Naisasiat? :) Hmm miten tän nyt sanois, saattaa olla että sitä on tässä joutunu kauniimman sukupuolen osalta kusetetuksi... Pitänee selvitellä asioita... On ne kyllä sellasia kieroilijoita välillä että heikompaa hirvittää huh huh! :D Ja jos nyt tosiaan näin on käyny vituttaa vielä enemmän että en ole osannut tätä aavistaa/nähdä kun merkkejä on ollu ilmassa ja aikasemmat kokemukset huomioonottaen jne jne...
Eukko vituttaa, se tietää sen ja tekee sen tahallaan. vittu.
Sama täällä. Saas nähä mitenpäin akka on, kun tulee töistä. Minäpä oon yllättänyt sen iloisesti (korvaus eilisestä mokasta). Oon puunannut kotona kaikki paikat ja pessyt kaikki pyykit. Jos vielä jatkuu sama meno, niin taidan harkita osoitteen vaihtoa.
Sama täällä. Saas nähä mitenpäin akka on, kun tulee töistä. Minäpä oon yllättänyt sen iloisesti (korvaus eilisestä mokasta). Oon puunannut kotona kaikki paikat ja pessyt kaikki pyykit. Jos vielä jatkuu sama meno, niin taidan harkita osoitteen vaihtoa.
Eli akka ei saa olla vittuuntunut, jos sinä sössit? Kummaa puuhaa.
Kyllä tässä on pelissä jotain muuta kuin siivous ja eilinen sössiminen. Perusteellinen siivoaminen on vain kiva ylläri. Pernaveikko osui jonkun verran oikeaan, mutta tarkemmin ottaen tilanne on semmoinen, että vaimo käyttää suutansa vain vittuiluun, ei keskusteluun. Viimeiset puoli vuotta olen ollut pelkkää ilmaa, niin eipä ole paljoa innostanut kotityöt ja kalja on tupannut maistumaan turhankin hyvin. Sitten vielä kun minä valvon työkseni yöt yksistään, niin sitä on itsellä liikaa aikaa pohtia asioita. Jotain tän suuntaista.Jos taas vittuuntumisesi syy on vain yllä mainitun yksinkertainen, eli toinen on vittuuntunut kun sinä sössit, niin turhaan tänne avaudut. Pienet on pojalla murheet.
Kyllä taas osaa vituttaa paikallinen yritysosaaminen, menee vissiin firmoilla liian hyvin kun ei alipalkattu ja ylikoulutettu työvoima kelpaa.
Tämä on taas näitä hetkiä kun miettii, että miksi edes vaivautuu opiskelemaan. Kävisi mielummin raksa- tai sähköpuolen ja menisi semmoisiin hommiin, jossa saisi valita minne menee töihin ja mimmosella palkalla.
Onko mitään suhteita, joiden kautta voisi duunia saada? Ensimmäisen työpaikan hankkiminen on aina vaikeinta. Sen jälkeen alkaa verkostoituminen ja helpommat ajat työnhaussa.
Olet ilmeisesti IT-alalle hakeutumassa. Ikävä kyllä on vaikea erottautua monista hakijoista, ellei ole jotain erikoisosaamista(C-64koodaamista päällään seisoen) tai suhteita. Ja ne pilkut olisi CV:ssä hyvä olla paikallaan.
Myös asennepuoli olisi hyvä olla kunnossa. Jos sinua ei työt kiinnosta, niin kyllähän sen haastattelijat huomaavat.
Valehtelematta n. 30:n paikkaan laittanu hakemuksen murto-osasta on vaivaiduttu vastaamaan.
[PieniOT]Onko jollain muuten kokemusta kuinka paljon tälläsestä rasitusvammasta yleensä tuota saikkua pukkaa?[/PieniOT]
Ja vittuako teit niitä noin paljon? Pelimies olisi tehnyt sellaiset 110-120 päivässä, jos kerran 80 oltaisiin oltu tyytyväisiä. Loput työajasta olisi voinut ottaa rennosti ja saada vielä kehut hyvästä duunista. Vituttaa tollainen toiminta.
Saatana, olet oikeassa. En ajatellut loppuun asti. Tuli toki mieleen, että jos 80 lamppua olisi ollu "helvetin hyvä", niin mun ajatusmallin mukaan sellainen 70 tai muutama päälle olisi ollut sitten ihan "normihyvä".Vituttaa tuollainen toiminta. Sinun olisi pitänyt tehdä 79-83 päivässä. Tuolla tavalla poljet kaikkien palkkoja. Ei mene kauaa kun huomataan, että tämä henkilöstöhän pystyy tekemään 100. Ja sitten se on uusi minimi.
*edit* niin vai oliko tuo 270 siis yhteismäärä mitä niitä tuli tehtyä? Jos, niin sittenhän se on ihan ok. Edellyttäen siis, että loppuviikko on sairaslomaa eikä työhön oteta kiinni.
Mulla oli tuota samaa paskaa kuukausi. Sitten oli pakko lähteä lekuriin kun meinasi taju mennä ja yskiessä lensi verta matolle. Hengittäessäkin tuntui että keuhkot repeää.Päärynä kirjoitti:
Vituttaa suunnattomasti kun on ihan tolkuton yskä ja nuha. Nokka vuotaa koko ajan ja välillä tulee semmosia yskänpuuskia että meinaa keuhkot irrota. Irtois ees lima sieltä kurkusta mutta ei vaan samaa kuivaa yskää jo viikon ajan.