Vitutusketju

  • 10 584 955
  • 56 161

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkos siinä nyt sitten jotain niin ihmeellistä että alle 18 vuotiaanakin juodaan olutta?

Ei ainakaan minun mielestä, enemmänkin itseäni ihmetyttää tapauksessasi miksi ihmeessä menit tarjoamaan kaverillesi kokonaiset 12 kaljaa ilman minkään näköisiä vakuuksia. Itse en missään tapauksessa menisi tarjoamaan yli kymmentä olutta ilman kirjallista sopimusta/tai jonkinnäköistä panttia. (Kännykkä on melko passeli) Kokemuksia on 8 oluen velasta ja siitäkin on viellä puolet saamatta. Vitutus on jo sen asian suhteen korkea joten ymmärrän vitutuksesi 12 oluen suhteen. Lisäksi vituttaa kaverit jotka yrittävät vilppiä velanmaksun suhteen. 12 oluen velka kuitataankin vain 9-10 oluella tai muuta vastaavaa. Ja harmillisintahan tässä on se ettei 10 oluen jälkeen laskupää enään toimi pahaalla mahdollisella tavalla, sen takia suosittelenkin summaammaan velat tasan ennen juomamenojen aloittamista. Jos et muuten itse tupakoi, kannattaa heti alkuun tehdä selväksi ettei velkaa voi kuitata tupakalla. Ja jos tupakoit niin kannaattaa heti alkuun sopia tupakoiden käypä arvo. 2-4 tupakkaa/olutpullo on melko yleisesti käytetty, mutta tämä on toki tapauskohtaista. Viimeinen vinkkini on jonkin näköisistä myöhästymis korvauksista sopiminen. Esimerkiksi sinun tapauksessa voisi olla paikallaan antaa puoli pulloa ylimääräistä/ilta. Tosin tämäkään ei taida enään auttaa jos kaveri meinaa kokonaan olla maksamatta, toivottavasti nostat penkiltä enemmän kuin kaverisi tai moposi kulkee ihan vitun paljon lujempaa.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.

1. Olen tuntenut kyseisen kaverin siitä asti kun itse olin 1 1/2 vuotias joten ihan parhaasta kaverista on kyse. Yleensäkkin on velkansa maksanut, joten en nyt pitänyt mitenkään kovin vaarallisena lainata sen 12 kaljaa, koska tiesin että tyyppi saa seuraavana päivänä sitä rahaa ja vois sitten kustantaa juomat. Juu näin jälkiviisaana kun olisikin tehnyt tuollaisen korko sopimuksen, mutta kun luottaa niin luottaa.

2. Kyseinen kaveri ei kuitenkaan ole mikään iso/vahva, joten jos se siihen menee, niin kyllähän minä häntä milloin tahansa ojentamaan pystyisin, ei se siitä ole kiinni. Noh katsotaan mikä on ääni kellossa kun seuraavan kerran nähdään. Ja jos ei ole halukas maksamaan kaljoja, niin sitten se onmin jo ihan toinen homma.
 

scholl

Jäsen
Huilumestarin viesti on aika hauskaa luettavaa. Tosin en usko mihinkään totuuspohjaan, mutta tosiaan todella hauskaa zoukkia. Totuushan on se, että tahallisia hyväksikäyttäjiä on aika vähän ja viina on tehty sitä varten, että sitä juodaan. Itsekin tarjosin viime päivinä ainakin viisikymmentä olutta ja viinaakin, enkä tunne mitään huonoa omaa tuntoa siitä. Se mitätön rahasumma mitä siihen meni, tuli takaisin muun vastineen merkeissä.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Huilumestarin viesti on aika hauskaa luettavaa. Tosin en usko mihinkään totuuspohjaan, mutta tosiaan todella hauskaa zoukkia. Totuushan on se, että tahallisia hyväksikäyttäjiä on aika vähän ja viina on tehty sitä varten, että sitä juodaan. Itsekin tarjosin viime päivinä ainakin viisikymmentä olutta ja viinaakin, enkä tunne mitään huonoa omaa tuntoa siitä. Se mitätön rahasumma mitä siihen meni, tuli takaisin muun vastineen merkeissä.

Eihän tuo 12 kaljaakaan minua muuten olisi haitannut, mutta kunoli jo suunniteltu että sitten Perjantaina juodaan. Ja muutenkin vituttaa se etää kaveri tekee tuollaista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin Anttilasta joskus reilu pari kolme viikkoa sitten Stoned dvd-leffan. Eilen vasta jaksoin alkaa tuota katsomaan. Muutaman minuutin katseltuani suomenkielinen tekstitys vaihtuikin ruotsinkieliseksi. Vittu kun näistä nykyajan vehkeistä ei oo mihinkään.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Yksi vajakki, joka on aika tehokkaasti tuhonnut pari kiintoisaa nyyssiryhmää jatkuvalla ajatuksenvirtaspämmillä, tietoisesti vaihdellen jatkuvasti lähettäjäosoitettaan filtteröinnin vaikeuttamiseksi.
Sen 40 meiliosoitetta jaksoi vielä blokata, mutta eipä ole enää jaksanut...internetin käyttöön pitäisi vaatia ajokorttia vastaava lupa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Yksi vajakki, joka on aika tehokkaasti tuhonnut pari kiintoisaa nyyssiryhmää jatkuvalla ajatuksenvirtaspämmillä, tietoisesti vaihdellen jatkuvasti lähettäjäosoitettaan filtteröinnin vaikeuttamiseksi.
Sen 40 meiliosoitetta jaksoi vielä blokata, mutta eipä ole enää jaksanut...internetin käyttöön pitäisi vaatia ajokorttia vastaava lupa.

Tuossa on kyllä niin "sekavanerikoinen" viesti, että pitäisi ottaa oikeen allekirjoitukseksi! :)
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Hahaha, hatunnosto Huilumestarille. Vituttaa ihmiset jotka kännissäkin jaksaa just laskea jotain bissejä. "Oot mulle nyt kaks virtasta ja kolme bissee velkaa."

Kännissä menee rahaa ja paljon, mutta niin se on tarkoituskin.
 
Itsekin tarjosin viime päivinä ainakin viisikymmentä olutta ja viinaakin, enkä tunne mitään huonoa omaa tuntoa siitä. Se mitätön rahasumma mitä siihen meni, tuli takaisin muun vastineen merkeissä.

Pakko kysyä, saitko edes toosaa siitä hyvästä? Vai mitä tarkoittaa tuo muu vastine?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kännissä menee rahaa ja paljon, mutta niin se on tarkoituskin.
Ihmisiä on erinlaisia. Toiset laskee oluitansa, toiset ei. Toiset parkuu kun olutsaldo on pahasti miinuksella, toiset eivät.

Valkohuulikyyn tapa suhtautua asiaan ei kuitenkaan ole ainoa ja oikea.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Hahaha, hatunnosto Huilumestarille. Vituttaa ihmiset jotka kännissäkin jaksaa just laskea jotain bissejä. "Oot mulle nyt kaks virtasta ja kolme bissee velkaa."

Kännissä menee rahaa ja paljon, mutta niin se on tarkoituskin.

Jos minuun viittasit, niin en kyllä iha tuolla kannalla ollut. Tarjosin kaverille oluet edellis iltana ja hän lupasi tarjota takaisin. Olisihan hän voinut jo aijemmin sanoa tyyliin: "Ei oo just nyt sitten varaa tarjota sulle takasi, mutta katotaa sitte joskus myöhemmin". Siis tuossa jutussa mua ei vituta ne oluet, vaan se että kaveri petti lupauksen. Jokohan se nyt selkis?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
voi prkl

Joku puoliturha kesätapahtuma alkamassa ja sen myötä taloyhtiön parkkipaikalla pysäköinti kielletty tapahtuman ajan.

Järjestääkö taloyhtiö korvaavan pysäköinnin? No ei.

Samapa tuo muuten mutta raskasta on keskustasta (tai jostain kauempaa) lähteä etsimään kissojen ja koirien kanssa parkkipaikkaa (kun ihmisiä saapuu kaupunkiin kuin pipoa) ja pahimmassa tapauksessa kävellä aamulla 20 minuuttia autolle.

Vituttaa niin ettei veri kierrä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa naisten kaksinaamaisuus. Juuri kun luulin löytäneeni aidon tapauksen, joka vaikutti varsin mukavalta ja tuntui tykkäävän minusta, ilmeni, että neiti pitää useampaa palloa ilmassa. Vituttaa enemmän kuin mikään tuollainen, saatana!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa tämä mitään saamattomuus. Välillä tuntuu, että ei saa mitään aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi tehdä parhaansa asioiden eteen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa naisten kaksinaamaisuus. Juuri kun luulin löytäneeni aidon tapauksen, joka vaikutti varsin mukavalta ja tuntui tykkäävän minusta, ilmeni, että neiti pitää useampaa palloa ilmassa. Vituttaa enemmän kuin mikään tuollainen, saatana!
Jos yksi käyttäytyy noin, ovatko kaikki muut automaattisesti samanlaisia?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vituttaa Turun Sanomien elokuvakriitikko Tapani Maskulan arvostelut. Mitä informaatioarvoa tuollaisilla arvosteluilla on lukijalle?

Ihan sama vaikka elokuvana olisi Peckinpahin Rautaristi tai Nicholsin Miehuuskoe, tälle jätkälle ei kelpaa mikään. Yksi tähti tulee että rapsahtaa. Joskus on saattanut tulla jopa kaksi, mutta ei niissäkään mitään logiikkaa ole ollut.

Luuleeko tämä kaveri olevansa joku elokuvataiteen ylijumala?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan sama vaikka elokuvana olisi Peckinpahin Rautaristi tai Nicholsin Miehuuskoe, tälle jätkälle ei kelpaa mikään. Yksi tähti tulee että rapsahtaa. Joskus on saattanut tulla jopa kaksi, mutta ei niissäkään mitään logiikkaa ole ollut.

Et ole sitten tainnut kovin tarkasti seurata, logiikkaa on paljonkin. Jos elokuva on Ranska/Espanja tms. ja vuodelta ~1950, niin viisi tähteä rapsahtaa. Kaikki muu on paskaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Yhden laajakaistan asennus. Tilasin Soneran 8Mt:n laajakaistan, ilmoitus tuli torstaina (normaali 8 viikkoa ensin odottelua) että laajakaista on nyt kytketty. Ei muutakuin asentamaan Adsl-boxia ja yhteyksiä.. eihän se toimi.. soittelua ympärinsä, kaikki on kuulemma ok, modeemia testaamaan myyjäliikkeeseen.. toimii.. Sonera hoiti homman mallikkaasti ja heidän asennuspalvelun kaveri kävi tänään kotona testaamassa, tarkistamassa kytkennät talojakamosta.. selvisi että paikallinen operaattori, joka kaapelit omistaa, eli Vaasan läänin puhelin oli unohtanut jonkun ristiinkytkennän pääkeskuksesta(jonne Soneran äijät eivät pääse)..

Nyt sitten taas odotellaan päiviä että Vaasan läänin puhelin suvaitsee lähettää asentajat kytkemään.
Soneraa kohtaa ei jäänyt negatiivia fiiliksiä, sen sijaan VLP on kokoajan kieltänyt ettei heidän asennuksissaan ole vikaa.. tänään soitin tarkastuksen jälkeen VLP:lle ja kerroin mitä oli vikana ja että Soneran kautta tulee vikailmoitus. "Kyllä nyt suuresti epäilen tuota, kyllä vian täytyy olla jossain muualla... " oli vastaus tässä lafkassa taas.
Onko se niin pirun vaikea myöntää että virheitä voi sattua sielläkin päässä ja jättää se lähes suora v**tuilu vähemmälle.

Olisi muutakin tekemistä kuin hoitaa itse yhtä laajakaistaa toimimaan. Yhden kokonaisen päivän olen joutunut itse selvittelemään, soittelemaan, ajamaan edestakaisin tämä homma tiimoilta.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Luuleeko tämä kaveri olevansa joku elokuvataiteen ylijumala?
Jos joskus satut samaan pressinäytökseen Maskulan kanssa, niin selviää että mies on noissa piireissä aito kukko tunkiolla. Onhan se tovin noita hommia tehnytkin ja vihaa kyllä jotakuinkin kaikkea nykyelokuvissa. Julistaa hyvin usein, että 30 vuoteen ei ole hyvää rainaa tehty.

Arvosteluista voi olla montaa mieltä, mutta perusperiaatteena mä ainakin pidän sitä, että Maskulan arvosteluihin ei ainakaan ole omalla kohdalla luottaminen.

Vaan vitutuksen aiheeseen. Vituttaa ensi viikonlopun puolimaraton ja nyt on pohja kramppaillu parilla pidemmällä lenkillä. Hauska juoksu tiedossa, jos puolimaratonilla alkaa paskiainen kiukuttelemaan. Ei muuta ku E-baysta uutta pohjelihasta kehiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös