Vittu. Epätietoisuus vituttaa ehkä eniten. Kokoajan päällä lievä sellanen. Vaikka en tiedä olisiko edes aihetta vitutukseen, niin tämäkin nostaa vielä entisestään vitutusta. Toinen on nuo MM-kisalähetykset. Kaameeta suttua välistä tuo kuva!
Juuri näin. Vituttaa, kun on käpy jäässä ja olen orava. Vituttaa olla niin skeptinen ja varmaan joku vitun luulotautikin on; periaatteessa vois ajatella, että kaikki on hyvin ja mallillaan, mutta sitten on pakko analysoida joka vitun asiaa ja löytää jotain lisäajateltavaa. Anaalisoin itteni uneen, saatana. Mut siitäkin pääsis eroon, jos vaan vittu vois olla ees vähänkin selkeempi tilanne! Prskele!Vittu. Epätietoisuus vituttaa ehkä eniten. Kokoajan päällä lievä sellanen. Vaikka en tiedä olisiko edes aihetta vitutukseen, niin tämäkin nostaa vielä entisestään vitutusta.
Voi vittu tolla Tammisella on aina ratkaisu jokaiseen ongelmaan.
Kevät on ihanaa aikaa, ihmisillä alkaa lomat koulusta ja töistä, terassit aukeaa, no lätkän mm-kisat, huhhei kun on kivaa. Yläkerrassa pauhaa teinipissispariskunnan basso, alakerran naapurilla huutaa koira ikäväänsä, ilmeisesti isäntä hävinnyt terassille, sienänaapurilla on kisakatsomo ja helvetinmoinen huuto joka pienessä taklauksessa, kähäkässä ja maalissa.
Mulle avautui juuri maaseudun talouden ikiliikkuja. Rikkaat maalaiset maksavat näitä tukia (siis veroja), kun köyhät kaupunkilaiset eivät tietenkään näitä maksa. Köyhät kaupunkilaiset valittavat siis aivan turhaan maaseudun tukiaisista, maalaisethan ne itse maksavat. Ainoa, mitä en ymmärtänyt oli se, miksi tällaista rahankierrätystä ylipäätään tarvitaan? Olisiko syynä se, että rikkaat maalaiset hyvää hyvyyttään haluavat byrokratialla työllistää muutaman köyhemmän kaupunkilaisserkkunsa.
Niin no, tarkoitukseni ei ollut pelata mitään "kenellä kovin vitutus"- peliä, joten hyvä että annoit palaa vaan. Sinunkin vitutuksesi on ihan aiheellista, kaikilla meillä kun on omat syymme. Meikäläisen vitutus on tuon asian tiimoilta niin jokapäiväistä, että siihen alkaa jo tottua. 9 millimetrin lyijyburana ohimon kautta nautittuna parantaa kaikki vaivat, mutta ehkä sen aika ei ole ihan vielä. (huom, läppää, ei tarvitse kenenkään avautua.)Edellisen viestin jälkeen tuntuu häpeälliseltä itse postata tähän ketjuun
Vituttaa urheilukanava, minkä vitun takia pitää näyttää taas uusintana Suomi-Norja peliä? Ainakin siis 2. kerta kyseessä, eilen tuli sama peli samaan aikaan. Ei hyvää päivää!
Pankista ei saa lainaa ilman takaajia