Saukkonen ja Jutila selostamassa.
Ei saatana. Eikö Suomessa oikeasti ole yhtään "uutta" selostajaa? Vaikka se Alkio tms. olisi 1000 kertaa parempi kuin Saukkonen. Hirvittävää on tämä meininki, ei voi muuta sanoa.
Saukkonen ja Jutila selostamassa.
Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta harmittaa kuitenkin tuo Mixun lähtö Tepsistä Skotlantiin. Viime kausi meni jo ihan hyvin ja siitä olisi ollut hyvä jatkaa tulevaan kauteen, mutta nyt menee taas hommat uusiksi. Toivottavasti Jakonen hommaa kunnon koutsin, eikä mitään Kekeä sähläämään. Onneksi tuo Mixun sopimuksen purkaminen ei ilmeisesti ihan halpaa suomalaisittain ollut, joten jotain positiivistakin tässä casessa.
Maikkarin Formula-ruutu. Ymmärrän kyllä että omaa tuotetta on puffattava mutta joku saatanan raja sentään. Joka vitun rasaus F1-maailmasta on näköjään raportoitava, muiden uutisten kustannuksella, tottakai.
Itseäni vituttaa juuri nyt sää. Loskaa ja paskaa joka paikassa ja autoakaan ei kannata pestä koska ensimmäisen 100 metrin matkalla olisi joka tapauksessa kymmenen isoa kuralammikkoa ja taas olisi ikkunat ja kyljet kuraa täynnä.
Alkoi vituttamaan. Joku soitti tuntemattomasta numerosta ja heti kun vastasin, löikin luurin korvaan. Mikä saatanan tarkistussoitto mahtoikaan olla. Tällaisissa tapauksissa pitäisi olla sellaiset vehkeet joilla voisi ko. paskahousun jäljittää.
Veikkaan kuitenkin jonkun natiaisen väärää numeroa. Mitäköhän kännykän tarkistussoitolla muka saadaan selville? Että puhelin on päällä? Itse vastataan tuntemattomiin numeroihin "haloo" enkä omalla nimellä. Soittajalla on ensimmäisenä velvollisuus esitellä itsensä. Jos numero ei näy, vastataan takaisin ~samalla mitalla. Tai sitten ollaan vastaamatta.Alkoi vituttamaan. Joku soitti tuntemattomasta numerosta ja heti kun vastasin, löikin luurin korvaan. Mikä saatanan tarkistussoitto mahtoikaan olla. Tällaisissa tapauksissa pitäisi olla sellaiset vehkeet joilla voisi ko. paskahousun jäljittää.
Yrityksemme numero on bisneksemme luonteen takia salainen (ei, emme myy lehtiä tai muutakaan) ja kertaakaan kukaan ei ole vastannut soittooni "haloo". Itse en todellakaan kerro, kuka olen ja mistä soitan, ennen kuin olen varmistunut, että langan päässä on oikea ihminen. Ehkä ne ovat vaan privapuhelimen omistajia, jotka eivät osaa vastata nimellään.Veikkaan kuitenkin jonkun natiaisen väärää numeroa. Mitäköhän kännykän tarkistussoitolla muka saadaan selville? Että puhelin on päällä? Itse vastataan tuntemattomiin numeroihin "haloo" enkä omalla nimellä. Soittajalla on ensimmäisenä velvollisuus esitellä itsensä. Jos numero ei näy, vastataan takaisin ~samalla mitalla. Tai sitten ollaan vastaamatta.
Jos nyt kuitenkin sattuu, että joku kaltaiseni puupää vastaa sinulle "haloo" eikä suostu esittelemään itseään, miten ajattelit hoitaa tilanteen? Eli vastaajana onkin ihminen, joka ei asemansa tms. takia halua esitellä identiteettiään tuntemattomille, kunnes on varmistunut siitä, että soittaja onkin hyvällä (ei siis mukavalla) asialla. Kyllä minusta soittajalla on suurempi velvollisuus esitellä itsensä kuin vastaajalla. Soittajalla on sentään vastaajan numero tiedossa. Vastaajalla ei tällaisessa tapauksessa yhtään mitään.Yrityksemme numero on bisneksemme luonteen takia salainen (ei, emme myy lehtiä tai muutakaan) ja kertaakaan kukaan ei ole vastannut soittooni "haloo". Itse en todellakaan kerro, kuka olen ja mistä soitan, ennen kuin olen varmistunut, että langan päässä on oikea ihminen. Ehkä ne ovat vaan privapuhelimen omistajia, jotka eivät osaa vastata nimellään.
Ei ole moista puupäätä tullut vielä vastaan. Ehkä kysyisin, oletko se-ja-se. Yleensä ihmiset tässä vaiheessa vastaavat, että kyllä. Olen soittanut paljonkin näille "asemansa takia" henkilöille ja aina ovat vastanneet nimellä. Jos ei numeroon vastata monen yrityksen jälkeen, niin jätän viestin.Jos nyt kuitenkin sattuu, että joku kaltaiseni puupää vastaa sinulle "haloo" eikä suostu esittelemään itseään, miten ajattelit hoitaa tilanteen? Eli vastaajana onkin ihminen, joka ei asemansa tms. takia halua esitellä identiteettiään tuntemattomille, kunnes on varmistunut siitä, että soittaja onkin hyvällä (ei siis mukavalla) asialla. Kyllä minusta soittajalla on suurempi velvollisuus esitellä itsensä kuin vastaajalla. Soittajalla on sentään vastaajan numero tiedossa. Vastaajalla ei tällaisessa tapauksessa yhtään mitään.
Vituttaa nämä linja-autot. Viereisessä penkissä istui joku variksenpelätin kuulokkeet kaulassa, ja joku helvetin tuskamusiikki soi täysillä. Korostaakseen olemassaoloaan, tämä jannu hakkasi molempia jalkoja rytmin mukana lattiaan. Yritin ystävällisesti pyytää häntä laittamaan kuulokkeet korville ja musiikin hiljemmalle, mutta eihän se onnistunut.
Miksi sitten et huomauttanut ei-ystävällisesti?Vituttaa nämä linja-autot. Viereisessä penkissä istui joku variksenpelätin kuulokkeet kaulassa, ja joku helvetin tuskamusiikki soi täysillä. Korostaakseen olemassaoloaan, tämä jannu hakkasi molempia jalkoja rytmin mukana lattiaan. Yritin ystävällisesti pyytää häntä laittamaan kuulokkeet korville ja musiikin hiljemmalle, mutta eihän se onnistunut.
Miksi sitten et huomauttanut ei-ystävällisesti?
Maikkarin Formula-ruutu. Ymmärrän kyllä että omaa tuotetta on puffattava mutta joku saatanan raja sentään. Joka vitun rasaus F1-maailmasta on näköjään raportoitava, muiden uutisten kustannuksella, tottakai.
On meinaa sitten semmosta kuraa tämä Mtv3:n Tuntemattomat-ohjelma.