Vitutusketju

  • 10 575 282
  • 56 149

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
vetti kirjoitti:
Vituttaa kun pelkän nimimerkin perusteella tehdään johtopäätöksiä.

Vituttaa kun pitää vastata noin vaikka vikkenilo on ottanut nimimerkkinsä Kalle Päätalon kirjasta Viimeinen savotta ja Päätalon kirjoissa vilisee tikkuviinat ja leikatut konjakit. Etkö huumoria ymmärrä?
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uleåborgir kirjoitti:
Vituttaa kun pitää vastata noin vaikka vikkenilo on ottanut nimimerkkisi Kalle Päätalon kirjasta Viimeinen savotta ja Päätalon kirjoissa vilisee tikkuviinat ja leikatut konjakit. Etkö huumoria ymmärrä?

Vituttaa kun en ole lukenut Päätalon kirjaa Viimeinen savotta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vituttaa ihmiset, jotka jättävät autonsa toisten ihmisten varatuille parkkipaikoille. Oli muuten aika ihana ylläri kun tulee kotiin ja huomaa jonkun vieneen oman parkkipaikan. Perkele! Nyt saunaan rentoutumaan ja jos tuo auto on vielä sen jälkeen tuossa paikalla, niin saatanpa innostua leikkimään lekalla...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pakkipari kirjoitti:
Vituttaa ihmiset, jotka jättävät autonsa toisten ihmisten varatuille parkkipaikoille. Oli muuten aika ihana ylläri kun tulee kotiin ja huomaa jonkun vieneen oman parkkipaikan. Perkele! Nyt saunaan rentoutumaan ja jos tuo auto on vielä sen jälkeen tuossa paikalla, niin saatanpa innostua leikkimään lekalla...

Tee kuten kaverini teki, eli parkkeeraa auto siten, ettei kyseinen kusipää saa autoaan mihinkään ruudusta. Eiköhän tuo viestin ymmärrä ja uskoisin, että häntäkin saattaisi hieman vituttaa tilanne. Kaikkeen vitutukseen on olemassa jossakin vastavitutus. Vitutuksen määrä on aina vakio.

EDIT: minua vituttaa tällä hetkellä kaikki. Enkä ole edes kännissä. Olen änkyräselvä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
vikkenilo kirjoitti:
Löivät sen myyntikiellon kaupoille. Shaatana soikoon. Voi olla värikästä menoa.
Hehe, saattaa olla melkoisen absurdi fiilis kantaa viinaa Viroon päin.
 

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
Valtiotieteellisen tiedekunnan kuningasidea, eli tiedekuntatentit lauantaisin kello 9.

En olisi halunnutkaan ottaa olutta.
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Slowhand kirjoitti:
Valtiotieteellisen tiedekunnan kuningasidea, eli tiedekuntatentit lauantaisin kello 9.

En olisi halunnutkaan ottaa olutta.
Ota ihmeessä. Krapulassa ihminen on luovimmillaan. Se on tutkittu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Uleåborgir kirjoitti:
Tee kuten kaverini teki, eli parkkeeraa auto siten, ettei kyseinen kusipää saa autoaan mihinkään ruudusta. Eiköhän tuo viestin ymmärrä ja uskoisin, että häntäkin saattaisi hieman vituttaa tilanne. Kaikkeen vitutukseen on olemassa jossakin vastavitutus. Vitutuksen määrä on aina vakio.
Kävi mielessä, mutta mulla on firman pakettiauto ja tuo paikka on sellainen että jos siihen jättää tuon, ei kukaan pääse parkkipaikoille tai sieltä pois. Ei viittis kaikkien iltaa/aamua pilata yhden pässin takia. Laitoin kuitenkin lapun kyseisen auton tuulilasiin. Toivottavasti lukee sen viestin, niin ehkä saattaa ymmärtää asian.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakkipari kirjoitti:
Vituttaa ihmiset, jotka jättävät autonsa toisten ihmisten varatuille parkkipaikoille. Oli muuten aika ihana ylläri kun tulee kotiin ja huomaa jonkun vieneen oman parkkipaikan. Perkele! Nyt saunaan rentoutumaan ja jos tuo auto on vielä sen jälkeen tuossa paikalla, niin saatanpa innostua leikkimään lekalla...

Tai toinen perinteinen kikka eli pyyhkijät nurinpäin lasia vasten. Sitä ei välttämättä edes huomaa ennen niiden tarvetta. Toinen vaihtoehto hinauttaa auto suorilta pois tai vääntää pyyhkijät solmuun.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vittu, kun pitää lähteä töihin. Jää katsomatta Anaheim - Nucks pelin kolmas erä.

Vai tulinkohan just kipeäksi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
repe_joke kirjoitti:
Vai tulinkohan just kipeäksi?

Tietenkin sinä menet nyt töihin, mutta tuo on ihan oikeasti keino mikä kannattaa säilyttää arsenaalissa. Ja sitten käyttää, kun ihan oikeasti ei vain voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan. Onkohan näistä asioista ketjua olemassa?

Aiheesta voisi kirjottaa laajemminkin, mutta se vaatisi tosiaan jo toisen ketjun, vanhan tai uuden.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä henkilökohtaisesti olen ollut äärimmäisen ovela, ja järjestänyt työvuoroni siten, että näen A) Suomen kaikki pelit kisoissa, ja B) NHL:n tärkeimmät playoffmatsit (varsinkin aamuisin).
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vitun Rengashalli. Olivat jakaneet jotain mainosläpysköjä ja ilmeisesti märkään tuulilasiin olivatten tällänneet sen. No tänään autolle mennessä huomasin moisen ja aurinko oli sitten kivasti koko päivän sitä porottanut ja kiinnihän se oli kuin tikku paskassa. Ei auttanut kuin mennä huoltoasemalle kaatamaan vettä kastelukannusta ja rapsuttelemaan jääskraballa.

Oli näköjään jollekkin naapurillekin käynyt sama.
 

Liitteet

  • rengashalli_1.jpg
    rengashalli_1.jpg
    71,7 KB · kertaa luettu: 743
  • rengashalli_2.jpg
    rengashalli_2.jpg
    39,9 KB · kertaa luettu: 705

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
pernaveikko kirjoitti:
Tietenkin sinä menet nyt töihin, mutta tuo on ihan oikeasti keino mikä kannattaa säilyttää arsenaalissa. Ja sitten käyttää, kun ihan oikeasti ei vain voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan.

Juu töihinhän sitä tuli mentyä. Mutta nyt kävi niin "onnellisesti", että pääsee töissä seuraamaan toisesta jatkoajasta eteenpäin matsin loppuratkaisuun asti.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Voi vitun vittu! Saatana pidin pyörää Turussa koko yön, eikä kukaan koskenut siihen. Nyt sitten saatana käyn täällä Kaarinan päässä kaupassa, ja olen kaksi minuuttia poissa, niin eiköhän joku vitun räkäkuula sen jo pölli. Voi vitun vittu. Ensiksi kyllä nauratti ihan vitusti, mutta nyt rupes risoo oikee urakalla. Eli jos joku Kaarinan päästä näkee jossain Punaisen Shimano naisten mallisen polkupyörän, jossa ei ole tarakkaa eikä lokareita, voisi pistää YV:tä tai laittaa tännekkin vaan viestiä. Vitun hyvin alko tämäki krapula aamu. SAATANA!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Veikkauksen sivut sekaisin ja ei millään jaksaisi lähteä kioskille (joka on 200 metrin päässä), muutenkin vituttaa kun huomenna muutto Martinlaaksoon Vantaalle. Ihan vitusti tavaraa.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
-Niks- kirjoitti:
Veikkauksen sivut sekaisin.
Kyl ne taas toimii.

Vituttaa ettei Suomen pelii tuu vappuaattona.. olis vaa ollu komijaa vetää viinaa ja kattoo lätkää. Nyt sitten vaa vedetää viinaa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Seppis kirjoitti:
Vituttaa ettei Suomen pelii tuu vappuaattona.. olis vaa ollu komijaa vetää viinaa ja kattoo lätkää. Nyt sitten vaa vedetää viinaa.

Sama. Mutta kyllähän tuo maanantai päivä menee hauskasti ilman Suomen peliäkin.
 

tutzba

Jäsen
Koko päivä menny ihan vituiks. Siis miten on mahdollista, että yhden illan aikana menee kaikki seuraavan päivän suunnitelmat ihan kokonaan pois? Ja minkä takia naisten pitää olla niin vaikeita. Tää kyllä kuuluis varmaan Naisasiat-ketjuun mutta pistin kuitenkin tänne. Vittu kun hajottaa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
J-P Jalo. Oo jo vittu hiljaa!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
tutzba kirjoitti:
Ja minkä takia naisten pitää olla niin vaikeita. Tää kyllä kuuluis varmaan Naisasiat-ketjuun mutta pistin kuitenkin tänne. Vittu kun hajottaa.
perussettiä, perussettiä. et varmaan oo ainoa äijä joka ottaa naisen kanssa yksiin...jos se nyt sua mitenkään lohduttaa :)
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa lukion liikunnan pakolliset kurssit. Voi saatana mitä paskaa voi olla. Siellä on mun lisäksi yksi tai kaksi, jotka osaavat tehdä jotain. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän surkeita. Kerrassaan "kädettömiä ja jalattomia" paskoja, urheilutermein sanottuna. Mitä nämäkin ihmiset ovat tehneet elämänsä aikana? Varmaan tietokonetta 24/7. Muutaman kerran olen ollut silmät aivan pyöreinä, siis mitäh sä tossa oikein yritit?!!??! Yläasteen liikkatunnit olivat aivan eri planeetalta(siellä oli paljon hyviä liikkujia. Lisäksi tytöt ja pojat olivat omissa ryhmissä, kun täällä lukiossa on "sekaryhmät")...

Ja kun lisätään vielä, että mun lajitiedot ja -taidot muutamaa lajia lukuunottamatta ovat aivan eri planeetalta opettajaan verrattuna. Voitte vain arvata, mitä liikkuu päässä, kun liikkamaikka tulee neuvomaan mulle jossain sellaisessa asiassa, mitä olen tehnyt yli kymmenen vuotta.

Toisaalta onhan se "mukavaa", kun on sen verran ylivoimainen, niin voi vain tehdä joukkuelajeissa koko kentän pajatsoja. Esim. jäällä pelattaessa taisin lainata palloa alle kymmenen kertaa muille.

Suomi ei ole urheilun ihmemaa piste
 
Viimeksi muokattu:

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Vituttaa lukion liikunnan pakolliset kurssit. Voi saatana mitä paskaa olla. Siellä on mun lisäksi yksi tai kaksi, jotka osaavat tehdä jotain. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän surkeita. Kerrassaan "kädettömiä ja jalattomia" paskoja, urheilutermein sanottuna.

Teil on sit aika huono liikunnan taso lukiossa tai sit oot elämää suurempi liikkumaan?
 

J.Petke

Jäsen
konna_kuittaa kirjoitti:
Vituttaa lukion liikunnan pakolliset kurssit. Voi saatana mitä paskaa olla. Siellä on mun lisäksi yksi tai kaksi, jotka osaavat tehdä jotain. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän surkeita. Kerrassaan "kädettömiä ja jalattomia" paskoja, urheilutermein sanottuna. Mitä nämäkin ihmiset ovat tehneet elämänsä aikana? Varmaan tietokonetta 24/7. Muutaman kerran olen ollut silmät aivan pyöreinä, siis mitäh sä tossa oikein yritit?!!??! Yläasteen liikkatunnit olivat aivan eri planeetalta(siellä oli paljon hyviä liikkujia. Lisäksi tytöt ja pojat olivat omissa ryhmissä, kun täällä lukiossa on "sekaryhmät")...

Nimimerkillä, Mikael Forssell, paskemmille ei kannata syötellä.

Itseäni vituttaa kun viina ei maistu.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
J.Petke kirjoitti:
Nimimerkillä, Mikael Forssell, paskemmille ei kannata syötellä.
Nimimerkillä, syötellään, mutta kun eivät saa kiinni, vaikka antaisi aivan maagisen passin. Ei edes sulkapallossa, vaikka tarjoiltaisiin suoraan mailaan :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös