Vitutusketju

  • 10 550 196
  • 56 138

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Monet myös syyllistyvät siihen, että noustessa katuriin, sitä bussilippua aletaan kaivaa laukun pohjalta vasta, kun on päästy sisälle katuriin. Witun älykääpiöt!

Ja miks olen viinalle perso. Ajattelin muutaman ottaa ja känni alkaa olla päällä..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan joku pilkkuvirhe tuolla Finnairin nettisivun varausohjelmistossa, kun väittää että nettilippujen "toimitusmaksu" on 20 euroa per lärvi. Ihan kohtuullinen hinta siitä, että itse naputtelen varauksen sinne ja todennäköisesti hoidan itse lähtöselvityksenkin netissä tai automaatilla. Eipä tunnu Blue1:n "hämäävät" verottomat hinnat enää huijaukselta tuon jälkeen.

Taidan silti käyttää Blue1:ia tai SAS:ia, toivottavasti saavat tarjoilijansa rotiin ennen matkaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen aina yhtä mukava tapaus on kun jonotat automaatille...

Tuli tästä mieleen, että sekin vituttaa kun pankkiautomaatilla näppäät siitä tilitiedot, tai mikä vitun saldo ruudulle -kohta se nyt onkaan, niin sen saldon tarkastamisen jälkeen joutuu keskeyttämään toiminnon ja aloittamaan alusta, jos siis rahaa haluaa nostaa.

Toki vituttaa sekin, että on niin persaukinen että joutuu välillä sen saldon ennen nostoa tarkistamaan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tuli tästä mieleen, että sekin vituttaa kun pankkiautomaatilla näppäät siitä tilitiedot, tai mikä vitun saldo ruudulle -kohta se nyt onkaan, niin sen saldon tarkastamisen jälkeen joutuu keskeyttämään toiminnon ja aloittamaan alusta, jos siis rahaa haluaa nostaa.
Tuo muuten vituttaa. En käsitä, miksi se järjestelmä on tehty niin älyttömäksi koska itse monesti joudun tarkistamaan saldon ennen nostamista koska ei tuota rahaa nyt kovin paljon monestikaan ole ja joka kerta joutuu aina näppäilemaan tunnuksen uusiksi jos sen jälkeen haluaa vielä rahaa nostaa. Naurettavan typerä systeemi.

Toki vituttaa sekin, että on niin persaukinen että joutuu välillä sen saldon ennen nostoa tarkistamaan.
No sekin vielä juu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ämmät kaupan jonossa...

Itse kassan toisella puolella aikoinani toimineena voin todeta, että samaiset ämmät sukupuoleen katsomatta vituttaa myös minua/ meitä. Ehkäpä vieläkin ärsyttävämpää on hitaat kassahenkilöt! Itse olen hyvällä pelisilmällä varustettu ja korkean työmoraalin omaava, joten vituttaa suunnattomasti katsella, kun joku fleguilee kassakoneen takana. On hyvinkin yleistä, että kun toinen tai useampikin kassa on soitettu lisäavuksi paikalle, niin sitten voikin taas höntsäillä ihan rauhassa, ilman mitään kiirettä. Itselleni on täysin selvää, että työteho nousee ensin minulla, sitten soitetaan apua ja silloinkin painetaan niin nopeasti kuin se hyvän asiakaspalvelun hengessä vain on mahdollista. Joskus juhlapyhinä en välittänyt edes siitä, onko kohteliasta olla nopea vai ei, pääasia että homma ei jumita meikäläisen takia. Mutta hyvin suuri osa kassoista ei välitä vittuakaan siitä, voisiko työn tehdä nopeasti. Kun saman palkan saa oli hidas taikka nopea. Ja osa jengistä vaihtaa jonotusvaiheessa näille nopeammille kassoille kuitenkin ja oma homma helpottuu.

No, nyt muakin vituttaa hitaat ihmiset. Kaikkialla. Hanaa saatana! Oikeat mummot ja papat on tietysti eri asia, varsinkin kivat. Ne voi ollakin hitaita, mutta näitä keski-ikäisiä muka-ikinuoria matelijoita en siedä. Enkä hitaita nuoriakaan sen puoleen. Sitä korttien kaivamista kun voi opetella vaikka kotona iltaisin. Ei siinä tarvita mitään reaaliaikaista kokemusta ja ympäristöä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkäpä vieläkin ärsyttävämpää on hitaat kassahenkilöt!

Minun lähiprismasta näitä löytyy ihan riittämiin. Erityisesti vituttaa yksi vanhahko eukko, jolla ei ikinä ole kiire. Lisäksi sama ämmä painaa hommia sellaiset vihreät hanskat kädessä, jolloinka se kolikoiden käsittely on täysin perseestä. Vaikka miten olisi jonoa, niin jos tämän eukon kassalle osuu joku hänen tuttavansa, niin siinä voidaan toki kuulumiset vaihtaa ja lätistä lämpimikseen paskaa, jonossa olevat odottakoot. Luultavasti kyseinen ihminen on ollut samassa duunissa niin kauan, että kuvittelee hänellä olevan eri vapauksia hoitaa työtään. Minua se ei kuitenkaan kiinnosta paskaakaan, että kauanko hän on siinä kassalla istunut, vaan odotan ripeää toimintaa sekä asiakkailta että asiakaspalvelijalta. Nykyään toki yritän välttää tämän asiakaspalvelijan kassalle joutumista.

Toinen mikä vituttaa, on se äs -etukortin/ plussakortin/bonuskortin kysyminen. Kai se kuuluu kassan duuniin kysyä, että löytyyko etukorttia, mutta vituttaa se silti. Kai mä jumalauta sen antaisin, jos mulla sellainen olisi.

Ja sekin vituttaa, että jos maksan narkkivisalla, eli siis electronilla jossa ei mitään luotto-ominaisuutta ole, niin jotkut kysyvät ennen kortin vinguttamista että pankki vai luotto. Voi jumalauta, vedä se kortti siitä lukijasta ja hämmästy, koska siinä ei ole kuin yksi vaihtoehto. Saatana. Toki tätä esiintyy lähinnä kesähessujen kassalla asioidessa.

No, nyt muakin vituttaa hitaat ihmiset. Kaikkialla. Hanaa saatana! Oikeat mummot ja papat on tietysti eri asia, varsinkin kivat.

Sitäkin ihmettelen, että mikä helvetin hinku näillä eläkeläisillä on tunkea sinne kauppaan siinä kolmen ja viiden välillä, kun siellä on muutenkin vitusti ihmisiä. Eikö voisi käydä vaikka aamulla tai illalla, jos eläkkeellä ollaan. Vituttaa se kiireetön käyskentely ja kaverien kanssa juoruaminen, kun samalla on kärryt ajettu ahtaaseen hyllyväliin niin, että ohi on turha koittaa. Kun sitten kärryjä kolistellen ja anteeksi pyydellen yrität tunkea sieltä jostain välistä niin katsotaan nenänvartta pitkin kuin suurtakin rikollista ja huligaania. Menisivät jonnekin muualle katselemaan ihmisiä ja juttelemaan tuttujensa kanssa. Toisilla meistä on oikeasti kiire ja kova halu päästä himaan.
 
Vituttaahan se hivenen olla "lapsenvahtina" taas. Toki ne suuremmat vahdittavat on taas niitä aikuisia jotka on ottanut pari liikaa. Toki eihän se taas minulle kuulu, mutta ei sitä nyt mielellään katso jos joku sukulainen hukkuu tai muuten vaan tekee jotain vähemmän viisasta. Ei oikein jaksaisi aikuisia miehiä raahata nukkumaan, kun on tuo yksi alaikäinenkin vahdittava. Ja kai se on myönnettävä että on hieman ikäväkin erästä henkilöä.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Vituttaa että maailmassa on naisia. Vituttaa niin saatanasti. Voi helvetti että vituttaa. Vituttaa niin perkeleesti se, että maailmassa on naisia. Ei vittu.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa että maailmassa on naisia. Vituttaa niin saatanasti. Voi helvetti että vituttaa. Vituttaa niin perkeleesti se, että maailmassa on naisia. Ei vittu.

No niin.

Vituttaako Sinua todella se, että maailmassa on naisia, vai se, että olet nyt vain sattunut tapaamaan yhden väärän naisen?

Ehkä se oikea muoto menisi "Vituttaa, että kaikista maailman naisista tapasin juuri tämän". ?

Kaikki muut ongelmathan perustuvat enemmän tai vähemmän valintaan, eli jos meni vikaan, "miksi pistit?"
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Ehkäpä vieläkin ärsyttävämpää on hitaat kassahenkilöt!

Niin totta. Tuossa meidän lähikaupassa työskentelevät ihmiset ovat huippuesimerkkejä. Palveluammatissa olevia ei kiinnosta tuontaivaallista asiakkaat. Okei, mä ymmärrän ettei nuoret klopit ole ehkä kutsumusammatissaan, mutta vituttaa kun hyllyt ovat tyhjinä viikosta toiseen, kun unohdetaan tilata niitä tavaroita. Jonot on tosiaan pitkät ja kassoja pitää aina soittaa sieltä röökiltä tekemään hommia.
Jos erehtyy huomauttamaan, että se tai se tavara on taas loppu, niin kaupan työntekijä tuijottaa kuin mykkä vittua ja kommentoi sen "Jaa":nsa nenäänsä kaivaen. Välillä tekisi mieli niin lisauttaa... ;)

Noh, onneksi tässä on jo vähän ehtinyt rauhoittumaan. Ps. Jere(n) sekoilu vituttaa edelleen ihan kiitettävästi.
 

Mauritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viiksettää, että digitaalisesta televisiosta ei näy mitään. analogilla näkyy sentäs yle tv 1 ja nelonen. Nyt voin vihdoinkin katsoa vain televisiota ei tarvitse ohjelmia katsoa.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Viiksettää, että digitaalisesta televisiosta ei näy mitään. analogilla näkyy sentäs yle tv 1 ja nelonen. Nyt voin vihdoinkin katsoa vain televisiota ei tarvitse ohjelmia katsoa.
Juu, kuitti tähän. Eipä noita Twin Peaksin loppujaksoja tarvitse sitten vaivautua katsomaan, eipä ole paljoa meidän taloudessa odotettukaan. Lisäkontrastia luo vielä tuo maksamaton tv-maksulappunenkin tuossa pöydän kulmalla, ikäänkuin lisävittuillakseen tuossakin norkoilee.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palveluammatissa olevia ei kiinnosta tuontaivaallista asiakkaat. Okei, mä ymmärrän ettei nuoret klopit ole ehkä kutsumusammatissaan

Ps. Jere(n) sekoilu vituttaa edelleen ihan kiitettävästi.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että minkä takia sitten ollaan sellaisessa duunipaikassa, mikä ei nappaa yhtään. Jos muuta duunia ei saa, niin luulisi, että siitä syystä juuri kannattaisi vähän ehkä tsempatakin. Jos duuninteko ei ylipäänsä kiinnosta, niin sitten onkin päässä jo enemmän vikaa. Siis sillä edellytyksellä, ettei kiinnosta ikinä, "tilapäisiä häiriöitä" ei lasketa. Loppupeleissä meistä aika harva on todella kutsumusammatissaan, mutta sellaisenkin voi aina hankkia esim. opiskelemalla juuri sitä alaa, mikä kolahtaa.

Missä on ihmisten työmoraali nykyään? Asiakas on itseasiassa erittäin harvoin oikeassa, mutta sitä ei tule näyttää kuin äärimmäisissä tilanteissa. Toki jos esim. hyllyt ovat tyhjinä siksi, ettei ole viitsitty tilata mitään, asiakas on oikeassa ja kauppias tai myymäläpäällikkö väärällä alalla. Mutta jos syy löytyy muualta, se tulee selittää asiakkaalle niin, että asiakas kokee saaneensa viestinsä perille. Vaikka vika olisikin jossain muualla kuin juuri itsessä, joskus kannattaa ottaa vaikka ihan omaan piikkiinsä ja pyydellä kovasti anteeksi. Ja selvittää oikeasti, miksi joku tuote puuttuu.

Kauheata sanoa, mutta minusta tuli vuosien saatossa mestari asiakkaille valehtelemisessa. Kertaakaan en jäänyt kiinni, vaan monet asiakkaat halusivat aina kuulla minulta selityksen. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun asiakas on katsonut olematonta riviä kuormakirjasta, jota olen näyttänyt, että tuote on jäänyt tavarantoimittajan mokan vuoksi saapumatta. Asiakas on sitten todennut, että "katos vaan, niinhän tuossa sanotaankin", vaikka mitään sellaista siinä ei lukisikaan. Pitää vain olla tarpeeksi vakuuttava ja kohtelias :). Vaikka kusettanut olenkin, asiakkaat ovat kuitenkin poistuneet myymälästä selityksen saaneina ja jos nyt ei tyytyväisinä, ainakin enemmän ymmärtäväisinä. Toki puutteet olen myös korjannut, mikäli niihin olen pystynyt vaikuttamaan. Aina niihin ei myyjäkään voi vaikuttaa, valitettavasti. Mutta minulle edes näennäisen tyytyväinen asiakas on/ oli tärkeintä.

Ja meikäläistä vituttaa myös tämä tapaus Karalahti. Ihan sama miten päin asiaa kääntelee, ei tässä lopulta sitten kukaan voittanutkaan. Ei tämän näin pitänyt mennä! Saatana!
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Vituttaako Sinua todella se, että maailmassa on naisia, vai se, että olet nyt vain sattunut tapaamaan yhden väärän naisen?

Minua vituttaa se, että olen tavannut sen oikean naisen, joka kuitenkin kokonaisuus huomioiden on aivan väärä.

Naiset ovat ihania paitsi ollessaan liian ihania.
 

julle-jr

Jäsen
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että minkä takia sitten ollaan sellaisessa duunipaikassa, mikä ei nappaa yhtään. Jos muuta duunia ei saa, niin luulisi, että siitä syystä juuri kannattaisi vähän ehkä tsempatakin. Jos duuninteko ei ylipäänsä kiinnosta, niin sitten onkin päässä jo enemmän vikaa. Siis sillä edellytyksellä, ettei kiinnosta ikinä, "tilapäisiä häiriöitä" ei lasketa. Loppupeleissä meistä aika harva on todella kutsumusammatissaan, mutta sellaisenkin voi aina hankkia esim. opiskelemalla juuri sitä alaa, mikä kolahtaa.
Fiksua puhetta, jotkut ihmiset tuppaavat vain olemaan niin saamattomia, että eivät jaksa panostaa siihen, että pystyisivät tekemään uraa kiinnostavien asioiden parissa. Toki joidenkin yksilöiden kohdalla voi joistain syistä olla niinkin, että tähän ei ole mahdollisuutta, mutta yleisesti ottaen Suomen kaltaisessa suhteellisen tasapuolisessa yhteiskunnassa kaikilla on periaatteessa lähtökohtaisesti mahdollisuus opiskella itselleen sellainen ammatti jossa viihtyy. Onhan se toisaalta työnantajankin vika että he katselevat työntekijöitä jotka fleguilevat, vähän niinkuin case-Karalahdessakin on tapahtunut :) Tyhmähän se on joka maksaa, periaatteessa kaupassakaan ei ole pakko käydä jos palvelu ei miellytä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Vittu kun vituttaa Suomen lainsäädäntö perkele. Olen saanut aikoinaan perintönä kotitaloni jonka jouduin myymään velkojen vuoksi pois. Sijaintinsa vuoksi talosta sai suoraan sanottuna surkeat rahat josta jäi vain hiluja käteen maksettuani velat pois. Tämän jälkeen kun vielä sain maksettavakseni perintäveron oli vitutuksen multihuipennus täydellinen.

Kun kaiken tämän jälkeen minulle jäi jotakin vieläpä säästöön niin vitun auto pitää huolen siitä että siihen uppoaa tasaisin väliajoin massia. Lisäksi heinäkuussa inttiin lähtö vituttaa. Lisäksi vituttaa että Kela ei maksa vuokraani tuolta ajalta koska minulla siis on hieman säästöjä tallessa joten Kelan mukaan olen niin vitun hyvin toimeentuleva että voin maksaa asumiseni intin aikana itse. Vittu että vituttaa koko elämä. Oikeastaan koskaan elämässä ei ole ollut näin epätoivoista tunnetta kuin nyt on. Kaikki vaan vituttaa.
 

scholl

Jäsen
Viasat. Kun jatkoaika piti alkaa niin kuva meni mustaksi, eikä tule mitään. Siis mitä vittua. Kauden arvokkaimpia otteluita jännittävissä vaiheissa eikä nähdä ratkaisuja. Siis oikeasti mitä vittua.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viasat. Kun jatkoaika piti alkaa niin kuva meni mustaksi, eikä tule mitään. Siis mitä vittua. Kauden arvokkaimpia otteluita jännittävissä vaiheissa eikä nähdä ratkaisuja. Siis oikeasti mitä vittua.

Ruotsissa näytetään Viasatilla formulaa. Sitä ei tietenkään Suomessa saa näyttää ja tästä johtuen ruutu on musta. Itsekkin ihmettelin kun kävin jääkaapilla, mutta sitten kun katsoin infosta niin tajusin.

Niin ja ei vituta, koska Tolouse pääsi CL:N!

edit:Niin ja finaalihan tulee uusintana(eli sen jatkoajan kera) nyt Viasat2:lta jos tahdot katsella.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viasat. Kun jatkoaika piti alkaa niin kuva meni mustaksi, eikä tule mitään. Siis mitä vittua. Kauden arvokkaimpia otteluita jännittävissä vaiheissa eikä nähdä ratkaisuja. Siis oikeasti mitä vittua.
Olettaen, että tarkoitat tuota Saksan-cupin(tai miksi sitä kutsutaankin) finaalia, niin mua vituttaa sen pelin tuomari. Hyi vittu mikä kusipää! Pitäähän se nyt vähän isompaa Stuttgarttia suosia. Nünrberg kuitenkin ottelun voitti jatkoajan jälkeen, mutta se ei paljon pitkävetolappua auta. Ensinnäkin Stuttgardille olisi voinut antaa muutaman punaisen enemmän, mutta ei ollut tuomarilla rohkeutta ajaa kahta saman joukkeen kaveria pihalle muutaman minuutin sisään. Lisäksi läpi ottelun Stuttgartilta törkeitä temppuja. Sitten vielä lopuksi kiitetään Stuttgattia sikamaisista vastustajien "tappo" yrityksista antamalla käsittämätön sukellusrankkari, minkä seurauksena peli kahteen-kahteen ja samalla mulle tulossa olleet vajaat sata euroa paskapönttöön. Että kiitos vaan saksalainen homotuomari.

Lisäksi halveksin Stuttgartin mutakuonoa nimeltään Cacau. Mikä saa pelaajan lyömään vastustajaa? Toivottavasti ei kyseistä jannua kentällä vähään aikaan nähdä. Joku voisi näyttää kaverille, että miltä se nyrkin isku tuntuu. Ja jos joku whiteman suorittaisi operaation, niin suosittelisin laittamaan hanskat käteen ettei kädet likaannu ruskean paskaisesta ihosta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että minkä takia sitten ollaan sellaisessa duunipaikassa, mikä ei nappaa yhtään. Jos muuta duunia ei saa, niin luulisi, että siitä syystä juuri kannattaisi vähän ehkä tsempatakin. Jos duuninteko ei ylipäänsä kiinnosta, niin sitten onkin päässä jo enemmän vikaa. Siis sillä edellytyksellä, ettei kiinnosta ikinä, "tilapäisiä häiriöitä" ei lasketa. Loppupeleissä meistä aika harva on todella kutsumusammatissaan, mutta sellaisenkin voi aina hankkia esim. opiskelemalla juuri sitä alaa, mikä kolahtaa.

Itse olen tällä hetkellä duunipaikassa, joka ei motivoi p****karvan vertaa, mutta olen siellä, koska hallitsen asian, siitä saa palkkaa, jonka tarvitsen elääkseni, ja minulla on muunlaisia tärkeitä sidoksia organisaatioon. Ja toivon pääseväni oman alani hommiin myöhemmin.

Juttuhan on niin, että esim. opiskelijoilla ei ole useinkaan varaa valita, missä ovat töissä. Määrittäviä tekijöitä ovat muut velvoitteet, palkka ja osaamistaso. Oman alan hommiin ei pääse, koska ei ole pätevyyttä eikä voi antaa kokonaisaikaansa täysin työntekoon. Juuri tämän takia monet ovat palveluammatissa osa-aikaisena, mutta tämän sinä uskoakseni jo tiesitkin.

Mitä tulee kuitenkin tuohon, ettei kiinnosta, niin ei se mielestäni saisi kuitenkaan näkyä. Olen tehnyt asiakaspalveluhommia iästäni huolimatta enempi tai vähempi kymmenen vuoden aikana, ja itselleni on kehittynyt tietynlainen ammattitaito ja -etiikka. Ts. hoidan omat duunini hyvin. Vaikka siis motivaatiota itse työhön ei ole ollenkaan.

PS. Ja kyllä, asiakkaille voi myydä miltei mitä tahansa tietämättä asiasta mitään konkreettista, kunhan on tarpeeksi vakuuttava.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toinen mikä vituttaa, on se äs -etukortin/ plussakortin/bonuskortin kysyminen. Kai se kuuluu kassan duuniin kysyä, että löytyyko etukorttia, mutta vituttaa se silti. Kai mä jumalauta sen antaisin, jos mulla sellainen olisi.

Ja sekin vituttaa, että jos maksan narkkivisalla, eli siis electronilla jossa ei mitään luotto-ominaisuutta ole, niin jotkut kysyvät ennen kortin vinguttamista että pankki vai luotto. Voi jumalauta, vedä se kortti siitä lukijasta ja hämmästy, koska siinä ei ole kuin yksi vaihtoehto. Saatana. Toki tätä esiintyy lähinnä kesähessujen kassalla asioidessa.

Tuo plussakorttien kysely raivostuttaa niin paljon, että ei siitä tässä sen enempää. Aiheesta on toinen ketju olemassa.

OKO-pankin pankkikorttia vinguttaessa kassalaite kysyy pankki vai luotto, vaikka kortti on pelkkä pankkikortti. Useimmat myyjät tietävät suoraan painaa pankkia, liian monet erehtyvät kysymään kumpi. Tuo on ihan selkeä softavirhe, sitä en osaa sanoa miten tuommoinen voi vieläkin tuolla pyöriä.
 

Ender00

Jäsen
Tänä kesänä ei sitten järjestetäkään futispuulaakia...ja samaan aikaan mediassa valitetaan, kun suomalainen mies ei liiku ja on huonokuntoinen.

Saatana, järjestäkää liikuntamahdollisuuksia niin kyllä me liikutaan - perkele!
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Vituttaa, krapulaa pukkaa ja pitäisi mennä kuuntelemaan sukulaisten jorinoita ravintolaan. Muijankin kanssa on riitaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös