Vitutusketju

  • 10 535 878
  • 56 130

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Joko nyt osuis vittu oikeaan ketjuun;

Arsenalin viime viikkojen puolustamiselle. Johtoa osataan pitää max 15min. Hyvä että rankkareitakin nykyään vihelletään kotijoukkueille. Varmaan kelattu viimeviikkosta niin paljon että pitää uskaltaa jo viheltää. Vittu Barcelona nyt armoton ryhtiliike saatana!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lucky you. Taidatkin olla ainoa kastissasi. No, poikkeus vahvistaa säännön.

Määkin olen. 16 kk Vistalla, ilman suurempia ongelmia. Kyseessä ei ole mikään esiasennettu kone, vaan OEM-lisenssi ja koneessa tarpeeksi tehoja eikä mitään ihmeellisempiä hässäköitä. Sen kyllä tiedän että esiasennettujen Vistojen kanssa saa tapella oikeasti ihan vitun paljon.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa ihmiset jotka eivät vaan osaa.

nimim. Vista omassa koneessa 5 kk ilman ensimmäistäkään ongelmaa

Tulipa mieleeni, että kaverini Vista sekoitti koneen niin, että XP oli asennettava uudelleen takaisin. Paska mikä paska.

Niinhän se on nykyään lähes kaikessa, että vanhat paskat toimivat puhelimista autoihin pidempään kun nämä uudet ja upeat pelit ja vehkeet. Ihmisten kun oletetaan vaihtavan niitä kuin vaatteita. (Eikä muuten oleteta väärin)

Välillä tekisi mieli kaivaa jostain vanha kunnon 3330 esille, kun nuo kaikenmaailman mp3:lla ja videokameroilla varustetut puhelimet eivät tunnu toimivan yhtä ainoatakaan päivää sammumatta, jumittumatta tai muutenvaan sekoamatta.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Tulipa mieleeni, että kaverini Vista sekoitti koneen niin, että XP oli asennettava uudelleen takaisin. Paska mikä paska.
Varmasti sekoittaakin, jos asennat Vistan vanhaan koneeseen. Läheskään kaikille oheislaitteille kun ei toimivia Vista-ajureita ole. Ihan sama ongelma XP:n kanssa oli silloin kun se oli uusi. Mulla taas kun kone on uusi ja alunperinkin Vista-asennuksella, ei mitään ongelmia ole ollut.
Vanhaan koneeseen ei kannata Vistaa vielä laittaa, ellei ole pakko.

Nykyisin aiheuttaa vitutusta enää se, että kakkoskoneessa joutuu käyttämään XP:tä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juuri nyt vituttaa erittäin paljon tuore tyttöystävä, joka vikisee ja valittaa kaikesta mahdollisesta. Vittu koko ajan pitää varoa sanojaan, kun ei tiedä, minkälaisen reaktion se käynnistää. Ja yksi suhteen pluspuolista piti olla luonteva ja helppo yhdessäolo. Vitut sanon minä.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Juuri nyt vituttaa erittäin paljon tuore tyttöystävä, joka vikisee ja valittaa kaikesta mahdollisesta. Vittu koko ajan pitää varoa sanojaan, kun ei tiedä, minkälaisen reaktion se käynnistää. Ja yksi suhteen pluspuolista piti olla luonteva ja helppo yhdessäolo. Vitut sanon minä.


Kannattaisiko harkita pihalle pistämistä jos heti tuoreeltaan aiheuttaa itkua ja hampaiden kiristystä? Ei sillä että asia vittuakaan mulle kuuluisi, mutta ajattelin vaan kun olit tänne kirjoitellut.

Yleensä on kuitenkin silleen, että niitä "pahoja" puolia emännistä alkaa ilmenemään vasta ns. koejan jälkeen. Sama pätee kyllä myös miehiin. Voisi siis kuvitella, että ei se ainakaan tuosta ajan myötä helpotu..
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kannattaisiko harkita pihalle pistämistä jos heti tuoreeltaan aiheuttaa itkua ja hampaiden kiristystä? Ei sillä että asia vittuakaan mulle kuuluisi, mutta ajattelin vaan kun olit tänne kirjoitellut.

Yleensä on kuitenkin silleen, että niitä "pahoja" puolia emännistä alkaa ilmenemään vasta ns. koejan jälkeen. Sama pätee kyllä myös miehiin. Voisi siis kuvitella, että ei se ainakaan tuosta ajan myötä helpotu..


Jep, tätä juurikin kannattaisi harkita. Ja juuri se mua kummastuttaakin, kun yleensä nää tulee eteen vasta sitten, kun ollaan vähän pidempään oltu. Joo, puhuttiin tossa taannoin kuukauden tapailun jälkeen, että jos vaikka sit nyt seurusteltais, mutta kovin pitkää suhdetta tämä ei ennustele.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep, tätä juurikin kannattaisi harkita. Ja juuri se mua kummastuttaakin, kun yleensä nää tulee eteen vasta sitten, kun ollaan vähän pidempään oltu. Joo, puhuttiin tossa taannoin kuukauden tapailun jälkeen, että jos vaikka sit nyt seurusteltais, mutta kovin pitkää suhdetta tämä ei ennustele.

No, riippuu ihmisestä. Yleensä tosiaan uuden henkilön seurassa antaa helposti hieman täydellisemmän kuvan, kuin mitä todellisuudessa onkaan. Joillekin paluu normaaliin tapahtuu aiemmin, jotkut teeskentelevät koko suhteen ajan. Jotkut kutsuu tätä sopeutumiseksi... ;)

Vastarakastuneena sitä jaksaa kummasti leijailla parempana ihmisenä pidempään. Josko tämä ikävä puoli naisestasi viittaakin siihen, että leidillä on jo tässä vaiheessa katumus päällä suhteen aloittamisen suhteen. Siinä sitten yritetään korjailla sitä viallista paria. Jostain epävarmuudesta se saattaa ainakin kertoa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Juuri nyt vituttaa erittäin paljon tuore tyttöystävä, joka vikisee ja valittaa kaikesta mahdollisesta. Vittu koko ajan pitää varoa sanojaan, kun ei tiedä, minkälaisen reaktion se käynnistää. Ja yksi suhteen pluspuolista piti olla luonteva ja helppo yhdessäolo. Vitut sanon minä.

Jos jatkuvaan rutinaan ja nillittämiseen alistuu joutuu siihen alistumaan jatkossakin ja silloin asian selvittäminen on huomattavasti hankalampaa. Tuntuu, että osa naisista hakee asemia suhteeseen juuri tuon ainaisen marinan avulla, pyrkivät saamaan jonkinlaisen "johtajan" aseman suhteessa.

Itse samoissa vesissä joskus uineena sanoisin, että älä varo sanojasi tai tekojasi. Suhteessa pitäisi olla tasapuolisessa asemassa eikä niin, että sinun pitäisi olla sellainen kun hän haluaa. Juo kaljaa, piereskele tai mitä nyt haluatkaan tehdä, jos ei kelpaa neidille niin "ei oo just nyt käyttöä"-fraasi peliin ja uutta matoa koukkuun.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa muuten sikana, kun joudun esimiehenä käsittelemään kaveria, jolla on pahoja ongelmia ahdistuksensa, mielenterveytensä ja itsetuntonsa kanssa. On niin jumalattoman herkkä räjähtämään, että kaikki osastolla kiertää mielummin jannun kaukaa. Siihen touhuun on lähtenyt jo osa ylemmistäkin toimihenkilöistä. Yritä siinä nyt sitten pitää rotia ja kunnon ote kaikista, kun yhden luistellessa esim. työajoistaan käy vaikutusvaltaisempi pomoni hyssyttelemässä että antaa sen nyt olla ja tehköön nyt näin. Ja samalla tämä pamppu olettaa, että porukka pysyy aisoissa ja kaikki noudattaa yhteisiä sääntöjä.

Perkele. Eihän tätä yleensä tosissaan ota, mutta välillä vituttaa.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Vituttaa vaan. Siihen liittyy ihmisiä ja asioita, sekä ihmisten ja asioiden olemattomuutta ja puuttumista. Liityn siihen minä itsekin.

Lisäksi vituttaa sekin, että ei nukuta taas vaihteeksi kovin normaalisti.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juo kaljaa, piereskele tai mitä nyt haluatkaan tehdä, jos ei kelpaa neidille niin "ei oo just nyt käyttöä"-fraasi peliin ja uutta matoa koukkuun.

No ehkä vähän ääreistetty esimerkki, eikö? Jonkin verran pitää kompromissejakin tehdä, esimerkkinä juurikin esim. viinan ja vaikka sen piereskelynkin suhteen. Ei tarkoita sitä, että kaikki pahat tavat lopetetaan, mutta jos meinaa uuden tyttöystävänkin pysyvän itselleen miellyttävänä, niin on parempi tietyissä asioissa joustaa. Eikä ottaa asennetta tyyliin "Vittu muija raivoo että ryyppäsin viikonlopun kaverin luona ilmoittamatta itsestäni mitään. Haistakoon pitkän paskan, jatkossa ryyppään viikon."

Jos taas puoliskon tavaksi tulee natista joka asiasta, eikä se tilanne huomauttamatta parane, niin mitä aiemmin sellaisesta eroon pääsee, sitä helpompi molemmille. Itse saa panna uutta matoa johonkin ja eukko saa taistella issueidensa kanssa yksikseen.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
No ehkä vähän ääreistetty esimerkki, eikö?

Kyllä hyvinkin ääreistetty esimerkki.

Tietysti parisuhteessa molemmat tulevat vastaan ja esimerkiksi piereskelystä voi pidättäytyä vaimokkeen sukulaisten ollessa kylässä. Pointtini oli nimenomaan se, että vaikka suhde olisi tuore niin "vieraskoreus" pitäisi heittää mahdollisimman pian sivuun, muuten siitä tulee kierre ja jonain kauniina päivänä saatanallinen räjähdys, josta seuraa vain vihaa ja katkeruutta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa isäukon Kärpillä egoilu. Menee ilo katsoa hyvää tasaista finaalisarjaa, kun toinen vieressä kohottaa egoaan ylistämällä toista tiimiä.

Kommentit tyyliin "Kärpät tekee kohta maalin" saavat vitutuksen ja hilpeyden tunnetta ilmaan, kun samaan aikaan Blues pyöritti Kärppien päädyssä peliä. Itse kun en kumpaakaan joukkuetta suuremmin fanita, niin sitä vaan haluaisi nauttia tuosta pelisarjasta kuitenkin, mutta mahdotonta se on kun viereisessä nojatuolissa istuu HC-Kärppäfani. Uskomatonta puusilmäisyyttä muutenkin. Ihan kuin Kärpät olisi ainoa joukkue joka sm-liigassa osaa pelata tuota peliä.

Ja tämän purkauksen tarkoitus ei ole vittuilla kenellekkään tämän palstan Kärppien fanille. Tympii vaan tuo isäukon puusilmäisyys ja hc-fanittaminen. Ei tässä muuta, kiitos ja anteeksi.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mihin jäi se eilinen taistelu? Voi vittu sanon minä. Tulee ihan mieleen Jokerit-sarja, jossa ajauduttiin 3-1-tilanteeseen hävityn paremman pelin jälkeen.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
VOI VITUN VITTU!!!!

Kävi pikku kämmi.

Tarkoituksena oli muokata ulkoisen kovalevyn osiokokoja. Ohjelma lähti suorittamaan osiointia. Aika arvio oli kuitenkin 3 tuntia. Aattelin että pitää mennä nukkumaan ennen sitä joten siirrän homman huomiselle. Painelinpa sitten ohjelman cancel nappulaa

Ja siis mitä vittua! kaikki tiedot häviävät.. Siis ei helvetti, miksi siinä yleensäkään oli moinen nappi? JA yleensä näissä vehkeissä pitää vastata 6 oletko aivan varman kysymykseen ennen kuin saa edes hiiren asennettua.. nyt koko kovalevy tyhjänä koska painoin ohjelman cancel nappia...

edit. Jos mahdollista niin nyt vituttaa jopa entistä enemmän. Pienellä kikkailulla levyltä löytyi kuin löytyikin 1/3 vanhoista tiedoista. Niin aivan oikein juuri ne tiedot joista oli varmuuskopio...
 
Viimeksi muokattu:

Erik Loka

Jäsen
Saatana että vituttaa ulkomaisia foorumeita selatessa kirjoittajien allekirjoitukset. Jokaisella on helvetin iso kuva allekirjoituksena ja sivun lataamisessa menee aina noin viikko. Samat kirjoittajat sitten spämmäävät seittemän viestiä samalle sivulle niin viimeistään neljännen viestin kohdalla on valmis ampumaan itsensä.
Koita sieltä sitten jotain tietoa etsiä 90% näytöstä menee allekirjoituksiin.
 

cosape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vituttaa isäukon Kärpillä egoilu. Menee ilo katsoa hyvää tasaista finaalisarjaa, kun toinen vieressä kohottaa egoaan ylistämällä toista tiimiä.

Kommentit tyyliin "Kärpät tekee kohta maalin" saavat vitutuksen ja hilpeyden tunnetta ilmaan, kun samaan aikaan Blues pyöritti Kärppien päädyssä peliä. Itse kun en kumpaakaan joukkuetta suuremmin fanita, niin sitä vaan haluaisi nauttia tuosta pelisarjasta kuitenkin, mutta mahdotonta se on kun viereisessä nojatuolissa istuu HC-Kärppäfani. Uskomatonta puusilmäisyyttä muutenkin. Ihan kuin Kärpät olisi ainoa joukkue joka sm-liigassa osaa pelata tuota peliä.

Ja tämän purkauksen tarkoitus ei ole vittuilla kenellekkään tämän palstan Kärppien fanille. Tympii vaan tuo isäukon puusilmäisyys ja hc-fanittaminen. Ei tässä muuta, kiitos ja anteeksi.

Nyt varovasti, saattaa jaada pidemmatkin muistijaljet. Tosin jos ei ole kummankaan puolella paasee varmaan helpommalla mutta muistan itse kauden 1980-1981 jolloin koko muu perhe oli karppien puolella ja mina kannatin Tapparaa. Tuosta on riittanyt juttua perheen kokoontuessa viela nytkin, vain 27 vuotta tapahtumien jalkeen. Onneksi 2003 vuoden jalkeen tilanne hieman normalisoitunut;) Vaikkakin taitaa ainakin allekirjoittaneen mieli muuttunut neutraaliksi SM-liigan suhteen.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi ei uni tule? Ois kiva herätä ihmisten aikaan vaikka ei mitään kiirettä olekaan. Vituttaa kun herää puolenpäivän aikaan, mutta minkä teet kun uni tulee jossain viiden maissa.

Auttasko viina tilkka?

Edit.


-nhl 94 ei ainakaan auttanut unen saantiin, päinvastoin. Kohta otan naukun..
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös