Vitutusketju

  • 10 553 967
  • 56 140
Suosikkijoukkue
HIFK
Isäni tarjosi äidilleni ja "meille lapsille" musikaali-illan Helsingin Kaupunginteatterissa. Kaunotar ja Hirviö oli ihan kiva kokemus, mutta...

Pois lähtiessäni löysin bilikkani keskeltä anarkistien kulkuetta. Kysyin lähimmältä mellakkapoliisilta, mitä kautta pääsee pois. Vastaus oli: "Toistaiseksi ei mitään." Minä siihen: "Voi vittu!" Mellakkapoliisi: "Niinpä!"

Odottelin siinä noin kymmenen minuuttia, ja kuinkas ollakaan, joku vittumarko tuli aukomaan päätään, kuinka pukupelle vahtii autoaan, ettei sitä telottaisi. Siinä vaiheessa mieleni teki sanoa: "Menepä tuohon eteen seisomaan, niin katotaan, kuinka paljon mä säästelen bilikkaa." Onneksi mulla järki kuitenkin voitti - se ois varmaan menny...

Pääsin siitä lähtemään noin 20 min. venattuani, mutta mitäköhän ne lapset miettivät, jotka jäivät samaan sumppuun.
 

Chilango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpat, Les Habs
scholl kirjoitti:
Kävin tänään katsomassa kämppiä. Harmi, että hyvä asunto maksaa täällä 800000e. No mutta sama asia kuin esim. Nykissä tai Lontoossa. Vain tyhmä ostaa. Ihan kohtuuhinnalla 1500+e saa vuokrattua kohtuukämpän. Se on nyt harkinnassa tämä asia.

Schollia voi epailla trollauksesta mutta nuo tiedot kylla pitavat aika tarkkaan paikkaansa.

Asuntojen hinnat nousivat Barcelonassa about 130% vajaassa 10 vuodessa, tais olla kolmanneksi kovin nousu sina aikana, Johannesburgin ja Sinaporen tms jalkeen.
On pakko tunnustaa etta itse ostin sielta kampan juuri siina nousun alkuvaiheessa ja olis hienoa kertoa etta tiesin nousun tulevan mutta valitettavasti meni ihan tuurilla.
Tosin noista asuntojen hintojen nousustahan voi nauttia vasta siina vaiheessa kun sen myy mutta kuitenkin meni kerrankin sijoitus kohdalleen.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chilango kirjoitti:
Schollia voi epailla trollauksesta mutta nuo tiedot kylla pitavat aika tarkkaan paikkaansa.

Asuntojen hinnat nousivat Barcelonassa about 130% vajaassa 10 vuodessa, tais olla kolmanneksi kovin nousu sina aikana, Johannesburgin ja Sinaporen tms jalkeen.
On pakko tunnustaa etta itse ostin sielta kampan juuri siina nousun alkuvaiheessa ja olis hienoa kertoa etta tiesin nousun tulevan mutta valitettavasti meni ihan tuurilla.
Tosin noista asuntojen hintojen nousustahan voi nauttia vasta siina vaiheessa kun sen myy mutta kuitenkin meni kerrankin sijoitus kohdalleen.

On scholl trolli tai ei, niin pakko sanoa, että kyseessä on harvinaisen älykäs kaveri, jonka juttuja on aina hauska lueskella..

Ei varmaan kuulu vitutusketjuun, mutta ohi meni trolliepäilyt näiltä osin. :)
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
mtuq kirjoitti:
On scholl trolli tai ei, niin pakko sanoa, että kyseessä on harvinaisen älykäs kaveri, jonka juttuja on aina hauska lueskella..

Ei varmaan kuulu vitutusketjuun, mutta ohi meni trolliepäilyt näiltä osin. :)


Oot asian ytimessä! Trolli tai ei, niin pitää ymmärtää sen provon/faktan taakse mitä Scholl heittää.

Jottei mee ihan asian ohi, niin minua vituttaa se, että irkissä kaverit hyytyy ja että Suomessa ei osata "mielenosoittaa" Tallinnan malliin. Eihän se ole mikään mielenosoitus jos ei mersua sytytetä tuleen tai punalippuja heiluteta.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Morrison kirjoitti:
Oot asian ytimessä! Trolli tai ei, niin pitää ymmärtää sen provon/faktan taakse mitä Scholl heittää.

Jottei mee ihan asian ohi, niin minua vituttaa se, että irkissä kaverit hyytyy ja että Suomessa ei osata "mielenosoittaa" Tallinnan malliin. Eihän se ole mikään mielenosoitus jos ei mersua sytytetä tuleen tai punalippuja heiluteta.

Irkkikaverit menee yleensä baariin tai nukkumaan, mä menisin kanssa, mutta ei nukuta, kun oon jo tässä koisinut pari päivää, baariinkaan ei jaksa mennä, kun se nukkuminen johtu krapulasta.. sekös se vituttaa.

Niin ja selvennyksenä vielä, että ei mua noi schollin poliittiset mielipiteet häiritse, mutta eipä siitäkään sen enempää vitutusketjuun.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Kuudetta päivää kevätflunssassa. Ensin pari päivää kuumetta ja sitten päälle vielä yskä ja räkätauti. Veto on niin pahasti pois, ettei jaksa edes kunnolla vituttaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Joku kulli on talon edustalla vappusiman innoittaman miehisyyskohtauksen seurauksena väännellyt liikennemerkkejä irti maasta, nyt ne on pahan kerran kenollaan. Kuuluuko sitten kaupungille vai taloyhtiölle niiden uudelleen upottaminen, kunnon betonimöykkyyn kiinni vaan. Jos jää ylimääräistä mäskiä, siitä voidaan tehdä voimailijalle uudet kengät ja testaamaan kelluuko ne. Ilmeisen hatarasti on ollut alunperinkin kiinni, mutta olisi voinut purkaa tarmoaan johonkin muuhun, vaikka hakkaamalla päätään asvalttiin. Ihme mulkku.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Koirapoika kirjoitti:
Kuuluuko sitten kaupungille vai taloyhtiölle niiden uudelleen upottaminen, kunnon betonimöykkyyn kiinni vaan. Jos jää ylimääräistä mäskiä, siitä voidaan tehdä voimailijalle uudet kengät ja testaamaan kelluuko ne. Ihme mulkku.

Eikös se niin mene, että heti kun merkitylle jalkakäytävälle astuu, on julkisella sektorilla. Veroistahan tuollaiset käsittääkseni maksetaan. Tuollaiset tempaukset ovat idiotismia puhtaimmillaan ja ne ovat yleensä teini-ikäisten tekosia.

Nimim. kokemusta on teini-iässä tehdyistä vähän vastaavista tempuista. Kaduttaa.
 

DrAvalanche

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa kevyesti Suomen tappio. Mutta vain kevyesti, alkusarja on alkusarja ja ratkaisupelit vielä edessä.

Vituttaa enemmän kun aloin laskea ryssä-sanoja otteluseurantaketjusta. On se vitun iloinen asia toi urheilu ja edistää maailman liikkuvan nuorison yhteisymmärrystä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
DrAvalanche kirjoitti:
Vituttaa enemmän kun aloin laskea ryssä-sanoja otteluseurantaketjusta. On se vitun iloinen asia toi urheilu ja edistää maailman liikkuvan nuorison yhteisymmärrystä.

Äläs nyt. Onhan ryssä ryssä vaikka voissa paistaisi. Nekin sievät mutta anorektiset maatushkat palkintojenjaossa ovat ryssiä. Silti panisin.
 

kääppis

Jäsen
Että voi vituttaa loppumaton hammassärky, tai siis iensärky, kun on viisaudenhampaat tuloillaan alas. Ylös ovat jo tulleet onneksi.
Särkylääke auttaa hetken ja sitten sama särky jatkuu.
Toivottavasti ei pidä koko yötä hereillä.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kääppis kirjoitti:
Että voi vituttaa loppumaton hammassärky, tai siis iensärky, kun on viisaudenhampaat tuloillaan alas. Ylös ovat jo tulleet onneksi.
Särkylääke auttaa hetken ja sitten sama särky jatkuu.
Toivottavasti ei pidä koko yötä hereillä.
Se on varmaan tulehtunut (yllätys). Itse epäilin jokin aika takaperin eräässä viisaudenhampaassani olevan vähintään Grand Canyonin kokoinen reikä, mutta se oli vain hampaan esiin työntymisestä johtuva pieni tulehdus. Hammaslääkäriin pääsin valvotun yön jälkeen parin tunnin varoitusajalla. Dr. Mengele tutkaili hammasta noin 45 sekuntia, lykkäsi kouraan reseptin Tarpeeksi Tehokkaille särkylääkkeille sekä viikon antibioottikuuriin ja homma oli sillä selvä. Ensimmäisen särkyjyvän poppaamisen jälkeen hammas ei ole vaivannut tippaakaan. Tästä on nyt pari kuukautta jo.

Noin muuten tässä on ollut nyt oikein perinteinen känni-vappu-setti, josta avautuminen tähän ketjuun on kaikessa yllätyksettömyydessään melko vaivauttavaa. Paljon meni rahaa, mutta paljon meni viinaakin ja lopulta koko jätkä lähti yöksi erään erittäin hyvän kaverin pikkusiskon luo, joka tämäkin on erittäin hyvä tyyppi. Aamulla fiilis oli vähintäänkin "akward", eikä tämä tajuton krapula ole vielä iltaan mennessä a, mennyt pois b, antanut aikaa ajatella tuota kuviota ja sitä miten tätä juttua nyt lähtisi hoitamaan. Huomenna pitäisi olla freeshinä & skarppina töissä.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Sievä pinkka kouluhommia pöydällä, 8.00 pitäisi kaikkien olla valmiita. Idiootti, mikä idiootti. Pakko tehdä tai ei muuten ole pahemmin kouluun menemistä, jos haluaa terveenä tulla takaisin kotiin.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Yskää ja kurkkukipua jatkunut jo kohta 2,5 viikkoa. Kohta kokeilen vanhaa suomalaista parannuskeinoa eli pari shottia vahvaa alkoholia ja sen jälkeen nukkumaan. Vissiin se perinteinen alkomahooli on kossua, mutta nyt on käytössä vain viskiä. Vähän "elämän veden" väärinkäyttöä, mutta menkööt.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Vituttaa, että päätin valvoa NYR_BUF matsin vaikka lupasin tulla aikaisin koisimaan ja vasta sitten aamulla herätä katsomaan Anaheimin ja Temen peliä. Toivottavasti ankat edes voittavat matsinsa aamulla. Rupeaa jo vähän kyrsimään nämä 1-2h "yöunet" pleijareiden takia, kun pitäisi päivisin välillä esiintyäkin asiallisesti. Onneksi on edes taxit. Nyt sitten yrittämään tunnin unia.
 

TML

Jäsen
Pakko kyllä tännekkin avautua.

Ai mistä?? Rangers-Sabres ottelun lopusta. Palautti mieliin Gelinasin maalin 04 keväällä Stanley Cup -finaalien kuudennessa ottelussa jonka Bolts lopulta voitti jatkoajalla. Gelinasin maalia ei muistaakseni edes tarkistettu ja kiekko ylitti maaliviivan silloin juuri ja juuri. Potkumaali ei ollut kyseessä.

Niin nyt sitten tämä Brieren tilanne. Ymmärrän kyllä tietenkin että tv-yhtiöillä on kameroita joka kolkassa ja pystyvät näin ollen näyttämään kansalle totuuden. Päättävät elimet eivät näitä samoja kuvia näe, joten heidän hommansa on vaikea.
Silti hyvä ja viihdyttävä jääkiekkomatsi jätti ikävän lopun mieliini.
 

FlyingFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + muut turkulaiset
Hiukan vittumainen tilanne oli äsken Stockan kahvilassa.

Ostin neljä euroa maksavan leivän ja menin maksamaan sitä kassalle. Ojensin myyjälle 20 €:n setelin, otin vaihtorahat ja lähdin kohti pöytää. Siinä vaiheessa huomasin että takaisin oli tullut vain kuusi euroa, ja menin sitten ystävällisesti huomauttamaan siitä kassalle. Keskustelu meni näin:

FlyingFinn: Anteeksi, mutta nyt taisi sattua pieni laskuvirhe.
Myyjä: Häh.
FF: Niin, että kun maksoin kahdenkympin setelillä...
M: Se oli kymppi.
FF: Ei, kyllä se taisi olla kaksikymppinen. Olen melko varma asiasta.
M: Niin minäkin, kymppi se oli. Se on nyt sitten mun sana sua vastaan. Se on mun palkasta sitten pois se kymppi.
FF: No voisitko vaikka tarkistaa ettei siellä kassassa ole nyt kaksikymppistä kymppien joukossa?
M: (Ei reaktioita)
(Pieni tauko)
M: Noh?
FF: No pidä se kymppi.

Menin pöytään istumaan ja mietin samalla sitä Kummelin Tonnin seteli-sketsiä, että johan on ihme tilanne. Sitten kävin läpi kaikki päivän kuitit. Sisko oli aamulla antanut minulle 30 € (20 € + 10€ setelit), jotta veisin hänen poikansa parturiin. Kuitista näkyi että olin maksanut parturin (16 €) tasarahalla, eli sinne ei ainakaan kaksikymppistä mennyt. Myös kauppareissulla olin maksanut pienen ostoksen tasarahalla, eli ainoa seteli joka oli jäljellä oli 20€. Ja taas kassalle:

FF: Niin anteeksi, nyt kävin läpi kaikki kuitit ja vakuutuin siitä että se oli kaksikymppinen.
M: Siis käsitätkö että se on sitten illalla mun palkasta pois?
FF: Ei ole, kassa tulee täsmäämään, lupaan sen.
M: No miten minä sun raha-asioista voisin tietää?
FF: Kassa tulee täsmäämään, ota ihan rauhallisesti.
M: (Avaa kassan, repäisee sieltä kympin setelin ja lyö sen minulle kouraan.) Siis tää on sitten tosi poikkeuksellista, ymmärrätkö sä sen?
FF: Joo, ymmärrän. Kiitos.

Yllättävän paska maku jäi tästä episodista muutaman euron tähden, ei muuten mutta myyjän asenne sai kyllä epäilemään kusetusta. Ja vielä Stockmannilla. Kenenkään talous ei kaadu kymmeneen euroon, mutta periaate ratkaisee.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
FlyingFinn kirjoitti:
Joo itelläki on tullu tommosia myyjiä joskus vastaan, ja kyllä pistää vituttamaan.

Itteäni vituttaa tällä hetkellä eräs muija. Ei prkl ku ei osaa uskoo etten ole kiinnostunut hänestä!

*****************
E.

vision kirjoitti:
Pane sitä kerran jonka jälkeen et pidä mitään yhteyttä siihen. Luulisi tajuavan.
Ei jaksaisi taas kerran vaihtaa liittymää, kun menin joskus humalassa antamaan numeroni tälle Lörtsylle.
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FlamesFan kirjoitti:
Itteäni vituttaa tällä hetkellä eräs muija. Ei prkl ku ei osaa uskoo etten ole kiinnostunut hänestä!

Pane sitä kerran jonka jälkeen et pidä mitään yhteyttä siihen. Luulisi tajuavan.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
FlyingFinn kirjoitti:
Yllättävän paska maku jäi tästä episodista muutaman euron tähden, ei muuten mutta myyjän asenne sai kyllä epäilemään kusetusta. Ja vielä Stockmannilla. Kenenkään talous ei kaadu kymmeneen euroon, mutta periaate ratkaisee.

Tekisit valituksen siitä sinne Stockalle. Sen olis samantien pitänyt tarjoutua laskemaan se kassa ja varmistamaan, että siellä on 10euroa liikaa. Itse ainakin joskus Stockan Herkussa töissä ollessa laskin kassan, kun pappa väitti saaneensa liian vähän takaisin.

Ja toisekseen vaikka sieltä rahaa puuttuisi, niin ei niitä kukaan takasin joudu maksamaan omasta palkastaan. Idioottikassa
 

Hulppa

Jäsen
FlamesFan kirjoitti:
Itteäni vituttaa tällä hetkellä eräs muija. Ei prkl ku ei osaa uskoo etten ole kiinnostunut hänestä!
Sano sille että "En oikeestan ole susta kiinnostunut. Ei nähdä enää." Usko tai älä, ne monesti tajuaa siitä.

Itteäni vituttaa miehet, jotka ei uskalla sanoa suoraan mitä tahtoo tai ei tahdo. (Ja tätä ei nyt ole tarkoitettu vittuiluna FlamesFanille, tuli vaan mieleen tuosta viestistä.)
 

Jeffrey

Jäsen
Itseäni vituttaa yksi viikonloppu hoito. Joku saatana on sille mun numeronkin antanut. Tänään taas tullu lähemmäs kymmenen viestiä. Kahteen jaksoin vastata. Eikä tälläsessä nyt oikeasti sen kummempaa ole, tyttö on sen näkönen, että ihan helposti voisin sitä uudestaankin töräyttää. Ehkä töräytänkin. Se mikä mua vaan tällähetkellä hermostuttaa on se, että tää kyseinen tyttö on samassa koulussa yhden toisen tytön kanssa. Tämä toinen tyttö taas on sellainen jonka kanssa on kohta kuukauden päivät ollut pientä kipinää ilmassa ja josta voisi syttyäkkin jotain suurempaa. En vaan malta uskoa, että syttyy mikäli tämä viime viikonloppunen juttu leviää, siis ei se viime viikonlopun tyttö vaan se juttu mitä sen tytön kanssa tapahtu. Itsehhän olen soppani keittänyt. Tuli vaan jurrispäissä sellainen olo, että vittu on se nyt pantava toista jos tulee sitten loppuelämä pantua vaan yhtä pillua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös