Jos nyt et kuitenkaan yleistäisi pelkästään miesten tavaksi toimia...
Juu, en nyt ihan pelkkiin treffien perumiseen edes jättäisi tätä. "Oharit" ja paskapuheet ja katteettomat lupaukset toimivat ihan pätevästi kyllä sukupuoleen katsomatta. Eikä tietysti viitsi yleistää, että jokainen ihminen olisi sellainen, mutta yllättävissä määrin näitä negatiivisiakin esimerkkejä löytyy. Niin miehissä kuin naisissakin.
Eihän mitään ihmissuhdetta rakenneta kahdessa sekunnissa. Puhuttiin sitten romanttisessa mielessä tai ystävyydestä. Itse olen ainakin huomannut, että jopa muutaman kuukauden kuluttuakin huomaa etteivät ihan kaikki puheet ja teot kohtaa. Niin, mitäs ihmissuhde on? Luottamusta, välittämistä, rehellisyyttä? Eniten se oikeastaan harmittaa siinä vaiheessa kun huomaa, että kun itse luulet oppineesi noita ihmissuhteen tärkeimpiä kohtia, niin toinen osapuoli suunnilleen sanoo suoraan pitäneensä sinua lähinnä väliaikaisleluna, "kun nyt ei sattunut parempaakaan osumaan siihen elämänjaksoon". Itse olen törmännyt naispuolisissakin tähän omituiseen ajatusmalliin, mutten silti vihaa naisia, täysin päinvastoin. Itse asiassa olen sitä mieltä, että naisten kanssa on paljon helpompi tulla toimeen kuin miesten.
Näin siis nimim. Edelleen sinkku.
Ihan ketjun aiheeseen, on tosi pinnallinen vitutuksen aihe. Tekisi mieli lähteä ulkoilemaan. No perkele, nyt ei vissiin kukaan tuttu ole lähelläkään kaupunkia. Pitääkö tässä nyt lähteä yksin murjottamaan baariin? Vielä voi olla yksi pelastava yksilö, mutta hän on arponut lähtöään kolme tuntia. Saatana, ai miten niin Jyväskylässä on paljon vähän kauempaa paikkakunnalle muuttaneita (vai johtuuko se siitä, että mulla ei oo kovin paljon kavereita)? Joulu on tylsää aikaa, kun kaikki karkaavat johonkin kauemmas. Emmää tässä silti kyllä yksinänikään meinannut istuskella. Kokeiltava puhua sit random-ihmisten kanssa :)