Tilipäivä
Niin, eihän me töissä rahan takia käydä, mutta elääkseen sitä jonkun euron tarvii. Nyt on koko kesä eletty kummasti kädestä suuhun, en sitten tiedä mikä on, kun kaikki pelaamiset ym. turhuudet on nykyään minimissä, silti rahat on loppu aina! Nyt tulossa on/oli vuorokauden vaihteessa palkka, jossa on lomarahat ja kaik! Jee, sitä oon odottanut kuin kuuta nousevaa, siitä rakennan taas sitä puskuria kakkostilille jne..
No mitä vittua, olin lomalla ja työsopimukseni vaihtui uuteen sillä välin, täällä oli vähän ihmetelty asiaa mutta sen tiedon piti olla nyt oikeassa paikassa.. siis sen että olen yhä töissä. Minulle ei kukaan soittanut eikä kukaan kysellyt. Soitinpa tänään kuitenkin palkkoihin kun tuli vähän epäilevä olo, ei näkynyt aamun postissa tilinauhaa, eikä nettipankissa näkynyt että raha on tulossa yöllä. Noh, eihän sieltä mitään ollut tulossakaan, täti kertoi. Vitun jees. Kunnon läjä laskuja odottamassa ja pankki tahtoo eka päivä lyhennyksensä, on tää hienoa kun on säännölliset tulot. Ja tosiaan, pitäisi olla se hätävara jossain mutta nyt ne eväät on syöty parin isomman jutun takia, ei auta. Ei oo rahhaa!