Vitutusketju

  • 10 586 954
  • 56 164

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alkaa ihan todella vituttamaan tämä joulu, yhtä perkeleen hössötystä koko päivä ollut äitin luona. Olisi pitänyt jäädä kämpille vetämään kalsarikännejä vaikka. Onneksi huomenna on jo pahin ohi.

Allekirjoitan tämän täysin. Nyt vielä sukulaisia tulossa illaksi syömään. Menee myöhään ennen kuin pääsee baariin. Ja vielä sekin vituttaa ettei oikeen voi vedellä pohjiakaan, kun suvussa on tapahtunut suht raskaita asioita lähiaikoina niin viiti ruveta niitten aikaan rietostelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Nyt vielä sukulaisia tulossa illaksi syömään.

Itse en ole missään tekemisissä sukulaisten kanssa, auta armias jos niitä joskus näkee niin juorukerho saa taas vettä myllyynsä. Satunnaisesti muutaman vuoden välein on jotain sukukokouksia joista laistan aina "työkiireitten takia", viimeksi kun oli vastava sukulounas olin "töissä" eli vapaalla, ei vaan huvita mennä juttelemaan niitänäitä ihmisten kera joille ei oo mitään sanottavaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alkaa ihan todella vituttamaan tämä joulu, yhtä perkeleen hössötystä koko päivä ollut äitin luona. Olisi pitänyt jäädä kämpille vetämään kalsarikännejä vaikka. Onneksi huomenna on jo pahin ohi.

Jooh, vähän tällaista fiilistä täälläkin. Pitää syödä ja syödä ja syödä ja syödä, vaikkei olisi nälkäkään. Sisko päättää, että nyt syödään, ja kaikkien on pakko tulla pöytään. Noh, ei kehtaa ryhtyä vänkäämään vastaankaan. Kun pääsin joulusaunaan, kiuas oli jo hiipumaan päin, eikä löylyistä tullut oikein mitään. Muutenkaan ei ole ollut mitään tekemistä koko päivänä. Joku sanoo, että jouluna on kivaa kun "saa vain olla". Minulle se ei sovi ollenkaan.

Joulu ei ole pätkääkään poikamiehille soveltuva juhla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jooh, vähän tällaista fiilistä täälläkin.

Niin, pitäisikö asialle sitten tehdä jotain? Sukulaisia minullakaan ei ole, mutta lähiperheeseen on hyvät ja normaalit välit.

Siltikin olen viimeksi 1998 viettänyt joulun muuten kuin kavereitten ja/tai muijan kanssa.

En todellakaan ymmärrä miksi pitää väkisin kerääntyä kasaan johonkin porukkaan, koska kalenterissa lukee joulu.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Joulu ei ole pätkääkään poikamiehille soveltuva juhla.

Aivan näin. Todella pitkästyttävä päivä ollut taas kerran. Nämä joulut ovat nykyään vähän tällaista pakotettua hymistelyä porukoiden luona. Jouluruuista en pahemmin välitä ja joululaulutkin ovat pääosin todella rasittavia renkutuksia.

No, huomenissa pitänee kyllä lähteä illalla baarin puolelle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En todellakaan ymmärrä miksi pitää väkisin kerääntyä kasaan johonkin porukkaan, koska kalenterissa lukee joulu.

Sukulaisia on, samaten vanhemmat ja sisko, joihin on hyvät välit. Tavallaan uhraudun täksi päiväksi vanhempien luokse, koska he sitä toivovat. Ja sukulaisiakin on tavallaan pakko käydä katsomassa joulun pyhinä. Molemmat mummut ovat nyt 85-vuotiaita, joten siinä mielessä heitäkin pitää nyt käydä katsomassa, kun kovinkaan montaa vuotta niitä reissuja ei enää tule.

Ja joulun pyhät ovat hyvä keino nähdä myös vanhoja lapsuuden kavereita. Kyllä niitä tulee nähtyä säännöllisesti muutenkin, mutta nyt jouluna suuri osa heistä on varmuudella maisemissa.

Eli tavallaan "uhraudun" vapaaehtoisesti tähän. Ei tässä oikeastaan mikään muu vaivaa, kuin tekemisen puute ja se, että jouluhössötykset ovat sellaisia, mitkä tulevat meikäläisellä korvista ulos jo ennen kuin ehtivät edes kunnolla alkaa.

Huominen on se, jota odotan. Ja se on sellainen, mikä saisi tulemaan maisemiin muutenkin. Perinteinen joulupäivän illanistujainen bändikavereiden kanssa on vuorossa silloin. Suunta baariin illan päätteeksi. Hauskaa ja legendaarista menoa luvassa jälleen kerran.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Vaikka en mikään hirveä jouluihminen olekaan, niin joulukortti tai vaikkapa tekstari näin aattoiltana joiltakin nimeltä tuntemiltani ihmisiltä olisi hieman piristänyt tunnelmaa...
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vaikka en mikään hirveä jouluihminen olekaan, niin joulukortti tai vaikkapa tekstari näin aattoiltana joiltakin nimeltä tuntemiltani ihmisiltä olisi hieman piristänyt tunnelmaa...

Kyllähän nuo ajatukset on täällä hyvin pitkälti samanlaiset... ikävä kyllä, ihan kuin
ei muutenkin olisi viime aikoina ollut tarpeeksi ahdistavaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No, huomenissa pitänee kyllä lähteä illalla baarin puolelle.

Sama. Itse asiassa ollut jo monta vuotta perinteenä lähteä joulupäivään kavereiden kanssa keitolle. Koko kaveripiirissä on kunnon pippelit otsassa näin jouluaattona, ylivoimaisesti vuoden tylsin päivä. 25-vuotiaalle lapsettomalle mieshenkilölle joulu on pakkopullaa.
Vituttaa tämä joulu, onneksi se on vain kerran vuodessa.
 

scholl

Jäsen
Joulu ei ole pätkääkään poikamiehille soveltuva juhla.

Jos jättää juhlan pois niin se on ihan hyvin soveltuva. Itse heräilin tossa jo kasin jälkeen, tein joulupuuroa, pipareita ja vedin energiajuoman koneeseen ennenkuin lähdin mutsille ja faijalle. Sinne saavuttuani tuli otettua vähän juomia ja syötyä useampi tunti. Sen jälkeen jälkiruoan ja kahvileipien jälkeen oli ohjelmassa lahjojen jakaminen. Tämän jälkeen jutustelua. Mukavaa yhdessäoloa kolmistaan. Kyllä se sopi mielestäni ihan hyvin poikamiehellekin.

En tosin jaksanut jäädä yöksi, vaikka pyydettiin, vaan tulin sitten himaan tossa ehkä puoli kolme yöllä. Mielummin himassa bisseä ja NFL:ää.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vituttaa kun iski eilen armoton flunssa.. Olisi parempaakin tekemistä kun maata vaakatasossa koko joulu.. Jouluruuat maistuvat kaikki ihan samalle ja nenä vuotaa kuin niagaran putous, puhumattakaan tästä helvetinmoisesta kurkkukivusta. Vituttaa siis ja rankasti.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kyllä vituttaa miesten pelkuruus! Kyllähän sen voi heti sanoa ettei halua treffeille! Vittu pari tuntia aikasemmin perutaan!

Voisiko olla, että joulupäivänä ei ole optimaalinen aika aloittaa uutta ihmissuhdetta?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllä vituttaa miesten pelkuruus! Kyllähän sen voi heti sanoa ettei halua treffeille! Vittu pari tuntia aikasemmin perutaan!

Höh, ihmisiä pyydetään treffeille eikä ne suostu. Perkeleet, pyytäispä joku muakin, oon käynyt läpi jo kaikki potentiaaliset, eli nyt pitäisi löytää uusi treffailtava. Elämä on.
Nyt vituttaa tämän päivänen säätäminen. Kaikki on lähdössä keitolle mummeja myöten, mutta kukaan ei tiedä minne, kenellekään ei kelpaa mikään mitä minä ehdotan (vika onkin minussa?), mutta ei niillä ole omiakaan ehdotuksia. Saatanan perkeleet.

Edit. Cassu, voisithan lähteä mun kanssa treffeille ;). Minä en ainakaan peru.
 
Viimeksi muokattu:

Jarzki

Jäsen
Jos nyt et kuitenkaan yleistäisi pelkästään miesten tavaksi toimia...

Jep, noita kokemuksia on minulla naisista, nimenomaan niin että kun jotain menoa sovittu, niin sitten ei tullakaan ja pahoitellaan jälkikäteen illalla. Yleensä tarkoittaa tervemenoa vaan. Kun edes ilmoitettaisiin etukäteen, mutta kun ei. Ja ei, pitkään aikaan ei tuollaista tilannetta ole päällä ollut, mutta yhtä perseestä silti.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joo teen niin etten miestä enää halua. Elämä ilman niitä on paljon helpompaa. mutta vituttaa silti!

Kokeile naista? Ei mitään helvetin treffejä! Pokaat jonkun jostain ja sitten suoraa toimintaa. Vitut arvoista tai periaatteista! Muistaa vaan käyttää kondoomia.
 

Tobias

Jäsen
Kokeile naista? Ei mitään helvetin treffejä! Pokaat jonkun jostain ja sitten suoraa toimintaa. Vitut arvoista tai periaatteista! Muistaa vaan käyttää kondoomia.

No näinhän se pitää olla. Itsehän en käy koskaan treffeillä, tosin kerran muistaakseni yläasteen 8. tai 9. luokalla kävin treffeillä erään tytön kanssa ja masentava kokemushan se oli (odotusarvon mukainen) mutta siitä alkaa olla 20 vuotta aikaa. Treffailu ja muun sen tyyppinen toimintahan tulee tähdätä pidempiaikaiseen suhteeseen tai vastaavaan toimintaan joten sinänsä on ymmärrettävää, että harmittaa jos treffit peruuntuu. Siis siinä käsittääkseni on jostain vakavasta kyse.
 

Cassu

Jäsen
Kokeile naista? Ei mitään helvetin treffejä! Pokaat jonkun jostain ja sitten suoraa toimintaa. Vitut arvoista tai periaatteista! Muistaa vaan käyttää kondoomia.

No vaikka miehet vituttaakin niin ei kiinnosta ruveta toisen naisen kanssa pelehtimään. No eihän tässä mitään enää. Vitutus helpotti jo pikkasen. Tosin nyrkkeilysäkkiä voisin lainata...
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Jos nyt et kuitenkaan yleistäisi pelkästään miesten tavaksi toimia...

Juu, en nyt ihan pelkkiin treffien perumiseen edes jättäisi tätä. "Oharit" ja paskapuheet ja katteettomat lupaukset toimivat ihan pätevästi kyllä sukupuoleen katsomatta. Eikä tietysti viitsi yleistää, että jokainen ihminen olisi sellainen, mutta yllättävissä määrin näitä negatiivisiakin esimerkkejä löytyy. Niin miehissä kuin naisissakin.

Eihän mitään ihmissuhdetta rakenneta kahdessa sekunnissa. Puhuttiin sitten romanttisessa mielessä tai ystävyydestä. Itse olen ainakin huomannut, että jopa muutaman kuukauden kuluttuakin huomaa etteivät ihan kaikki puheet ja teot kohtaa. Niin, mitäs ihmissuhde on? Luottamusta, välittämistä, rehellisyyttä? Eniten se oikeastaan harmittaa siinä vaiheessa kun huomaa, että kun itse luulet oppineesi noita ihmissuhteen tärkeimpiä kohtia, niin toinen osapuoli suunnilleen sanoo suoraan pitäneensä sinua lähinnä väliaikaisleluna, "kun nyt ei sattunut parempaakaan osumaan siihen elämänjaksoon". Itse olen törmännyt naispuolisissakin tähän omituiseen ajatusmalliin, mutten silti vihaa naisia, täysin päinvastoin. Itse asiassa olen sitä mieltä, että naisten kanssa on paljon helpompi tulla toimeen kuin miesten.

Näin siis nimim. Edelleen sinkku.

Ihan ketjun aiheeseen, on tosi pinnallinen vitutuksen aihe. Tekisi mieli lähteä ulkoilemaan. No perkele, nyt ei vissiin kukaan tuttu ole lähelläkään kaupunkia. Pitääkö tässä nyt lähteä yksin murjottamaan baariin? Vielä voi olla yksi pelastava yksilö, mutta hän on arponut lähtöään kolme tuntia. Saatana, ai miten niin Jyväskylässä on paljon vähän kauempaa paikkakunnalle muuttaneita (vai johtuuko se siitä, että mulla ei oo kovin paljon kavereita)? Joulu on tylsää aikaa, kun kaikki karkaavat johonkin kauemmas. Emmää tässä silti kyllä yksinänikään meinannut istuskella. Kokeiltava puhua sit random-ihmisten kanssa :)
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On kuitenkin palattava takaisin tuoho Cassun viestiin. Tuo kommentti minkä tuossa aiemmin heitin oli todenmukaista läpää. En ole millään tavalla noin saatanan kylmä ihminen mitä annoin ymmärtää. Itseasiassa minullekin on sattunut eteen samanlainen tilanne. Tapasin yhden aivan mahta~wan muijan mikä oli puoliksi Ranskalainen. Rakastuin häneen ihan saatanan kovasti ensimmäisenä iltana kun pokasin hänet jostain hevon vitusta. Yö vietettiin yhden kaupungissa sijaistsevan kauppakaeskuksen tiloissa jonne onnistuin näppäryydelläni murtautumaan. Hyvästeltiin ja sovittiin tapaaminen seuraavaksi aamuksi. Sitä ei koskaan tapahtunut. Ei ollut mun vika. Jälkikäteen tapasin tämän kyseisen tytön ja hän antoi minulle pakit. Join viikon suruuni. Sen jälkeen tämän kyseisen ihmisen yksi parhaista frendeistä halusi kanssani seksisuhteen ja jopa vakavemman suhteen (oli nähnyt komean rantaleijona-lookini ;) ) mutta sanoin että evvk. Olin oikeasti kiinnostunut tuosta ihanasta ihmisestä johon olin aiemmin tutustunut. Mennyttä mutta silti edelleen puskee pintaan kuten ensirakkauteni jota en tule koskaan unohtamaan.

Ps. Onneksi avovaimoni ei lue jatkoaikaa, koska en ole hänelle koskaan asiasta avautunut.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kun iski eilen armoton flunssa.. Olisi parempaakin tekemistä kun maata vaakatasossa koko joulu.. Jouluruuat maistuvat kaikki ihan samalle ja nenä vuotaa kuin niagaran putous, puhumattakaan tästä helvetinmoisesta kurkkukivusta. Vituttaa siis ja rankasti.
Voimia sinulle. Meikäläisellä on lähes viikon kestänyt helvetimmoinen flunssapöpö vihdoin talttumassa. Kuumetta oli kuusi päivää putkeen, ylimmillään noin 40. Tänään on mittari pysynyt koko päivän alle 37, mutta puhuminen sujuu edelleen paremmin kuiskaten, sen verran paskana kurkku vielä on.

Vittaa sluibata kotona, sillä perinne on ollut, että joulupäivän iltana lähdetään johonkin baarin tyyppiseen paikkaan tapaamaan tuttuja yms. Toipilaana ei viitsi lähteä, eikä varsinkaan kun lääkekuurin vuoksi joutuu jättämämään keiton ottamisen muitten iloksi.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
DigiDigiDigi poks

Voi vittu, nythän se myrkyn lykkäs. Tänään illalla huomasin mainoksen, jossa kerrottiin "Pako"-sarjan tulevan tänään illalla normaalista poiketen kymmeneltä. Boxissa ajastettu nauhoitus oli tietty ysiltä, joten laitoin puhelimeen muistutuksen, että muistan laittaa boxille menemään kunhan kotiudun.

Hetki sitten tultiin kotiin ja piti laittaa tallennus päälle, mutta pelottavat merkit oli heti ilmassa. Boxin näytöllä oli vain yksi epämääräinen merkki näkyvissä ja kaukosäätimeen se ei reagoinut. Perseen suti, eikä reagoi "boottiinkaan" yhtään mitenkään.

Ei tuossa paossa vielä mitään, mutta huomenna on sentään tapaninpäivä ja tuolla sumuisilla saarilla potkitaan palloa jonkin verran. Ja meikku oli jo valmistellut kisastudion kuntoon, mutta milläs perkeleellä sitä nyt katsotaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös