Yhyy, pihalla pärisee, en saa unta kun ihmiset tekevät töitä, tai ovat sinne lähdössä... Miten olisi omakotitalo?
Yhyy, pihalla pärisee, en saa unta kun ihmiset tekevät töitä, tai ovat sinne lähdössä... Miten olisi omakotitalo?
Näytä minulle normaali opiskelija, jolla on rahaa ja /tai mahdollisuuksia ostaa omakotitalo.Tuskin kovin montaa löydät.
- - -
Enkä suinkaan tarkoita, että MINUN unieni turvaamiseksi pihatyöt pitäisi aloittaa vasta puolenpäivän jälkeen. Ihmetyttää vaan, että miksi se ruohonleikkuri tms. mahdollisimman kovaääninen päristin täytyy välttämättä käynnistää jo viimeistään kahdeksalta aamulla. Ainakin tässä taloyhtiössä näyttää menevän niin.
Ei iske lumityöt; ei nappaa ruohonleikkuu. Leikkikööt muut mattivanhasia, minä tykkään kun haalariukot tekee pihatyöt ja itse makaan soffalla.Yhyy, pihalla pärisee, en saa unta kun ihmiset tekevät töitä, tai ovat sinne lähdössä... Miten olisi omakotitalo?
No niinpä näkyy olevan, eri peliä mennään mitä selostetaan. Mutta ratkaisu on helppo, poppi soimaan ja tv:n äänet pois, jolloin valtakunnassa on kaikki hyvin.Vitun SubTv! Professional Poker Tour tulee parhaillaan, mutta tekstitykset menee päin vittua!! Yritä siinä kuunnella selostajia ja seurata kortteja, kun silmä automaattisesti hakeutuu teksityksiin jotka juoksevat päin persettä, vittu!
No ei... kyllä siinä ihan oikeaa peliä selostetaan, tekstit vaan on väärät. Eli poppi tuohon äänten tilalle vasta kunnolla saakin tilanteen sekaisin.No niinpä näkyy olevan, eri peliä mennään mitä selostetaan. Mutta ratkaisu on helppo, poppi soimaan ja tv:n äänet pois, jolloin valtakunnassa on kaikki hyvin.
Vitun SubTv! Professional Poker Tour tulee parhaillaan, mutta tekstitykset menee päin vittua!! Yritä siinä kuunnella selostajia ja seurata kortteja, kun silmä automaattisesti hakeutuu teksityksiin jotka juoksevat päin persettä, vittu!
Eikös tämä ole se kun kahdeksan ruotsalaista soittaa hanuria?oksetti
Se on kyllä ihan yhtä kauana neljästä oikein, menee se yksi sitten yhden tai vaikka yhdeksän numeron päähän.Edit2: Ja Lotto kolmatta viikkoa niin että 3 oikein ja yksi numero menee yhden päähän siitä oikeasta. Veikkaus osaa olla kyllä sitten vittumainen harrastus välillä. :)
Vituttaa ku pientä eläintä ja morkkis on ihan kohtuullisissa määrin iso.
Kävi perjantaina joku outo tapaus, olin ihan normaalisti baarissa, en missään hirveessä humalassa, kunnes sit se outous tapahtuikin. Mulla on hävinny noin 15 tuntia elämästä johonkin, filmi on totaalisen poikki perjantai-lauantai-välisestä yöstä klo 01.00:sta lauantaihin klo 15 asti. Olo on ihan vitun outo vieläkin, krapulaa tämä ei ole, kyllä minä krapulan tunnistan. Oudointa on että lauantaina aamupäivällä olin puhunut kaverin kanssa puhelimessakin mutta mulla itelläni ei ole mitään mielikuvaa tästä, eikä mun jututkaan kuulemma ollu ihan sieltä selkeimmästä päästä. Lauantain ensimmäiset muistikuvat ovat kun makaan sängyn päällä vaatteet päällä ja piilolinssejäkään en ole ottanut pois, tuntuu kuin joku repisi jäseniä irti ja vapina on hirveä. Järkyttävä olotila.
Just huomasin että olen myös hukannut reppuni joskus silloin yön aikana. Ei siellä mitään sinällään arvokasta ollut, muutama kalja ja jotain tollasta. Vituttaa kun ei ole mitään käsitystä missä on ollut, mihin aikaan ja oliko mukana joku muukin. Emmää sitä ole sulkenut pois että joku olisi jotain sujauttanut jotain ylimääräistä lasiini mutta jotenkin tuntuu oudolta sekin vaihtoehto, jos toki jos muistaisi ja tietäisi tapahtumista jotain niin olisi helpompi miettiä että jätinkö lasiani jossain vaiheessa vartioimatta.
Kilin perse sentään. Huomenna töihinkin, varmaan hääviä jos tää olo ei ala paranemaan.
Oletko kuitenkin selvinnyt ihan yksin kotio vai onko joku kaveri vienyt? Eikö noissa drinkkeihin sujautettavissa aineissa ole yleisesti myös huonoon kuntoon vievä vaikutus? Kysy sieltä ravintolasta tutuilta tai jos olet tullut taksilla kotio niin taksikuskilta. Outoa kerrassaan.
Se tässä hauskaa onkin ku kukaan ei tunnu tietävän mitään mun liikkeistä, oletuksena on, että mää oon tullu omin jaloin baarista ku mulla ei kuitenkaan ole hirveesti matkaa. Se muakin mietityttää noissa ylimääräisissä mukiin laitettavissa aineissa ku mulla on aina ollut käsitys että ne vetää tyypin aika veltoksi. En tiedä, outoa tää on ku mulla ei koskaan katkee muisti ihan totaalisesti, vaikka olisinkin kauheessa humalassa. Plus että tosiaan ku tää olo ei parane millään vaikka perjantaista on jo aikaa.