä ja aamulla pesen jäljellä olevat hampaat ja käyn ostaa sisuja. Jos on paha tilanne niin aurinkolasit vaan pokkana päähän vaikka olis kuinka pilvistä. Tai no en kehtaa. Vituttaa. Seitsemän ja puoli tuntia aikaa selvitä. Ei tästä tuu mitään.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kevät on ihanaa aikaa, ihmisillä alkaa lomat koulusta ja töistä, terassit aukeaa, no lätkän mm-kisat, huhhei kun on kivaa. Yläkerrassa pauhaa teinipissispariskunnan basso, alakerran naapurilla huutaa koira ikäväänsä, ilmeisesti isäntä hävinnyt terassille, sienänaapurilla on kisakatsomo ja helvetinmoinen huuto joka pienessä taklauksessa, kähäkässä ja maalissa.

Ja nyt ne nussii tos mun telkkarin snookerpöydällä. Vittu menisivät kotiinsa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle avautui juuri maaseudun talouden ikiliikkuja. Rikkaat maalaiset maksavat näitä tukia (siis veroja), kun köyhät kaupunkilaiset eivät tietenkään näitä maksa. Köyhät kaupunkilaiset valittavat siis aivan turhaan maaseudun tukiaisista, maalaisethan ne itse maksavat. Ainoa, mitä en ymmärtänyt oli se, miksi tällaista rahankierrätystä ylipäätään tarvitaan? Olisiko syynä se, että rikkaat maalaiset hyvää hyvyyttään haluavat byrokratialla työllistää muutaman köyhemmän kaupunkilaisserkkunsa.

En tietenkään tarkoittanut teitä kaikkein perseaukisimpia kaupunkilaisia, mutta voit itse miettiä että jos 70 prossaa suomalaisista asuu kaupungissa - ja vaikka osa maksaisikin vaan 12% veroja palkastaan ja alvit yms - niin kukahan sen muutaman kymmenen tuhannen maanviljelijän kartanoelämisen maksaa. Tällähän on myös inflaatiota jarruttava vaikutus kun verovarat suunnataan pienelle kansanosalle, joka pystyy hillitsemään hintojen nousua, sen sijaan että rahat annettaisiin köyhille jotka vaan sössisivät kaiken.

Maataloustuloratkaisua
ei kukaan voi vastustaa
Maataloustuloratkaisu
jyrää omalla painollaan
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jälleen kerran on vitutuksen aiheena tämä helvetin ms-tauti. Tai siis ei mulla sitä edelleenkään ole virallisesti todettu, ensi viikolla toiset aivokuvat ja muuta paskaa. Vittu että ottaa pannuun tämä odottaminen ja epätietoisuus. Epätietoisuus siis lähinnä siitä, että miten sitten jatketaan kun tauti on virallisesti diagnosoitu. Koska ihan päivän selvää on, että kyseinen tauti on minuun iskeytynyt. Ymmärrän kyllä, että jonot ne on sairaalassakin, mutta vituttaa silti. Koko tämän vuoden olen kärsinyt jostain oireesta. Jalkojen puutuminen ja rankempi uupumus kun hävisi, niin tilalle tuli kahtena näkeminen joka ilmeisesti johtuu näköhermon lähellä olevasta sidekudosmuutoksesta.

Joka tapauksessa, saatana että syö miestä kun oikealle katsoessa kaikki näkyy kahtena ja silmät menevät kieroon, kun oikea silmä ei vaan suostu kääntymään mukana. Vittu. Niin ja nyt on oikea puoli kielestä "kuollut", ei siis makuaistia sillä puolen suuta. Viimeksi oli vasemmalla puolella sama, mutta tämä ei ole ihan niin paha kuin silloin.

Kai se tästä, kun diagnoosi joskus tulee ja voidaan alkaa etsimään oikeaa lääkehoitoa oireiden lievittämiseen. Ja tiedän kyllä, että maailmassa on ihmisillä suurempiakin murheita ja elämä jatkuu vaikka sitten vähän vajaavaisenakin, mutta silti, VITTU ETTÄ KIRISTÄÄ!
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Edellisen viestin jälkeen tuntuu häpeälliseltä itse postata tähän ketjuun, koska eivät asiat nyt niin huonolla tolalla itselläni ole.

Noh, mainitaan nyt kuitenkin. Oikeastaan minua kyrpii tämä ainainen kevätstressi, kun kaikki tärkeät ja vähemmän tärkeät asiat pukkaa samaan aikaan päälle. Huomenna pitäisi käydä pääsykokeissa ja pari muuta tärkeää juttua hoitaa, sen lisäksi koulukiireitä on nykyisessä koulussakin jokaiselle viikonpäivälle ihan riittämiin. Vielä pari-kolme viikkoa pitäisi jaksaa puristaa, niin sitten helpottaa ainakin tällä saralla.

Näiden lisäksi tietysti kyrpii epätietoisuus siitä, saanko kesätöitä vai en. Moneen paikkaan olen nyt hakenut, mutta kuulemma suurimpaan osaan on ollut paljon hakijoita, joten mikään kovin varma olo tässä ei ole. Näiden asioiden lisäksi kyrsii se, että mieliala vaihtelee jotenkin todella paljon vähän väliä eikä kunnollista tasapainoa elämässä ole. On se elämä rankkaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edellisen viestin jälkeen tuntuu häpeälliseltä itse postata tähän ketjuun
Niin no, tarkoitukseni ei ollut pelata mitään "kenellä kovin vitutus"- peliä, joten hyvä että annoit palaa vaan. Sinunkin vitutuksesi on ihan aiheellista, kaikilla meillä kun on omat syymme. Meikäläisen vitutus on tuon asian tiimoilta niin jokapäiväistä, että siihen alkaa jo tottua. 9 millimetrin lyijyburana ohimon kautta nautittuna parantaa kaikki vaivat, mutta ehkä sen aika ei ole ihan vielä. (huom, läppää, ei tarvitse kenenkään avautua.)

Nyt vituttaa se, että vedin päiväunet pitkän kaavan mukaan. Huomenna, tai siis tänään, aamuvuoro eikä väsytä vähääkään. Saatana.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vituttaa urheilukanava, minkä vitun takia pitää näyttää taas uusintana Suomi-Norja peliä? Ainakin siis 2. kerta kyseessä, eilen tuli sama peli samaan aikaan. Ei hyvää päivää!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa urheilukanava, minkä vitun takia pitää näyttää taas uusintana Suomi-Norja peliä? Ainakin siis 2. kerta kyseessä, eilen tuli sama peli samaan aikaan. Ei hyvää päivää!

Ehkä tuo johtuu siitä, että Suomi-Slovakia -peliä ei ole vielä pelattu.

Meikäläistä vituttaa tuollainen kasvi, kuin koivu. Tai oikeastaan sen kukkiminen. Onneksi siitepölylääkitykseni on kuosissa, mutta ei sekään silti ihan sataprosenttista oloa saa aikaan. Noh, onneksi tähän on jo tottunut ja lääkkeetkään eivät enää saa aikaan mitään rajumpia sivuvaikutuksia.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Vituttaa aivan suunnattomasti...23.4. Ostin huuto.netistä kaksi lippua Jokerit-Pittsburgh peliin, maksoin liput myyjän tilille suraavana päivänä. 30.4. kaveri ilmoittaa, että hänellä ei olekkaan lippuja, joten joutuu perumaan kaupat ja pyytää tilinumeron, että saa palautettua rahat. Eipä ole rahoja vielä tänä päivänäkään näkynyt ja herrasta ei kuulu mitään vaikka yrittää ottaa yhteyttä...SAATANA!!!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keittiön lavuaarin alla oleva putki hajosi TAAS ja soitettuani huoltoyhtiöön, ilmoitettiin ystävällisesti että huoltomiesten työaika loppuu klo 15 ja enää ei saa huoltomiestä paikalle. Huomenaamulla sitten klo 7.30. Tilanne nyt sinällään ei ole akuutti, koska putkesta ei valu vettä mutta vituttaahan tää nyt silti kun ei pysty sitä käyttämään. Piti kokatakin tänään. Vittu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vituttaa tienata liian vähän. Pankista ei saa lainaa ilman takaajia ja omat vanhempani nyt eivät lainaa tule koskaa takaamaan koska eivät siihen pysty. Vetti!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
No eihän se nyt ihan noinkaan ole, ainakaan jos asuntolainasta puhutaan. Ilman alkupääomaakin pääsee nykyään asuntovelallisten iloiseen joukkoon...
Jos tienaa liian vähän kuukaudessa, niin ei pääse. Minullakin se jää noin 200 eurosta per kuukausi kiinni ettei saa edes perus käyttöluottoa. Uuteen asuntoon muutettiin ja tänne pitäisi saada huonekaluja ostettua. Ilman lainaa siihen kestää todella pitkään eikä näitä pahvilaatikkoja jaksaisi kovinkaan kauan nurkissa katsella. Lainalla sen saisi nopeasti kuntoon ja sitten maksaa sen noin 150€ kuukaudessa lainaa pois. Asia tökkäsi siihen että tienaan liian vähän kuussa vaikka onkin vakituinen työ.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös