Vitutusketju

  • 10 543 401
  • 56 130

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vituttaa tää väsymys. Noilla vapaapäivillä meni unirytmit aikalailla sekasin, ja nyt kun piti herätä klo 7.00, niin unta tuli kerättyä kokonaiset pari tuntia. Pitkä päivä tulossa (hohhoijjaa).
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Sama vitutuksen aihe näyttää olevan kuin muillakin. Vittu, kun ei saanut kunnolla unta viime yönä. Sekin vähä ihmeellistä painajaishorrosta. Helvetti, että väsyttää. Sama juttu aina pitkien pyhien jälkeen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Voi jeesus että vituttaa. Tänään piti mennä tytön kanssa ulos, mutta neito on niin väsyny ettei jaksanut edes kouluun mennä. En tiiä sitten, että mennäänkö uloskaan. Saatana, mikä siinä on niin vaikeeta?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Perkele. Lähdemme emännän kanssa reissuun ja meinasin pistää molemmat autot kuukaudeksi seisontaan. Vaan eihän tuo enää onnistunutkaan tuolla vakuutusyhtiön sivuilla. Nykyään pitäisi siis mennä katsastuskonttorille ja maksaa rapiat 10€ooh seisontailmoituksesta ja sama raha taas käyttöönotosta. Säästyisihän tuossa vakuutusmaksun lisäksi myös käyttömaksut noilta päiviltä, mutta pitäkää tunkkinne. En edes pystyisi tuota emännän autolle tekemään vaan hänen pitäisi se käydä erikseen itse tekemään.

Olisi kaksi joutilasta autoa kuukaudeksi nyt sitten.

t. hanu
 
Lappeenrannan keskussairaala, tarkemmin sisätautiosasto ja sen muutamat työntekijät, jotka eivät ole liene tai halua olla ajantasalla työnsä kanssa. Luulisi, että parempi palkka motivoisi hoitamaan duuninsa kunnolla.

Nimim. Diabeetikko, 12 tuntia syömättä, labraan verikokeisiin, labrassa ei lähetettä sisätautiosastolta (puoli vuotta aikaa ollut hoitaa sellainen sinne), puolen tunnin täysi perseily, jonka aikana labrahoitaja soittaa sisätautiosastolle, jossa kukaan ei "yllättäen" vastaa. Kyseessä jo toinen kerta kun tällaista tapahtuu itselleni.

Vituttaa. Onneksi ei ehtinyt tippua kovin matalalle verensokeri.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vittu on paska olo. Maanantaina tuli tottakai otettua raskaalla kädellä. Nyt tänään töissä, raskaan lounaan jälkeen tuntuu että sydän tulee rinnasta pihalle.

Ei oo helppoo..
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Vitun väsymys, näköjään monen jatkoaikalaisen vaiva. Sitä ne lomapäivät teettää, unirytmi menee päin helvettiä eikä normaaliin rytmiin ole helpolla palaamista.

Näin kävi myös meikäläisen kohdalla. Viime yönä viiden aikaan nukahdin ja seittemän aikoihin herätys. Lähtekää siinä sitten pirteänä kouluun, jumalauta.

No, ei tässä muu auta. Askel askeleelta kohti normaalia unirytmiä ja vähempää vitutusta... Toiveajattelua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä vittu siinä on että nykypäivänä ei voida enää mitään vitun tuotetta tehdä valmiiksi asti ennen kuin se lykätään markkinoille? Testauksen hoitaa käyttäjät... Vittu joo! Tässä olen koko aamupäivän töissä runkannut yhden asiakkaan kuvapankkisoftan kanssa kun on taas päätetty tehdä päivitys ja vasta sen jälkeen mietitty että mahtaakohan tuo saatanan paskasofta edes toimia. Paitsi että tuo softa toimii kuin ranskalainen auto, niin sen käyttöliittymäkin on ehkä paskin mitä olen ikinä nähnyt: Insinööriltä insinöörille! Tuota perkeleen paskaa ei pysty käsittämään kukaan muu kuin toinen insinööri tai sitten joku muu yhtä kieroutuneen mielenlaadun omaava kusipää. Minkä vitun takia niinkin yksinkertainen asia kuin kuvien hakeminen interwebistä pitää tehdä niin vitun vaikeaksi että sen tekemiseen menee minimissään tunti, kun olen nähnyt paljon sellaisiakin ratkaisuja joissa sama asia hoituu alle viidessä minuutissa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Heikki Silvennoinen ja joka saatanan välissä pyörivä Gigantin ale-mainos!! Voi vittu että alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, varsinkin SubTV:llä n.vartin välein hyppii ruudussa..

Samoin MTV3:n mäkihyppyhehkutus vituttaa..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samoin MTV3:n mäkihyppyhehkutus vituttaa..
Todellakin! Kun ruutuun ilmestyvät Jani Uotila ja Toni Nieminen niin se on tattis ja moro. Vielä kun Sporde revolverihaastatteluineen hyökkää jostain välistä, niin voi pyhä yksinkertaisuus.

Ei tuo mäkihyppyvouhotus silti vedä vitutuksessa vertoja Maikkarin formula- / Kimi- / Heikki-hehkutukselle. Kohta on taas maaliskuu ja F1-kausi allkaa. Silloin Tulosruutu ei muita urheilulajeja tunnekaaan. Oskari Saari sekä Eki Mustakari pääsevät taas irti. Vituttaa jo valmiiksi.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Ei tuo mäkihyppyvouhotus silti vedä vitutuksessa vertoja Maikkarin formula- / Kimi- / Heikki-hehkutukselle.
Itselläni nuo ovat jo aika samalla tasalla molemmat. Porttila nostaa ehkä vielä mäkihyppy+MTV3 = kyrpä otsaan- yhtälön voittajaksi.. Ennen muinnoin oli Tulosruutua mukava katsoa, mutta eipä enää, nykyään riittää Urheiluruutu ja Nelosen urheilu-uutiset..

Onneksi rallijuttuja jaksaa katsoa, ne eivät ole itsellä menneet vielä pilalle omalla kohdallani vaikka oikeudet Maikkarille ovatkin..
 

Cassu

Jäsen
Nyt ei oikein tiedä mitenkä tämän vitutuksen sanoiksi pukisi. Jokunen aika sitten ihmettelin kun ei uutta työvuorolistaa ollu tullu ja kun kysyin niin ilmotettiin ettei sulle ole sitä tehty. Eli ei työvuoroja sovittu, ei palkkaa, ei rahaa ruokaan... Vituttaa niin hirveästi että nyt kun töihin soitetaan niin inhon pukea työvaatteita päälle. Eli minun jälkeeni taloon tulleet saavat nyt minun tuntini. Ja kyllä muualle olen töihin hakenut ja avoimesti myös sanonut että pois haluan nykyisestä firmasta. Myös työkaverit toivovat että saisin paremman työpaikan. Ja vituttaa lisäksi kaverini joka vielä kääntää veistä haavassa. Ei mua paljon naurata kun ei ole rahaa oman ja koiran ruokaan
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Ja vituttaa lisäksi kaverrni joka vielä kääntää veistä haavassa. Ei mua paljon naurata kun ei ole rahaa oman ja koiran ruokaan

KAVERI?! Jätä tuollainen idiootti...
 

Tobias

Jäsen
Minua on alkanut vituttaa eläinten voimakas inhimillistäminen. Siis se, että eläimistä puhutaan hän-muodossa, "hauskat" eläinhahmot seikkailevat elokuvissa (nytkin näyttää elokuvissa pyörivän joku mehiläiselokuva ainakin) ja kaiken maailman huuhkajia palkitaan vuoden kaupunkilaisina.

Eläimet ovat eläimiä joita ei tule kohdella ihmisen kaltaisesti. Toki eläimiä tulee kunnioittaa mutta sellainen vituttaa, että eläimiä kohdellaan kuin niillä olisi tunteita tai ihmisten kaltainen ajattelukyky.

Toisaalta, eipä se eläinten vika ole, jos ihmiset ovat kusipäitä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Toki eläimiä tulee kunnioittaa mutta sellainen vituttaa, että eläimiä kohdellaan kuin niillä olisi tunteita tai ihmisten kaltainen ajattelukyky.

Onhan eläimillä tunteita. Ainakin meidän koirat on helppo saada surulliseksi, kun jättää ne liian pitkäksi aikaa yksin tai "vahingossa" moittii vähän liian lujaa. Ne alistuvat ja pyytävät anteeksi ryömimällä edessä. Ja voi sitä iloa kun koira huomaa, että sille ei ollakaan vihaisia.

Ihmisiähän ne eivät tietenkään ole, enkä minäkään pidä kaikista eläimistä, esim. käärmeistä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vittu, että vituttaa kun arvon työnantajani ei voi maksaa ikinä liksoja ajoissa. Tietenkin aina pitäisi olla rahaa ylimääräistä, mutta kun nyt ei ole. Tilillä on aika lähelle nolla euroa. Ei hyvä. Matsiin kohta lähdössä ja siitä olisi tarkoitus jatkaa keskustaan, mutta mutta.. enpä usko.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vituttaa liigan antamat pelikiellot Heleniukselle ja Virtaselle. Miehet järkkäävät shown NHL tyyliin ja liiga kiittää pelikielloilla. Tappelu jäi selvästi kesken, koska tuomarit syöksyivät liian aikaisin väliin. Liigan päättäjien pitäisi herätä todellisuuteen ja antaa poikien painia kunnolla.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lueskelen noi iltapulujen nettiversiot päivittäin, ja on alkanut vituttamaan lukea joka helvetin päivä näistä amerikkalaisista sun muista teinijuoppoääliöistä etusivun tärkeimpinä uutisina.

Spears, Hilton, Lohan ja Winehouse. Ei saatana. Minua ei kiinnosta näiden dokaaminen. No, voishan sitä lukea muita sivuja...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa suuresti sellaiset kaverit, jotka ryypätessä alkavatkin yllättäen ja lähes huomiota herättämättä juomaankin tosi hiljaa, jopa maksanpolttovauhtia lisähumaltumisen estämiseksi. Ihan kuin eivät jostain syystä haluaisi olla kovassa kännissä. Siis kyllä mä sen ymmärrän jos esimerkiksi seuraavana päivänä pitäisi olla jossain johonkin tiettyyn aikaan tai monia muitakin syitä joiden takia ei voi kauheasti ottaa, tai eihän aina ole pakko paljoa juoda jne, mutta siis kun jonakin iltana on tarkoitus ryypätä kunnolla, ja sitten yhtäkkiä itse onkin ainoa kovassa kännissä olija. Aamuyöstä sitten muut innostuvat kun itse katselet yhdellä silmällä vaakatasosta ympäröivää maailmaa ja tilanteen kehittymistä.

Siis tilanne on se. Monesti kun on juonut normivauhtia esimerkiksi kymmenen pulloa kaljaa tai melkein pullollisen viinaa, ja siten on siis kova viinanhimo ja humaltumisentarve päällä. Kädessä tai edessä on kalja (tai viinapaukku), mutta ei viitsi juoda sitä kun kaverit alkoivat juuri hidastelemaan. Pari kertaa käsi jopa vetäisee pullon kohti huulia, mutta matkan puolessa välissä sitä muistaakin tilanteen muuttumisen ja keskeyttää suorituksen. Siis joskus jos käy niin että viina loppuu kesken, niin tilanne ei ole niin ärsyttävä, mutta kun se lasillinen on siinä edessä, niin olo on aika hankala. Ihan kuin muut pienessä kännissä unohtaisivat sen illan tarkoituksen tai hetkellisesti sen viinapaukun olemassaolon. Oon mä muutamankin kerran vetänyt kunnon kännit välittämättä muista, mutta viime aikoina olen enemmän suosinut sitä vaihtoehtoa, että loppuillasta lähden kotiin, jossa sitten viimeistelen oloni. Ärsyttää tollaiset kaverit. Äärimmäisen teiniä sanoisin.

Kyllä yksin on parasta ryypätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös