Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On kuitenkin palattava takaisin tuoho Cassun viestiin. Tuo kommentti minkä tuossa aiemmin heitin oli todenmukaista läpää. En ole millään tavalla noin saatanan kylmä ihminen mitä annoin ymmärtää. Itseasiassa minullekin on sattunut eteen samanlainen tilanne. Tapasin yhden aivan mahta~wan muijan mikä oli puoliksi Ranskalainen. Rakastuin häneen ihan saatanan kovasti ensimmäisenä iltana kun pokasin hänet jostain hevon vitusta. Yö vietettiin yhden kaupungissa sijaistsevan kauppakaeskuksen tiloissa jonne onnistuin näppäryydelläni murtautumaan. Hyvästeltiin ja sovittiin tapaaminen seuraavaksi aamuksi. Sitä ei koskaan tapahtunut. Ei ollut mun vika. Jälkikäteen tapasin tämän kyseisen tytön ja hän antoi minulle pakit. Join viikon suruuni. Sen jälkeen tämän kyseisen ihmisen yksi parhaista frendeistä halusi kanssani seksisuhteen ja jopa vakavemman suhteen (oli nähnyt komean rantaleijona-lookini ;) ) mutta sanoin että evvk. Olin oikeasti kiinnostunut tuosta ihanasta ihmisestä johon olin aiemmin tutustunut. Mennyttä mutta silti edelleen puskee pintaan kuten ensirakkauteni jota en tule koskaan unohtamaan.
Ps. Onneksi avovaimoni ei lue jatkoaikaa, koska en ole hänelle koskaan asiasta avautunut.
Ps. Onneksi avovaimoni ei lue jatkoaikaa, koska en ole hänelle koskaan asiasta avautunut.