Sillai lyhykäisyydessään juuri nyt vituttaa (ja PALJON) naiset. Ok, kyseistä laatua edustan itsekkin, mutta argh.
Oltiin juhlimassa kaverin synttäreitä isommalla tyttöporukalla ja kaikilla tuntui ihan hauskaa olevan. Kunnes sitten päätimme juhlakalun kanssa poiketa pikaisesti moikkaamaan tuttuja viereiseen baariin,seinän taakse, mutta ilmoitimme myös, että tulevamme ihan piakkoin takaisin. Jee jee. Puolet näistä kavereista oli sillä aikaa päättänyt lähteä nukkumaan, mikä oli ihan ok, koska kyllähän sen ymmärtää jos nukuttaa. Mutta sittenpä pari näistä sankareista, jotka olivat menossa juhlittavan luo yöksi oli päättänyt protestiksi hetkelliselle poistumisellemme lähteä pois baarista ja alkoivat sitten tietysti pommittaa k.o. kaveria,että ala tulla avaamaan ovet jne. Jee jee.
Minä tietysti päätin jäädä vielä juhlimaan, josta sitten itse juhlittava veti herneet nenäänsä. Ajattelin vaan, että kun sopassa on jo puolen valtakunnan lusikat, niin mitäpä minä siinä tilanteessa osaisin auttaa.
Sanomattakin selvää, että ne kaikki mököttävät nyt minulle. Naiset. Argh.
Sori typot. Jatkoajassa ei ole(vielä) alkolukkoa, niin vähän vaikeaa tämä tulkinta.