Sama täällä. Saas nähä mitenpäin akka on, kun tulee töistä. Minäpä oon yllättänyt sen iloisesti (korvaus eilisestä mokasta). Oon puunannut kotona kaikki paikat ja pessyt kaikki pyykit. Jos vielä jatkuu sama meno, niin taidan harkita osoitteen vaihtoa.
Arvaan miten tämä päättyy.
Emäntä tulee kotiin, eikä kommentoi millään tavalla siivoamistasi tai pyykkien pesemistä. Aikasi siinä illan mittaan keräät kiukkuasi, vihdoin asian tuot esille ja saat nokillesi, pahasti.
"Vai että vielä kiitosta pitäisi antaa?! Minä siivoan ja pyykkään joka päivä, missä minun kiitokseni on?"
Kummallista kyllä, ymmärrän tuota mielikuvitusemäntää, joka tuossa yllä purkaa tuntojaan...
Sen verran kyllä asiallisestikin kommentoisin tuota ptk:n juttua, että ei kannata odottaa, että asiat nyt selviävät, kun olet kerran siivonnut ja kaikkea. Joku saattaa siitä kyllä hetkeksi rauhoittua, mutta taustalla piilevät riidan syyt sillä eivät mihinkään katoa. Yritäs vaikka jättää täysin tuo siivoamisesi huomiotta, mikäli nainen ei sitä kommentoi. Siinä sitten illalla asialliseen sävyyn yrität saada keskusteluyhteyttä avattua. Ei ne solmut muuten aukea. Jos ei ole yhteistyökykyinen, niin sitten kannattaa ehkä jo harkitakin tuota vaihtoa...